اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

طراحی انیمیشن

با طراحی انیمیشن جذاب؛ مخاطب را به دنبال خود بکشید!

شما برای داشتن یک تبلیغ جذاب و تأثیرگذار برای کسب‌وکار خود به طراحی انیمیشن نیاز خواهید داشت؛ یک انیمیشن می‌تواند زبان گویای برند شما باشد. ما در تیم مهاجر این کار را به بهترین شکل برای شما انجام می‌دهیم. آنچه ما را از دیگران متمایز می‌کند، عبارت است از:

نوآوری

تیم حرفه‌ای مهاجر متشکل از متخصصین هنری است که از قدرت ایده‌پردازی بالایی برخوردار هستند و کارهای خلاقانه و جدیدی را ارائه می‌دهند.

تجربه انجام پروژه‌های بین‌المللی

هدف ما در هلدینگ تجارتی – مهاجرتی مهاجر همواره انجام کارهایی در سطح بین‌المللی بوده است و یکی از افتخارات ما انجام پروژه‌های مختلف بین‌المللی است.

هزینه مناسب، سرعت بالا

هزینه طراحی انیمیشن در مهاجر مناسب بوده و در مقابل سرعت انجام کار بالا است. شما می‌توانید در کمترین زمان یک کار باکیفیت بالا تحویل بگیرید.

همان‌طور که می‌دانید، انیمیشن (Animation) که به آن نقاشی متحرک یا پویانمایی نیز گفته می‌شود، نمایش تند و پیوسته تصاویر یا موقعیت‌های مدل‌های واقعی است. اگر شما قصد آموزش چیزی را دارید و یا اینکه می‌خواهید تبلیغاتتان بیشتر در ذهن مخاطب اثر کرده و او را جذب کند، بهترین راه استفاده از انیمیشن است.

همه از کودکی با انیمیشن و تأثیر آن آشنا هستند؛ زیرا استفاده از کاراکترهای جذاب با رنگ‌هایی تأثیرگذار و صداگذاری حرفه‌ای باعث تأثیرگذاری بیشتر می‌شود؛ همه کسانی که به دنبال یادگیری هستند با انیمیشن بهتر موضوع را درک می‌کنند؛ بنابراین برای برنامه‌های آموزشی طراحی انیمیشن بسیار مؤثر است.

از طرفی دیدن بیلبوردها و تیزرهایی که به‌صورت انیمیشن هستند، خیلی زودتر مخاطب را ترغیب به کسب اطلاعات بیشتر از برند و در نتیجه همراهی با او خواهند کرد. ما نیز در هلدینگ مهاجر به طراحی انیمیشن، توجه ویژه‌ای داریم.

هدف ما این است که تمامی کسب‌وکارها در داخل و خارج از کشور بتوانند به بهترین شکل مخاطب را همراه خود کرده و او را تبدیل به مشتری کنند.

چگونگی طراحی انیمیشن در هلدینگ مهاجر

ما چگونه سئو و بهینه‌سازی سایت شما را انجام می‌دهیم؟

ما با تحلیل و بررسی کلمات کلیدی، آنالیز رقبا، تکنیک‌های برنامه‌نویسی، تولید محتواهای سئو محور، ایجاد بک لینک در سایت‌های معتبر و… سایت شما را همواره در بهترین جایگاه صفحه اول نتایج گوگل نگه می‌داریم؛ البته این کار باید به‌صورت مستمر ادامه داشته باشد؛ زیرا الگوریتم‌های گوگل مدام در حال تغییر هستند.

تیم سئو ما همواره تغییرات الگوریتم‌ گوگل را بررسی کرده و عملیات سئو سایت شما را به‌روز رسانی می‌کنند. مهم‌ترین هدف ما این است که کاربران را به سایت شما هدایت کرده و آنها را به مشتری تبدیل کنیم.

ما با سئو و بهینه‌سازی سایت شما، باعث تغییرات زیر در سایت خواهیم شد.

۱-  افزایش بازدید و ترافیک سایت

۲-  برندسازی اینترنتی و گسترش نام برند

۳-  افزایش فروش محصولات و خدمات و در نتیجه افزایش درآمد

۴-  بهبود رتبه سایت در صفحه نتایج گوگل

دوم

طراحی انیمیشن‌های سریالی یا تک قسمتی

تیم متخصص و حرفه‌ای مهاجر هم انیمیشن‌های تک قسمتی و هم انیمیشن‌های سریالی تولید می‌کند. در انیمیشن‌های سریالی ما مخاطب را به دنبال پیام برند کشانده و او را تشویق به خرید یا استفاده از خدمات خواهیم کرد.

چهارم

طراحی انیمیشن‌های دوبعدی و سه‌بعدی

ما باتوجه‌به نیاز شما، انیمیشن‌های دوبعدی و سه‌بعدی زیبا و جذابی را تولید می‌کنیم تا بتوانیم نیاز مشتری را برآورده کرده و او را به هدف نهایی که افزایش فروش است، برسانیم.

اول

تولید انیمیشن‌هایی به زبان انگلیسی

یکی از مهم‌ترین اهداف ما در مهاجر، کمک به کسب‌وکارهایی است که در خارج از کشور راه‌اندازی می‌شوند. ما برای نشان دادن این کسب‌وکارها در سطح جهانی برنامه‌های ویژه‌ای داریم که یکی از این برنامه‌ها، طراحی انیمیشن‌هایی خلاقانه با صداگذاری به زبان انگلیسی است.

سوم

طراحی انیمیشن باتوجه‌به نیاز مشتری

ما در طراحی انیمیشن‌های تبلیغاتی، نیاز مشتری را بررسی کرده و باتوجه‌به نیاز آنها طراحی انجام می‌دهیم که بتواند تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد. بدین ترتیب شما می‌توانید به بهترین شکل با مشتری ارتباط برقرار کرده و نیاز او را برآورده کنید.

مزایای طراحی انیمیشن در تیم مهاجر

یکی از بهترین ابزارها برای تبلیغ، آموزش و محتوا انیمیشن است و ما انیمیشن‌‌های خاص و تأثیرگذاری برای شما طراحی می‌کنیم. به شکلی که در سطح جهانی تبلیغ شما وایرال شود. ازجمله خدمات تیم مهاجر می‌توان به موارد پیش رو اشاره کرد:

مراحل طراحی انیمیشن در هلدینگ تجارتی مهاجرتی مهاجر

ما برای طراحی و تولید انیمیشن مراحل زیر را طی می‌کنیم.

  • بررسی نیاز برند و نیاز مشتریان
  • ایده‌پردازی
  • طراحی کاراکتر
  • ساخت موسیقی
  • صداگذاری و اجرا

انواع خدمات تولید انیمیشن در مهاجر

در هلدینگ تجارتی – مهاجرتی مهاجر، انیمیشن‌های مختلفی برای کاربردهای مختلف طراحی و تولید می‌شوند که عبارت‌اند از:

  • طراحی استوری بورد
  • طراحی و اجرای انیمیشن‌هایی که سریالی هستند.
  • طراحی و اجرای انیمیشن‌هایی که یک قسمتی هستند.
  • طراحی و اجرای انیمیشن‌هایی که به شیوه استاپ‌موشن هستند.
  • ایده‌پردازی انیمیشن‌هایی که تبلیغاتی هستند.
  • ایده‌پردازی انیمیشن‌هایی که آموزشی هستند.
  • طراحی و اجرای تیتراژهای انیمیشن

هزینه طراحی و تولید انیمیشن در هلدینگ مهاجر

شاید باور نکنید؛ اما هزینه طراحی و اجرای انیمیشن باتوجه‌به تأثیری که می‌گذارد، بسیار مناسب است. این نوع تبلیغات می‌تواند مخاطبان زیادی را به مشتری تبدیل کند.

بااین‌حال هزینه طراحی و تولید انیمیشن به عوامل متعددی بستگی دارد که این عوامل عبارت‌اند از:

  • نوع انیمیشن
  • سبک کار
  • سناریو
  • زمان انیمیشن

و…

معمولاً قیمت تولید انیمیشن و تصاویر متحرک بر اساس دقیقاً و یا ثانیه محاسبه می‌شود؛ همچنین جزئیاتی که در طراحی کاراکتر لحاظ می‌شود یا عوامل فنی که باید به آنها توجه داشت بر قیمت نهایی یک انیمیشن تأثیر مستقیم دارند.

تمامی این مراحل زیر نظر متخصصین حرفه‌ای ما انجام می‌شوند

نظر مشتریان

نظرات
مشتریان ما

ما طراحی انیمیشن چند قسمتی برای آموزش زبان انگلیسی به خردسالان را به هلدینگ تجارتی – مهاجرتی مهاجر سپردیم و بسیار نتیجه خوبی از این انیمیشن‌های جذاب گرفتیم.
آموزشگاه زبان انگلیسی گندم

برای تبلیغات بیلبوردی از مهاجر درخواست طراحی انیمیشن کردم و نتیجه بسیار خوبی گرفتم.
آقای سعید شاهرود

تیم مهاجر، تیم بسیار خوب و حرفه‌ای است که به‌موقع کار را تحویل می‌دهند و من از کیفیت و نتیجه طراحی‌هایی که انجام دادند بسیار راضی هستم.
خانم مهسا فراز

تیم حرفه‌ای مهاجر در طراحی انیمیشن بسیار حرفه‌ای و خوب عمل می‌کند. من برای تبلیغات بیلبوردی به این تیم سفارش طراحی انیمیشن داده بودم که نتیجه کار بسیار خوب و رضایت‌بخش بود.
خانم حمیده رنجبر

0 +
پروژه موفق
0 +
رضایت مشتریان

تماس با ما

برای ثبت سفارش و دریافت خدمات با ما تماس بگیرید.

درصورتی‌که برای کسب‌وکار خود نیاز به تبلیغات بسیار جذاب و مشتری‌پسند دارید، طراحی انیمیشن‌های دوبعدی و سه‌بعدی را در حتماً جدی بگیرید. برای طراحی انیمیشن در هر نوعی که باشد، ما در کنار شما هستیم. با کارشناسان حرفه‌ای ما در هلدینگ تجارتی – مهاجرتی مهاجر تماس بگیرید.

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×