اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

روابط عمومی بین الملل

انواع روابط عمومی در سطح بین المللی

هدف از روابط عمومی، کمک به سازمان ها در ایجاد رابطه با عموم مردم است. حفظ رابطه مثبت با سهامداران از آن دست از مسائلی است که برای موفقیت و توسعه هر سازمانی بسیار حائز اهمیت است. در صورتی که ارتباطات عمومی یک شرکت ضعیف شود، ممکن است دید عموم افراد را نسبت به این قضیه منفی سازد یا آن ها را از استفاده از محصولات یا خدمات منصرف کند. با توجه به این موضوع در این قسمت به انواع مختلفی از روابط عمومی  که بر روی حوزه های مختلف تمرکز دارد، اشاره خواهیم کرد.

ارتباطات استراتژیک

هر اقدامی که توسط متخصصان روابط عمومی انجام می شود، باید تحت ارتباطات استراتژیک قرار گیرد. این مورد اساسا به این معنا است که تمام تلاش های روابط عمومی برای کمک به یک شرکت برای دستیابی به اهداف تجاری هماهنگ شود. تمرکز این بخش بر روی درک اولویت های یک سازمان می باشد.

روابط رسانه ای

یک رابطه کاری خوب مستلزم داشتن ارتباط قوی با رسانه ها به منظور انتشار پیام های کلیدی برای مخاطبان است. متخصصان روابط عمومی با ارسال رپورتاژهای آگهی و مصاحبه‌ها در رسانه‌ها می توانند شرکت‌ها را قادر سازند تا به بازار هدف دست یابند. روزنامه‌نگاران برای پر کردن صفحات روزنامه های خود به یک جریان مداوم از اخبار نیازمندند، از این رو ایجاد چنین روابطی می تواند یک معامله برد-برد برای هر دو طرف محسوب شود.

روابط جامعه

اگرچه رسانه ها یکی از منابع مهم برای متخصصان روابط عمومی به حساب می آیند، اما گاهی اوقات برای داشتن روابط موثرتر، برقراری ارتباط با جامعه و مخاطبان به طور مستقیم از اهمیت بسیاری برخوردار است. به عنوان مثال، هنگامی که یک کسب و کار در یک مرکز جدید کار خود را شروع می کند، دریافت بازخورد از جامعه محلی دارای اهمیت است.

ارتباطات داخلی

ارتباطات داخلی به سرعت در حال تبدیل شدن به یک حوزه اصلی در روابط عمومی هستند. کارمندان می‌توانند بزرگترین حامیان یا سرسخت‌ترین منتقدان یک شرکت باشند، بنابراین حفظ رضایتمندی و انگیزه آنها برای موفقیت یک شرکت بسیار مهم است. ایجاد برنامه‌های مستمر و توسعه آن ها برای تعامل با کارکنان ضمن درک نیازها و نگرانی ها، یکی از چالش های بزرگ برای سازمان ها است.

ارتباطات بحران

برخلاف تصور عمومی، متخصصان روابط عمومی نباید در هنگام وقوع بحران وارد شوند! بلکه چاره اندیشی برای پیشگیری از مشکلات و پشت سر گذاشتن موانع و چالش ها باید از پیش در نظر گرفته شود. سازمان‌ها لازم است تا رویکردی برنامه‌ ریزی‌ شده و منسجم برای مدیریت بحران ارائه دهند. داشتن یک برنامه مشخص و برقراری ارتباط قوی با ذینفعان و رسانه‌ها در هنگام وقوع بحران می تواند بسیار کارساز و راهگشا باشد.

ارتباطات آنلاین و رسانه های اجتماعی

در دنیای امروز، مشتریان به طور فزاینده ای به وب روی می آورند تا تحقیقات خود را قبل از تصمیم گیری برای خرید انجام دهند، بنابراین عدم حضور در این حوزه سازمان ها را از سایر رقبا عقب می راند. هم سازمان ها و هم متخصصان روابط عمومی امروزه باید در انتخاب بهترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی و سایر کانال های دیجیتال برای دستیابی به اهداف ارتباطی خود تبحر داشته باشند.

به گفته انجمن روابط عمومی آمریکا، “روابط عمومی یک فرآیند ارتباطی استراتژیک است که روابط سودمند متقابل را بین سازمان ها و عموم مردم ایجاد می کند. هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر به سازمان ها کمک می کند تا به درک صحیحی از خدمات روابط عمومی بین الملل دست یابند چرا که این برنامه ها برای مدیریت زمان و منابع سازمان ضروری هستند.

دسترسی به خدمات روابط عمومی بین الملل از طریق هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر

گام دوم

تولید محتوای تصویری

اگرچه نوشتن بیانیه های مطبوعاتی می تواند بسیار راهگشا باشد اما گاهی نوشتن یک رپورتاژ آگهی که هیچ کس آن را نخواند اتلاف وقت است! از این رو گاهی تولید محتواهای جذاب بصری به گونه ای است که مخاطبان می توانند با آن ها به خوبی ارتباط برقرار کنند. گرافیست های حرفه ای مهاجر در زمینه تولید انواع و اقسام محتواهای گرافیکی از جمله تولید تصویر، ویدئو، انیمیشن و … حامی صاحبان کسب و کارهای تازه تاسیس و کارافرینان می باشند.

گام اول

ایجاد رپورتاژ آگهی

همانطور که برای ساخت یک آسمان خراش به یک نقشه اولیه نیاز داریم یا ساختن یک فیلم خوب مستلزم داشتن یک فیلمنامه خوب است، در دنیای بازاریابی نیز یک بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی که به صورت حرفه ای نوشته شود، می تواند حقایقی را در اختیار روزنامه نگاران قرار دهد و آنان را برای گفتن داستان یک بیزنس آماده سازد.

دستیابی کسب و کارهای نوپا به خدمات روابط عمومی بین الملل از طریق هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر در سال 2023

روابط عمومی به منظور ارتقاء سازمان و پرورش ادراک مثبت عمومی به ویژه در مواقع بحران شکل می گیرد . ایجاد این نوع روابط، در واقع نحوه ارتباط یک شرکت با مردم – مشتریان، شرکا، روزنامه نگاران، نیکوکاران، سیاستمداران و سایر افراد را تعریف می کند. همه کسب و کارها صرف نظر از اندازه و صنعتشان به روابط عمومی نیاز دارند. متخصصان روابط عمومی در مجموعه مهاجر داستان سرایان خبره ای هستند. آن ها با اهداف خاص به چگونگی روند کار و خدمات بیزنس کارآفرینان در رسانه‌های اجتماعی می پردازند. اعتماد سازی از جمله دستاوردهای روابط عمومی است که متخصصان روابط عمومی مهاجر به خوبی توانسته اند از پس آن برآیند.

چگونه از طریق هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر به خدمات روابط عمومی بین الملل متصل شویم؟

اگر کارآفرینان در زمینه خدمات روابط عمومی بین الملل عملکرد ضعیفی داشته باشند و با یک ساختار نادرست پیش روند، در بهترین حالت ممکن است دیده نشوند و در بدترین حالت، ممکن است کسب‌ و کار خود را بی‌کفایت و غیرحرفه‌ ای جلوه دهند. هلدینگ تجاری مهاجر برای جذب علاقه بیشتر مشتریان و فروش بهتر، صاحبان برندها را از طرق مختلف به خدمات روابط عمومی بین الملل متصل می کند. برای دستیابی به کارشناسان مجموعه مهاجر در زمینه خدمات روابط عمومی بین الملل بر روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

نظر مشتریان

نظرات
مشتریان ما

یکی از بهترین تبلیغاتی که برای فروشگاه خود انجام دادم، کمپین دیجیتالی بود که تیم حرفه‌ای مهاجر در بستر اینستاگرام برای من انجام دادند و توانستم مشتریان زیادی داشته باشم.
آقای سینا

شرکت مهاجر با کمپین‌هایی که در هر فصل برای ما طراحی می‌کنند، باعث شده‌اند که ما در هر فصل مشتریان زیادی برای محصولات خود داشته باشیم.
شرکت محصولات ورزشی جیم

کمپین‌هایی که هلدینگ مهاجر به زبان انگلیسی برای شرکت من طراحی کردند، بسیار موفق بود و برند من در مدت کوتاهی توانست در کشور کانادا به برندی شناخته شده و موفق تبدیل شود.
آقای محجوبی

من از اعتماد به هلدینگ مهاجر برای طراحی یک کمپین جایزه‌دار بسیار خوشحالم؛ زیرا در مدت کوتاهی مشتریان سالن آرایشی من افزایش یافته و سالن من در شهرمان معروف شده است.
خانم فرهادی

0 +
پروژه موفق
0 +
رضایت مشتریان

تماس با ما

برای دریافت بهترین خدمات روابط عمومی بین‌الملل با کارشناسان ما در مهاجر تماس بگیرید.

در هر جای دنیا که هستید، برای استفاده از بهترین خدمات روابط عمومی بین‌الملل با کارشناسان ما در هلدینگ مهاجر تماس بگیرید. ما بهترین خدمات را با کمترین هزینه به شما ارائه خواهیم داد.

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×