اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

از زبان پریسا مدیر کلینیک و آکادمی آرایش دائم Paris بشنوید.

نگاهی کلی به کلینیک و آکادمی آرایش دائم Paris با مدیریت پریسا

کلینیک و آکادمی آرایش دائم Paris یکی از برترین کلینیک های اورنج کانتی، کالیفرنیا است که به سرپرستی پریسا یکی از ایرانیان موفق در ایالات متحده آمریکا مدیریت می شود. این مجموعه تمام ظرفیت های خود را به کار گرفته تا در راستای ارتقای زیبایی به صورت دائمی بکوشد و با پیروی از بالاترین استانداردهای این حوزه، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد. آکادمی Paris علاوه بر ارائه خدمات زیبایی، آماده خدمت رسانی به همه داوطلبان در زمینه آموزش آرایش دائم است.

توسعه برند با استفاده از ویدیو

استفاده از فیلم و ویدیو از جمله مواردی است که می تواند به رشد کسب و کارهایی که قصد جذب مشتریان جدید و افزایش درآمد را دارند کمک کنند. مجموعه مهاجر برای اینکه بتواند در این راستا گام بردارد، ابتدا به شناسایی مشتریان هدف و سپس تولید محتوای ویدیویی از روند و نتایج کار و مصاحبه با مشتریان پریسا پرداخت. این استراتژی بازاریابی توانست تاثیر بسیار مثبتی بر روی پیشرفت این برند و متقاعد سازی مشتریان بالقوه برای پیوستن به این آکادمی داشته باشد.

جذب مخاطبان از طریق رسانه های اجتماعی

با گسترش شبکه های اجتماعی، این پلتفرم ها به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی همه ما انسان ها تبدیل شده اند. از نظر تجاری، می توان به تبلیغ برند در رسانه‌های اجتماعی پرداخت و با مشتریان فعلی و بالقوه ارتباط برقرار کرد. بدون شک با افزایش ارتباط بین برندها و مشتریان موفقیت روز افزون خواهد بود.

از این رو مجموعه مهاجر با ارائه برنامه های استراتژیک و با نظارت کامل مدیریت کلینیک و آکادمی آرایش دائم پریسا به تولید محتواهای جذاب و اشتراک آن با کاربران در شبکه های اجتماعی پرداخت. مجموعه مهاجر با در نظر گرفتن عناصر مهم مثل ارائه تکنیک های حرفه ای در عکاسی و فیلمبرداری، تغییر لوگو، انتخاب فونت، قالب های مناسب برای تولید محتوا، تبلیغات بصری و زمانبندی ارائه اطلاعات به این آکادمی کمک کرد تا بتواند تصویر مطلوبی از نام تجاری خود را در اختیار مشتریان قراردهد.

در ابتدای مسیر موفقیت

پریسا یکی از مدیران موفقی است که که کار خود را از کشور ایران شروع کرد و پس از مهاجرت به ایالات متحده به حرفه خود در موقعیت جغرافیایی جدید پیوست. وی در ابتدا کارهای تبلیغات و مارکتینگ را خود برعهده گرفت و پس از آن این مسئولیت را به مجموعه مهاجر سپرد. کارشناسان این مجموعه به سرعت بر اهداف و نیازهای وی متمرکز شده و مامور شدند تا به توسعه این برند کمک کنند.

بهینه سازی سایت و مسائل مربوط به SEO

بهینه سازی سایت و توجه به سئو یکی از مهمترین جنبه های تبلیغات گوگل برای هنرمندان فعال در حوزه PMU (آرایش دائم) است. برای اینکه کسب و کار پریسا در منطقه محلی و موتورهای جستجو قابل مشاهده قرار گیرد، لازم بود تا به مسئله سئو بیش از هر مورد دیگر توجه شود. در واقع هنگامی که متخصصان این حوزه بتوانند برای عباراتی مانند «بهترین سالن میکروبلیدینگ شهر خود» یا «بهترین آکادمی آرایش دائمی شهر خود» در رتبه اول گوگل قرار بگیرید، مشتریان جدید زیادی را جذب خواهند کرد.

از این رو مجموعه مهاجر با پیاده سازی استراتژی های محتوایی وب سایت، ایجاد بک لینک های مناسب و همچنین برقراری ارتباط با مخاطبان و مشتریان بالقوه توانست تا بر سئو برند تاثیر به سزایی داشته باشد و این مجموعه بتواند در بسیاری از موارد در صفحه اول گوگل و رتبه های نخست قرار گیرد.

ارتباط با مشتریان بالقوه با طراحی وب سایت

یکی از مواردی که در بین هنرمندان فعال در زمینه PMU کمتر به آن توجه می شود، داشتن یک وب سایت اصولی است. در حالی که بخش عظیمی از مشتریان مجموعه های موفق صنعت زیبایی می توانند از طریق  وب سایت و Google my Business به این مجموعه ها متصل شوند. هر ماه صدها مشتری بالقوه در تلاش هستند تا بهترین کلینیک های آرایش دائمی را در شهر خود پیدا کنند. این دسته از افراد معمولا به جای جستجو در اینستاگرام و در فیس بوک در سرچ گوگل به دنبال نیازهای خود می گردند.

از این رو مجموعه مهاجر با ارائه تمام سرویس ها، مسئولیت صفر تا صد طراحی وب سایت کلینیک و آکادمی آرایش دائم Paris را برعهده گرفت. در وب سایت جدید، تمام خدمات آرایشی و زیبایی، لیست قیمت ها، اطلاعات دقیق و با جزئیات کامل در مورد برند، تصاویر قبل و بعد و نتایج به دست آمده، ویدیو ها و اطلاعات تماس در اختیار تمام مشتریان دائم و بالقوه قرار گرفت. این سیستم به مشتریان کمک کرد تا بتواند به سیستم رزرو آنلاین متصل شده و به سایر اطلاعات مورد نیاز دست پیدا کنند.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×