اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

طراحی و تدوین طرح‎ های تجاری تخصص ماست!

بهترین خدمات طراحی و تدوین طرح های تجاری با مهاجر

یکی از خدمات مهم هلدینگ مهاجرتی – تجارتی مهاجر، طراحی و تدوین طرح های تجاری است. مزیت‌های مهاجر در این خدمت‌رسانی نسبت به سایر رقبا شامل موارد زیر می‌باشد.

تیم مهاجر از ایده اولیه طرح تا راه‌اندازی و توسعه کسب‌وکار همراه شما است.

افرادی که سعی در راه‌اندازی یک استارتاپ دارند، به ویژه کسانی که به دنبال مهاجرت و راه‌اندازی کسب‌وکار در خارج از کشور هستند، باید یک ایده قابل قبول ارائه دهند. ایده‌ یا طرح تجاری که بتواند در کشورهای مطرح دنیا مورد تایید قرار بگیرد.

برای این کار، مهاجر می‌تواند بهترین و کامل‌ترین طرح های تجاری یا بیزینس پلن را برای شما تدوین کند.

مهاجر در زمینه هوش مصنوعی از کارشناسانی حرفه‌ای و توانا بهره می‌برد.

یکی از حوزه‌های بسیار پر طرفدار برای ایده‌های استارتاپی، حوزه هوش مصنوعی است. بسیاری از کشورهای دنیا از افرادی که طرح تجاری آنها به هوش مصنوعی مربوط است، استقبال می‌کنند. ما در طراحی و تدوین طرح‌های تجاری در زمینه هوش مصنوعی توانمند هستیم و به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین طرح تجاری را داشته باشید.

پرزنت صحیح طرح‌های تجاری

ممکن است که شما طرح تجاری خوبی داشته باشید؛ اما روش تدوین، پرزنت و ارائه آن را ندانید، در این مسیر ما به شما کمک می‌کنیم تا طرح تجاری خود را به‌بهترین شکل ارائه داده و ثابت کنید که کسب‌وکار شما یک مسیر صعودی را طی خواهد کرد.

همان‌طور که می‌دانید، طرح های تجاری یا بیزینس پلن (Business Plan) ها یک طرح یا برنامه برای پیشبرد کسب‌وکار است. یک طرح تجاری خوب به صاحب کسب‌وکار کمک می‌کند تا به خودشان یا دیگران ثابت کند که این ایده ارزش پیگیری دارد و می‌تواند در مقیاس وسیعی گسترش یابد.

یکی از خدمات هلدینگ مهاجرتی، تجارتی مهاجر طراحی و تدوین طرح های تجاری است. مهاجر سال‌ها در زمینه مهاجرت و راه‌اندازی استارتاپ‌های موفق در کشورهای کانادا، آمریکا و انگلیس فعالیت داشته و امروزه در توسعه کسب‌وکار بسیار توانمند است. ما برای طراحی و تدوین طرح های تجاری به 3 اصل مهم تمرکز بسیار زیادی داریم.

1-   نیاز بازار

2-   توجه به اعضای تیم و توان و تجربه آنها

3-   سوددهی طرح

و بعد طبق مراحلی طرح تجاری موردنظر را طراحی و تدوین می‌کنیم.

مهاجر چگونه طراحی و تدوین طرح های تجاری را انجام می‌دهد؟

گام دوم

استراتژی فروش و بررسی سوددهی کسب‌وکار

استراتژی فروش شامل 3 مرحله است.

1-   اهداف و درآمد برآورد شده

انتخاب چارچوب خاص برای بازار مورد هدف که بتواند کسب‌وکار را به سود برساند و همچنین برآورد زمانی که درآمد پیش‌بینی شده حاصل شود.

2-   روش‌های فروش و توسعه آن

در این مرحله در صورتی که قرار باشد از واسطه، حامی و یا سرمایه‌گذار کمک گرفته شود، در مورد آنها تحقیقات جامعی به عمل آمده و حاشیه سود با توجه به محصولات یا خدمات مورد بررسی قرار می‌گیرند؛ همچنین مهارت‌های لازم برای بازاریابی و توزیع محصول نیز در این مرحله آنالیز خواهند شد.

3-   قیمت‌گذاری و اهداف فروش

در محله سوم از استراتژی فروش در طرح های تجاری، باید باتوجه به رقبا جایگاه کسب‌وکار مشخص شده و اهداف فروش و درآمد مشخص شوند. بدین ترتیب تمامی چشم اندازها و مواردی که برای یک تجارت موفق موردنیاز است، در قالب یک بیزینس پلن جمع‌آوری خواهند شد.

گام دوم

ساختار سازمانی کسب‌وکار و اهداف و برآورد مالی

در گام آخر چارت سازمانی کسب‌وکار، تقسیم وظایف، نیازهای اولیه برای کسب‌وکار، حاشیه سود عملیاتی، جریانات نقدی در سال‌های اول و… مورد بررسی و تدوین قرار خواهند گرفت. در این اظهارنامه مالی از زیاده گویی پرهیز شده و تمامی موارد به‌صورت مختصر و دقیق ارائه خواهند شد.

گام اول

مفهوم کسب‌وکار، تجزیه و تحلیل بازار کسب‌وکار

در ابتدای طراحی و تدوین طرح های تجاری، شناخت مخاطب یکی از اساسی‌ترین بخش‌ها است. ما در این گام با شناخت صحیح مخاطب و درک اینکه کسب‌وکار در زمینه فروش است یا ارائه خدمات، به آنالیز بازار خواهیم پرداخت. در بررسی بازار به این نکات توجه داریم که:

 

1-   صنعت یا خدمات به چه صورت خواهد بود؟

2-   مشتری‌ها و عرضه و تقاضا به چه میزان خواهد بود؟

3-   بازار رقابتی به چه صورت خواهد بود؟

البته قبل از تجزیه و تحلیل بازار، باید به برخی سوالات دیگر نیز پاسخ دهیم که مهم‌ترین آنها عبارت‌اند از:

1-   بازار هدف جایی برای رشد داشته باشد.

2-   این طرح کامل قابل اطمینان بوده و سوددهی خواهد داشت.

3-   الگوی اصلی و روشن کسب‌وکار چیست؟

4-   انتظار از کسب‌وکار تا چه اندازه است؟

5-   کلیدهای موفقیت کسب‌وکار با توجه به شرایط بازار در چه مواردی است؟

6-   عملکرد مالی، تعهدات منابع و ریسک تا چه حدی باید باشد؟

و…

گام سوم

تشریح اقدامات مرتبط با فناوری و تولید

یکی دیگر از خدمات ما در راستای طراحی و تدوین طرح های تجاری، تشریح اقدامات مهندسی و توسعه محصول یا خدمات است. در واقع ما در این مرحله سعی داریم که با توجه به تکنولوژی و فناوری موردنظر، بودجه، تولید و فعالیت‌های سال‌های نخست را به‌طور دقیق بیان کرده و به مخاطب ثابت کنیم که این ایده یک ایده موفق و قابل اجرا است.

مراحل طراحی و تدوین طرح های تجاری در هلدینگ مهاجر

مراحلی که تیم مهاجر برای طراحی و تدوین طرح های تجاری در پیش می‌گیرد، در 4 گام به‌صورت زیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: استارت کسب و کارهای کم ریسک 

نظر مشتریان

نظرات
مشتریان ما

من برای مهاجرت به کانادا نیاز به دریافت ویزای استارت آپ داشتم تا به سرعت اقامت دائم کانادا را دریافت کنم. در این خصوص تیم مهاجر با طراحی یک بیزینس پلن عالی کارهای مهاجرتی مرا انجام دادند و اکنون در کشور کانادا کسب و کار خودم را دارم.
آقای جلالی

ما برای ارائه طرح تجاری خود به سفارت کانادا، از هلدینگ مهاجر کمک گرفتیم و توانستیم که ایده استارتاپی خود را به بهترین شکل به سفارت ارائه داده و تایید بگیریم.
خانم امامی

من برای طراحی و تدوین ایده استارتاپی از هلدینگ مهاجر مشاوره می‌گیرم و بسیار از همکاری با این تیم لذت می‌برم.
آقای ریاحی

تا قبل از مراجعه به هلدینگ مهاجر هیچ آشنایی با طرح تجاری نداشتم و برای ارائه ایده‌های کسب‌وکاری که در ذهن داشتم، کلافه شده بودم. این تیم به من کمک کرد تا با طرح تجاری آشنا شده و بتوانم یک طرح تجاری موفق را ارائه دهم.
آقای احمدیان

0 +
پروژه موفق
0 +
رضایت مشتری

تماس با ما

برای ثبت سفارش و دریافت خدمات طراحی و تدوین طرح های تجاری با ما تماس بگیرید.

در صورتی که شما نیز برای طراحی و تدوین طرح های تجاری خود به مشاوره یا دریافت خدمات نیاز دارید، حتما با کارشناسان ما در هلدینگ مهاجر در تماس باشید. کارشناسان ما همواره منتظر پاسخ‌گویی به سوالات شما هستند.

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×