اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

مهاجرت به کانادا با بهترین و مطمئن‌ترین روش‌های مهاجرتی

مهاجر و خدمات بی‌نظیر مهاجرت به کانادا

آنچه که مهاجر را از رقبایش متمایز می‌کند و باعث می‌شود که مهاجرت به کانادا آسان‌تر شود، شامل مزایای متعددی است که مهاجر نسبت به رقبایش دارد. این مزایا عبارت‌اند از:

اطلاعات به‌روز از قوانین مهاجرتی کانادا

کارشناسان جوان، فعال و پرتلاش مهاجر همواره اطلاعات و قوانین روز مهاجرت به کانادا را مطالعه کرده و از تمامی تغییرات و اخبار روز مهاجرتی مطلع هستند؛ بنابراین می‌توانند به‌روزترین اطلاعات را در اختیار شما بگذارند تا در تمامی مراحل بهترین انتخاب را داشته باشید.

خدمات بی‌نظیر برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا

یکی از مهم‌ترین ویزاهای کانادا و آسان‌ترین روش‌ها برای دریافت اقامت دائم کانادا، مهاجرت از طریق استارتاپ است. افرادی که با ویزای استارتاپ به کانادا مهاجرت می‌کنند، در همان ابتدا اقامت دائم این کشور را دریافت می‌کنند.

هلدینگ مهاجرتی-تجارتی مهاجر با سال‌ها تجربه در زمینه توسعه کسب‌وکار، به شما کمک می‌کند که یک ایده استارتاپی موفق را ارائه داده و با ویزای استارتاپ وارد کانادا شوید. بدین ترتیب در همان ابتدا اقامت دائم این کشور مرفه و پیشرفته را دریافت خواهید کرد.

خدمات بی‌نظیر در مهاجرت تحصیلی

یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ مهاجرتی – تجارتی مهاجر، با نام USPVS به متقاضیان تحصیل در دانشگاه‌های کانادا کمک می‌کند تا با انتخاب دانشگاه و رشته مناسب، پذیرش تحصیلی دریافت کرده و با بهترین شرایط در کانادا مشغول به تحصیل شوند.

ما در هلدینگ مهاجر از لحظه مشاوره برای مهاجرت تا هر زمانی که نیاز باشد با مهاجر همراه خواهیم بود تا بتواند در کانادا به تنهایی نیازهای اولیه زندگی خود را رفع کرده و زندگی جدید خود را بسازد.

کانادا یکی از کشورهای مهاجرپذیر است که هر ساله افراد زیادی متقاضی مهاجرت به آن هستند. این کشور زیبا و امن، امکانات رفاهی بسیار خوبی دارد و شرایط خوبی را نیز برای مهاجران فراهم کرده است.

مهاجرت به کانادا از روش‌های مختلفی انجام می‌شود. برخی از افراد برای تحصیل در دانشگاه‌های خوب کانادا این کشور را انتخاب می‌کنند. عده‌ای برای کار یا عملی کردن ایده‌های کسب‌وکارشان به کانادا مهاجرت می‌کنند و عده‌ای دیگر برای ملحق شدن به خانواده‌شان تصمیم به مهاجرت به کانادا می‌گیرند.

در هر حال همگی تمایل دارند در یک کشور قدرتمند و پیشرفته روزهای خوبی را تجربه کنند. مهاجرت به کانادا گرچه مانند همه مهاجرت‌های دیگر یک فرایند سخت و زمان‌بر است؛ اما ما در هلدینگ مهاجرتی- تجارتی مهاجر با تجاربی که داریم سعی می‌کنیم که این مهاجرت تا حدامکان آسان و کوتاه شود.

بیشتر بخوانید: مهاجرت به آمریکا 

پیشنهاد ما

مهاجرت به کانادا با کمک هلدینگ تجارتی – مهاجرتی مهاجر چگونه است؟

گام دوم

ارائه خدمات با توجه به هدف مهاجرت

در این مرحله با توجه به اینکه هدف متقاضی از مهاجرت چیست، به او خدمات مرتبط ارائه می‌شود.

به‌طور مثال اگر متقاضی تصمیم دارد برای تحصیل به کانادا مهاجرت کند، دانشگاه‌های کانادا و رشته‌های تحصیلی مناسب با شرایط دانشجو به او پیشنهاد می‌شوند؛ سپس برای پذیرش از دانشگاه موردنظر اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

در مورد سایر روش‌های مهاجرتی نیز به همین شکل اقدام شده و کارشناسان مهاجر همپا با متقاضی مسیر مهاجرت را طی می‌کنند.

گام چهارم

توسعه کسب‌وکار

یکی از مهم‌ترین خدمات هلدینگ تجارتی-مهاجرتی، مهاجر توسعه کسب‌وکار مهاجران در کشور جدید است. علاوه بر تمامی خدماتی که ما برای ویزای استارتاپ کانادا انجام می‌دهیم، در خصوص سایر کسب‌وکارها نیز برنامه‌های ویژه داریم.

در صورتی که متقاضی در کانادا کسب‌وکار تازه‌ای را راه‌اندازی کند، ما در کنار او خواهیم بود تا برند او را به جامعه هدف در سطح بین‌المللی معرفی کنیم. تیم متخصص و حرفه‌ای مهاجر همواره در کنار کسب‌وکار خواهد بود تا بتواند کسب‌وکار را به سوددهی قابل قبولی برساند.

گام اول

مشاوره رایگان

ما در اولین قدم به متقاضیان مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان می‌دهیم. این مشاوره می‌تواند در خصوص قوانین مهاجرتی، روش‌های مهاجرت، هزینه‌های زندگی یا تحصیل در کانادا و… باشد. در این مرحله به تمامی سوالات متقاضی پاسخ داده می‌شود و با مشخص شدن اهداف مهاجرت، مسیر پیش رو به متقاضی نشان داده می‌شود.

گام سوم

خدمات بعد از ورود به کانادا

بعد از دریافت ویزای کانادا و سفر متقاضی به کانادا، کارشناسان مهاجر در فرودگاه به استقبال متقاضی و همراهان او رفته و در چند روز اول در کنار آنها خواهند بود تا تمامی مواردی که دانستن آنها برای زندگی اولیه در کانادا لازم و ضروری است، به مهاجر توضیح دهند.

بدین ترتیب فرد در چند روز اول قادر خواهد بود تا نیازهای اولیه خود را برطرف کرده و بتواند یک زندگی جدید را در کانادا شروع کند.

مراحل انجام خدمات مهاجرت به کانادا در مهاجر

خدمات ما برای مهاجرت شما به کانادا در چندین مرحله خواهد بود. این مراحل عبارت‌اند از:

نظر مشتریان

نظرات
مشتریان ما

من سال‌ها قبل با کمک مهاجر برای تحصیل به کانادا آمدم و بعد از تحصیل با کمک و مشاوره این تیم حرفه‌ای ویزای تحصیلی را به ویزای کاری تبدیل کردم و اکنون نیز برای دریافت اقامت دائم کانادا اقدام کرده‌ام. به همه دوستان پیشنهاد می‌کنم برای مهاجرت به کانادا این هلدینگ را انتخاب کنند.
آقای حسینی

من سال‌ها در کانادا زندگی می‌کنم، تا سال قبل یک مزون لباس کوچک داشتم که با کمک تیم مهاجر و تبلیغاتی که انجام شد، توانستم کسب‌وکار خود را توسعه داده و امروز از کشورهای دیگر نیز مشتری‌های خوبی دارم.
خانم امیری

من یک پرستار هستم و با کمک تیم مهاجر توانستم به عنوان یک پرستار به کانادا مهاجرت کنم و امروز کار و درآمد بسیار خوبی دارم. تمامی این موفقیت‌ها را مدیون مشاوره‌های مفید تیم مهاجر هستم.
خانم سمیرا

ما برای ویزای استارتاپ کانادا از تیم مهاجر کمک گرفتیم و توانستیم ویزای استارتاپ را دریافت کنیم و تا چند روز دیگر عازم کانادا هستیم. همکاری با تیم مهاجر یک تجربه موفق برای ما بود.
خانم مراکشی

0 +
پروژه موفق
0 +
رضایت مشتریان

تماس با ما

برای دریافت مشاوره رایگان و خدمات مهاجرت به کانادا با مهاجر تماس بگیرید.

در صورتی که متقاضی مهاجرت به کانادا هستید، با کارشناسان ما در هلدینگ مهاجر در ارتباط باشید. کارشناسان ما در دفاتر ایران و آمریکا همواره پاسخ‌گوی سوالات شما هستند تا بهترین مسیر را برای رسیدن به اهدافتان در پیش روی شما قرار دهند.

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×