اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

دریافت وقت سفارت آمریکا در کشورهای همسایه

یکی از کشورهایی که همواره افراد زیادی متقاضی مسافرت و مهاجرت به آن هستند، کشور آمریکا است؛ اما یکی از مهم‌ترین مراحل دریافت ویزای آمریکا، دریافت وقت سفارت آمریکا و شرکت در مصاحبه سفارت است.

کشور آمریکا در ایران سفارتی ندارد و همین باعث شده که متقاضیان دریافت ویزای آمریکا برای انجام مصاحبه به یکی از کشورهای همسایه ایران رفته و مصاحبه خود را در آنجا انجام دهند. برای این کار باید قبل از حضور در سفارت، وقت سفارت را رزرو کنند.

برای اینکه بدانید دریافت وقت سفارت آمریکا به چه صورت بوده و در چه کشورهایی می‌توان در این مصاحبه شرکت کرد، این مقاله را حتما بخوانید.

بهترین سفارت آمریکا برای دریافت ویزای ایرانیان

ایرانیانی که قصد دریافت ویزای آمریکا را دارند، برای دریافت ویزای خود باید به یکی از سفارت‌های آمریکا در کشورهای دیگر بروند. از جمله این کشورها می‌توان به کشورهای زیر اشاره کرد.

1- ترکیه

2- امارات متحده عربی

3- ارمنستان

4- قبرس

5- لبنان

6- پاکستان

7- مالزی

و…

نمی‌توان گفت که کدام یک از این سفارت‎‌ها بهترین هستند؛ زیرا کار همه آنها بررسی درخواست و صدور ویزاست و مهم دریافت اولین وقت در بازه زمانی کوتاه‌تری است.

دریافت وقت سفارت آمریکا
ویزای آمریکا

نکات مهم در دریافت وقت سفارت آمریکا

یکی از مهم‌ترین مراحل برای دریافت ویزای آمریکا، دریافت وقت سفارت آمریکا است که باید به موقع برای آن اقدام کرد. از مهم‌ترین مواردی که در دریافت وقت سفارت آمریکا باید به آن توجه داشت، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- جمع‌آوری مدارک ویزا

قبل از دریافت وقت سفارت آمریکا باید تمامی مدارک برای دریافت ویزا را جمع‌آوری کنید. این مدارک عبارت‌اند از:

·       پاسپورت

·       عکس‌

·       فرم درخواست ویزا

و…

2- اطلاع از شرایط صدور ویزا

نکته دوم که در دریافت وقت سفارت آمریکا بسیار اهمیت دارد، اطلاع از شرایط صدور ویزا است که عبارت‌اند از:

·       نوع ویزا

·       محدودیت‌های سفر با این ویزا

·       مهلت صدور ویزا

و…

3- توجه به زمان صدور ویزا

باید به این نکته توجه داشت که دریافت وقت سفارت آمریکا، به منظور دریافت آنی ویزا نیست و برای دریافت ویزا باید یک پروسه زمانی طی شود که شاید چند هفته یا چند ماه باشد؛ بنابراین در زمان دریافت وقت سفارت آمریکا باید به این مسئله نیز توجه داشت.

دریافت وقت سفارت آمریکا در ترکیه

یکی از کشورهای همسایه ایران کشور ترکیه است که از بهترین کشورها برای دریافت وقت سفارت آمریکا است. متقاضیان دریافت سفارت آمریکا می‌توانند برای دریافت ویزای خود به سفارت آمریکا در آنکارا یا استانبول مراجعه کنند.

مصاحبه در این سفارت‌ها به زبان فارسی بوده و برای ورود به کشور ترکیه و انجام مصاحبه نیازی به دریافت ویزای ترکیه نیست؛ بنابراین ایرانیان زیادی این کشور را برای مصاحبه و دریافت ویزای آمریکا انتخاب می‌کنند.

آدرس سفارت آمریکا در شهر آنکارا:

U.S Embassy Ankara 1480 Sokak No. 1 Cukurambar Mahallesi 06530 Cankaya Ankara- Turkiye

شماره تماس: 903122940000

این سفارت در نزدیکی بلوار آتاتورک قرار دارد و در روزهای تعطیل رسمی ترکیه،  تعطیل بوده و ساعات کاری این سفارت نیز از 8:30 تا 17:30 است.

آدرس سفارت آمریکا در شهر استانبول:

Poligon Mahallesi, Sariyer Caddesi No Istinye 3440 Sariyer:75

شماره تماس: 902123359000

ساعات کاری از دوشنبه تا جمعه: 8:30 تا 16:30

دریافت وقت سفارت آمریکا
ویزای آمریکا

دریافت وقت سفارت آمریکا در ارمنستان

یکی دیگر از گزینه‌های خوب برای دریافت وقت سفارت آمریکا، کشور ارمنستان است که به دلیل نزدیکی به ایران، می‌توان گزینه بسیار خوبی باشد. مصاحبه در این سفارت نیز به زبان فارسی امکان‌پذیر است و کارکنان آن به زبان‌های فارسی، ارمنی و انگلیسی تسلط دارند.

یکی از مهم‌ترین مزایای دریافت وقت سفارت آمریکا از کشور ارمنستان، هزینه‌های پایین اقامتی در این کشور است. از طرفی امکان پیکاپ پاسپورت نیز از کشور ارمنستان وجود دارد. البته این سفارت نسبت به سفارت‌های کشورهای دیگر کوچکتر است و همین باعث شده که خدمات آن به نسبت ظرفیت باشد.

البته مشکلی که وجود دارد، این است که به دلیل هزینه‌های پایین، ایرانی‌های زیادی ارمنستان را برای دریافت وقت سفارت آمریکا انتخاب می‌کنند؛ اما از ظرفیت سفارت بی‌خبر هستند و همین باعث می‌شود که افراد زیادی در صف‌های طولانی منتظر نوبت بمانند.

آدرس سفارت آمریکا در ارمنستان:

این سفارت در ایروان پایتخت ارمنستان و در منطقه 0082 واقع شده است.

شماره تماس سفارت:

37410464700

و ساعات کاری سفارت از یکشنبه تا جمعه از ساعت 9 الی 18 است.

دریافت وقت سفارت آمریکا در امارات

یکی از محبوب‌ترین کشورها برای دریافت وقت سفارت آمریکا، کشور امارات متحده عربی است. افراد زیادی به وِیژه در تعطیلات، برای دریافت ویزای آمریکا به سفارت آمریکا در امارات مراجعه می‌کنند.

کنسولگری‌های آمریکا در امارات در شهر دبی و شهر ابوظبی قرار دارند و امکان مصاحبه به زبان فارسی در این سفارت نیز برای ایرانیان وجود دارد. این سفارت آمریکا فضای بزرگی داشته و سرعت انجام کار در آن بالا است.

ایرانیان برای سفر به دبی مشکلات و محدودیت‌هایی ندارند و امکان پیکاپ پاسپورت از امارات نیز وجود دارد. آدرس کنسولگری‌های امارات عبارت‌اند از:

آدرس سفارت آمریکا در دبی:

دبی – Umm Hurair 1 – شارع السیف 8

شماره تماس: 97143094000شماره تماس: 97143094000

ساعات کاری از دوشنبه تا پنجشنبه از 7:30 تا 17  و جمعه‌ها از 7:30  تا 11:30

آدرس سفارت آمریکا در ابوظبی:

امارات متحده عربی – دبی – نبش خیابان السیف و خیابان شیخ خلیفه بن زاید

شماره تماس: 9712412200

دریافت وقت سفارت آمریکا در عمان

دریافت وقت سفارت آمریکا برای ایرانیان از کشور عمان نیز وجود دارد. ایرانیان برای رفتن به عمان نیز نیازی به ویزا ندارند؛ اما امکان مصاحبه به زبان فارسی در این سفارت وجود ندارد.

شماره تماس سفارت آمریکا در عمان:

96824643400

ساعات کاری سفارت نیز از ساعت 9 تا 17 است.

دریافت وقت سفارت آمریکا از مالزی

یکی دیگر از کشورهایی که برای دریافت وقت سفارت آمریکا بسیار مناسب است، کشور مالزی است. معمولا دریافت وقت سفارت آمریکا از مالزی به نسبت سایر کشورها سریع‌تر است. از طرفی متقاضی دریافت ویزا می‌تواند تجربه یک سفر زیبا و مهیج را به کشور مالزی داشته باشد.

آدرس سفارت آمریکا در مالزی:

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

و نشانی اینترنتی برای دریافت وقت سفارت آمریکا در مالزی

https://my.usembassy.gov

دریافت وقت سفارت آمریکا
مهاجرت به آمریکا

دریافت وقت سفارت آمریکا به چه صورتی انجام می‌شود؟

همان‌طور که قبلا نیز به آن اشاره شد، تقریبا مهم‌ترین مرحله برای دریافت ویزای آمریکا، مصاحبه سفارت است و چندین ماه قبل از سفر یا مهاجرت به آمریکا باید این مرحله را گذراند. البته یکی از مهم‌ترین اقدامات در این مرحله دریافت وقت برای مصاحبه است. در صورتی که وقت از قبل تعیین نشده باشد، ممکن است که متقاضی با مشکلاتی مثل پر شدن وقت مواجه شود.

مدارک و هزینه دریافت ویزای آمریکا در تمامی سفارت‌ها یکسان است؛ اما ممکن است که یک سفارت سریع‌تر نوبت دهد؛ بنابراین متقاضیان دریافت ویزای آمریکا باید به این مورد توجه ویژه‌ای داشته باشند.

برای دریافت وقت سفارت آمریکا، در صورتی که فرد آگاهی کافی داشته باشد، می‌تواند با مراجعه به وب‌سایت سفارت‌های آمریکا یکی از آنها را انتخاب کرده و وقت بگیرد؛ اما بسیاری از متقاضیان ترجیح می‌دهند که از شرکت‌ها و موسسات مهاجرتی برای این کار کمک بگیرند.

جمع‌بندی

دریافت وقت سفارت آمریکا یکی از مهم‌ترین مراحل دریافت ویزای آمریکا است. ایرانیانی که قصد دریافت یکی از ویزاهای آمریکا را دارند، برای دریافت ویزا و انجام مصاحبه باید به یکی از کشورهای همسایه سفر کرده و مصاحبه خود را انجام دهند.

این افراد بهتر است که قبلا با دریافت وقت سفارت آمریکا، خود را برای انجام این مصاحبه آماده کنند. اگر شما نیز یکی از متقاضیان دریافت ویزای آمریکا هستید، برای دریافت وقت سفارت می‌توانید از کارشناسان ما در هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر کمک بگیرید. ما سریع‌ترین نوبت را در یکی از سفارت‌های آمریکا برای شما رزرو می‌کنیم. 

بیشتر بخوانید: دریافت وقت سفارت آمریکا در کمترین زمان

منبع:

الی گشت

ویزاشی

Author avatar
Mohaajer

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×