اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

رپورتاژ آگهی

خدمات مهاجر در زمینه رپورتاژ آگهی

یکی از موضوعات بسیار مهم در روابط عمومی به خصوص در روابط عمومی دیجیتال، رپورتاژ آگهی است. امروزه بسیاری از کسب‌وکارها در رسانه‌های پرطرفدار، رپورتاژ آگهی منتشر می‌کنند؛ بنابراین برای دیده شدن یک برند در مقیاس جهانی، تولید رپورتاژ آگهی‌های اصولی و انتشار آنها بسیار ضروری است.

مواردی که هلدینگ مهاجر را در تولید و انتشار رپورتاژ آگهی از دیگران متمایز می‌کنند،  عبارت‌اند از:

نوشتن رپورتاژ آگهی به زبان‌ انگلیسی

همان‌طور که می‌دانید، مهاجر یک تیم بین‌المللی است. ما در مهاجر سعی داریم تا برند شما را جهانی کنیم؛ بنابراین چه در داخل و چه خارج از ایران که باشید، می‌توانید با کمک هلدینگ مهاجر، رپورتاژآگهی‌هایی اصولی و موثر به زبان‌های فارسی یا انگلیسی داشته باشید و آنها را در بهترین و پرمخاطب‌ترین وب‌سایت‌های دنیا منتشر کنید.

رعایت ساختار در رپورتاژ آگهی

یکی دیگر از موارد مهم که در نوشتن یا تولید یک رپورتاژ آگهی از اهمیت بسیاری برخوردار است، رعایت ساختار رپورتاژ آگهی است. تیم خلاق مهاجر همواره از نقطه شروع تا انتشار یک رپورتاژ آگهی به رعایت ساختار و اصول خلق آن توجه داشته و سعی دارد تا در یک فضای رقابتی بین‌المللی، بهترین نتیجه را از رپورتاژ آگهی دریافت کند.

ارزش آفرین بودن رپورتاژ آگهی

مهاجر همواره مخاطبان هدف را رصد کرده و سعی دارد تا با ارزش دادن بر مخاطب، نیازها و دغدغه‌های او را رفع کند. رپورتاژ آگهی‌های تولیدی در هلدینگ مهاجر حس کنجکاوی مخاطب را برانگیخته و او را ترغیب می‌کنند تا از محصول یا خدمات برند در راستای رفع نیازهای خود بهره‌مند شود.

همان‌طور که می‌دانید، رپورتاژ آگهی یک نوع محتوا برای معرفی محصول یا خدمات و یا ویژگی‌های برند است. رپورتاژ می‌تواند به دو صورت آگهی یا خبری باشد و در جهت برقراری ارتباط با مخاطبان، اطلاع‌رسانی و یا تبلیغات باشد.

متن رپورتاژ باید در سایت‌های پربازدید خبری و یا سایت‌های پربازدید که با کسب‌وکار مرتبط هستند، منتشر شود. این محتوا علاوه بر اینکه باعث معرفی برند، خدمات یا محصول می‌شود، در سئو سایت نیز تاثیر بسزایی دارند.

در حالت کلی رپورتاژ آگهی دارای مزایای متعددی است که از مهم‎‌ترین مزایای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

· دیده شدن بهتر برند
· افزایش اعتبار برند
· هزینه مناسب
· بهبود سئو خارجی
· مناسب برای هر نوع کسب‌وکار

مهاجر چگونه خدمات رپورتاژ آگهی را انجام می‌دهد؟

گام دوم

استفاده از المان‌های تصویری

تیم حرفه‌ای مهاجر توانایی این را دارد که از بهترین تصاویر که ارتباط موضوعی و معنایی خاصی با رپورتاژ آگهی شما دارند، استفاده کرده و یک محتوای جذاب و موثر را تولید کند. استفاده از عکس‌های واقعی یا تصاویر گرافیکی زیبا و جذاب از مواردی است که برای تولید یک رپورتاژ آگهی از اهمیت بسیاری برخوردار هستند.

گام چهارم

بررسی خصوصیات سایت‌های ناشر

شما باید رپورتاژ خود را در سایتی منتشر کنید که بسیار پرمخاطب باشد. پر مخاطب بودن سایت باعث می‌شود که امکان بازدید از سایت بالا برود؛ بنابراین ما در این مرحله تمامی تلاش خود را می‌کنیم که بهترین بستر را برای انتشار رپورتاژ آگهی شما انتخاب کنیم.

توجه به سن دامنه سایت، اتوریتی سایت، ارتباط موضوعی رپورتاژ و سایت ناشر و… از مواردی است که برای ما بسیار اهمیت دارند.

گام اول

نوشتن نامحسوس یک تبلیغ

یکی از موارد مهم در نوشتن رپورتاژ آگهی این است که در ظاهر مقاله‌ای نوشته شود که هیچ اشاره مستقیمی به محصول یا خدمات برند ندارد؛ اما این مقاله به‌صورت نامحسوس در حال یادآوری نیازهای مخاطب و همچنین رفع این نیازها با محصول یا خدمات برند است.

در این مقاله باید احساس مخاطب در نظر گرفته شود تا ارتباط خوبی بین مخاطب و برند ایجاد گردد؛ بنابراین اولین گام برای نوشتن یک رپورتاژ آگهی این است که نحوه نوشتن رپورتاژ مورد بررسی قرار گیرد.

گام سوم

نوشتن یک محتوای منحصربه‌فرد

نوشتن یک رپورتاژ آگهی کپی نه تنها باعث بالا رفتن سئو سایت یا موفقیت برند شما نمی‌شود؛ بلکه ارزش چندانی نداشته و مخاطب را دلزده می‌کند؛ ما همواره سعی در نوآوری و خلق محتواهای به روز و جذاب داریم؛ بنابراین برای تولید یک رپورتاژ آگهی با تکیه بر تحقیقات و بررسی محصول یا خدمات، محتوایی یونیک تولید می‌کنیم.

گام‌های مهاجر برای تولید رپورتاژ جذاب و تاثیرگذار

همان‌طور که می‌دانید، یک رپورتاژ آگهی جذاب باید دارای ویژگی‌های متعددی باشد که از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

· محتوایی ساده و روان
· انتخاب لحنی مناسب با ادبیات صحیح
· نوشتن یک محتوای متنی با کیفیت بالا
· شناسایی درست مخاطبان هدف
· انتخاب یک موضوع جذاب و به روز
· نتیجه‌گیری و دعوت به اقدام صحیح
· توجه به رعایت اصول نگارشی

علاوه بر توجه به جذابیت محتوای رپورتاژ آگهی، ما برای تولید رپورتاژ آگهی‌های جذاب و تاثیرگذار شما، مراحل مختلفی را پشت سر می‌گذاریم که از مهم‌ترین مراحل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: تولید محتوای تصویری بین المللی

نظر مشتریان

نظرات
مشتریان ما

من از طریق یکی از دوستان با هلدینگ مهاجر آشنا شدم و خدمات این تیم در زمینه تولید محتوا و رپورتاژ آگهی به برند من بسیار کمک کرد.
خانم مهدیزاده

من تمامی خدمات راه‌اندازی کمپین، رپورتاژ آگهی و... را به مهاجر سپرده‌ام و در مدت یکسال گذشته کسب‌وکار من روند صعودی داشته است.
آقای عباس راهدار

من به تازگی با مهاجر آشنا شده‌ام و با توجه به نتایج خوبی که دوستانم از همکاری با مهاجر گرفته‌اند، امیدوارم بتوانم با کمک این تیم برند خود را به بهترین شکل معرفی کنم.
آقای شیروانی

من از برخورد خوب و همکاری با تیم مهاجر بسیار راضی هستم و همواره به دوستانم هم این تیم را معرفی می‌کنم.
خانم امین

0 +
پروژه موفق
0 +
رضایت مشتری

تماس با ما

برای دریافت خدمات رپورتاژ آگهی با مهاجر تماس بگیرید.

در صورتی که شما نیز تصمیم دارید تا برند خود را جهانی کنید و محصولات یا خدمات خود را به بازار بزرگ‌تری عرضه کنید، برای دریافت خدمات تجاری مهاجر، با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما همواره در کنار شما هستیم تا بهترین خدمات را در زمینه تولید رپورتاژ آگهی یا هر نوع خدمات تجاری به شما عرضه کنیم.

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×