اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

معرفی 5 حوزه از حوزه های استارتاپی پرطرفدار در کانادا

یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به کشور کانادا، مهاجرت از طریق ویزای استارتاپ کانادا است. این روش مهاجرتی مزایای زیادی دارد که مهم‌ترین آن، دریافت اقامت دائم کانادا است. برای همین بسیاری از متقاضیان مهاجرت به کانادا، این روش مهاجرتی را انتخاب می‌کنند. با این حال دریافت ویزای استارتاپ کانادا هم چندان ساده نیست.

افرادی که می‌خواهند از طریق استارتاپ به کانادا مهاجرت کنند، باید یک ایده استارتاپی بسیار قوی ارائه دهند. ایده استارتاپی باید در یکی از حوزه های استارتاپی پرطرفدار در کانادا باشد؛ یعنی اینکه دولت کانادا برای راه‌اندازی و عملی شدن این ایده استارتاپی احساس نیاز کند.

حوزه‌های متعددی وجود دارند که می‌توانند برای عملی کردن یک ایده استارتاپی بسیار مناسب باشند؛ بنابراین افرادی که قصد مهاجرت به کانادا از طریق ویزای استارتاپ را دارند، بهتر است با این حوزه های استارتاپی پرطرفدار آشنا شوند تا یک ایده مورد تایید ارائه دهند.

در ادامه بیشتر درباره حوزه‌ های استارتاپی پرطرفدار در کانادا صحبت خواهیم کرد.

اهمیت حوزه های استارتاپی پرطرفدار در کانادا

حوزه های استارتاپی پرطرفدار در کانادا
ایده استارتاپی

با وجود اینکه کانادا از افراد توانمند که دارای ایده‌های استارتاپی خوبی هستند، استقبال می‌کند؛ اما یکی از شرط‌های مهم ایده استارتاپی این است که بسیار نوآورانه بوده و مشکلی از مشکلات مردم و دولت کانادا را برطرف کند.

در واقع این ایده استارتاپی باید بتواند به کمک انسان‌ها آمده و در سطح جهان نیز گسترده شود. در حال حاضر موارد متعددی وجود دارند که می‌توانند مشکلات دولت‌ها و جوامع مختلف را برطرف کنند. کشور کانادا نیز گرچه کشور ثروتمند و پیشرفته‌ای است؛ اما این مسئله دلیلی بر بی نیاز بودن این کشور نیست. کانادا نیز به ایده‌هایی نیاز دارد که در رقابت با سایر کشورها پیشتاز باشد.

از طرفی تمامی کشورهای پیشرفته دنیا، نگاهی رو به جلو داشته و سعی دارند که تا از بروز بسیاری از مشکلات و بحران‌های آینده پیش‌گیری کنند؛ بنابراین برخی از حوزه های استارتاپی در کانادا بسیار پرطرفدار هستند.

بیشتر بخوانید: استارتاپ در کانادا

پرطرفدارترین حوزه های استارتاپی در کانادا

معمولا اغلب ایده‌های استارتاپی در حوزه فناوری و تکنولوژی هستند؛ گرچه امکان این نیز وجود دارد که یک ایده استارتاپی موضوعی ساده‌تر؛ اما کاربردی‌تر داشته باشد؛ اما در دنیای امروز فناوری و تکنولوژی بسیار اهمیت دارند.

اگر بخواهیم پرطرفدارترین حوزه های استارتاپی در کانادا را معرفی کنیم، از مهم‌ترین و پرطرفدارترین حوزه های استارتاپی در کانادا می‌توان به این 5 حوزه اشاره کرد:

حوزه های استارتاپی پرطرفدار در کانادا
فناوری

1- هوش مصنوعی

کانادا کشوری در حال پیشرفت است که استفاده از هوش مصنوعی در کسب‌وکارهای این کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. رشد استفاده از این تکنولوژی در کانادا باعث هوشمند شدن کارها، افزایش سرعت آنها و کاهش خطاهای انسانی شده است.

استفاده از هوش مصنوعی باعث می‌شود که این کشور از رقبای سرسخت خود پیشی گرفته و با قدرت بیشتری به جلو گام بردارد.

2- بهداشت و سلامت

حوزه های استارتاپی پرطرفدار در کانادا
علم و تکنولوژی

یکی از حوزه های استارتاپی پرطرفدار در کانادا، حوزه مربوط به بهداشت و سلامت است. کانادا کشوری است که جمعیت زیادی از آن به سمت پیری می‌روند؛ بنابراین یکی از دغدغه‌های مهم دولت کانادا، مراقبت و رسیدگی به سالمندان است.

استارتاپ‌هایی که با هدف بهداشت و سلامت راه‌اندازی و اجرایی شوند و بتوانند از افراد سالخورده یا کودکان نگهداری کنند، بسیار مورد تایید دولت کانادا هستند.

3- انرژی

انرژی یکی دیگر از حوزه های استارتاپی پرطرفدار در کانادا است. امروزه قیمت سوخت در دنیا گران است و از طرفی به دلیل حفظ محیط زیست، دولت‌ها به فکر سوخت‌های دیگری هستند تا جایگزین سوخت‌های فسیلی کنند.

استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر (انرژی‌های بادی و خورشیدی) از مواردی است که دولت کانادا از آنها حمایت می‌کند؛ بنابراین افرادی که بتوانند ایده استارتاپی خوبی در این زمینه ارائه دهند، می‌توانند تایید سازمان‌های مورد تایید دولت کانادا را به دست آورند.

4- تحصیل و آموزش

یکی دیگر از حوزه های استارتاپی پرطرفدار در کانادا، حوزه تحصیل و آموزش است. دولت کانادا این دغدغه را دارد که تمامی دانش‌آموزان و دانشجویان بتوانند، مهارت‌های موردنیاز خود را کسب کنند؛ اما تمامی این مهارت‌ها در مدارس و دانشگاه‌ها (حتی معتبرترین آنها) آموزش داده نمی‌شوند؛ بنابراین وجود استارتاپ‌هایی که بتوانند مهارت‌های موردنیاز را به دانش‌آموزان و دانشجویان ارائه دهند، در کانادا بسیار ضروری است.

حوزه های استارتاپی پرطرفدار در کانادا
ایده استارتاپی

5- ساخت و ساز

حوزه ساخت و ساز یکی دیگر از حوزه های استارتاپی پرطرفدار در کانادا است. به دلیل گرانی مسکن در شهرهای بزرگ کانادا، بسیاری از افراد تازه وارد قادر به تهیه مسکن نیستند؛ بنابراین ایده استارتاپی که بتواند مشکل مسکن را برای افراد حل کند، بسیار پرطرفدار خواهد بود.

به عنوان مثال: این ایده استارتاپی می‌تواند با استفاده از تکنولوژی هزینه‌های ساخت را کاهش داده و در نتیجه قیمت مسکن را پایین بیاورد.

بیشتر بخوانید: سازمان‌های حامی استارتاپ در کانادا

جمع‌بندی

مهاجرت از طریق استارتاپ به کانادا، یک روش ایدئال مهاجرتی است؛ اما افرادی که قصد مهاجرت به کانادا از این طریق را دارند، باید ایده استارتاپی بسیار خوبی ارائه دهند تا ایده آنها توسط سازمان‌های مورد تایید دولت کانادا (شرکت‌های حامی) تایید شود.

برای اینکه ایده مورد تایید سازمان‌های حامی قرار بگیرد، بهتر است در یکی از حوزه های استارتاپی پرطرفدار کانادا باشد تا بتواند به عنوان یک ایده استارتاپی موفق عملی شود. از مهم‌ترین و پرطرفدارترین حوزه های استارتاپی کانادا می‌توان به هوش مصنوعی، سلامت و بهداشت، تحصیل و آموزش، ساخت و ساز و انرژی اشاره کرد.

ما در این مقاله سعی کردیم کمی درباره این 5 حوزه پرطرفدار صحبت کنیم. اگر به استارتاپ در کانادا و مهاجرت به این کشور از این طریق فکر می‌کنید، ما در هلدینگ تجاری – مهاجرتی مهاجر در کنار شما هستیم. برای دریافت مشاوره رایگان و خدمات مهاجرتی با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

منبع:

انزل وب

Author avatar
Mohaajer

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×