اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

مهاجرت به استرالیا را با مهاجر تجربه کنید.

گام به گام مهاجرت به استرالیا با مهاجر

یکی از کشورهای زیبا و توسعه یافته دنیا استرالیا است. مهاجرت به استرالیا همواره متقاضیان زیادی دارد. تیم مهاجر به شما کمک می‌کند تا مسیر پرپیچ و خم مهاجرت را به‌خوبی طی کرده و یک زندگی خوب را در استرالیا شروع کنید. مزایای هلدینگ مهاجر نسبت به سایر دفاتر مهاجرتی عبارت‌اند از:

مهاجر به توسعه کسب‌وکار نیز تمرکز دارد!

شما با انتخاب مهاجر نه تنها پروسه مهاجرت خود را به پیش خواهید برد، می‌توانید توسعه کسب‌وکارتان در استرالیا را نیز به این تیم حرفه‌ای بسپارید. مهاجر به شما کمک می‌کند که کسب‌وکارتان را راه‌اندازی کرده و برندتان را به دنیا معرفی کنید.

تیم مهاجر نتیجه محور است!

مهاجر تیمی است که به نتیجه کار فکر می‌کند؛ بنابراین متقاضی را تا رسیدن به نتیجه مطلوب و دلخواه همراهی خواهد کرد. ما در تیم مهاجر موفقیت برنامه مهاجرتی شما را هدف خود قرار داده و برای رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد.

تیم مهاجر تا پایان مسیر همراه شما خواهد بود!

در هر مرحله‌ای از مهاجرت به استرالیا که باشید، مهاجر می‌تواند باقی مسیر را در کنار شما باشد و به شما کمک کند. شما تا هر جایی که لازم باشد، می‌توانید از خدمات و همراهی تیم مهاجر بهره ببرید؛ حتی بعد از ورود به استرالیا برای سازگاری با جامعه و رسیدن به سود موردنظرتان در کسب‌وکار می‌توانید از مهاجر کمک بخواهید.

استرالیا کشوری مهاجرپذیر است که دارای طبیعتی شگفت‌انگیز، جاذبه‌های بسیار، اقتصاد خوب و شرایط زندگی عالی است؛ بنابراین افراد زیادی متقاضی مهاجرت به این کشور زیبا و پیشرفته هستند. ما هم در هلدینگ مهاجر به متقاضیان کمک می‌کنیم تا مراحل مهاجرت به استرالیا را به‌خوبی طی کرده و به اهداف خود دست یابند.

کارشناسان ما در تیم مهاجر، همواره قوانین و اخبار مهاجرت به استرالیا را دنبال می‌کنند تا بتوانند بهترین خدمات مهاجرتی را ارائه دهند. از طرفی تمامی جزئیات مربوط به زندگی، تحصیل و کار در استرالیا مورد بررسی قرار می‌گیرد تا مهاجران بعد از ورود به استرالیا با مشکلات پیش‌بینی نشده مواجه نشوند.

خدمات ما به متقاضیان مهاجرت به استرالیا در چندین مرحله بوده و در تمامی این مراحل سعی داریم که موانع را به بهترین شکل از پیش روی متقاضی برداریم.

بیشتر بخوانید: خدمات مهاجرت به انگلیس

پیشنهاد ما

خدمات مهاجرت به استرالیا در مهاجر به چه صورت انجام می‌شود؟

گام دوم

انتخاب روش مناسب مهاجرت به استرالیا

بعد از انجام مشاوره، با توجه به شرایط متقاضی و هدف او از مهاجرت، بهترین روش برای مهاجرت او انتخاب می‌شود؛ یعنی اگر مهاجر قصد سرمایه‌گذاری در استرالیا را دارد، بهترین روش برای سرمایه‌گذاری انتخاب شده و تمامی هزینه‌ها، ریسک‌ها، توانایی‌ها و… برآورد می‌شوند.

در مورد مهاجرت تحصیلی یا کاری نیز، با توجه به هدف و شرایط متقاضی، مناسب‌ترین دانشگاه یا موقعیت شغلی به متقاضی معرفی خواهند شد تا بتواند برای پذیرش و اقدام به دریافت ویزا اقدام کند.

گام چهارم

خدمات بعد از مهاجرت

بعد از اینکه متقاضی وارد خاک استرالیا شد، از لحظه ورود به فرودگاه مورد استقبال تیم مهاجر قرار خواهد گرفت. مهاجر در چند روز اول تمامی موارد مربوط به رفع نیازهای اولیه زندگی را به متقاضی نشان می‌دهد تا او بتواند نیازهای اولیه را رفع کرده و زندگی عادی خود را شروع کند.

همچنین درصورتی‌که متقاضی بخواهد کسب‌وکار خودش را شروع کند، مهاجر در تمامی مسیر راه‌اندازی و توسعه کسب‌وکار در استرالیا همراه او خواهد بود. بدین ترتیب افرادی که مهاجر را برای مهاجرت انتخاب می‎کنند، هیچ‌گاه تنها نیستند.

گام اول

مشاوره رایگان

اولین گام در خدمات مهاجرت به استرالیا، مشاوره رایگان است. تیم مهاجر با ارائه مشاوره رایگان به متقاضیان مهاجرت به استرالیا، تمامی اطلاعات مربوط به مهاجرت را ارائه می‌دهد. متقاضیان می‌توانند با دریافت این مشاوره، با راه‌های مهاجرت به استرالیا، شرایط و روند مهاجرت به‌خوبی آشنا شده و شرایط خود را بهتر ارزیابی کنند.

دفاتر مهاجر در ایران (تهران و تبریز) و همچنین دفتر مرکزی مهاجر در آمریکا همواره برای ارائه بهترین مشاوره‌های مهاجرتی پاسخ‌گوی متقاضیان هستند.

گام سوم

خدمات مربوط به دریافت ویزا

در این مرحله، مهاجر به متقاضی تمامی اطلاعات مربوط به مدارک مورد نیاز، زمان و مکان مصاحبه و … را ارائه داده و همراه او خواهد بود تا بتواند ویزای مورد نیاز خود را دریافت کند. با دریافت ویزا متقاضی آماده سفر به استرالیا خواهد شد.

مراحل خدمات مهاجرت به استرالیا در هلدینگ مهاجر

اگر بخواهیم خدمات مهاجرت به استرالیا را در 4 مرحله تقسیم کنیم، این مراحل عبارت‌اند از:

نظر مشتریان

نظرات
مشتریان ما

من دو سال قبل با ویزای ازدواج به استرالیا مهاجرت کردم. در تمامی مراحل مهاجرت هلدینگ مهاجر در کنار من بود و من هم احساس خوبی داشتم و هم اینکه روند مهاجرت برای من بسیار آسان‌تر از آن بود که قبلا شنیده بودم.
خانم سربلندی

من برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا از هلدینگ مهاجر کمک گرفتم و از این همکاری بسیار تجربه خوبی دارم. به همه دوستانم توصیه می‌کنم که از مهاجر مشاوره و خدمات دریافت کنند.
آقای آرمین

من و همسرم با کمک مهاجر توانستیم ویزای استارتاپ استرالیا را دریافت کنیم و اکنون در استرالیا زندگی می‌کنیم و کسب‌وکار خودمان را داریم. مهاجر نیز همچنان در توسعه کسب‌وکار ما به ما کمک می‌کند.
خانم نجاتی

من یک پرستار هستم و برای مهاجرت کاری به استرالیا از تیم مهاجر مشاوره و خدمات مهاجرتی دریافت کردم که نتیجه بسیار خوبی داشت.
خانم شاهرخی

0 +
پروژه موفق
0 +
رضایت مشتریان

تماس با ما

برای دریافت مشاوره و خدمات مهاجرت به استرالیا با ما در هلدینگ مهاجر تماس بگیرید.

درصورتی‌که شما نیز متقاضی مهاجرت به استرالیا هستید، با کارشناسان ما در هلدینگ مهاجر در ارتباط باشید. کارشناسان مهاجر در دفاتر تهران، تبریز و ارواین (جنوب کالیفرنیا) همواره آماده ارائه مشاوره و پاسخ‌گویی به شما هستند.

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×