اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

با گوگل ادز Google Ads زودتر دیده شوید!

خدمات گوگل ادز
در هلدینگ تجارتی - مهاجرتی مهاجر

زمانی که شما یک کسب‌وکار را بر روی بستر اینترنت راه‌اندازی می‌کنید، از هر جای دنیا که باشید، می‌توانید این کسب‌وکار را مدیریت کرده و به سود برسید؛ اما چیزی که اهمیت دارد، این است که آیا مشتریان واقعی شما را در بستر اینترنت پیدا خواهند کرد؟ برای این کار باید سایت شما در صفحه اول نتایج گوگل جای داشته باشد. به همین علت ما به سراغ گوگل ادز می‌رویم.

سرعت بالا در رسیدن به جایگاه بالا

ما در تیم مهاجر، با خدمات گوگل ادزی که انجام می‌دهیم، کاری خواهیم کرد که در کوتاه‌ترین زمان به بالاترین جایگاه در صفحه نتایج گوگل برسید.

انتخاب بهترین کلمات کلیدی

ما کلمات کلیدی مثبت و منفی را پیدا می‌کنیم و بهترین کلمات را در تبلیغات گوگل ادز قرار می‌دهیم.

انتخاب بهترین استراتژی

ما همواره استراتژی‌های گوگل ادز را رصد می‌کنیم تا بهترین استراتژی را برای تبلیغات اجرا کنیم.

برای تبلیغ سایت و کسب‌وکارتان راه‌های مختلفی وجود دارد که حتما با همه آنها آشنا هستید؛ اما یکی از این راه‌های تبلیغ که بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و نتایجی بسیار مطلوبی دارد، گوگل ادز است. این سیستم تبلیغاتی باعث می‌شود که کسب‌وکار شما از رقبایتان پیشی بگیرد. مهم‌تر اینکه خود گوگل از این سیستم پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین این سیستم تبلیغاتی فعالیتی کاملا هدفمند دارد.

ما با گوگل ادز خدمات زیر را برای شما انجام می‌دهیم.

  1. به دست آوردن رتبه بالا در گوگل
  2. صرفه‌جویی در هزینه تبلیغ
  3. رصد کردن فعالیت رقبا
  4. توانایی پیشنهاد دادن کلمات کلیدی مناسب
  5. آشنایی با زبان انگلیسی و اصطلاحات رایج در حوزه تبلیغات آنلاین
  6. داشتن یک صفحه فرود جذاب و کامل تا شانس ماندن کاربر در سایت و نرخ تبدیل بالاتر رود.

مراحل انجام

مهاجر چگونه خدمات گوگل ادورز را انجام می‌دهد؟

تفاوت سئو و گوگل ادز چیست؟

سئو سایت یکی از الزامات برای دیده شدن سایت است؛ اما سئو یک فرآیند طولانی‌مدت و مستمر است. این فرآیند باعث می‌شود که بازدیدکنندگان معمولی به سمت سایت آمده و از سایت دیدن کنند؛ اما گوگل ادز سرعت دیده شدن سایت را در برخی از کلمات تعیین شده بالا برده و مشتریان (مخاطبان هدف) را به سمت سایت می‌کشد و باعث فروش و سودآوری کسب‌وکار می‌شود.

در اینجاست که ما به شما کمک خواهیم کرد تا مشتریان واقعی به سمت سایت شما آمده و اقدام به خرید یا دریافت خدمات کنند.

خدمات ما برای تبلیغ بهتر سایت شما با گوگل ادز

متخصصین ما با تجربه و دانشی که در زمینه کسب‌وکارهای اینترنتی و توسعه آنها در فضای وب دارند، به شما کمک خواهند کرد تا بهترین نتیجه را از تبلیغ در گوگل ادز بگیرید. ازجمله کارهایی که ما انجام می‌دهیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- مشخص کردن بهترین کلمات کلیدی

در گوگل ادز قانون به این صورت است که باید کلمات کلیدی مرتبط با یک کلمه خاص پیدا شوند و میزان رقابت آنها بررسی شود. هر کلمه کلیدی که میزان رقابت بیشتری داشته باشد، تبلیغات گران‌تری نیز خواهد داشت؛ بنابراین ما این کلمات کلیدی را برای یک رقابت تنگاتنگ مشخص خواهیم کرد.

2- انتخاب مخاطب هدف در تبلیغات گوگل

برای هدفمند کردن تبلیغات و بالا بردن بازدهی، باید مخاطبان هدف مشخص شوند. ما با ابزارهای گوگل مخاطبین را از بین گروه‌های مختلف انتخاب می‌کنیم؛ حتی به پارامترهایی مانند جنسیت نیز توجه می‌شود تا این تبلیغ برای مخاطبین هدف نمایش داده شود.

3- انتخاب استراتژی مزایده گوگل ادز

قسمت دیگری که در تبلیغات گوگل ادز بسیار مهم است، بخش مزایده گوگل است. در این بخش مواردی چون CPC، CPA و… تعیین می‌شوند. در صورتی که کسی نتواند مقادیر درستی برای این گزینه‌ها مشخص کند، با شکست روبرو خواهد شد؛ بنابراین انتخاب استراتژی درست بسیار مهم است و این کاریست که ما به بهترین شکل برای شما انجام خواهیم داد.

4- انتخاب کلمات کلیدی منفی

یکی دیگر از موارد تاثیرگذار در تبلیغات گوگل ادز، انتخاب کلمات کلیدی منفی است. این کلمات، کلماتی هستند که بر روی تبلیغات تاثیری منفی خواهند داشت؛ بنابراین ما با مشخص کردن این کلمات سعی می‌کنیم تا تبلیغات گوگل ادز به بهترین شکل انجام شوند.

5- اندازه‌گیری و آنالیز نتایج گوگل ادز

یکی دیگر از اقدامات ما در سیستم گوگل ادز، آنالیز نتایج تبلیغ است. ما با استفاده از ابزارهای سیستم، تعداد بازدیدکنندگان را که جذب سایت شده‌اند، مشخص خواهیم کرد. همچنین مشخص می‌کنیم که چه تعداد به مشتری تبدیل شده و یا برای مدتی در سایت باقی مانده‌اند. بدین ترتیب نتیجه تبلیغ آنالیز می‌شود.

6- اندازه‌گیری نرخ تبدیل

یکی از مواردی که در تبلیغ بسیار اهمیت دارد، نرخ تبدیل است. در واقع همه برای نرخ تبدیل بالا، اقدام به تبلیغ می‌کنند. منظور از نرخ تبدیل، تبدیل کاربر معمولی به مشتری است. با خرید مشتری و سوددهی تبلیغ، هزینه‌های صرف شده باز خواهند گشت؛ بنابراین برای هر کسب‌وکاری مهم است که نرخ تبدیل را رصد کرده و در جهت بالا بردن آن بکوشد.

ما در اینجا با تبلیغات گوگل ادز به شما کمک خواهیم کرد که نرخ تبدیل از طریق این سیستم تبلیغ آنلاین را مشاهده کنید.

7- پرداخت هزینه گوگل ادز

همان‌طور که می‌دانید، گوگل ادز Google Adwords یک روش تبلیغاتی کلیکی یا ppc است؛ یعنی اینکه شما به ازای هر کلیکی که از یکی از موتورهای جستجو دریافت می‌کنید، باید هزینه آن را پرداخت کنید.

در واقع سیستم گوگل ادز مانند یک حراجی است که باید هزینه پرداختی بابت هر کلیک نسبت به رقبا بیشتر باشد. توجه به این مساله در موفقیت تبلیغ بسیار مهم است؛ بنابراین تیم مهاجر با توجه به تجربه و دانش خود، در این حراجی موفق خواهند شد.

مورد بعدی این است که پرداخت هزینه گوگل ادز از داخل ایران، کمی دشوار است؛ اما با ما نگران هیچ چیزی نباشید. شما در هر کجای دنیا که باشید، با ما می‌توانید بهترین تبلیغ گوگل ادز را انجام داده و به‌راحتی این هزینه را پرداخت کنید.

تبلیغات گوگل ادز را چه کسانی مشاهده می‌کنند؟

همان‌طور که قبلا نیز اشاره شد، ما مخاطبین هدف را انتخاب می‌کنیم و طبق انتخاب ما این تبلیغات به مخاطبین هدف نمایش داده می‌شوند. این مخاطبین می‌توانند:

  1. در یک بازه سنی مشخص باشند.
  2. به موضوع مشخصی علاقه‌مند باشند.
  3. جنسیت مشخصی داشته باشند.
  4. در یک موقعیت جغرافیایی خاص سکونت داشته باشند.
  5. از یک دستگاه؛ کامپیوتر، تبلت یا گوشی استفاده می‌کنند.
  6. قبلا به سایت یا اپلیکیشن سر زده‌اند؛ اما خریدی انجام نداده‌اند.

بدین ترتیب همه افراد این تبلیغ را مشاهده نمی‌کنند و علاوه بر بالا رفتن نرخ تبدیل، از پرداخت هزینه زیاد بابت کلیک پیشگیری می‌شود. به همین دلیل این روش تبلیغ یک روش مقرون‌به‌صرفه برای هر کسب‌وکاری است.

نظر مشتریان

نظرات
مشتریان ما

من از اینکه خدمات گوگل ادز سایتم را به مهاجر سپردم، بسیار راضی هستم. بسیار خوش قول و حرفه‌ای هستند.
خانم ساحره امینی

من به تازگی به کانادا مهاجرت کرده‌ام و یک کسب‌وکار نوپا دارم. از اینکه با تیم حرفه‌ای مهاجر آشنا شدم بسیار خوشحالم؛ زیرا تمامی خدمات سئو و گوگل ادز سایت مرا برعهده دارند و در مدت کمی سایت من توانست رتبه اول جایگاه گوگل را از آن خود کند.
آقای مهندس شکاری

هلدینگ تجارتی - مهاجرتی مهاجر یکی از بهترین‌ها در ارائه تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است و من از اینکه تبلیغات سایتم را به این هلدینگ سپردم، بسیار خوشحالم.
آقای جابری

0 +
پروژه های موفق
0 +
رضایت مشتریان

تماس با ما

خدمات گوگل ادز خود را به ما بسپارید.

اگر شما هم کسب‌وکاری بر روی بستر اینترنت دارید و می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان سایت شما دیده شود، خدمات گوگل ادز مهاجر را جدی بگیرید. برای ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×