اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

خرید بهترین بیزینس در کانادا

یکی از بهترین راه‌های مهاجرت و سرمایه‌گذاری در کشور کانادا، خرید بیزینس در این کشور است؛ اما سوالی که اینجا پیش می‌آید، این است که کدام بیزینس را بخریم؟ افرادی که قصد دارند تا بیزینسی را در کانادا خریداری کنند، باید درباره بهترین بیزینس در کانادا تحقیقات جامعی داشته باشند تا بتوانند خرید درستی را انجام دهند.

ما در این مقاله سعی داریم تا بهترین بیزینس‌های کانادا را به شما معرفی کنیم تا انتخاب درستی داشته باشید؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که این مقاله را بخوانید.

اهمیت آشنایی با بهترین بیزینس در کانادا

یکی از امن‌ترین و پیشرفته‌ترین کشورهای جهان، کشور کانادا است که دارای یک اقتصاد با ثبات بوده و همین موارد باعث شده‌اند تا سرمایه‌گذاری در کانادا بسیار پرطرفدار باشد. یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری در کانادا، خرید بیزینس در این کشور است که به یک مهاجرت مطمئن برای غیرکانادایی‌ها نیز منجر می‌شود.

البته خرید بیزینس در کانادا نیز چالش‌های خاص خود را دارد و افرادی که این روش مهاجرتی را انتخاب می‌کنند، باید به نوع بیزینسی که قصد خریداری آن را دارند، توجه داشته و بهترین بیزینس در کانادا را خریداری کنند.

بهترین بیزینس در کانادا برای مهاجرت

مهاجرانی که قصد دارند با خرید یک بیزینس به این کشور مهاجرت کنند، باید به عوامل مختلفی توجه داشته باشند. از مهم‌ترین عوامل برای خرید بهترین بیزینس در کانادا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- بازار تقاضا

2- سودآوری بیزینس

3- اندازه بیزینس

4- بازدهی

و…

بیشتر بخوانید: ثبت شرکت در کانادا و مزایای آن

بهترین بیزینس در کانادا
بهترین بیزینس های کانادا

بهترین بیزینس در کانادا از نظر بازار تقاضا

در میان بیزینس‌های مختلفی که در کانادا برای فروش وجود دارند، برخی از آنها بازار تقاضای بسیار خوبی دارند. از مهم‌ترین این بیزینس‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

·   نرم افزار

امروزه در تمامی روزمرگی‌های زندگی، حضور نرم‌افزارها را می‌توان حس کرد؛ بنابراین این بیزینس آینده بسیار پر سودی خواهد داشت. بیزینس‌هایی که به هوش مصنوعی، خدمات مبتنی بر فضای ابری، تجارت الکترونیک، مراقبت‌های بهداشتی، امنیت و نرم‌افزارهای مالی مرتبط هستند در لیست 30 بیزینس برتر کانادا قرار دارند.

·   املاک

مردم در کانادا در حال خرید خانه، اجاره خانه و یا پیدا کردن فضاهای اداری و… هستند؛ بنابراین این بیزینس یکی از بیزنس‌های در حال رشد بوده و می‌تواند حاشیه سود بالایی داشته باشد؛ بنابراین بیزینس‌های مرتبط با حوزه املاک و مستغلات از بهترین بیزینس‌های کانادا برای خرید هستند.

·   تجارت الکترونیک

آمار و ارقام نشان می‌دهند که تجارت الکترونیک یکی از پرتقاضاترین بیزینس‌ها در کانادا بوده و آینده بسیار خوبی برای این بیزینس در کانادا پیش بینی می‌شود؛ بنابراین یکی از بهترین بیزینس‌ها برای خرید در کانادا می‌تواند همین تجارت الکترونیک باشد.

·   مراقبت‌های بهداشتی

از دیگر بیزینس‌هایی که بازار تقاضای آنها بسیار خوب است، بیزینس‌های مرتبط با مراقبت‌های بهداشتی است. پزشکی از راه دور، مراقبت‌ از سالمندان و… از مواردی هستند که به آنها بسیار توجه می‌شود.

·   خدمات مالی

با توجه به اینکه خدمات اتوماسیون، حسابداری روی فضای ابری، خدمات فریلنسرها، رمز ارزها، پردازشگرهای پرداخت الکترونیکی و… از جمله خدمات در حال رشد هستند و ادغام خدمات مالی با هوش مصنوعی یکی از مباحث بسیار مهم در این روزها است، این بیزینس یکی از پرمتقاضی ترین بیزینس‌ها است.

بهترین بیزینس در کانادا از نظر سوددهی

یکی از مهم‌ترین معیارها برای خرید بهترین بیزینس در کانادا، سودآوری این بیزینس است که باید مورد توجه قرار گیرد. از بهترین بیزینس‌ها از نظر سودآوری می‌توان به بیزینس‌های زیر اشاره کرد.

1- کافی شاپ

کشور کانادا یکی از بزرگترین کشورهای مصرف کننده قهوه در جهان بوده و همین باعث شده است که کافی شاپ‌ها از رونق بسیار زیادی در این کشور برخوردار باشند؛ بنابراین خرید کافی شاپ در کانادا سود بسیار خوبی را به دنبال خواهد داشت.

2- فست فود

برای خرید بهترین بیزینس در کانادا، بد نیست که به خرید رستوران یا فست فود هم فکر کنید. خرید این بیزینس‌ها بسیار سودآور بوده و در میان مهاجران بسیار پرطرفدار هستند.

3- داروخانه

خرید داروخانه در کانادا یعنی تضمین ثبات مالی به مدت طولانی. افرادی که بتوانند یک داروخانه در کانادا خریداری کنند، آینده خوبی برای زندگی خود رقم خواهند زد.

4- تعمیرگاه

یکی از مشاغل سودده در کانادا، تعمیر خودرو است. افرادی که بتوانند یک تعمیرگاه خودرو را در کشور کانادا خریداری کنند، با توجه به محل بیزینس و سرمایه اولیه خود، به سود قابل توجهی دست خواهند یافت.

5- سالن زیبایی

تاسیس سالن زیبایی در کانادا یک بیزینس سودآور و بدون ریسک است که در حتی در شرایط رکود اقتصادی نیز شکستی متوجه این بیزینس نخواهد بود.

6- نظافت

یکی دیگر از بیزینس‌های سودآور در کانادا، بیزینسی است که بر روی نظافت منازل یا فضاهای تجاری متمرکز بوده و خدمات مستمری به مشتریان ارائه می‌دهد. این بیزینس‌ها معمولا کسب‌وکارهای ثابتی هستند که درآمد ثابت و منظمی نیز دارند.

7- مراقبت از حیوانات خانگی

یکی از بیزینس‌های سودآور در کانادا، مراقبت از حیوانات خانگی است. مردم این کشور به حیوانات خانگی بسیار علاقه دارند؛ بنابراین این بیزینس یک تجارت سودآور در کشور کانادا محسوب می‌شود.

8- کشاورزی

یکی از بزرگ‌ترین و سودآورترین صنایع در کانادا، صنایع مرتبط با کشاورزی و مواد غذایی است که طرفداران زیادی داشته و از بهترین بیزینس‌ها برای خرید است.

از دیگر بیزینس‌هایی که بازار تقاضا خوبی در کانادا دارند، می‌توان به گردشگری، خرده فروشی و عمده فروشی، آموزش، حسابداری و صنعت ساخت و ساز در این کشور اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: مزایای خرید بیزینس در کانادا

بهترین بیزینس در کانادا
خرید بهترین بیزینس در کانادا

خرید بهترین بیزینس در کانادا از نظر اندازه بیزینس و بازدهی آن

اندازه و بازدهی یک بیزینس از مواردی هستند که در موفقیت آن بیزینس نقش زیادی داشته و در خرید بیزینس باید مورد توجه قرار بگیرند. از بهترین بیزینس‌ها از نظر اندازه و بازدهی بیزینس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- خدمات دیجیتال مارکتینگ

افرادی که به دنبال خرید بهترین بیزینس در کانادا هستند، بهتر است که به خدمات دیجیتال مارکتینگ نیز فکر کنند. این بیزینس یکی از مشاغل بر مبنای اینترنت بوده و بازار بزرگی در کانادا دارد.

2- شرکت امنیتی خصوصی

شرکت امنیت خصوصی، شرکتی است که خدمات گوناگونی مانند ارائه محافظان امنیتی (بادیگارد، خدمات نگهبانی پارکینگ، سگ‌های نگهبان و…) ارائه می‌دهد و از بیزینس‌هایی است که بازدهی بسیار خوبی دارند.

3- آژانس پرستاری از کودک

یکی دیگر از مشاغل پررونق و سودآور در کشور کانادا، پرستاری کودک بوده که با امکانات کم نیز امکان راه‌اندازی یا خرید این بیزینس وجود دارد.

4- پمپ بنزین

یکی از بهترین کشورها در تولید نفت و گاز کشور کانادا است و همین باعث شده است که خرید پمپ بنزین در کانادا بسیار مورد توجه قرار گیرد.

5- چاپ سه بعدی

یکی از بیزینس‌هایی که در کانادا از نظر اندازه و بیزینس بسیار مناسب برای خرید است، خدمات چاپ سه بعدی است که تجارتی پررونق محسوب می‌شود و بازار رو به رشدی برای این صنعت در کانادا وجود دارد.

6- برنامه‌ریزی رویدادها

یکی از بهترین بیزینس‌ها در کانادا برای مهاجران، حوزه برنامه‌ریزی رویدادها است. این برنامه‌ریزی می‌تواند شامل مواردی چون کمک به شرکت‌ها، گروه‌ها، افراد و یا حتی دولت باشد.

بهترین بیزینس در کانادا برای افراد تازه کار

افرادی که تجربه چندان زیادی ندارند نیز می‌توانند با خرید یک بیزینس مناسب به سود بسیار خوبی دست یابند. بهترین بیزینس در کانادا برای تازه‌کاران می‌تواند یکی از بیزینس‌های زیر باشد.

1- تدریس خصوصی

2- چاپ تیشرت

3- خدمات کترینگ

4- فروشگاه تجارت الکترونیک

5- دستیار مجازی

6- تاسیس یک وبلاگ

7- خدمات مهمانی

8- دراپ شیپینگ

هزینه خرید این بیزینس‌ها نسبتا کم است؛ اما افرادی که بتوانند به خوبی بیزینس خود را مدیریت کنند، می‌توانند به سود بسیار خوبی دست یابند. طبق گزارشی که اداره کسب‌وکارهای کوچک در کانادا ارائه داده است، برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار کوچک خانگی می‌توان با 2000 تا 5000 دلار شروع کرد.

جمع‌بندی

یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به کانادا و سرمایه‌گذاری در این کشور، مهاجرت از طریق خرید بیزینس در کانادا است. برای خرید بیزینس نیز فرد باید تمامی جوانب را سنجیده و بهترین بیزینس در کانادا را خریداری کند تا یک کسب‌وکار موفق و پرسود داشته باشد.

برای خرید یک بیزینس خوب، باید به عوامل مختلفی توجه داشت که از مهم‌ترین این عوامل بازار تقاضای بیزینس و سودآور بودن آن است. اگر شما نیز قصد خرید بهترین بیزینس در کانادا را دارید، ما به شما کمک می‌کنیم که این کار را به بهترین شکل انجام دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در مهاجر تماس بگیرید. 

بیشتر بخوانید: خرید فرانچایز در کانادا

منابع:

پارسی کانادا

ویزا موندیال

تراست

Author avatar
Mohaajer

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×