اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

با ویزای استارتاپ کانادا؛ در کوتاه‌ترین زمان اقامت دائم کانادا را بگیرید.

مهاجر بهترین همراه شما برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا

مهاجر با توجه به تیم خلاق و حرفه‌ای خود، در زمینه مهاجرت از طریق ویزای استارتاپ کانادا، خدمات بسیار ارزنده‌ای را به متقاضیان ارائه می‌دهد. از مهم‌ترین خدمات مهاجر در زمینه مهاجرت از طریق استارتاپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

خدمات دریافت ویزای استارت‌آپ تخصص ماست

تیم حرفه‌ای و موفق مهاجر به شما کمک می‌کن تا به بهترین شکل ایده کسب‌وکارتان را آماده کرده و به سازمان حامی ارسال کنید.

از حمایت کافی برخوردار خواهید شد

ما به شما کمک می‌کنیم تا در مناسب‌ترین برنامه استانی ایده کسب‌وکار خود را اجرایی کنید و از حمایت کافی برخوردار شوید.

تجربه و توانایی کافی

کارشناسان ما در هلدینگ تجارتی – مهاجرتی مهاجر، با تمامی قوانین مهاجرتی آشنا بوده و سوابق درخشانی در زمینه مهاجرت از طریق کارآفرینی دارند؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت کار مهاجرت خود را به ما بسپارید.

برخی از افراد ایده‌های نوآورانه‌ای در زمینه کسب‌وکار دارند؛ اما توانایی اجرایی کردن این ایده‌ها در کشور امکان‌پذیر نیست؛ اما همین ایده‌ها برای کشورهایی مانند کانادا، آمریکا، انگلیس و… بسیار ارزشمند هستند و در آنجا مورد استقبال قرار می‌گیرند؛ بنابراین افراد خلاق و توانمند می‌توانند با دریافت ویزای استارت‌آپ به کشور مورد نظر مهاجرت کرده و ایده خود را در آنجا عملی کنند.

یکی از بهترین کشورهای دنیا که از افراد خلاق و توانمند استقبال می‌کند، کشور کانادا است. این کشور با ویزای استارت‌آپ (Start-up) تصمیم به جذب صاحبان ایده و عملی کردن این ایده‌ها دارد تا بدین طریق در بازارهای جهانی سهم بیشتری کسب کرده و به سود بالایی دست یابد.

از طرفی دیگر دریافت ویزای استارتاپ کانادا برای متقاضیان نیز مزایای زیادی دارد. آنها می‌توانند به همراه خانواده خود به یکی از امن‌ترین و مرفه‌ترین کشورهای دنیا مهاجرت کرده، اقامت دائم بگیرند و ایده خود را عملی کنند؛ بنابراین ویزای استارت‌آپ کانادا یکی از روش‌های امن و مطمئن برای مهاجرت به این کشور ثروتمند است؛ اما دریافت این ویزا نیز پیچیدگی‌هایی دارد و بهتر است که قبل از اقدام تمامی نکات بررسی شوند.

بیشتر بخوانید: خدمات دانشجویی مهاجر

چگونه برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا به شما کمک می‌کنیم؟

شرایط یک ایده کسب‌وکار خوب برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا

قبل از هر چیز باید بدانید که هر ایده کسب‌وکاری برای دریافت ویزای استارت‎‌آپ مناسب نیست؛ البته بیشتر ایده‌های استارت‌آپ در حوزه فناوری و تکنولوژی هستند؛ اما همیشه این‌طور نیست. ایده‌ای موردپذیرش کشورها قرار می‌گیرد که دارای شرایط زیر باشد.

1- ایده بسیار نوآورانه باشد.

2- قابلیت اجرایی داشته باشد.

3- بتواند ایجاد شغل کند.

4- قابلیت رشد و جهانی شدن داشته باشد.

مراحل دریافت ویزای استارتاپ کانادا

برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا، متقاضی باید مراحل زیر را پشت سر بگذارد.

  • نوشتن یک ایده کسب‌وکار یا بیزینس پلن خلاق و نوآورانه
  • ارائه ایده به یکی از شرکت‌های حامی در کانادا
  • تایید طرح توسط سازمان حامی و ارسال نامه ساپورت به متقاضی
  • درخواست ویزای استارت‌آپ و اقامت دائم کانادا

منظور از سازمان حامی استارتاپ در کانادا چیست؟

در کشور کانادا 3 نوع سازمان حامی وجود دارد. این سازمان‌ها از ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه کارآفرینان خارجی حمایت کرده و بر روی آنها سرمایه‌گذاری می‌کنند. سازمان‌های حامی عبارت‌اند از:

 

1-صندوق سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر کانادا (Venture Capital Firms)

2- سازمان فرشته‌های کانادا (Angel Investor Groups)

3- سازمان‌های انکوباتور یا مرکز رشد کانادا (Business Incubators)

 

هرکدام از این سازمان‌ها شامل چندین شرکت هستند که همگی مورد تایید دولت کانادا بوده و طرح‌های تجاری را بررسی می‎‌کنند. بعد از اینکه طرح پذیرفته شد، سازمان مورد نظر برای متقاضی نامه حمایت یا نامه ساپورت صادر می‌کند.

 

ما چگونه به شما برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا کمک می‌کنیم؟

ما با سابقه درخشانی که در خصوص خدمات مهاجرتی به ویژه ویزای استارت‌آپ داریم، از شروع تصمیم به مهاجرت در کنار شما خواهیم بود.

کارشناسان ما بهترین مشاوره را به شما ارائه می‌دهند؛ همچنین در آماده‌سازی بیزینس پلن، مراحل ارائه ایده به سازمان حامی، دریافت ویزای استارت‌آپ و اقامت دائم کانادا در کنار شما خواهند بود.

شما می‌توانید به‌راحتی ویزای استارتاپ کانادا، آمریکا، انگلیس و… را دریافت کنید؛ تنها کافی است که با مهاجر در ارتباط باشید.

نظر مشتریان

نظرات
مشتریان ما

من دو سال قبل با کمک هلدینگ تجارتی - مهاجرتی مهاجر برای دریافت ویزای استارت‌آپ اقدام کردم و اکنون در کانادا هستم. از مشاوره‌ها و خدمات این تیم بسیار رضایت دارم.
خانم مینا احسان

من با روند دریافت ویزای استارت‌آپ آشنا نبودم و نمی‌دانستم که از این طریق نیز می‌توانم به کانادا مهاجرت کنم؛ اما با مشاوره‌ای که با هلدینگ مهاجر داشتم، توانستم یک بیزینس پلن موفق آماده کنم و اکنون نامه ساپورت را دریافت کرده‌ام و در مرحله دریافت ویزای استارت‌آپ قرار گرفته‌ام.
آقای سینا

من با کمک هلدینگ مهاجر توانستم ویزای استارت‌‌آپ گرفته و به کانادا مهاجرت کنم و اکنون با خانواده در این کشور زندگی می‌کنیم و اقامت دائم کانادا را دریافت کرده‌ایم.
آقای بهادر خوانساری

من و دوستانم یک بیزینس پلن آماده کرده بودیم؛ اما با روند دریافت ویزای استارت‌آپ آشنا نبودیم. وقتی با مهاجر آشنا شدیم، با مشاوره‌های کارشناسان مهاجر تمامی مراحل را انجام دادیم و اکنون ویزای خود را دریافت کرده و در حال مهاجرت هستیم.
خانم شقایق محبوبی

0 +
پروژه موفق
0 +
رضایت مشتریان

تماس با ما

برای دریافت خدمات ویزای استارت‌آپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در صورتی که ایده یا بیزینس پلنی دارید و می‌خواهید با این ایده، ویزای استارت‌آپ کانادا یا یکی دیگر از کشورهای مطرح دنیا را دریافت کنید، با کارشناسان ما در هلدینگ تجارتی – مهاجرتی مهاجر همراه شوید. ما در کنار شما هستیم تا ایده‌هایتان را عملی کرده و رویاهایتان را به حقیقت برسانید.

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×