اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

مقایسه ویزای استارتاپ و ویزای کارآفرینی کانادا

کشور کانادا کشور مهاجر پذیری است و متقاضیان مهاجرت به کانادا، روش‌های مختلفی پیش رو دارند که دو روش از روش‌های مهاجرت به کانادا، مهاجرت از طریق ویزای استارتاپ و ویزای کارآفرینی کانادا هستند. شاید در ابتدا اینگونه به نظر برسد که ویزای استارتاپ همان ویزای کارآفرینی است؛ اما این دو ویزا تفاوت‌های عمده‌ای با یکدیگر دارند.

با وجود اینکه هر دو ویزای استارتاپ و ویزای کارآفرینی کانادا، ویزاهایی در راستای جذب افراد توانمند و ماهر هستند، اما ویزای استارتاپ دارای یک مزیت بسیار مهم است و آن اینکه دارندگان این ویزا در کوتاه‌ترین زمان، اقامت دائم کانادا را دریافت خواهند کرد.

در ادامه بیشتر درباره ویزای استارتاپ کانادا و ویزای کارآفرینی صحبت خواهیم کرد. برای اینکه بیشتر با ویزای استارتاپ و ویزای کارآفرینی کانادا و تفاوت آنها آشنا شوید، توصیه می‌کنیم که این مقاله را بخوانید.

تفاوت ویزای استارتاپ و ویزای کارآفرینی کانادا

ویزای استارتاپ و ویزای کارآفرینی کانادا
مهاجرت به کانادا

ویزای استارتاپ و ویزای کارآفرینی کانادا هر دو از ویزاهای مهاجرتی کانادا هستند، افرادی که ایده استارتاپی یا یک بیزینس پلن موفق دارند، می‌توانند از طریق ویزای استارتاپ یا ویزای کارآفرینی کانادا به این کشور مهاجرت کرده و استارتاپ یا کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنند؛ اما این دو ویزا تفاوت‌هایی نیز با یکدیگر دارند که عبارت‌اند از:

1- مهم‌ترین تفاوت ویزای استارتاپ و ویزای کارآفرینی کانادا در این است که دارندگان ویزای کارآفرینی کانادا یک ویزای کار مشروط دریافت کرده و برای دریافت اقامت دائم این کشور باید یک پروسه را طی کنند؛ اما دارندگان ویزای استارتاپ کانادا خیلی زود اقامت دائم کانادا را دریافت می‌کنند.

در ویزای استارتاپ کانادا چه استارتاپ راه‌اندازی شود و چه نه؛ چه استارتاپ راه‌اندازی شده و موفق شود یا نه؛ اقامت دائم در جای خود باقی خواهد ماند.

2- تفاوت دیگر ویزای استارتاپ و ویزای کارآفرینی کانادا در نوآوری و ارائه یک راه‌حل جدید و یا ایده جدید در ویزای استارتاپ است. متقاضی ویزای استارتاپ باید یک ایده نوآورانه داشته باشد که قابلیت اجرایی شدن داشته و یکی از نیازهای شهروندان کانادا را رفع کند. این در حالی است که در ویزای کارآفرینی متقاضی با یک کسب‌وکار قطعی خدمات، راه‌حل‌ها، مشتریان، مراحل فروش و… روبرو است.

3- استارتاپ باعث خلق یک تیم و پروژه اقتصادی جدید خواهد شد. این در حالی است که کارآفرینی بر روی بسترهای یک کسب‌وکار قدیمی نیز مستقر می‌شود و البته می‌تواند منجر به ایجاد فرصت‌های شغلی جدید شود.

4- در ویزای استارتاپ شرط سنی یا تحصیلی خاصی در نظر گرفته نشده است. این در حالی است که متقاضیان دریافت ویزای کارآفرینی کانادا باید براساس قوانین و مقررات هر استان، شرایط لازم را داشته باشند.

5- از دیگر مزایای ویزای استارتاپ کانادا می‌توان به این نکته اشاره کرد که دارندگان این ویزا محدودیتی در میزان سرمایه اولیه خود نخواهند داشت و علاوه بر آن می‌توانند اجازه کار کانادا را دریافت کنند.

6- در ویزای استارتاپ کانادا متقاضی می‌تواند همراه با همسر و فرزندان خود به کانادا مهاجرت کند؛ گرچه حضور دارندگان استارتاپ ویزا در کانادا الزامی نیست و می‌توانند با داشتن این ویزا و اقامت دائم کانادا در خارج از کانادا زندگی کنند.

7- در ویزای استارتاپ کانادا لازم نیست که متقاضی سابقه مدیریت کسب‌وکاری را داشته باشد و تنها داشتن یک ایده استارتاپی نوآورانه کافی است.

بیشتر بخوانید: ویزای استارتاپ کانادا و مزایای آن

ویزای استارتاپ و ویزای کارآفرینی کانادا
مهاجرت به کانادا

جمع‌بندی

ویزای استارتاپ و ویزای کارآفرینی کانادا از ویزاهای مهم مهاجرتی به این کشور زیبا، مدرن و مهاجرپذیر هستند. هر دو این ویزاها مزایای متعددی داشته و از ویزاهای پرطرفدار کانادا هستند. با این حال ویزای استارتاپ و ویزای کارآفرینی کانادا تفاوت‌هایی نیز با هم دارند.

مهم‌ترین تفاوت ویزای استارتاپ با ویزای کارآفرینی کانادا در این است که دارندگان ویزای استارتاپ می‌توانند سریع‌تر اقامت دائم این کشور را دریافت کنند؛ البته این تنها یک تفاوت در این دو ویزا است. برای اینکه بیشتر با جزئیات این دو ویزا آشنا شوید، با ما در سایت مهاجر همراه باشید. همچنین در صورتی که متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق ویزای استارتاپ هستید، این فرم را تکمیل کنید. 

منابع:

visa724

sepimmegration

Author avatar
Mohaajer

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×