اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

توسعه صادرات و خدمات سرمایه گذاری برون مرزی

سرمایه گذاری برون مرزی و دسترسی به برنامه های بازاریابی فراتر از مرزهای داخلی

برای دستیابی به برنامه های سرمایه گذاری برون مرزی و توسعه تجارت، لازم است تا صاحبان برند شرکای بالقوه خود را در سرتاسر جهان شناسایی کرده و به تجزیه و تحلیل استراتژی های کسب و کار آن ها بپردازند.

در این موارد برگزیدن نکات مثبت و رویکردهای صحیح اتخاذ شده به این دسته از افراد کمک می کند تا با طراحی ساختارهای تجاری سازگار با مقررات جهانی، ایالتی و … به اهداف خود در راستای توسعه دست یابند.

سرمایه‌گذاری در خارج از کشور هم برای سرمایه‌گذاران و هم برای کسب‌ و کارها و دولت‌ مزایای زیادی دارد، در این قسمت به برخی از مزایای سرمایه گذاری برون مرزی اشاره می شود.

توسعه سرمایه انسانی از طریق افزایش فرصت های شغلی

منابع انسانی ارزشمندترین دارایی هر سازمان‌ به حساب می آیند که با گسترش ارتباطات داخلی و خارجی به طور مستمر می توان در راستای تقویت و رشد این منابع کوشید. توسعه کسب و کارها و حضور آن ها در خارج از مرزها می تواند هم سبب تحقق اهداف نیروهای توانمند و هم پیشرفت برند گردد.

فرصت های متنوع رشد و توسعه

افزایش تولید کالاها و خدمات مستلزم دسترسی به بازاری بزرگ تر برای فروش و دستیابی به فرصت های متنوع رشد و توسعه است. حضور در خارج از مرزهای فرصت های بسیاری را در اختیار صاحبان کسب و کارها قرار می دهد تا بینشی عمیق تر را نسبت به برند خود تجربه کرده و درصدد رشد و ترقی آن برآیند.

دسترسی به منابع مالی

مشوق ها و منابع مالی متعدد سرمایه گذاری را از نظر مالی سودمند می کنند. با سرمایه گذاری برون مرزی می توان با انواع منابع مالی آشنا شده و از آن ها برای توسعه برند استفاده کرد.

گرفتن حق شهروندی از طریق سرمایه گذاری برون مرزی

مقامات محلی یکی دیگر از منابع مالی به حساب می آیند که با ارائه وام ها و کمک های بلاعوض به راه اندازی کسب و کار خرد و نوپا کمک می کنند. با این حال، شایان ذکر است که کمک‌های بلاعوض نادر هستند و معمولا به کسب و کارهایی تعلق می گیرد که واجدالشرایط دریافت این نوع کمک هزینه ها باشند و بر بخش‌های تجاری خاصی متمرکز شوند.

هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر به بیزینس ها به خصوص بیزینس های نوپا کمک می‌کند تا فرصت‌های سرمایه‌گذاری برون مرزی را با انجام بررسی‌های لازم بر روی شرکای بالقوه، سرمایه‌گذاری‌های تجاری، یافتن منابع مالی، ریسک ها، موانع و چالش های موجود کشف کنند.

این مجموعه با شناسایی بازارهایی که بیشترین پتانسیل رشد را دارند، بررسی محصولات و/یا خدمات با مزیت‌های رقابتی، و مشاوره دادن به مشتریان در مورد قوانین، سیاست‌ها، آداب و رسوم و سایر مسائل خاص کشور که می‌تواند بر منافع مشتری تأثیر بگذارد، به توسعه یک برنامه بازاریابی جهانی کمک می کند.

بیشتر بخوانید: استارت کسب و کارهای کم ریسک 

پیشنهاد ما

سرمایه گذاری برون مرزی از طریق هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر در سال ۲۰۲۳

گام دوم

تحلیل و بررسی استراتژی ها

صاحبان برند ها برای بررسـي، تحلیـل و مقايسـه استراتژی های بازاریابی می توانند با کارشناسان حرفه ای مهاجر در ارتباط باشند تا راهکارهای رسیدن به اولویت های مبتنی بر جهت گیری ها را بر روی سرمایه خود اعمال کنند.

گام اول

مشاوره سرمایه گذاری برون مرزی

هلدینگ مهاجر با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری به صاحبان برندها برای رسیدن به اهداف خود در کمترین زمان کمک می کند، تا در جهت بهینه کردن دارایی های خود گام برداشته و با بازار هدف داخلی و سرمایه گذاری برون مرزی آشنا شوند.

گام سوم

دسترسی توسعه صادرات و سرمایه گذاری برون مرزی

اگرچه برخی از مجموعه ها به حمایت مالی از سرمایه گذاران می پردازند، اما هلدینگ تجاری مهاجر در مسائل مالی دخالتی نداشته و صرفا دستیابی به راهکارهای توسعه صادرات و پیدا کردن منابع مالی را در خارج از مرزها در دستور کار خود قرار می دهد.

توسعه صادرات و سرمایه گذاری برون مرزی برای کسب و کارهای نوپا در سال ۲۰۲۳

هلدینگ تجاری مهاجرتی کارآفرینان را تشویق می کند تا به فرصت های متنوع برای ورود به اقتصاد جهانی به جای اقتصادهای محلی دست یابند.

این موارد باعث ایجاد رقابت داخلی سالم و گسترش فرصت های فروش و ارائه خدمات می شود. در این قسمت به برخی از اقدامات مهاجر اشاره خواهیم کرد:

چرا کسب و کارهای کوچک به منابع مالی نیاز دارند؟

بسیاری از کارآفرینان و ایده پردازان پس از راه اندازی استارتاپ خود نیاز به منابع مالی را احساس خواهند کرد. در این جا به 6 مورد از گزینه هایی که کسب و کارهای کوچک را به منابع مالی نیازمند می سازد اشاره می شود.

رشد و توسعه کسب و کار

بدون دسترسی به منابع مالی مناسب، برخی از کسب و کارها ممکن است به سختی با افزایش تقاضا کنار بیایند و فشار بر جریان نقدینگی، آنها را به نقطه شکست برساند. خوشبختانه، این روزها گزینه های بسیاری از منابع مالی توسعه یافته تا  کسب‌ و کارهای کوچک در هنگام نیاز، درست ترین انتخاب را داشته باشند.

اگرچه گرفتن وام‌ هنوز یک انتخاب رایج و متداول است، اما راه‌حل‌های بسیاری روی کار آمده است که بیزنس ها می توانند بر اساس شرایط خود راه درست را انتخاب کنند.

استخدام نیروهای جدید و سرمایه گذاری بر آموزش آن ها

حضور کارکنان کاربلد و حرفه ای برای توسعه یک مجموعه دارای اهمیت است. به عبارتی می توان گفت، برای بسیاری از مشاغل کوچک و بزرگ، کارکنان مهمترین دارایی هستند از این رو لازم است تا برای آموزش آن ها سرمایه گذاری کرده و مهارت های آنها را بهبود بخشد.

از طرفی جذب و از طرف دیگر حفظ کارمندان می تواند کمی پرهزینه باشد از این رو دسترسی به منابع مالی ضروری است. کارآفرینان نه تنها باید هزینه های تبلیغات، مصاحبه، استخدام و آموزش را در نظر بگیرید، بلکه پس از یافتن کاندیدای مناسب باید اطمینان حاصل کنند که سرمایه کافی برای پرداخت حقوق و دستمزد و سایر هزینه های مرتبط را به طور ماهانه دارند.

راه اندازی کمپین های بازاریابی

برای کسب موفقیت در بین رقبای تجاری، به ویژه در مراحل اولیه، بازاریابی موثر برای کسب و کارهای کوچک ضروری است. اما بدون دسترسی به منابع مالی، به اجرا درآوردن یک کمپین بازاریابی یا تبلیغات امکان پذیر نیست!

به لطف فناوری‌های جدید و ظهور رسانه‌های اجتماعی، راه‌های متعددی برای بازاریابی وجود دارد، اما برخی از روش‌ها می‌توانند بسیار پرهزینه باشند.

ارائه محصولات و خدمات جدید

بسیاری از صاحبان کسب و کارها معتقدند که ارائه یک محصول یا خدمات جدید می تواند یک کسب و کار کوچک را با فرصت های بسیاری برای ترقی و پیشرفت رو به رو کند. اما گفتنی است که عدم دسترسی به منابع مالی و حمایت های لازم باعث می شود که آنها برنامه های خود را برای عرضه محصولات یا خدمات جدید کنار بگذارند.

برای کسانی که به دنبال راه‌اندازی محصولات یا خدمات جدید هستند، بهره گیری از سرمایه گذاری های جمعی می تواند روشی جایگزین برای اخذ وام های سنتی باشد.

نقل مکان یا انتخاب محلی مناسب برای بیزنس

موقعیت جغرافیایی کسب و کارها می تواند تاثیر به سزایی در رشد و توسعه آن ها داشته باشد. برای انتخاب یک مکان بهتر و بزرگتر دسترسی کافی به منابع مالی می تواند بسیار کارساز باشد. وام های تجاری این فرصت را در اختیار مشاغل کوچک قرار می دهند تا کسب و کار خود را با مکان های بهتر گسترش دهند یا حتی به بازسازی فضای مورد نظر بپردازند.

رقابت در کنار سایر رقبا

کسب‌ و کارهای کوچک نه تنها با سایر بیزنس های کوچک، بلکه با شرکت‌های بزرگ که تحت حمایت سرمایه گذاران و منابع مالی معتبر هستند، به رقابت می پردازند. بنابراین، شاید تعجب آور نباشد که فقدان حمایت های مالی ممکن است کسب و کارهای نوپا را به سوی شکست در برابر سایر رقبا سوق دهد.

نظر مشتریان

نظرات
مشتریان ما

هلدینگ مهاجر یکی از بهترین هلدینگ‌های تجاری در ایران است که شناخت بسیار خوبی از بازارهای جهانی دارد. من توصیه می‌کنم که خدمات سرمایه گذاری برون مرزی را با مهاجر پیش ببرید.
مجید مختاری

من با شناختی که از تیم مهاجر دارم؛ اطمینان دارم که خدمات سرمایه گذاری برون مرزی در این هلدینگ بی نظیر است.
محمود حقیقت

من برای مشاوره در زمینه سرمایه گذاری به هلدینگ مهاجر مراجعه کردم و با شناختی که از این مجموعه دارم، اطمینان دارم که سرمایه گذاری برون مرزی با مهاجر کم ریسک و موفق خواهد بود.
احمد صدوقی

0 +
پروژه موفق
0 +
رضایت مشتریان

تماس با ما

با مهاجر بهترین خدمات توسعه کسب و کار و سرمایه گذاری برون مرزی را تجربه کنید.

اگر قصد دارید تا کسب‌وکاری در سطح جهانی داشته باشید یا با کسب‌وکارهایی در سطح بین‌الملل رقابت کنید، ما به شما برای سرمایه گذاری برون مرزی کمک می‌کنیم. کافی است که با ما تماس بگیرید.

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×