اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

خدمات سئو و بهینه سازی

خدمات ویژه ما برای سئو و بهینه‌سازی سایت شما

متخصصان حرفه‌ای ما در کنار انجام سئو و بهینه سازی سایت شما، خدمات ویژه‌ای را به شما ارائه خواهند داد تا نهایت استفاده را از سئو سایت خود ببرید. از جمله این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

سئوی محلی

سئوی محلی یا Local SEO یک استراتژی مهم برای جذب مشتریانی است که در نزدیکی کسب‌وکار زندگی می‌کنند. این سئو برای کسب‌وکارهای محلی بسیار مفید بوده و کمک می‌کند که مخاطبان هدف بهتر شما را پیدا کنند.

سئوی صوتی

ما با انجام Voice SEO، به شما کمک می‌کنیم تا نتایج جستجوی صوتی سایت شما را بالا برده و باعث افزایش ترافیک سایت و نرخ تبدیل شویم؛ همچنین با انجام این کار آگاهی از برند شما را نیز افزایش خواهیم داد.

ارائه گزارش ماهانه منظم

خدمات سئو همواره باید شفاف باشند. برای همین گزارش‌های ماهانه به شما کمک خواهند کرد تا از عملکرد سایت مطلع شده و نتایج استراتژی سئو خود را ببینید. این گزارش می‌تواند شامل مواردی چون: ترافیک ارگانیک سایت، نرخ تبدیل و رتبه‌بندی نتایج باشد.

رویداد های بین المللی و شبکه سازی برای صاحبان استارت‌آپ‌ ها در مراحل اولیه، فرصت ورود به جامعه کارآفرینان همفکر را فراهم می آورد. شرکت در این کنفرانس‌های بزرگ و بین المللی بستر مناسبی برای قرار دادن صاحبان برند در بین رهبران صنعت است. این کنفرانس ها می توانند به توسعه کسب و کار،دسترسی به منابع مالی ، جذب مشتریان بالقوه، ایجاد روابط تجاری قوی کمک کرده و حتی در راستای مشارکت و تعامل در سطوح بالاتر راهگشا باشند.

پیشنهاد ما

شرکت در نمایشگاه ها، رویدادهای بین المللی و شبکه سازی با کمک هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر

ما چگونه سئو و بهینه سازی سایت شما را انجام می‌دهیم؟

ما با تحلیل و بررسی کلمات کلیدی، آنالیز رقبا، تکنیک‌های برنامه‌نویسی، تولید محتواهای سئو محور، ایجاد بک لینک در سایت‌های معتبر و… سایت شما را همواره در بهترین جایگاه صفحه اول نتایج گوگل نگه می‌داریم؛ البته این کار باید به‌صورت مستمر ادامه داشته باشد؛ زیرا الگوریتم‌های گوگل مدام در حال تغییر هستند.

تیم سئو ما همواره تغییرات الگوریتم‌ گوگل را بررسی کرده و عملیات سئو سایت شما را به‌روز رسانی می‌کنند. مهم‌ترین هدف ما این است که کاربران را به سایت شما هدایت کرده و آنها را به مشتری تبدیل کنیم.

ما با سئو و بهینه سازی سایت شما، باعث تغییرات زیر در سایت خواهیم شد.

۱-  افزایش بازدید و ترافیک سایت

۲-  برندسازی اینترنتی و گسترش نام برند

۳-  افزایش فروش محصولات و خدمات و در نتیجه افزایش درآمد

۴-  بهبود رتبه سایت در صفحه نتایج گوگل

بیشتر بخوانید: خدمات گوگل ادز

دوم

سئو داخلی

سئو داخلی یا on page seo شامل قواعدی است که در داخل سایت موردتوجه قرار می‌گیرند. با این کار سایت در موتورهای جستجو توسط کاربران راحت‌تر یافته می‌شود. متخصصین سئو با رعایت فاکتورهای سئو داخلی می‌توانند بدون صرف وقت و هزینه زیاد، رتبه سایت را به اندازه دلخواه بالا ببرند.

فاکتورهایی که در این مرحله مورد توجه قرار می‌گیرند، عبارت‌اند از:

  •     شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند
  •     آنالیز رقبا
  •     تدوین استراتژی محتوا
  •     لینک‌سازی داخلی سایت به‌صورت اصولی
  •     تولید محتوای ارزشمند و سئو شده
  •     برچسب‌گذاری و دسته‌بندی صحیح صفحات

و…

اول

سئو تکنیکال

سئو تکنیکال یکی از مراحل مهم برای بهبود رتبه سایت است. در این بخش متخصصین سئو بر روی استاندارد بودن قالب سایت و راحتی ایندکس صفحات آن برای گوگل، متمرکز می‌شوند.

این مرحله به خزنده‌های موتورهای جستجو کمک می‌کند که متوجه شوند سایت تا چه اندازه برای کاربران مفید است و تجربه کاربری بسیار خوبی را نیز برای آنها رقم زده است.

سوم

سئو خارجی

سئو تکنیکال و سئو داخلی برای رساندن سایت به صفحه اول نتایج گوگل موثر هستند؛ اما اگر می‌خواهید که سایت در رتبه اول گوگل جای داشته باشد، باید به سئو خارجی توجه داشته باشید.

در این مرحله سئوکار با لینک بیلدینگ هدفمند موقعیت سایت را ارتقا بخشیده و می‌تواند به شهرت برند و اعتبار دامنه سایت نیز کمک کند. در حالت کلی سئو خارجی یا off page seo شامل روش‌هایی است که در خارج از سایت انجام می‌شوند. مانند: فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، خرید بک لینک به‌صورت رپورتاژ آگهی و…

مراحل سئو و بهینه سازی سایت به چه صورت است؟

برای اینکه یک سایت بتواند در بهترین جایگاه صفحه نتایج گوگل قرار بگیرد، سئو و بهینه سازی سایت از چند زاویه مورد توجه قرار می‌گیرد که عبارت‌اند از:

تکنیک‌های انجام سئو و تاثیر هرکدام بر روی سایت

معمولا متخصصین سئو از ۳ تکنیک برای سئو و بهینه سازی سایت استفاده می‌کنند؛ اما ما تکنیکی را انتخاب می‌کنیم تا اعتماد گوگل را همواره داشته باشیم. تکنیک‌های انجام سئو عبارت‌اند از:

۱- سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه یکی از روش‌های بهینه‌سازی سایت است که با روش‌های غیراصولی الگوریتم گوگل را دور زده و قوانین گوگل را زیر پا می‌گذارد. این روش باعث می‌شود که سایت در کوتاه‌مدت رتبه خوبی به دست آورد؛ اما این خوشی تا زمانی دوام دارد که گوگل متوجه این تخلف نشده باشد. در صورتی که گوگل متوجه این روش شود، سایت را جریمه خواهد کرد.

۲- سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید روشی است که ما انجام می‌دهیم. این روش نتایجی پایدار و ماندگار دارد. متخصصین ما با انجام این روش از تمامی تکنیک‌های مجاز که مطابق با استانداردهای گوگل هستند، استفاده کرده و باعث بهبود رتبه سایت می‌شوند.

۳- سئو کلاه خاکستری

این روش ترکیبی از دو روش قبل است و تاثیر خوبی نیز بر رتبه سایت خواهد داشت. البته این روش نیز ممکن است با ریسک جریمه همراه شود.

نظر مشتریان

نظرات
مشتریان ما

تیم سئو مهاجر از تجربه و توانایی بسیاری برخوردار هستند. این تیم سئو سایت شرکت ما را بر عهده گرفتند و میزان فروش ما به طور چشمگیری افزایش یافت.
شرکت بازرگانی هانا

من با کمک مهاجر توانستم، رتبه اول صفحه نتایج گوگل را برای سایت خود داشته باشم و بتوانم یک برندسازی خوب انجام دهم.
خانم مرجان

من برای سایت فروشگاهی خود در زمینه فروش ابزار تراشکاری، به سئو کار نیاز داشتم و خوشحالم با مهاجر آشنا شدم و امروز می‌توانم ابزارآلات خود را حتی به دوستانی در خارج از کشور بفروشم.
آقای حمید مشکاتی

تیم سئو مهاجر تا کنون برای چندین سایت ما خدمات سئو را انجام داده‌اند و ما از تمامی آنها راضی بودیم.
شرکت فیدان

0 +
پروژه موفق
0 +
رضایت مشتریان

تماس با ما

برای ثبت سفارش و دریافت خدمات با ما تماس بگیرید.

هدف ما در مهاجر این است که سایت شما در جایگاه اول صفحه نتایج گوگل جای گیرد. متخصصین سئو مهاجر همراه شما هستند تا از هر کجای دنیا که تصمیم به راه‌اندازی کسب‌وکار داشتید، به‌ سود مورد نظرتان دست یابید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×