اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

دوره تخصصی مدیریت کسب و کار در یکی از بهترین دانشگاه‌های ایالتی آمریکا

مزایای تحصیل در دوره مدیریت کسب و کار

دانشگاه‌های ایالتی کالیفرنیا (UC) (دانشگاه‌های لس آنجلس، ارواین، سن دیه گو) دارای دوره کوتاه مدت مدیریت کسب و کار است که مخصوص مدیرانی است که می‌خواهند جهانی شوند.

از مزایای این دوره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

تحصیل برای هر سنی

متقاضیان تحصیل در دوره مدیریت کسب و کار دانشگاه‌های UC محدودیت سنی ندارند و مدیران می‌توانند به‌راحتی در این دوره شرکت کنند.

بدون نیاز به مدرک زبان

برای تحصیل در دوره مدیریت کسب و کار دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، نیازی به داشتن مدرک زبان نیست.

شهریه‌ مقرون به صرفه

شهریه تحصیل در این دوره مقرون به صرفه بوده و متقاضی می‌تواند با یک مبلغ مناسب، مدرکی معتبر دریافت کند.

گام دوم

ویزای تحصیلی آمریکا را بگیرید

مرحله بعد، اقدام برای دریافت ویزای تحصیلی آمریکا است. ما در هلدینگ تجاری- مهاجرتی مهاجر با دریافت وقت مصاحبه از سفارت آمریکا به شما کمک می‌کنیم که در اولین فرصت در یکی از سفارت‌های آمریکا حضور داشته باشید و ویزای تحصیلی خود را دریافت کنید.

گام چهارم

مدرک تحصیلی بین‌المللی دریافت کنید

تحصیل در دوره مدیریت کسب و کار در یکی از دانشگاه‌های ایالتی کالیفرنیا به شما این امکان را خواهد داد که مدرک تحصیلی معتبر و بین‌المللی داشته باشید تا در هر جای دنیا به موقعیت شغلی خوبی برسید.

گام اول

فرم I-20 دریافت کنید.

فرم یا نامه I-20 در تمامی مراحل دریافت پذیرش، دریافت ویزا، ورود به آمریکا و ثبت نام در دانشگاه ضروری است.

شما با پذیرش در دوره آموزشی مدیریت کسب و کار، فرم i-20 دریافت خواهید کرد که این فرم مسیر دریافت ویزای تحصیلی را آسان می‌کند. 

گام سوم

در آمریکا تحصیل کنید.

با شرکت در دوره مدیریت کسب و کار دانشگاه‌های UC می‌توانید در آمریکا با بهترین سیستم آموزشی دنیا تحصیل کنید و تجربیات زیادی از تحصیل و زندگی در این کشور کسب کنید.

دوره آموزش مدیریت کسب و کار در دانشگاه‌های UC

یکی از دوره‌های پرطرفدار و پول‌ساز، دوره مدیریت کسب و کار است. این دوره که به‌صورت کوتاه‌مدت در دانشگاه‌های ایالتی کالیفرنیا ارائه می‌شود، مدیرانی توانمند در سطح جهانی تربیت می‌کند.

افرادی که در این دوره ثبت‌نام می‌کنند، می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان یک مدرک بین‌المللی دریافت کرده و به موقعیت‌های بسیار خوبی دست یابند.

اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که به تحصیل در این دوره فکر می‌کنید، باید بگوییم که ما در هلدینگ مهاجر پذیرش تحصیلی شما را از یکی از دانشگاه‌های لس‌آنجلس، ارواین یا سن دیه گو، تضمین می‌کنیم.

شما می‌توانید با دریافت پذیرش تحصیلی:

بیشتر بخوانید: دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه های آمریکا 

دوره آموزش مدیریت کسب‌وکار در دانشگاه‌های UC

یکی از دوره‌های پرطرفدار و پول‌ساز، دوره مدیریت کسب‌وکار است. این دوره که به‌صورت کوتاه‌مدت در دانشگاه‌های ایالتی کالیفرنیا ارائه می‌شود، مدیرانی توانمند در سطح جهانی تربیت می‌کند. افرادی که در این دوره ثبت‌نام می‌کنند، می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان یک مدرک بین‌المللی دریافت کرده و به موقعیت‌های بسیار خوبی دست یابند.

اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که به تحصیل در این دوره فکر می‌کنید، باید بگوییم که ما در هلدینگ مهاجر پذیرش تحصیلی شما را از یکی از دانشگاه‌های لس‌آنجلس، ارواین یا سن دیه گو، تضمین می‌کنیم. شما می‌توانید با دریافت پذیرش تحصیلی:

گام اول

فرم I-20 دریافت کنید

فرم یا نامه I-20 در تمامی مراحل دریافت پذیرش، دریافت ویزا، ورود به آمریکا و ثبت نام در دانشگاه ضروری است.

گام دوم

ویزای تحصیلی آمریکا را بگیرید

مرحله بعد، اقدام برای دریافت ویزای تحصیلی آمریکا است. ما در هلدینگ تجاری- مهاجرتی مهاجر با دریافت وقت مصاحبه از سفارت آمریکا به شما کمک می‌کنیم که در اولین فرصت در یکی از سفارت‌های آمریکا حضور داشته باشید و ویزای تحصیلی خود را دریافت کنید.

گام سوم

در آمریکا تحصیل کنید

با شرکت در دوره مدیریت کسب‌وکار دانشگاه‌های UC می‌توانید در آمریکا با بهترین سیستم آموزشی دنیا تحصیل کنید و تجربیات زیادی از تحصیل و زندگی در این کشور کسب کنید.

گام چهارم

مدرک تحصیلی بین‌المللی دریافت کنید.

تحصیل در دوره مدیریت کسب‌وکار در یکی از دانشگاه‌های ایالتی کالیفرنیا به شما این امکان را خواهد داد که مدرک تحصیلی معتبر و بین‌المللی داشته باشید تا در هر جای دنیا به موقعیت شغلی خوبی برسید.

نظر مشتریان

نظرات
مشتریان

من برای شرکت در دوره تخصصی مدیریت کسب و کار در دانشگاه سن دیه گو، از طریق هلدینگ مهاجر اقدام کرده‌ام و اکنون منتظر ویزای خود هستم. به نظر من این تیم بسیار حرفه‌ای و مجرب است و در تمامی مسیر دانشجو را همراهی می‌کند.
خاطره احمدی

من با کمک هلدینگ مهاجر توانستم از دانشگاه لس‌آنجلس در رشته مدیریت کسب و کار پذیرش تحصیلی بگیرم. کارشناسان این تیم حتی وقت سفارت مرا نیز رزرو کردند و من منتظر نوبت سفارت هستم.
یارا فرامرزی

من با معرفی دوستانم با این هلدینگ آشنا شدم و تصمیم دارم در دوره مدیریت کسب و کار دانشگاه لس‌آنجلس شرکت کنم. این هلدینگ یکی از بهترین موسسات در زمینه دریافت پذیرش تحصیلی است و دوستان من با کمک این هلدینگ موفق به مهاجرت تحصیلی به آمریکا شده‌اند.
محمدرضا نوبهار

من با مطالعاتی که انجام داده‌ام، شرکت در دوره مدیریت کسب و کار دانشگاه‌های UC را به مدیران توصیه می‌کنم. شرکت در این دوره‌ها بسیار پرفایده و مفید است. در ضمن من قبلا افتخار همکاری با هلدینگ مهاجر را داشته‌ام و به همه دوستانم این هلدینگ را پیشنهاد می‌دهم.
فرزاد محمدزاده

0 +
پروژه موفق
0 +
رضایت مشتریان

تماس با ما

برای دریافت مشاوره رایگان و خدمات ثبت‌نام در دوره مدیریت کسب و کار دانشگاه‌های UC با ما تماس بگیرید.

اگر قصد تحصیل در دوره مدیریت کسب و کار در یکی از بهترین دانشگاه‌های آمریکا را دارید، همین امروز برای دریافت مشاوره رایگان و خدمات پذیرش تحصیلی دراین دوره کاربردی و مفید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×