اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

مهاجرت به انگلیس با بهترین روش مهاجرتی

مهاجرت به انگلیس با هلدینگ مهاجر

ما در هلدینگ تجارتی – مهاجرتی مهاجر به شما کمک می‌کنیم که یک مهاجرت موفق و نسبتا آسان را تجربه کنید. از مزایای هلدینگ تجارتی – مهاجرتی مهاجر در همراهی شما برای مهاجرت به انگلیس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

توسعه کسب‌وکار شما در انگلیس

از مهم‌ترین مزایای مراجعه به هلدینگ مهاجر این است که کارشناسان ما سال‌های سابقه انجام کارهای مهاجرتی و توسعه کسب‌وکار را در کارنامه خود دارند؛ بنابراین افرادی که می‌خواهند از طریق استارتاپ یا سرمایه‌گذاری به انگلیس مهاجرت کنند، می‌توانند از تجربه کارشناسان مهاجر بهره برده و در کشور انگلیس کسب‌وکار موفقی را برای خود راه‌اندازی کنند.

خدمات مربوط به مهاجرت تحصیلی به انگلیس

یکی دیگر از خدمات هلدینگ مهاجر، کمک به متقاضیان تحصیل در دانشگاه‌های معتبر در این کشور است. هلدینگ مهاجر دارای زیرمجموعه‌های مختلفی بوده و در زمینه مهاجرت تحصیلی نیز خدمات ارزنده‌ای را به متقاضیان ارائه می‌دهد. این افراد می‌توانند با دریافت مشاوره تحصیلی، خدمات مربوط به پذیرش تحصیلی را نیز از مهاجر بخواهند.

همراهی با مهاجر بعد از ورود

یکی از مهم‌ترین خدمات هلدینگ تجارتی- مهاجرتی مهاجر خدمات بعد از ورود است. ما در هلدینگ مهاجر در کنار شما خواهیم بود تا یک ورود خاطره‌انگیز به کشور انگلیس داشته باشید و بدون اینکه احساس غربت کنید، به راحتی با محیط انگلیس و نحوه تامین مایحتاج زندگی آشنا شوید.

یکی از کشورهای پیشرفته و مطرح جهان، کشور انگلیس است. این کشور دارای امکانات و جاذبه‌های بسیاری است که باعث شده‌اند تا هر ساله افراد زیادی برای مهاجرت انگلیس را انتخاب کنند. مهاجرت به انگلیس می‌تواند با هدف تحصیل، کار، سرمایه‌گذاری و… باشد.

در هر حال هر کدام از روش‌های مهاجرت به انگلیس شرایط خاص خود را دارند و متقاضی باید شرایط لازم را برای مهاجرت به این کشور داشته باشد؛ همچنین فرایند مهاجرت به هر جای دنیا یک فرایند سخت و پیچیده است؛ بنابراین افرادی که قصد مهاجرت دارند، باید مطالعات کافی داشته باشند و تمامی جوانب کار را بسنجند.

بیشتر بخوانید: خدمات مهاجرت به کانادا

پیشنهاد ما

مهاجر چگونه خدمات مهاجرت به انگلیس را انجام می‌دهد؟

گام دوم

بررسی شرایط متقاضی

در مرحله مشخص می‌شود که هدف متقاضی از مهاجرت چیست و با توجه به هدف مهاجرتی، شرایط فرد مورد بررسی قرار می‌گیرد. در صورتی که متقاضی تصمیم دارد تا برای تحصیل به انگلیس مهاجرت کند، شرایط تحصیلی او و دانشگاه مورد نظر مورد بررسی قرار گرفته و برای دریافت پذیرش از دانشگاه مورد نظر اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

اگر متقاضی برای سرمایه‌گذاری، ثبت شرکت، ازدواج، کار در انگلیس و… قصد مهاجرت داشته باشد، با توجه به هدف او، شرایط مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات لازم برای مهاجرت انجام می‌شوند.

در مورد افرادی که از طریق استارتاپ به انگلیس مهاجرت می‌کنند، خدمات مهاجر بسیار بیشتر است. مهاجر در این خصوص از صفر تا صد کار را برعهده داشته و با ایده‌پردازی‌های بسیار خوب، نهایت تلاش خود را می‌کند که متقاضی یک مهاجرت بی‌نقص را تجربه کند.

گام چهارم

توسعه کسب‌وکار در انگلیس

یکی از خدمات مهاجر که از مهم‌ترین خدمات ما محسوب می‌شود، توسعه کسب‌وکار است. ما به تمامی افراد تازه وارد به انگلیس که کسب‌وکار جدیدی راه‌اندازی کرده‌اند، کمک می‌کنیم تا به بهترین شکل برند خود را به جامعه هدف معرفی کنند.

تیم حرفه‌ای مهاجر همواره در دسترس خواهد بود تا کسب‌وکار متقاضی را در سطح بین‌المللی معرفی کرده و باعث پیشرفت کسب‌وکار شود.

گام اول

مشاوره رایگان

در اولین قدم، مهاجر با ارائه مشاوره رایگان به متقاضی، اهداف متقاضی را از مهاجرت روشن کرده و بهترین مسیر مهاجرتی را برای او انتخاب می‌کند. در این مرحله تمامی اطلاعات لازم درباره روش مهاجرتی به متقاضی ارائه خواهد شد تا فرد بتواند با آگاهی کافی قدم در این مسیر بگذارد.

گام سوم

خدمات بعد از ورود

بعد از ورود متقاضی به انگلیس؛ یعنی از لحظه ورود به فرودگاه، اعضای تیم مهاجر در کنار او خواهند بود تا بتواند ضروری‌ترین نیازهای خود را در چند روز اول اقامت تامین کرده و راه‌های تامین نیازهای ضروری (تهیه مواد غذایی، آشنایی با سامانه‌های حمل و نقل، سیم کارت، اینترنت، حساب بانکی، محل سکونت و…) را به خوبی یاد بگیرد.

مراحل انجام خدمات مهاجرت به انگلیس در هلدینگ مهاجر

مراحل انجام فرایند مهاجرت به انگلیس در هلدینگ تجارتی – مهاجرتی مهاجر به‌صورت زیر است:

نظر مشتریان

نظرات
مشتریان ما

من دو سال قبل برای تحصیل به انگلیس مهاجرت کردم. در تمامی مسیر مهاجرت تحصیلی از تیم باتجربه و کاربلد مهاجر کمک گرفتم. تجربه بسیار خوبی بود و به همه دوستانم نیز توصیه می‌کنم که برای مهاجرت تحصیلی از مهاجر مشاوره و خدمات دریافت کنند.
خانم مینا

من یکی از متقاضیان مهاجرت به انگلیس از طریق استارتاپ هستم. با مشاوره‌هایی که از تیم مهاجر دریافت کردم، توانستم ایده استارتاپی خود را به بهترین شکل ارائه دهم. تمامی کارهای مهاجرتی من طبق برنامه پیش رفته است و در چند روز آینده عازم انگلیس هستم.
آقای میلاد نادری

من با یک فرد ایرانی که در انگلیس زندگی می‌کند، ازدواج کرده‌ام. برای اینکه بتوانم به همسرم در انگلیس ملحق شوم، از تیم مهاجر کمک گرفتم و از همکاری این تیم بسیار راضی هستم؛ زیرا تا چند روز دیگر راهی انگلیس خواهم بود.
خانم مهتاب فدایی

من بعد از ورود به انگلیس یک کسب‌وکار کوچک در زمینه فروش صنایع دستی ایران راه‌اندازی کردم و با کمک تیم مهاجر توانستم در مدت کوتاهی برندم را به جامعه بین‌المللی معرفی کنم. امروز از هر جای دنیا مشتری‌های بسیار خوبی دارم و از همکاری با مهاجر بسیار خرسندم.
آقای احمدخانی

0 +
پروژه موفق
0 +
رضایت مشتریان

تماس با ما

برای دریافت خدمات مهاجرت به انگلیس، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در صورتی که متقاضی مهاجرت به انگلیس هستید، با کارشناسان ما در هلدینگ تجارتی-مهاجرتی مهاجر در تماس باشید. کارشناسان ما در دفاتر تهران، تبریز، ارواین (جنوب کالیفرنیا) در کنار شما هستند تا بهترین خدمات مهاجرتی را به شما ارائه دهند.

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×