اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

ویزای فرش نارنجی هلند، ویزایی برای کارآفرینان 

یکی از بهترین کشورهای دنیا برای مهاجرت و زندگی کشور هلند است که البته شرایط بسیار خوبی برای راه‌اندازی استارتاپ و کسب‌وکارهای نوپا دارد. برای مهاجرت و یا رفت‌وآمد به هلند ویزاهای متعددی وجود دارد که یکی از این ویزاها، ویزای فرش نارنجی یا orange carpet visa facility است که یک ویزای خاص ویژه کارآفرینان است. 

دریافت این ویزای هلند مزایای زیادی دارد و البته شرایط دریافت آن نیز در هر کشور با کشور دیگر متفاوت است، بنابراین کارآفرینانی که قصد دارند با استفاده از برنامه فرش نارنجی هلند، کسب و کار خود را در این کشور مدیریت کنند، بهتر است که با تمامی جزئیات این برنامه آشنا باشند. 

در ادامه قصد داریم تا بیشتر درباره ویزای فرش نارنجی هلند و مزایای آن صحبت کنیم. توصیه ما این است که این مقاله را تا به انتها بخوانید. 

ویزای فرش نارنجی هلند orange carpet visa facility 

ویزای فرش نارنجی یا OCVF هلند یکی از ویزاهای محبوب هلند است که بیشتر برای کارکنان شرکت‌هایی است که دارای منافعی در هلند هستند و یا در آینده منافعی در هلند خواهند داشت. به طور کلی افرادی که به دلایل تجاری سفرهای مکرر به هلند دارند، می‌توانند از این ویزای هلند استفاده کنند. 

البته شرایط دریافت این ویزا از کشوری به کشور دیگر متفاوت است و از مهم‌ترین مزایای دریافت این ویزا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • برای دریافت این ویزای هلند نیازی به ارائه مدارک زیاد نیست.
  • درخواست این نوع ویزا در اولویت پردازش قرار خواهد گرفت. 
  • در صورتی که اطلاعات بیومتریک متقاضی در سیستم وجود داشته باشد، متقاضی می‌تواند فقط هر ۵ سال یکبار برای دریافت ویزا درخواست دهد. 
  • در برخی از کشورها برای درخواست ویزای فرش نارنجی هلند نیازی به تعیین وقت قبلی نیست و متقاضی می‌تواند به یک پیشخوان vip مراجعه کند. 
ویزای فرش نارنجی هلند
ویزای هلند

هدف از ویزای فرش نارنجی هلند orange carpet visa facility

هدف از دریافت این ویزای هلند، کوتاه کردن فرایند دریافت ویزا و همین‌طور جلوگیری از اتلاف زمان به دلیل فراوانی مدرک درخواستی است. علاوه بر این، بسیاری از افراد که تصمیم دارند در یک نمایشگاه در هلند شرکت کنند، می‌توانند این برای دریافت این ویزای هلند اقدام کنند. 

مدارک مورد نیاز برای ویزای فرش نارنجی هلند ocvf

برای دریافت این ویزای هلند، متقاضی باید مدارکی را ارائه دهد که از مهم‌ترین این مدارک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • اصل پاسپورت 

اولین مدرک برای دریافت ویزای فرش نارنجی هلند، داشتن یک گذرنامه معتبر است که باید ۲ صفحه خالی داشته باشد و تا ۳ ماه بعد از تاریخ پایان اعتبار ویزا باید اعتبار داشته باشد. 

  • فرم درخواست ویزای شینگن

مورد بعدی فرم درخواست ویزای شینگن است که باید کاملا با دقت تکمیل و امضا شده باشد و توسط خود فرد متقاضی ارسال شود. 

  • عکس پاسپورت 

یکی دیگر از مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای فرش نارنجی هلند، عکس بیومتریک است که باید در اندازه ۴۵*۳۵ و مطابق با استانداردهای تعیین شده باشد. زمینه عکس باید سفید باشد و کمتر از ۶ ماه از تاریخ عکس گذشته باشد. 

  • توصیه‌نامه 

متقاضیان دریافت این ویزای هلند باید یک توصیه‌نامه از شرکت مورد نظر خود داشته باشند که در این نامه هدف از سفر و مدت زمان ویزا باید به طور کامل مشخص شده باشد. نامه باید در سربرگ شرکت نوشته شده و اطلاعات شرکت، محل اقامت متقاضی و تمامی هزینه‌ها به آن پیوست شده باشد. 

  • کپی پاسپورت 

متقاضیان دریافت ویزای فرش نارنجی هلند باید یک کپی از پاسپورت فعلی و تمامی صفحات ارائه شده از ویزا (در صورت وجود)، ویزاهای شینگن قدیمی، ویزای انگلیس، ویزای آمریکا، ویزای کانادا، ژاپن یا نیوزیلند در صورت وجود

  • سند ثبت تجارت 

مورد بعدی برای دریافت ویزای فرش نارنجی هلند، سند ثبت تجاری شرکت است که قرار است در هلند فعالیت‌های خود را دنبال کند. 

ویزای فرش نارنجی هلند
زندگی در هلند

جمع‌بندی

یکی از ویزاهایی که برای ورود و خروج به هلند با اهداف تجاری به ویژه راه‌اندازی استارتاپ و… بسیار کاربرد دارد، ویزای فرش نارنجی هلند است که پروسه کوتاه مدتی داشته و به افرادی که قرار است مدام به هلند رفت و آمد داشته باشند، کمک می‌کند تا به راحتی این ویزا را دریافت کرده و فعالیت‌های تجاری خود را در این کشور دنبال کنند. 

در صورتی که شما نیز به عنوان یک کارآفرین قصد راه‌اندازی یک استارتاپ یا کسب‌وکار را در کشور هلند دارید و یا از طریق شرکت خود مجبور به رفت‌وآمد به کشور هلند هستید، این ویزا می‌تواند برای شما مفید باشد. 

برای آشنایی بیشتر با ویزاهای کارآفرینی و استارتاپ به سراسر دنیا با ما همراه باشید، همچنین اگر قصد راه‌اندازی استارتاپ در کانادا یا اروپا را دارید، ما در هلدینگ مهاجر در کنار شما هستیم تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم. برای دریافت مشاوره و خدمات این فرم را تکمیل کنید. 

بیشتر بخوانید: ویزای استارتاپ هلند

منابع:

eagvs

Author avatar
Mohaajer

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×