اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

رویداد استارتاپ گلوبال کانادا در سال 2023

از تاریخ 8 می تا 31 دسامبر 2023، استارتاپ گلوبال کانادا در انتاریو برگزار خواهد شد. این رویداد در حوزه‌های مختلف استارتاپی (هوافضا، کشاورزی، هنر و صنایع فرهنگی، خودرو، مواد شیمیایی، خدمات مالی و بیمه، جنگلداری و محصولات چوبی و….) برای کارآفرینان کانادایی، استارتاپ‌ها، شرکت‌های کوچک و… برگزار خواهد شد.

بدین ترتیب شرکت‌ها و کسب‌وکارهای کوچک و استارتاپ‌های نوپا می‌توانند آموزش‌های لازم را برای رشد و توسعه کسب‌وکار خود ببینند و گام‌های محکم‌تری در این راستا بردارند. در ادامه بیشتر درباره این رویداد صحبت خواهیم کرد.

معرفی رویداد استارتاپ گلوبال کانادا

استارتاپ گلوبال کانادا یک پلتفرم مجازی است که توسط TCS  خدمات کمیسیون تجارت، Export Development UPS، Canada (EDC) و Desjardins برگزار می‌شود و از کارآفرینان و شرکت‌های کوچک و متوسط کانادایی حمایت می‌کند.

از طرفی این پلتفرم در یادگیری نحوه انجام کار در سراسر جهان متمرکز بوده و رویدادها و منابع دیجیتال رایگانی را در خدمت کارآفرینان قرار می‌دهد. از جمله منابع رایگان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

·       یک پورتال آنلاین که دارای منابع آموزشی در زمینه صادرات است.

·       وبینارهایی با موضوعات مختلف

·       فرصت‌های مربیگری یک به یک

استارتاپ گلوبال کانادا
حمایت از استارتاپ در کانادا

مسابقه Pitch در استارتاپ گلوبال کانادا

استارتاپ گلوبال کانادا دارای یک مسابقه pitch است که جایزه این مسابقه 70000 دلار بوده و این مبلغ می‌تواند برای رشد کسب‌وکار مورد استفاده قرار گیرد. استارتاپ‌هایی که در کانادا مستقر هستند، می‌توانند برای شرکت در این مسابقه تا 31 می درخواست خود را ارسال کنند؛ همچنین مسابقات «پاپ آپ» حضوری در کانادا نیز به‌عنوان بخشی از این رویدار برگزار خواهد شد.

از مهم‌ترین شرایط شرکت در این مسابقه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

·       کارآفرین قصد صادرات داشته باشد.

·       درآمد استارتاپ کمتر از 1000000 دلار تا 11 آوریل 2023

·       کارآفرین دارای کسب‌وکار فعال در کانادا باشد.

·       برای فینال این مسابقه تنها یک نماینده از هر شرکت می‌تواند در هیئت داوران شرکت کند یا به سوالات داوران و مخاطبان پاسخ دهد.

مزایای شرکت در استارتاپ گلوبال کانادا

کارآفرینانی که در استارتاپ گلوبال کانادا شرکت می‌کنند، از مزایای زیادی بهره‌مند خواهند شد که از مهم‌ترین این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

·       کارآفرین می‌تواند بینش و هوش بازار را از طریق این رویداد به دست آورد.

·       در این رویداد کسب‌وکارها می‌توانند محصول و خدمات خود را به مخاطبان هدف ارائه دهند.

·       از طریق این رویداد کارآفرینان می‌توانند راهنمایی و مشاوره دریافت کنند.

·       کسب‌وکارها می‌توانند در کمیسرهای تجاری مشارکت کنند.

·       تمامی فعالیت‌ها توسط خدمات کمیسر تجارت سازمان‌دهی شده است.

·       متقاضیان می‌توانند از طریق این رویداد به منابع موجود در پورتال Startup Global دسترسی داشته باشند. در وبینارها و سمینارها شرکت کنند و…

·       در استارتاپ گلوبال کانادا، کسب‌وکارها با TSC و نقش آن در رشد کسب‌وکارهای کانادایی در زمان تجارت در خارج از کانادا آشنا خواهند شد.

TSC دارای 1000 کمیسیون تجارت در بیش از 160 شهر در جهان بوده که اطلاعات بازار و شبکه‌های بی‌نظیری از تماس‌ها را برای کمک به موفقیت شرکت‌های کانادایی در خارج از کشور ارائه می‌دهد؛ همچنین به صادرکنندگان کانادایی و شرکت‌هایی که رضایت مشتری را برآورده می‌کنند، خدمات رایگان ارائه خواهد کرد.

استارتاپ گلوبال کانادا
ویزای استارتاپ کانادا

ثبت‌نام در استارتاپ گلوبال کانادا 2023

کارآفرینان برای شرکت و حضور در این رویداد باید به سامانه ثبت‌نام Startup Global مراجعه کنند؛ همچنین برای موارد زیر درخواست دهند.

1- شرکت در مسابقه

2- دسترسی به منابع رایگان

3- شرکت در رویدادهای رایگان

جمع‌بندی

استارتاپ گلوبال کانادا یک پلتفرم مجازی است که از می 2023 تا دسامبر 2023 در انتاریو شروع به کار خواهد کرد. این رویداد با هدف کمک به کارآفرینان و کسب‌وکارهای نوپا سعی در رشد استارتاپ‌ها داشته و امکانات و منابع خوبی را برای این کارآفرینان در نظر گرفته است.

این رویداد شامل وبینارها، سمینارها، مسابقه و… بوده و سعی در آموزش کارآفرینان برای جهانی شدن دارد. با توجه به چنین فضاهایی در کانادا، کاملا مشخص است که این کشور به استارتاپ‌ها بسیار اهمیت داده و از کارآفرینان حمایت می‌کند؛ بنابراین اگر قصد کارآفرینی و راه‌اندازی استارتاپ در کانادا را دارید، همین امروز اقدام کنید.

ما در هلدینگ مهاجر به شما کمک می‌کنیم که یک مهاجرت امن را تجربه کرده و کسب‌وکار خوبی را در کانادا شروع کنید. برای دریافت مشاوره رایگان، این فرم را تکمیل کنید تا بیشتر در این مورد با هم صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: ویزای استارتاپ کانادا و مزایای آن

منبع:

canada.ca

Author avatar
Mohaajer

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×