اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

بهترین فرانچایزهای آمریکا برای ویزای E2

یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به آمریکا، سرمایه‌گذاری در این کشور است. بسیاری از افراد با خرید فرانچایز در آمریکا، در این کشور سرمایه‌گذاری می‌کنند. خرید برخی از فرانچایزها منجر به دریافت ویزای E2 آمریکا می‌شود و بدین ترتیب سرمایه‌گذار می‌تواند مدت طولانی در آمریکا اقامت داشته باشد.

دریافت ویزای E2 آمریکا مزایای زیادی داشته و همین باعث می‌شود که این ویزا متقاضیان زیادی نیز داشته باشد. برای همین متقاضیان دریافت این ویزا به دنبال بهترین فرانچایزهای آمریکا برای خرید هستند تا بتوانند این ویزا را دریافت کنند.

در کشور آمریکا امکان خرید بیش از 7 هزار فرانچایز وجود دارد که البته همه آنها منجر به دریافت ویزای E2 نخواهند شد و شاید چیزی در حدود 500 فرانچایز در آمریکا وجود داشته باشد که منجر به دریافت این ویزا شود.

در این مقاله قصد داریم که چند مورد از بهترین فرانچایزهای آمریکا را که می‌توانید با خرید آنها ویزای E2 آمریکا را دریافت کنید، معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: ویزای e2 آمریکا

بهترین فرانچایزهای آمریکا
مسیرهای رسیدن تا آمریکا

10 فرانچایز از بهترین فرانچایزهای آمریکا برای ویزای E2

زمانی که حرف از بهترین فرانچایزهای آمریکا به میان می‌آید، صحبت از این نیست که حتما این فرانچایز برای فرد مناسب است. به هر حال سرمایه‌گذاران باید با توجه به شرایط خود بهترین فرانچایز را برای خرید انتخاب کنند. در اینجا 10 فرانچایز را انتخاب کرده‌ایم که ممکن است برای شما مناسب باشند.

·   Great Clips

یکی از بهترین فرانچایزهای آمریکا برای دریافت ویزای E2 آمریکا، شرکت بهداشتی و زیبایی گریت کلیس است. این برند در میناپولیس مینه سوتا قرار داشته و در سال 1982 تاسیس شده است. حداقل سرمایه برای خرید این فرانچایز، 178000 دلار است.

·   Chem-Dry

کم درای Chem-Dry یک شرکت در زمینه نظافت منزل است که از سال 1979 تاسیس شده و در حدود 1500 شعبه دارد. حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید این فرانچایز، 57 هزار دلار است.

·   SportClips

اسپورت کلیپس نام برند سالن‌های آرایشی بهداشتی بوده و دفتر مرکزی این برند نیز در مینه سوتا است. حداقل سرمایه برای خرید این فرانچایز، 246 هزار دلار است.

·   The Maids

یکی دیگر از بهترین فرانچایزهای آمریکا برای خرید، دمیدز نام دارد که این برند نیز در زمینه نظافت از منزل تخصص داشته و دارای 1500 شعبه است و حداقل سرمایه برای دریافت خرید این فرانچایز نیز 57 هزار دلار است.

·   Papa Murphy’s

برند پاپا مورفیز یکی از فرانچایزهای آمریکا است که می‌تواند منجر به دریافت ویزای e2 آمریکا شود. این برند در زمینه فروش پیتزا فعالیت می‌کند و 1239 شعبه در کشور آمریکا دارد.

·   Budget Blinds

شرکت بادجت بلایندز یکی دیگر از فرانچایزهای آمریکا است که به ویزای e2 منجر می‌شود. این برند بیش از 1200 شعبه داشته و حداقل سرمایه برای خرید این فرانچایز، 140 هزار دلار است. فعالیت این برند در زمینه تولید و عرضه پوشش‌های مختلف پنجره، پرده و کرکره است.

·   Mathnasium

یکی دیگر از بهترین فرانچایزهای آمریکا برای خرید و دریافت ویزای e2، برند مثنیزیوم است که در زمینه دوره‌های آموزشی (به ویژه آموزش ریاضی) فعالیت می‌کند. این برند دارای 951 شعبه در آمریکا و سایر کشورها است. حداقل سرمایه برای خرید این فرانچایز 112 هزار دلار است.

·   Meineke

ماینکی یک برند در زمینه تعمیرات خودرو است که دارای 700 شعبه بوده و یکی از بهترین فرانچایزهای آمریکا برای خرید محسوب می‌شود.

·   Lawn Doctor

یکی دیگر از برندهای محبوب و از بهترین فرانچایزهای آمریکا برای خرید، Lawn Doctor نام دارد که دارای 613 شعبه بوده و در زمینه چمن زنی و سمپاشی فعالیت می‌کند. حداقل سرمایه برای خرید این فرانچایز، 116 هزار دلار است.

·   Rita’s

Rita’s یک شرکت تولید و فروش بستنی است که 565 شعبه دارد. سرمایه گذاری در این برند با مبلغی در حدود 15 هزار دلار نیز امکان‌پذیر است؛ اما برای دریافت ویزای e2 سرمایه‌گذار باید در حد 80 تا 100 هزار دلار سرمایه‌گذاری کند.

بهترین فرانچایزهای آمریکا
خرید فرانچایز

جمع‌بندی

یکی از انواع روش‌های سرمایه‌گذاری در آمریکا، خرید فرانچایز در این کشور است. با انتخاب و خرید یکی از بهترین فرانچایزهای آمریکا، فرد می‌تواند ویزای e2 را دریافت کرده و از مزایای دریافت این ویزا بهره‌مند شود.

البته تمامی فرانچایزهای آمریکا به دریافت این ویزا منجر نمی‌شوند. ما در این مقاله سعی کردیم که 10 فرانچایز را به شما معرفی کنیم. در صورتی که تمایل دارید درباره خرید فرانچایز یا سایر روش‌های سرمایه‌گذاری در آمریکا بیشتر بدانید، سایر مطالب این سایت را نیز بخوانید.

بیشتر بخوانید: خرید فرانچایز در آمریکا و مزایای آن

منابع:

گلوبال کادرو

Author avatar
Mohaajer

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×