اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

طراحی بهترین کمپین‌های دیجیتال برای سوددهی بیشتر کسب‌وکار

مهاجر و طراحی کمپین‌های سودآور

تیم حرفه‌ای مهاجر کمپین‌های موفقی را برای شما طراحی و اجرا می‌کند. از مهم‌ترین مزایای این کمپین‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

طراحی کمپین‌هایی به زبان انگلیسی

یکی از اهداف هلدینگ تجارتی – مهاجرتی مهاجر، کمک به کسب‌وکارهایی است که در خارج از کشور راه‌اندازی می‌شوند. ما به مهاجرینی که در کشور مقصد کسب‌وکار خود را راه‌اندازی می‌کنند، کمپین‌هایی طراحی می‌کنیم تا بتوانند به‌سرعت، نام برند خود را گسترش داده و به سود برسند.

تولید محتواهای باکیفیت و جذاب

تولید محتواهای مناسب و تاثیرگذار برای یک کمپین موفق بسیار اهمیت دارد. محتواهای متنی، تصویری و ویدئویی که ما در مهاجر برای کمپین تولید خواهیم کرد، همگی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از فیلترهای مختلفی می‌گذرند تا مخاطب را مجذوب خود کنند.

همراهی با برند تا رسیدن به نتیجه دلخواه از کمپین

در مسیر اجرای کمپین، ما همواره عملکرد آن را بررسی کرده و روی نقاط ضعف و قوت آن کار خواهیم کرد تا با بهتر و بهتر کردن عملکرد کمپین، سوددهی آن را به میزان قابل توجهی بالا ببریم.

یکی از سودآورترین انواع کمپین‌های تبلیغاتی، کمپین دیجیتال است. این کمپین‌ها بر روی بستر پلتفرم‌های دیجیتالی انجام شده و به دلیل اینکه شبکه‌های اجتماعی در دسترس اکثر مردم قرار دارند، این کمپین‌ها با سرعت بیشتری وایرال می‌شوند؛ البته طراحی کمپین مهم‌ترین مرحله برای راه‌اندازی کمپین دیجیتال مارکتینگ است.

ما چگونه کمپین‌های شما را طراحی می‌کنیم؟

دوم

کمپین‌هایی برای آگاهی رسانی

برخی از کمپین‌ها با اهداف آگاهی رسانی اجرا می‌شوند. Brand Awareness یکی از اهداف اصلی برای هر برندی محسوب می‌شود و کمپین‌های دیجیتالی با استفاده از شبکه‌های اجتماعی به‌راحتی این کار را انجام می‌دهند.

اول

کمپین‌هایی با موضوع مسئولیت اجتماعی

امروزه بسیاری از برندها با انجام کارهای خیرخواهانه سعی در شکل‌گیری نام برند در ذهن مخاطب دارند؛ بنابراین این افراد برای اینکه سهم بیشتری در بازار داشته باشند، به کمپین‌هایی با موضوع مسئولیت اجتماعی نیاز دارند تا بتوانند از سد رقبای خود بگذرند.

سوم

کمپین‌هایی برای فروش

هدف از برگزاری کمپین‌های فروش، همان‌طور که از نامش پیداست، افزایش فروش محصول یا ارائه خدمات است. کاری که کمپین انجام می‌دهد، افزایش مخاطب، درگیر کردن مخاطب با برند و در نهایت تبدیل مخاطب به مشتری است. طراحی این نوع کمپین به برنامه‌ریزی دقیق و جامعی نیاز دارد و به شکل‌های مختلفی انجام می‌شود. کمپین‌های تخفیف محور یا جایزه محور در دسته این نوع کمپین‌ها قرار می‌گیرند.

انواع کمپین‌های دیجیتال کدام‌اند؟

انواع کمپین‌هایی که ما در طراحی آنها به شما کمک می‌کنیم، عبارت‌اند از:

طراحی باید هم راستا با اهداف کمپین باشد تا بتواند به سوددهی بیشتر منجر شود. ما برای طراحی یک کمپین دیجیتال موفق، اقدامات زیر را در برنامه کار خود قرار داده‌ایم.

1-   بودجه‌بندی صحیح و تعیین هدف

اولین قدم برای طراحی یک کمپین، یک جلسه با کارفرما است تا هدف از اجرای کمپین به‌صورت دقیق بررسی شده و بودجه راه‌اندازی کمپین توسط کارفرما مشخص شود. هدف اجرای کمپین نیز به نوع کسب‌وکار و انتظارات مشتری بستگی دارد؛ بنابراین ما تمامی این موارد را بررسی می‌کنیم.

2-   تعیین زمان اجرای کمپین

در این مرحله ما برای هر کدام از کارهای مربوط به کمپین یک زمان مشخصی را در نظر خواهیم گرفت. اینکه اجرای هر تبلیغ در هر پلتفرم چه تاریخی شروع شده و مدت زمان اجرا و تاریخ پایان آن به چه صورتی باشد برای موفقیت یک کمپین بسیار مهم است.

3-   انتخاب یک پلتفرم مناسب

باتوجه‌به بودجه تخصیص داده شده و هدف از اجرای کمپین، باید پلتفرمی انتخاب شود که بتواند بیشترین میزان اثربخشی را داشته باشد. ما در این مرحله مناسب‌ترین پلتفرم را انتخاب می‌کنیم.

4-   تولید محتوای مناسب

تولید محتوای مناسب باتوجه‌به هدف کمپین و نوع پلتفرم انتخاب شده یکی از مهم‌ترین موارد در طراحی یک کمپین است. این محتوا می‌تواند یک محتوای متنی، تصویری، صوتی و یا ویدیویی باشد. بنابراین ما در این مرحله بر روی محتوای تاثیرگذار تمرکز می‌کنیم.

5-   بررسی شاخص کلیدی عملکرد KPI

شاخص اندازه‌گیری کلیدی KPI نشان‌دهنده این است که یک کمپین تا چه اندازه در رساندن کسب‌وکار به اهدافش موثر بوده است. به‌عنوان مثال اگر کمپین بر روی بستر تلگرام اجرا شود، KPI می‌تواند تعداد ویوهای هر تبلیغ باشد یا در اینستاگرام، KPI می‌تواند میزان افزایش دنبال کنندگان صفحه مورد نظر باشد.

ما همواره KPI کمپین را بررسی کرده و سعی می‌کنیم تا با تحلیل عملکرد کمپین بر روی نقاط قوت کمپین تمرکز بیشتری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: ایمیل مارکتینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

نظر مشتریان

نظرات
مشتریان ما

یکی از بهترین تبلیغاتی که برای فروشگاه خود انجام دادم، کمپین دیجیتالی بود که تیم حرفه‌ای مهاجر در بستر اینستاگرام برای من انجام دادند و توانستم مشتریان زیادی داشته باشم.
آقای سینا

شرکت مهاجر با کمپین‌هایی که در هر فصل برای ما طراحی می‌کنند، باعث شده‌اند که ما در هر فصل مشتریان زیادی برای محصولات خود داشته باشیم.
شرکت محصولات ورزشی جیم

کمپین‌هایی که هلدینگ مهاجر به زبان انگلیسی برای شرکت من طراحی کردند، بسیار موفق بود و برند من در مدت کوتاهی توانست در کشور کانادا به برندی شناخته شده و موفق تبدیل شود.
آقای محجوبی

من از اعتماد به هلدینگ مهاجر برای طراحی یک کمپین جایزه‌دار بسیار خوشحالم؛ زیرا در مدت کوتاهی مشتریان سالن آرایشی من افزایش یافته و سالن من در شهرمان معروف شده است.
خانم فرهادی

0 +
پروژه موفق
0 +
رضایت مشتریان

تماس با ما

برای طراحی و اجرای بهترین کمپین‌ها با کارشناسان ما در مهاجر تماس بگیرید.

در هر جای دنیا که هستید، برای تبلیغاتی هدفمند با بیشترین سوددهی و کمترین هزینه، با کارشناسان ما در هلدینگ تجارتی – مهاجرتی مهاجر تماس بگیرید. کارشناسان ما با توجه به سوابق درخشان و توانمندی‌هایی که دارند، بهترین کمپین را برای شما طراحی خواهند کرد.

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×