اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

معرفی 5 استارتاپ موفق در کانادا

کشور کانادا یکی از کشورهای پیشرو جهان از نظر اقتصادی است که به استارتاپ بسیار توجه داشته و از مهاجران توانمند و خلاق که دارای ایده استارتاپی نوآورانه باشند، استقبال می‌کند. حمایت‌های دولت کانادا از ایده‌های استارتاپی باعث شده است که هر سال چندین استارتاپ موفق در کانادا معرفی شوند.

از میان استارتاپ‌هایی که در این کشور مدرن و ثروتمند جهان رشد چشمگیری داشته و به موفقیت‌های زیادی دست یافته‌اند، برخی از آنها توسط کارآفرینان ایرانی اجرایی شده‌اند. ما در ادامه این مطلب قصد داریم تا 5 استارتاپ موفق در کانادا را با نام بنیانگذاران آنها به شما معرفی کنیم.

اگر شما نیز ایده استارتاپی نوآورانه‌ای دارید، این مقاله را بخوانید و برای راه‌اندازی استارتاپ خود در کانادا اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: استارتاپ های موفق در جهان کدامند؟

استارتاپ Maple یک استارتاپ موفق در کانادا

Maple یکی از استارتاپ‌های موفق در کشور کانادا است که درآمد بالایی دارد. این استارتاپ در شهر تورنتو کانادا در سال 2015 راه‌اندازی شد و در زمینه فناوری اطلاعات و مراقبت‌های بهداشتی فعالیت می‌کند.

از زمان تاسیس این استارتاپ، تعداد پرسنل این استارتاپ از 11 نفر به 50 نفر رسیده است و بنیانگذاران آن رکسانا زمان، برت بلچتز، استوارت استار هستند. زمینه فعالیت این استارتاپ به این صورت است که بیماران در هر زمانی که بخواهند، می‌توانند از طریق پلتفرم آنلاین با پزشکان متخصص در ارتباط باشند.

این پلتفرم یکی از پلتفرم‌های محبوب و پرکاربرد در دوران کرونا بود و به مردم کمک می‌کرد تا فوری با پزشک ارتباط برقرار کرده و از او راهنمایی بخواهند. از مزایای پلتفرم Maple این است که استفاده از این پلتفرم بسیار ساده و آسان است و همین باعث شده تا این استارتاپ به یک استارتاپ موفق در کانادا تبدیل شود.

استارتاپ موفق در کانادا
استارتاپ در کانادا

استارتاپ ApplyBoard؛ استارتاپی محبوب در میان دانشجویان بین‌المللی

ApplyBoard یک استارتاپ موفق در کانادا است که بنیانگذاران آن 3 برادر ایرانی به نام‌های مارتین، مسیح و مهدی بصیری هستند. این استارتاپ در حوزه نرم‌افزارهای آموزشی فعالیت کرده و کارکرد آن بر اساس هوش مصنوعی است.

اپلای برد به دانشجویان بین‌المللی کمک می‌کند تا برای تحصیل در خارج از کشور اپلای کنند. این پلتفرم که بزرگترین پلتفرم جهان برای اتصال دانشجویان بین‌المللی به دانشگاه‌ها است، تا به امروز توانسته است که بیش از 200 هزار دانشجوی بین‌المللی را پوشش دهد.

استارتاپ Loopio و خدمات آن برای شرکت‌های بزرگ

سومین استارتاپ موفق در کانادا که در اینجا به آن‌ها می‌پردازیم، استارتاپ Loopio است. Loopio یک شرکت نرم‌افزاری است که سوالات امنیتی را مدیریت می‌کند. این استارتاپ به شرکت‌های بزرگ کمک می‌کند تا با استفاده از درخواست‌های پرسش‌های امنیتی و…، همکاری آسان‌تری با مشتریان داشته باشند.

استارتاپ Loopio در سال 2014 در شهر تورنتو کانادا تاسیس شد و تعداد پرسنل این استارتاپ از 101 نفر به 250 نفر رسیده است. بنیانگذاران این استارتاپ، جعفر اویناتی، مت یورک و ذاکر همرج هستند.

Borrowell یک استارتاپ موفق در کانادا در حوزه تکنولوژی مالی

یکی دیگر از استارتاپ‌های موفق کانادا، استارتاپ Borrowell است که در تورنتو واقع شده است. این استارتاپ در سال 2014 توسط ندرو گراهام و اوا ونگ تاسیس شد و در حوزه تکنولوژی – مالی فعالیت می‌کند.

عملکرد استارتاپ Borrowell به این صورت است که در زمینه رفع نیازهای مالی (حساب‌های بانکی، وام‌های شخصی، کارت‌های اعتباری، وام مسکن و بیمه نامه) به افراد کمک می‌کند. این پلتفرم با اعطای امتیاز به کاربران، امکان استفاده بهتر از امکانات را برای کاربران فراهم می‌کند؛ یعنی اینکه اگر فرد امتیاز بالاتری داشته باشد، اعتبار او برای دریافت وام یا تخفیف در بیمه افزایش خواهد یافت.

استارتاپ Borrowell بر اساس هوش مصنوعی، راه‌حل‌هایی را مطابق با نیازهای آن‌ها به مشتریان ارائه می‌دهد.

استارتاپ موفق در کانادا
استفاده آسان از پلتفرم

استارتاپ RVezy و خدمات آن در حوزه سفر

زمانی که صحبت از استارتاپ موفق در کانادا به میان می‌آید، بهتر است که به استارتاپ موفق RVezy نیز اشاره شود. این استارتاپ در سال 2016 در شهر اتاوای کانادا توسط مایکل مک‌نات و توماس کولافا تاسیس شد و یک استارتاپ در حوزه سفر است که به مشتریان خود این امکان را می‌دهد تا با قیمت مناسب یک RV برای سفر اجاره کنند.

RV (Recreational Vehicle) یک وسیله نقلیه موتوری یا تریلر است. این وسیله به شکلی طراحی شده است که می‌تواند یک محل زندگی و اقامتگاه نیز باشد. RV ها انواع گوناگونی دارند که عبارت‌اند از:

·       کمپرون

·       کالسکه

·       کاروان

·       کمپر کامیون

استارتاپ RVezy به کاربران این امکان را فراهم کرده است که با توجه به اندازه بودجه خود، بهترین انتخاب را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: حوزه های استارتاپی پرطرفدار در کانادا

استارتاپ موفق در کانادا
موفقیت استارتاپ

جمع‌بندی

کانادا یکی از کشورهای قدرتمند و پیشرفته دنیاست که یکی از بهترین بسترها برای راه‌اندازی و شکل‌گیری استارتاپ است؛ زیرا دولت کانادا از طریق سازمان‌های حامی از ایده‌های استارتاپی خوب و نوآورانه حمایت می‌کند.

استارتاپ‌های زیادی در کانادا وجود دارند که در مدت زمان کوتاهی به رشد بسیار خوبی رسیده‌اند. ما در این مقاله به 5 استارتاپ موفق در کانادا در سال‌های اخیر پرداختیم. در صورتی که دوست دارید درباره استارتاپ‌های موفق در جهان بیشتر بدانید، همچنان مطالب ما را در این سایت دنبال کنید؛ همچنین اگر قصد دارید تا ایده استارتاپی خود را در کانادا راه‌اندازی کنید، برای دریافت مشاوره و خدمات مهاجرتی با ما در مهاجر همراه باشید.

Author avatar
Mohaajer

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×