اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

آشنایی با انواع بیزینس در کانادا برای خرید و مهاجرت

یکی از بهترین و مطمئن‌ترین روش‌های مهاجرت به کانادا، مهاجرت از طریق خرید یکی از انواع بیزینس در کانادا است. بیزینس‌های زیادی در کانادا وجود دارند که با خرید آنها می‌توانید به کانادا مهاجرت کرده و اقامت دائم این کشور را به دست آورید.

با خرید یکی از این بیزینس‌ها که در حوزه‌های مختلفی به صورت متعدد وجود دارند، می‌توانید یک کسب‌وکار در کانادا داشته باشید و به سود بسیار خوبی نیز دست یابید. برای اینکه با انواع بیزینس در کانادا و شرایط خرید هر کدام آشنا شوید، توصیه می‌کنیم که این مقاله را حتما بخوانید.

انواع بیزینس در کانادا در حوزه‌های مختلف

خرید بیزینس یکی از راه‌های مهاجرت به کانادا و دریافت راحت‌تر و سریع‌تر اقامت دائم این کشور است. در کشور کانادا، بیزینس‌های زیادی برای خرید در حوزه‌های مختلف وجود دارند که این حوزه‌ها عبارت‌اند از:

1- حوزه خدمات

در بخش خدمات، بیزینس‌های زیادی وجود دارند که با خرید آنها می‌توانید به کانادا مهاجرت کنید. از مهم‎‌ترین این بیزینس‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

·   صرافی

همان‌طور که می‌دانید، صرافی‌ها خدماتی مانند خرید و فروش ارز را به مشتریان ارائه داده و از این طریق به سود زیادی می‌رسند. خرید یک صرافی در کانادا نیز می‌تواند علاوه بر سود، یک مهاجرت مطمئن را رقم بزند.

حداقل سرمایه لازم برای خرید یک صرافی در کانادا، 50000 دلار است و افرادی که قصد خرید این بیزینس را از میان انواع بیزینس در کانادا دارند، باید مجوزهای مختلفی را دریافت کنند که عبارت‌اند از:

1- Federal Incorporation

2- Business Number Registration

3- Business License

·   باشگاه بدنسازی

یکی دیگر از انواع بیزینس در کانادا که برای خرید بسیار مناسب است، خرید باشگاه بدنسازی است که معمولا با توجه به استان مورد نظر، مساحت باشگاه، تجهیزات آن و… قیمت آن نیز تعیین می‌شود. با این حال حداقل سرمایه لازم برای خرید یک باشگاه بدنسازی در کانادا، 100000 دلار کانادا بوده و فرد باید این مجوزها را دریافت کند.

1- Federal Incorporation

2- Business Number Registration

3- Business License

انواع بیزینس در کانادا
خرید هتل در کانادا

·   هتل

افرادی که با خرید هتل قصد مهاجرت به کانادا را دارند، باید حداقل سرمایه‌‌ای در حدود 200000 دلار داشته باشند تا بتوانند برای خرید این نوع بیزینس اقدام کنند. در راه‌اندازی کسب‌وکار نیز داشتن برخی از مجوزها ضروری است. این مجوزها عبارت‌اند از:

1- Federal Incorporation

2- Business Number Registration

3- Business License

·   لوله کشی

خرید یک بیزینس لوله کشی و راه‌اندازی این کسب‌وکار در کانادا می‌تواند بسیار سودده باشد. افرادی که قصد دارند تا با خرید این بیزینس از میان انواع بیزینس در کانادا به این کشور مهاجرت کرده و به عنوان یک لوله کش کار کنند، باید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارند که این مراحل عبارت‌اند از:

1- شناسایی یک بیزینس لوله کشی از پیش موجود در کانادا

2- دریافت LMIA مثبت

3- دریافت مجوز کار

·   ساخت‌وساز

یکی از بهترین انواع بیزینس در کانادا برای خرید و فروش، خرید بیزینس در زمینه ساخت‌وساز است. حداقل سرمایه لازم برای خرید یک بیزینس در کانادا، 200000 دلار کانادا بوده و افرادی که قصد خرید این بیزینس را دارند، باید مجوزهای مختلفی را دریافت کنند که عبارت‌اند از:

1- Federal Incorporation

2- Business Number Registration

3- Business License

·   پمپ بنزین

یکی از بهترین و سودآورترین بیزینس‌ها در میان انواع بیزینس در کانادا، خرید پمپ بنزین در این کشور است. حداقل سرمایه لازم برای خرید یک پمپ بنزین 500000 دلار کانادا بوده و افرادی که قصد راه‌اندازی یک پمپ بنزین در کانادا را دارند، باید این مجوزها را دریافت کنند.

1- Federal Incorporation

2- Business Number Registration

3- Business License

4- Fire inspections

5- Tank inspections

6- Water discharge

7- Sale of alcohol and tobacco

8- Motor fuel outlet License

9- Certificate of occupancy

·   خشکشویی

یکی دیگر از انواع بیزینس در کانادا برای خرید، بیزینس خشکشویی است. حداقل سرمایه برای خرید این بیزینس، 100000 دلار کانادا است و مجوزهای لازم برای خرید این بیزینس نیز عبارت‌اند از:

Federal Incorporation

Business Number Registration

Business License

2- حوزه خرده فروشی

در بخش خرده فروشی نیز، بیزینس‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید با خرید یکی از این بیزینس‌ها به کانادا مهاجرت کنید. از مهم‌ترین انواع بیزینس در کانادا در حوزه خرده فروشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

·   فروشگاه لباس

یکی از انواع بیزینس در کانادا برای خرید، فروشگاه لباس است. افرادی که قصد دارند که با خرید فروشگاه لباس به کانادا مهاجرت کنند، می‌توانند با سرمایه‌ای در حدود 200000 دلار کانادا یک فروشگاه لباس خریداری کنند.

برای خرید این بیزینس در کانادا، فرد باید مجوزهای لازم را داشته باشد که این مجوزها عبارت‌اند از:

1- Federal Incorporation

2- Business Number Registration

3- Business License

·   گل فروشی

یکی دیگر از بیزینس‌های حوزه خرده فروشی در کانادا، خرید گل فروشی در کانادا است. حداقل سرمایه لازم برای خرید این بیزینس 150000 دلار است و افراد باید مجوزهای زیر را برای خرید این بیزینس در دست داشته باشند.

1- Federal Incorporation

2- Business Number Registration

3- Business License

·   مغازه

یکی دیگر از انواع بیزینس در کانادا، خرید مغازه در کانادا است. برای خرید این بیزینس، فرد باید حداقل 100000 دلار کانادا داشته باشد و مجوزهایی مانند، مجوز واردات، نوسازی ساختمان، ایمنی آتش نشانی و مجوز فروش غذا را تهیه کند.

·   سوپرمارکت

سوپرمارکت نیز یکی از بیزینس‌هایی است که افراد زیادی متقاضی خرید آن در کانادا هستند. افراد با سرمایه حداقل 100000 دلار می‌توانند این بیزینس را خریداری کرده و به کانادا مهاجرت کنند.

مجوزهای لازم برای خرید این بیزینس در کانادا عبارت‌اند از:

1- مجوز مالیات بر فروش

2- جواز کسب

3- گواهی ثبت

4- جواز کسب و کار شهر

5- مجوز اداره بهداشت

6- مجوز آتش‌نشانی

7- مجوز علامت تجاری

8- مجوز آب و فاضلاب

9- مجوز نصب تابلو

3- حوزه تغذیه

تغذیه یکی از پرطرفدارترین حوزه‌ها برای خرید بیزینس و راه‌اندازی کسب‌وکار در کانادا است. از انواع بیزینس در کانادا که در این حوزه قرار داشته و برای خرید مناسب هستند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

انواع بیزینس در کانادا
خرید رستوران در کانادا

·   رستوران

یکی از بهترین بیزینس‌ها در میان انواع بیزینس در کانادا که برای خرید مناسب است، خرید رستوران است. متقاضیان خرید رستوران در کانادا باید حداقل 300000 دلار کانادا سرمایه داشته باشند تا بتوانند یک رستوران را در این کشور خریداری کنند. از جمله مجوزهای لازم برای خرید یک رستوران در کانادا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- مجوز ثبت کسب‌وکار

2- مجوز خدمات غذایی

3- مجوز موسیقی (در صورت تمایل)

4- مجوز مربوط به نوشیدنی‌ها

5- مجوز پارکینگ

6- مجوز آب، برق، فاضلاب، تلفن و بیمه

·   فست فود

یکی دیگر از بیزینس‌های پرطرفدار در کانادا، فست فود است. حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید این بیزینس 500000 دلار کانادا است و از مهم‌ترین مجوزهای مورد نیاز برای خرید این بیزینس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- Federal Incorporation

2- Business Number Registration

3- Business License

4- مجوزهای مربوط به غذا و نوشیدنی

·   نانوایی

یکی دیگر از بیزینس‌های قابل خرید در کانادا که در حوزه تغذیه است، بیزینس نانوایی است. حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید این بیزینس 40000 دلار است و افرادی که قصد خرید این بیزینس را دارند، باید این مجوزها را دریافت کرده باشند.

1- مجوز فروش

2- مجوز اشتغال به عنوان نانوا

3- مجوز ایمنی غذا

4- مجوز پخش موسیقی

5- مجوز ایمنی و بهداشت آشپزخانه

·   قنادی

در میان انواع بیزینس در کانادا، بیزینس قنادی نیز یکی از بیزینس‌های محبوب محسوب شده و متقاضی می‌تواند با حداقل سرمایه 200000 دلاری، این بیزینس را خریداری کند. برای خرید و راه‌اندازی این بیزینس نیز، متقاضی باید مجوزهای زیر را دریافت کند.

1- Federal Incorporation

2- Business Number Registration

3- Business License

4- مجوزهای مربوط به غذا و نوشیدنی

·   کافه

حداقل سرمایه لازم برای خرید کافه در کانادا، 60000 دلار کانادا است و این بیزینس نیز یکی از بهترین انواع بیزینس در کانادا است که فرد می‌تواند با خرید و راه‌اندازی آن به کانادا مهاجرت کند. از مجوزهای لازم برای خرید این بیزینس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

انواع بیزینس در کانادا
خرید کافه در کانادا

1- گواهی آتش‌نشانی

2- مجوز کسب‌وکار

3- طرح کسب‌وکار

4- پروانه ساختمان

5- گواهی بازرسی بهداشتی

6- گواهی کنترل‌کننده مواد غذایی و نوشیدنی

7- گواهی کارت شناسایی مدیر غذا

4- حوزه کشاورزی و دامپروری

حوزه بعدی که در خرید بیزینس در کانادا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، حوزه کشاورزی و دامپروری است. بیزینس‌های مرتبط با این حوزه عبارت‌اند از:

·   دامداری

دامداری در کانادا به چند گروه تقسیم می‌شود که دو گروه این صنعت در زمینه پرورش گاو، گوسفند و بز اشتغال دارند. حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید این بیزینس در کانادا، 650000 دلار است که البته حاشیه سود خوبی نیز دارد.

افرادی که قصد خرید بیزینس دامداری در کانادا را دارند، باید مجوزهای مختلفی را تهیه کنند که عبارت‌اند از:

1- Federal Incorporation

2- Business Number Registration

3- Business License

·   مرغداری

مرغداری نیز در کانادا به دو گروه عمده تقسیم می‌شود که یک گروه در زمینه پرورش مرغ برای تولید گوشت و یک گروه برای پرورش مرغ برای تولید تخم مرغ و جوجه‌کشی است.

حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید این بیزینس در کانادا، 70000 دلار است و مجوزهای لازم برای خرید این بیزینس نیز عبارت‌اند از:

1- Federal Incorporation

2- Business Number Registration

3- Business License

·   استخر پرورش ماهی

استخر پرورش ماهی یکی دیگر از انواع بیزینس در کانادا است که البته این صنعت می‌تواند در راستای پرورش صدف، تولید مروارید پرورشی، پرورش ماهی و یا قورباغه باشد.

افرادی که قصد دارند تا با خرید این بیزینس به کانادا مهاجرت کنند، باید حداقل مبلغ 400000 دلار کانادا داشته باشند و مجوزهای زیر را دریافت کنند.

1- Federal Incorporation

2- Business Number Registration

3- Business License

·   مزرعه میوه

خرید مزرعه میوه نیز می‌تواند گزینه خوبی برای خرید بیزینس در کانادا باشد. حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید این بیزینس، 150000 دلار کانادا است و مجوزهای مورد نیاز برای راه‌اندازی این بیزینس عبارت‌اند از:

1- Federal Incorporation

2- Business Number Registration

3- Business License

بیشتر بخوانید: خرید بیزینس در کانادا

·   گلخانه

یکی دیگر از بیزینس‌های مناسب برای خرید در حوزه کشاورزی و دامپروری، گلخانه است. برای خرید این بیزینس باید حداقل 100000 دلار داشته باشید. از طرفی داشتن مجوزهای زیر برای خرید و راه‌اندازی گلخانه در کانادا الزامی است.

1- مجوز کسب‌وکار

2- ثبت شماره مشاغل

3- ایجاد شخصیت حقوقی برای شرکت

4- ثبت کسب‌وکار

5- حوزه خودرو و وسایل نقلیه

یکی دیگر از حوزه‌های خرید بیزینس در کانادا، حوزه خودرو و وسایل نقلیه است که دارای بیزینس‌های متنوع با حاشیه سود بالا هستند. از مهم‌ترین این حوزه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

انواع بیزینس در کانادا
خرید کارواش در کانادا

·   کارواش

کارواش یکی از بیزینس‌های محبوب و پرطرفدار در میان انواع بیزینس‌ در کانادا است. حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید این بیزینس 250000 دلار است و مجوزهای لازم برای خرید و راه‌اندازی کارواش در کانادا عبارت‌اند از:

1- Business License

2- Business Number Registration

3- Federal Incorporation

·   تعمیرگاه

خرید تعمیرگاه در کانادا نیز می‌تواند برای شما بسیار مناسب باشد. حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید این بیزینس، 200000 دلار کانادا است و افرادی که این بیزینس را خریداری می‌کنند باید به مجوزهای مورد نیاز نیز توجه داشته باشند. این مجوزها عبارت‌اند از:

1- Federal Incorporation

2- Business License Registration

3- Business License

·   شرکت حمل‌ونقل

یکی دیگر از بیزینس‌های قابل خرید در کانادا، خرید شرکت حمل و نقل در کانادا است. حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید این بیزینس 200000 دلار کانادا است و مجوزهای مورد نیاز برای خرید این بیزینس عبارت‌اند از:

1- Federal Incorporation

2- Business Number Registration

3- Business License

6- حوزه پزشکی و سلامت

از مهم‌ترین حوزه‌های بیزینسی در کانادا می‌توان به حوزه پزشکی و سلامت اشاره کرد. این حوزه دارای بیزینس‌های متعددی بوده که عبارت‌اند از:

·   کلینیک

کلینیک یکی از انواع بیزینس در کانادا است که خرید آن می‌تواند منجر به دریافت اقامت دائم کانادا و سود بالا شود. حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید یک کلینیک در کانادا، 170000 دلار است و افرادی که قصد خرید این بیزینس را در میان انواع بیزینس در کانادا دارند، باید مجوزهای لازم را برای خرید و راه‌اندازی این بیزینس تهیه کنند.

این مجوزها عبارت‌اند از:

1- Federal Incorporation

2- Business Number Registration

3- Business License

4- Medical License

·   کلینیک دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی نیز یکی از بهترین بیزینس‌ها برای خرید در کانادا است. حداقل سرمایه برای خرید این بیزینس، 200000 دلار کانادا است و مجوزهای لازم برای خرید این بیزینس عبارت‌اند از:

1- Federal Incorporation

2- Business Number Registration

3- Business License

·   داروخانه

خرید داروخانه نیز یک گزینه بسیار خوب برای مهاجرت به کانادا است. برای خرید این بیزینس از میان انواع بیزینس در کانادا، فرد باید حداقل سرمایه‌ای در حدود 1 میلیون دلار داشته باشد. مجوزهای مورد نیاز برای خرید این بیزینس عبارت‌اند از:

1- Federal Incorporation

2- Business Number Registration

3- Business License

7- حوزه آموزش و پژوهش

برای خرید بیزینس در کانادا، بیزینس‌های حوزه آموزش و پژوهش نیز می‌توانند برای شما مناسب باشند. از مهم‌ترین بیزینس‌ها در این حوزه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

·   آموزشگاه موسیقی

برای خرید یک آموزشگاه موسیقی در کانادا، حداقل سرمایه مورد نیاز 80000 دلار کانادا است و افرادی که این بیزینس را از میان انواع بیزینس در کانادا انتخاب می‌کنند، باید مجوزهای زیر را نیز تهیه کنند.

1- Federal Incorporation

2- Business Number Registration

3- Business License

·   مهدکودک

خرید مهدکودک نیز یک گزینه بسیار خوب برای مهاجرت به کانادا از طریق خرید بیزینس است. برای خرید این بیزینس، حداقل سرمایه مورد نیاز، 160000 دلار کانادا است و افرادی که این بیزینس را خریداری می‌کنند، برای راه‌اندازی باید این مجوزها را داشته باشند.

1- Federal Incorporation

2- Business Number Registration

3- Business License

8- حوزه تولید

در میان حوزه‌های مختلف کسب‌وکار در کانادا، حوزه تولید نیز یکی از حوزه‌های پرطرفدار بوده و دارای بیزینس‌های متعددی است که متقاضیان می‌توانند با خرید یکی از آنها به کانادا مهاجرت کرده و زندگی جدیدی را در این کشور شروع کنند. از مهم‌ترین این بیزینس‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

·   کارگاه تولیدی

کارگاه‌های تولیدی قابل خرید در کانادا در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند و افرادی که قصد خرید یکی از این کارگاه‌ها را دارند، می‌توانند با حداقل 250000 دلار کانادا برای خرید یکی از این بیزینس‌ها اقدام کنند.

مجوزهای مورد نیاز برای خرید و راه‌اندازی این بیزینس نیز، عبارت‌اند از:

1- Federal Incorporation

2- Business Number Registration

3- Business License

انواع بیزینس در کانادا
خرید بیزینس کابینت در کانادا

·   کابینت‌سازی

خرید بیزینس کابینت‌سازی نیز گزینه مناسبی برای افرادی است که به کارهای تولیدی علاقه داشته و سعی دارند یک کسب‌وکار خوب و یک مهاجرت امن را به کانادا تجربه کنند.

حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید یک بیزینس کابینت‌سازی در کانادا، 200000 دلار کانادا است و مجوزهای مورد نیاز برای خرید این بیزینس عبارت‌اند از:

1- Federal Incorporation

2- Business Number Registration

3- Business License

جمع‌بندی

یکی از بهترین راه‌های مهاجرت به کانادا، مهاجرت از طریق خرید بیزینس در این کشور است. افرادی که می‌خواهند راحت به اقامت دائم کانادا برسند، می‌توانند یکی از انواع بیزینس در کانادا را انتخاب کرده و با خرید آن، یک مهاجرت امن را تجربه کنند.

خرید هر بیزینس با توجه به سرمایه موردنیاز، توانایی‌ها و مجوزهای موردنیاز با سایر بیزینس‌ها متفاوت است. ما در این مقاله سعی کردیم تا انواع بیزینس در کانادا را به شما معرفی کنیم. برای آشنایی بیشتر با جزئیات و شرایط خرید هر بیزینس، همچنان با ما در مهاجر همراه باشید.

همچنین اگر قصد خرید بیزینس در کانادا و مهاجرت به این کشور را دارید، این فرم را تکمیل کنید تا از مشاوره کارشناسان هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر بهره‌مند شوید.

بیشتر بخوانید: مزایای خرید بیزینس در کانادا

منابع:

تراست

پارسی کانادا

Author avatar
Mohaajer

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×