اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

با تولید محتوای تصویری بین المللی؛ جهانی شوید!

خدمات تولید محتوای تصویری بین‌المللی فقط در هلدینگ مهاجر

مهاجر تیمی است که علاوه بر فرایند مهاجرتی، به توسعه کسب‌وکار نیز فکر می‌کند؛ در واقع افرادی که به کشورهایی مانند آمریکا، کانادا، استرالیا، انگلیس و… مهاجرت می‌کنند، بعد از مهاجرت و راه‌اندازی کسب‌وکار خود، نیاز مبرمی به دیده شدن دارند و این کار با خدماتی که مهاجر ارائه می‌دهد در کوتاه‌ترین زمان عملی خواهد شد. یکی از خدمات مهاجر تولید محتوای تصویری بین‌المللی است.مزایای تیم مهاجر برای ارائه این خدمات عبارت‌اند از:

متشکل از یک تیم خلاق، منعطف، جوان و نتیجه محور

تیم مهاجر به نتیجه کار فکر می‌کند و تا انتها در کنار کسب‌وکار خواهد بود تا بتواند بهترین نتیجه را بگیرد. از طرفی این تیم یک تیم منعطف است و هر روز خود را با دنیای پیرامون تطبیق می‌دهد.

تیم مهاجر با جدیدترین نرم‌افزارها، تکنولوژی‌ها و موضوعات ترند شده، سعی خواهد کرد تا بهترین تولید محتوای تصویری بین‌المللی را ارائه دهد.

آشنایی با جامعه آمریکا، کانادا و...

برخی از افراد تیم مهاجر سال‌ها در آمریکا زندگی و کار کرده‌اند. این افراد به‌خوبی می‌توانند نیازهای مخاطبان هدف شما را بررسی کرده و برای طراحی و تولید محتوای تصویری بین‌المللی به کار گیرند.

تسلط به زبان انگلیسی

یکی از مواردی که در طراحی و تولید ویدیوها در سطح بین‌المللی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، زبان مورد استفاده در این ویدئوها است. تیم مهاجر با تسلط کافی بر زبان انگلیسی و عدم استفاده از جملات سخت و غیرملموس، نهایت تلاش خود را می‌کند که تمامی ساختار محتوا بتواند با مخاطب تعامل برقرار کند.

یکی از روش‌های بسیار جذاب در حوزه تولید محتوا، تولید محتوای تصویری است. تولید محتوای تصویری باعث جذب بیشتر مخاطب و رساندن بهتر پیام برند می‌شود. از آنجایی‌که سرانه مطالعه در کشور ما بسیار پایین است، این روش یکی از بهترین روش‌های جذب مخاطب و بازاریابی است.

زمانی که تولید محتوای تصویری بین‌المللی به میان می‌آید؛ یعنی اینکه علاوه بر پرسونای مخاطب که در داخل کشور ایران وجود دارند، ما تبلیغاتی در حد جهانی داشته و به تمامی مردم جهان برند خود را نشان می‌دهیم. این کار در واقع در راستای توسعه کسب‌وکارها در خارج از ایران و برای افرادی که به تازگی مهاجرت کرده و کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کرده‌اند، انجام می‌شود.

بدین ترتیب یک کسب‌وکار یا بیزینس نوپا می‌تواند به سرعت تبلیغات گسترده‌ای داشته و در میان مردم دنیا مخاطبان یا مشتریان خود را جذب کند. خدمات تولید محتوای تصویری بین‌المللی ما شامل مواردی متعددی است که عبارت‌اند از:

 

1-   تصاویر

2-   گیف

3-   انیمیشن

4-   بنرهای تبلیغاتی

5-   ویدئو

و…

چگونه مهاجر با تولید محتوای تصویری بین‌المللی، برند شما را جهانی می‌کند؟

گام دوم

استفاده از ویدئو

استفاده از ویدئو یکی دیگر از فاکتورهای مورد استفاده در ارائه محتوای تصویری بین‌المللی است. در زمانی که ویدئو در وب‌سایت قرار می‌گیرد، سئو سایت را نیز تحت تاثیر خود قرار داده و باعث بالا بردن جایگاه سایت در صفحه نتایج گوگل خواهد شد.

ما برای این کار ویدئوهای با کیفیت با تمامی استانداردهای جهانی تولید می‌کنیم. استفاده از زبان بین‌المللی، استفاده از بهترین نرم‌افزارهای ساخت و تدوین ویدئو، توجه به مخاطب و همچنین استفاده از یک الگوی درست که با جامعه هدف مطابقت داشته باشد، از خدماتی است که ما بر روی آن تاکید بسیار داریم.

گام دوم

استفاده از بنرهای تبلیغاتی، اسلایدها یا اینفوگرافیک

این ابزارها هر کدام به‌عنوان یک عنصر تبلیغاتی کارآمد، محصول یا خدمات کسب‌وکار را به مخاطب نشان می‌دهند. در طراحی هر کدام از این ابزارها باید از تصاویری کاربردی و روانشناسی شده استفاده کرد تا مخاطب هدف به‌راحتی جذب برند شده و زمان بیشتری را در سایت یا هر پلتفرم اجتماعی دیگری بگذراند.

استفاده درست از این ابزارها باعث بالا رفتن ترافیک سایت و افزایش نرخ تبدیل خواهد شد؛ بنابراین ما نیز در خدمات تولید محتوای تصویری بین‌المللی از این ابزارها استفاده می‌کنیم.

گام اول

استفاده از تصاویر

یکی از کارهایی که ما برای خدمات تولید محتوای تصویری بین‌المللی انجام می‌دهیم، استفاده از تصاویر است. این تصاویر باید به حدی جذاب باشند تا مخاطب با توجه به شرایط سنی، روحی ، کاری و… مجذوب تصویر شود. در واقع ما از هر تصویری استفاده نمی‌کنیم.

از طرفی در زمان استفاده از تصویر برای تولید محتوای تصویری بین‌المللی استراتژی محتوا را نیز آماده کرده و سعی در جلب اعتماد بیشتر مخاطبان داریم.

گام سوم

استفاده از گیف و انیمیشن

گیف و انیمیشن یا همان تصاویر متحرک از دیگر ابزارهایی هستند که باید به شکل درست و در جای مناسب مورد استفاده قرار بگیرند. در صورتی که بتوانیم این ابزار را به درستی استفاده کنیم، مخاطبان بسیاری جذب برند خواهند شد.

ما برای طراحی و بارگذاری این ابزارها در جای درست و به‌موقع برنامه‌های خاصی داریم و استراتژی‌های خاصی را برای این کار تدوین می‌کنیم.

دسترسی کسب و کارهای نوپا به منابع مالی از طریق هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر در سال ۲۰۲۳

ما با استفاده از این ابزارها، یک محتوای یونیک و استاندارد را به شکلی آماده‌سازی می‌کنیم تا بتواند پیام برند را در قالب رسانه به مخاطب منتقل کند.

تولید محتوای تصویری بین‌المللی می‌تواند در بستر شبکه‌های اجتماعی و یا در قالب یک وب‌سایت پویا انجام شود یا اینکه با استفاده از نرم‌افزارهایی مانند پریمیر، برای یک جلسه کاری یا یک سمینار آماده شوند.

در هر حال ما برای تولید محتوای تصویری بین‌المللی با توجه به نیاز کسب‌وکار از شیوه‌های مختلفی استفاده می‌کنیم.

نظر مشتریان

نظرات
مشتریان ما

من تبلیغاتی بنری وب‌سایت خود را به مهاجر سپردم که کلیک بسیار زیادی گرفته و در مدت کوتاهی توانستم به نتایج خوبی برسم.
آقای صادقی

من زمانی که در آمریکا آرایشگاه خود را راه‌اندازی کردم از طریق یکی از دوستان با مهاجر آشنا شدم و توانستم در مدت کوتاهی با کمک مهاجر برند خود را معرفی کنم. امروز مشتریان ایرانی و آمریکایی بسیاری دارم که از شهرهای مختلف آمریکا به آرایشگاه من می‌آیند.
خانم افسری

ما یک نانوایی کوچک در یکی از شهرهای کانادا راه‌اندازی کردیم و با کمک مهاجر توانستیم این نانوایی را در کوتاه‌ترین زمان معرفی کرده و مشتری جذب کنیم.
آقای لاهیجانی

تجربه همکاری با مهاجر برای من خیلی لذت‌بخش است و با کمک این تیم توانسته‌ام ویدئوهای بسیار جذابی برای معرفی برند خود داشته باشم.
آقای راسخی

0 +
پروژه موفق
0 +
رضایت مشتری

تماس با ما

خدمات تولید محتوای تصویری بین‌المللی خود را به ما بسپارید.

در صورتی که شما هم می‌خواهید برندی در سطح جهانی داشته باشید، بهتر است که تولید محتوای تصویری بین‌المللی را جدی بگیرید. برای این کار ما در هلدینگ مهاجر در کنار شما هستیم تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

با کارشناسان ما در مهاجر تماس بگیرید.

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×