اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

خانواده نخستین هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر

اعضای تیم مهاجر

نوید نور

نوید نور یکی از مدیران بین المللی کاربلد در زمینه تجارت و مهاجرت است که توانسته با مهارت بالا و اخلاق کاری حرفه ای، مدیریت چندین مجموعه موفق از جمله مهاجر، Purplez و US PVS را در ایران و ایالات متحده آمریکا بر عهده گیرد. شجاعت و خلاقیت وی سبب شده تا مجموعه مهاجر به نخستین هلدینگ بین المللی تجاری-مهاجرتی موفق در ایران تبدیل شود.

نوید نور

رئیس هیئت مدیره

شادی رضوی

شادی رضوی در مقام مدیریت خدمات مشتریان با مدیران ارشد این مجموعه در ارتباط است تا به جذب و حفظ مشتریان بپردازد و به دنبال کسب درآمد پایدار برای مجموعه و همچنین راه اندازی طرح های مناسب برای توسعه اهداف مشتریان باشد. به عبارتی وی هم در نقش ناجی مجموعه و هم ناجی مشتری ظاهر شده است.

شادی رضوی

مدیر خدمات مشتریان

میلاد عابدی

میلاد عابدی به عنوان کارشناس امور مشتریان هلدینگ مهاجر، ارتباطات بسیار خوبی با مشتریان داشته و علاوه بر ارائه مشاوره‌های بسیار موثر، در اعتماد سازی و همراه کردن مشتریان با مجموعه، نقش بسیار موثری دارد. به عبارتی او دوست بسیار خوبی برای مشتریان مهاجر است.

میلاد عابدی

کارشناس امور مشتریان

زهرا صادقین

زهرا صادقین مسئول روابط عمومی مجموعه مهاجر می باشد که توانسته است با تکیه بر علم مدیریت، پل ارتباطی بین مخاطبان و مجموعه باشد و این چرخه اطلاعات را همواره حفظ کند. بهبود وضعیت سازمان و برقراری تعامل هم در داخل مجموعه و هم در خارج از آن از جمله مسئولیت های وی در این زمینه می باشد.

زهرا صادقین

مدیر روابط عمومی

عاطفه الله داد

عاطفه الله داد، کارشناس امور مهاجرتی هلدینگ مهاجر است که با ارائه مشاوره‌های مهاجرتی به روز و ارتباطات خوب و موثری که با دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی، سفارتخانه‌ها، انکوباتورها و… برقرار می‌کند، نقش بسیار مهمی در برنامه مهاجرتی هلدینگ تجاری-مهاجرتی مهاجر دارد.

عاطفه الله داد

کارشناس امور مهاجرتی

سعیده احمدزاده

سعیده احمدزاده یکی از کارشناسان مهاجرتی هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر است که در برقراری ارتباط با مشتریان ، سعی در ارائه راهکارهای مهاجرتی مناسب دارد. او تلاش می‌کند ارتباطات خوبی بین مشتریان مهاجرتی هلدینگ و کارشناسان ارشد مهاجرتی هلدینگ ایجاد کرده و مهاجران را برای یک مهاجرت امن و مطمئن راهنمایی کند.

سعیده احمدزاده

کارشناس مهاجرتی

آیسان داوری

آیسان داوری با برقراری ارتباط موثر با نویسندگان محتوا، کارشناسان طراحی، مدیر وب سایت و مدیریت کل مجموعه مهاجر بر روی توسعه و نظارت کمپین‌های بازاریابی متمرکز است. وظیفه انتشار انواع محتواهای متنی، صوتی، تصویری و ویدیویی این مجموعه از جمله مسئولیت های وی می باشد.

آیسان داوری

کارشناس دیجیتال مارکتینگ

مریم حسن زاده

مریم حسن زاده یکی از متخصصین مهاجر در زمینه مدیریت، توسعه و طراحی وب‌سایت است که تمامی موارد فنی و تکنیکال سایت‌های مشتریان، مانند: طراحی - کدنویسی و توسعه سایت را با دقت انجام داده و با توجه به ارتباط قوی که با تیم محتوا دارد، به بهبود محتواها از نظر ساختار کمک می‌کند.

مریم حسن زاده

پشتیبانی وب سایت

پارسا جوانشیری

پارسا جوانشیری به عنوان مدیر بازاریابی محتوا، نقش بسیار مهمی در تولید انواع محتوا برای مشتریان دارد. او با آنالیز رقبا، توجه به ترندها، رویدادها و… همواره به‌روزترین برنامه محتوایی را برای اعضای تیم محتوا در نظر گرفته و با هماهنگی با اعضای تیم، در جهت هدفمند کردن محتواها گام بر می‌دارد.

پارسا جوانشیری

مدیر بازاریابی محتوا

گلی یادگاری

گلی یادگاری یکی از خلاق‌ترین اعضای هلدینگ تجاری - مهاجرتی مهاجر است که با طراحی و تولید ویدئوهای آموزشی و تبلیغاتی بسیار جذاب تبلیغاتی، همواره در راستای رضایت مشتری گام برداشته و نقش بسیار موثری در موفقیت بسیاری از کمپین‌های مربوط به مشتریان مهاجر داشته است.

گلی یادگاری

تدوین گر ویدیو

زهرا حسینی

زهرا حسینی به عنوان گرافیست مجموعه مهاجر، در طراحی وکتورها، لوگوها، بنرهای تبلیغاتی و… فعالیت کرده و همواره با نهایت دقت و ظرافت کارهای مشتریان را انجام می‌دهد. او یکی از باسابقه‌ترین اعضای هلدینگ مهاجر است که همواره رضایت خاطر مجموعه و مشتریان را جلب کرده است.

زهرا حسینی

گرافیست

حوریا خمسه

حوریا خمسه یکی دیگر از اعضای خلاق و هنرمند هلدینگ تجاری- مهاجرتی مهاجر است که با ساخت انیمیشن‌های بسیار جذاب، ساخت ویدئوهای آموزشی و تبلیغاتی و… توانسته است به یکی از موثرترین اعضای تیم مهاجر تبدیل شود و همواره جلب رضایت مشتریان را هدف خود قرار داده است.

حوریا خمسه

گرافیست و طراح انیمیشن

نوید عقیقی

نوید عقیقی به‌عنوان گرافیست هلدینگ تجاری - مهاجرتی مهاجر، محتواهای تصویری، ویدئویی و پادکست‌ها را به بهترین شکل طراحی و تولید کرده و همواره سعی دارد تا با برنامه‌ریزی درست، بهترین طراحی را با توجه به نیاز مشتری و بازار، در زمان تعیین شده ارائه دهد.

نوید عقیقی

گرافیست

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×