اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

بهترین روش ‌های سرمایه گذاری در کانادا

کانادا یکی از کشورهای ثروتمند دنیا و از بهترین مقاصد مهاجرتی برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان است. روش های سرمایه گذاری در کانادا متنوع است و برای هر کدام از این روش‌ها، میزان سرمایه متفاوت است؛ بنابراین هر فرد می‌تواند با توجه به میزان سرمایه‌ و توانمندی‌های خود یکی از این روش‌های سرمایه‎گذاری را انتخاب کرده و به کانادا مهاجرت کند.

از طرفی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری یکی از راه‌های رسیدن به اقامت دائم این کشور است و افرادی که به سرمایه گذاری در کانادا فکر می‌کنند، می‌توانند در پروژه‌های اقتصادی این کشور و یا راه‌اندازی و گسترش بیزینس خود شرکت کرده و از برنامه‌های متعددی که دولت‌های فدرال و استانی کانادا در این خصوص دارند، استفاده کنند.

برای اینکه بیشتر با روش‌های سرمایه گذاری در کانادا و تفاوت آنها آشنا شوید، این مقاله را تا به انتها بخوانید.

اهمیت سرمایه گذاری در کانادا

افرادی که تمکن مالی کافی دارند، می‌توانند با سرمایه گذاری در کانادا بهترین روش مهاجرتی را تجربه کنند. با این روش مهاجرتی نه تنها این افراد یک سرمایه‌گذاری مطمئن و پرسود را خواهند داشت؛ بلکه اقامت دائم کانادا را نیز کسب خواهند کرد.

از مهم‌ترین مواردی که باعث شده است تا سرمایه گذاری در کانادا از اهمیت بیشتری برخوردار شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: خرید بیزینس در کانادا

·   دسترسی به نیروی کار متخصص

یکی از بزرگترین مزایای سرمایه گذاری در کانادا، دسترسی این کشور به نیروهای کاری است که تحصیلات عالی دارند. در واقع کانادا یکی از کشورهایی است که دارای بالاترین میزان افراد تحصیل‌کرده در مقاطع مختلف دانشگاهی است.

·   فضای سیاسی و اقتصادی با ثبات در کانادا

کشور کانادا علاوه بر داشتن نیروی کار ماهر، دارای اقتصاد با ثبات و فضای سیاسی بسیار خوبی است و همین موارد باعث شده است تا این کشور یک مقصد بسیار جذاب برای مشاغلی باشد که به دنبال حضور در یک بازار با ثبات و قابل اعتماد هستند.

·   نرخ‌های مالیات رقابتی

یکی دیگر از مواردی که باعث شده تا سرمایه گذاری در کانادا اهمیت داشته باشد، نرخ رقابتی مالیات در کانادا است. مالیات در این کشور در مقایسه با سایر کشورهای توسعه یافته جهان نسبتا کم است. از طرفی این کشور با برنامه‌های متنوع تشویقی یا اعتبارات مالیاتی، امتیازات مثبتی را برای سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد.

·   زیرساخت‌ها و سیستم‌های حمل‌ونقل قوی

کشور کانادا زیرساخت‌های بسیار قوی در بزرگراه‌ها، راه‌آهن‌ها، فرودگاه‌ها و بنادر داشته و با سیستم بسیار خوب حمل و نقل، باعث شده است تا حمل و نقل کالا و مواد در تمامی کشور کانادا و حتی جهان آسان شود و مشاغل به بازارهای جهانی دسترسی داشته باشند.

·   جامعه متنوع و چند فرهنگی کانادا

کانادا دارای یک جامعه متنوع و چند فرهنگی است و همین باعث شده تا با مشاغل مختلف کانادایی با طیف گسترده‌ای از دیدگاه‌ها و ایده‌ها روبرو شوند که این مطلب می‌تواند منجر به نوآوری و فرصت‌های جدیدی برای رشد و گسترش شود.

سرمایه گذاری در کانادا
مونترال

روش‌های سرمایه گذاری در کانادا

همان‌طور که قبلا نیز به این مورد اشاره شد، روش‌های سرمایه گذاری در کانادا متنوع بوده و افرادی که متقاضی سرمایه گذاری در این کشور هستند، می‌توانند با توجه به شرایط خود یکی از این روش‌ها را انتخاب کنند. این روش‌ها عبارت‌اند از:

1- سرمایه گذاری در کانادا از طریق کارآفرینی

برنامه کارآفرینی کانادا در استان‌های مختلف این کشور به صورت‌های مختلفی ارائه می‌شوند و سرمایه‌گذاران می‌توانند با یکی از این روش‌ها در برنامه کارآفرینی کانادا سرمایه گذاری کنند.

2- سرمایه گذاری در کانادا از طریق خوداشتغالی

یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری در کانادا، سرمایه گذاری از طریق خوداشتغالی است. متقاضیان می‌توانند در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، ورزشی یا هنر، در برنامه‌های خوداشتغالی دولت فدرال کانادا و یا دولت استانی کبک شرکت کنند.

3- سرمایه گذاری در کانادا از طریق برنامه استارتاپ

یکی از بهترین روش‌های مهاجرت و سرمایه گذاری در کانادا، راه‌اندازی استارتاپ در این کشور است. این برنامه مهاجرتی به کارآفرینانی که پتانسیل ایجاد یک شرکت نوآورانه را دارند، کمک می‌کند تا علاوه بر یک رقابت جهانی، اقامت دائم کشور کانادا را نیز کسب کنند.

4- سرمایه گذاری در کانادا از طریق خرید بیزینس

یکی دیگر از روش‌های سرمایه گذاری در کانادا، خرید بیزینس در این کشور است. مدیران یا مالکان کسب و کارها می‌توانند از این طریق یک بیزینس فعال را در کانادا خریداری کرده و یا توسعه دهند. این افراد با این روش به سرعت اقامت دائم کانادا را کسب کرده و از مزایای بسیاری بهره‌مند خواهند شد.

5- سرمایه گذاری در کانادا از طریق ثبت شرکت

یکی از روش‌های سرمایه گذاری در کانادا، ثبت شرکت در این کشور است. افرادی که بتوانند یک شرکت به نام خود در کشور کانادا ثبت کنند، می‌توانند ویزای کار موقت کانادا را دریافت کرده و بعد از طی کردن مراحلی، اقامت دائم این کشور را دریافت کنند.

6- سرمایه گذاری فدرال

این روش سرمایه گذاری در کانادا در حال حاضر بسته است.

سرمایه گذاری در کانادا
کانادا

جمع‌بندی

کانادا یکی از بهترین کشورها برای سرمایه گذاری است و همین باعث شده است تا مورد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان از سراسر دنیا قرار بگیرد. مهاجرت به کانادا با هر کدام از روش های سرمایه‌گذاری در کانادا، شرایط خاص خود را دارد و هر کدام مزایای زیادی نیز دارند.

ما در این مقاله سعی کردیم تا مهم‌ترین روش‌های سرمایه گذاری در کانادا را به شما معرفی کنیم. در صورتی که تمایل دارید، با هر کدام از این روش‌ها به این کشور مهاجرت کنید، می‌توانید با کارشناسان ما در هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر تماس بگیرید. 

بیشتر بخوانید: شرایط خرید فرانچایز در کانادا

منابع:

ویزا موندیال

پارسی کانادا

Author avatar
Mohaajer

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×