اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

دریافت وقت سفارت آمریکا در کمترین زمان

همان‌طور که می‌دانید، کشور آمریکا در ایران هیچ سفارت و کنسولگری ندارد و افرادی که متقاضی سفر یا مهاجرت به آمریکا هستند، برای دریافت ویزای این کشور باید از طریق یکی از سفارت‌های آمریکا در کشورهای همسایه اقدام کنند. دریافت وقت سفارت آمریکا از این کشورها نیز یک پروسه زمان‌بر است.

با این حال ظاهرا هیچ چاره‌ای جز انتظار نیست و متقاضیان سفر و مهاجرت به آمریکا باید بتوانند، فرایند دریافت وقت سفارت آمریکا از یکی از کشورهای همسایه را طی کرده و در روز مصاحبه به سفارت موردنظر مراجعه کنند؛ اما ما راه‌های سریع‌تری را نیز می‌شناسیم!

برای اینکه روند دریافت وقت سفارت آمریکا و دریافت ویزا سریع‌تر انجام شود، ما تصمیم گرفته‌ایم تا کشوری را به شما معرفی کنیم که با سرعت بیشتری این خدمات را به شما ارائه می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با این کشور محبوب این مقاله را بخوانید.

دریافت وقت سفارت آمریکا در کشور مالزی

مالزی یکی از محبوب‌ترین کشورهای آسیایی است که همواره از مقاصد مهم گردشگری محسوب می‌شود. سفارت آمریکا در شهر کوالامپور یکی از بهترین گزینه‌ها برای دریافت وقت سفارت آمریکا است.

شاید بسیاری از افراد برای دریافت ویزای توریستی آمریکا، ویزای تحصیلی و… کشورهایی مانند ارمنستان، آنکارا، عمان و… را انتخاب کنند؛ اما دریافت وقت سفارت از مالزی نسبت به این کشورها سریع‌تر خواهد بود.

دریافت وقت سفارت آمریکا در مالزی
کوالالامپور

مدت زمان دریافت وقت سفارت آمریکا در مالزی

در حالی که دریافت وقت سفارت آمریکا در بسیاری از کشورهای همسایه ممکن است که برای بیش از 200 روز دیگر باشد، در کشور مالزی پروسه دریافت وقت سفارت در حدود 25 الی 30 روز است؛ یعنی اینکه متقاضی می‌تواند در ظرف 48 ساعت، وقت سفارت آمریکا در مالزی را دریافت کرده و بعد تا یک ماه، مصاحبه خود را انجام دهد.

در حال حاضر دریافت وقت سفارت آمریکا و انجام مصاحبه برای دریافت هر نوع ویزای آمریکا، در کشور مالزی نسبت به سایر کشورها سریع‌تر انجام می‌شود.

دریافت وقت سفارت آمریکا از سایر کشورها

برای دریافت هر نوع ویزای آمریکا می‌توانید به سفارت‌خانه‌های اصلی آمریکا در کشورهای امارات متحده عربی (دبی)، ترکیه یا ارمنستان اقدام به دریافت وقت سفارت آمریکا کنید. البته سفارت آمریکا در کشورهای تایلند، مالزی، قبرس، پاکستان و… نیز دارای کنسولگری‌هایی بوده و شما می‌توانید مناسب‌ترین آنها را انتخاب کنید.

سفر به هر کدام از این کشورها علاوه بر اینکه در دریافت وقت سفارت آمریکا برای شما مهم است، بلکه از نظر گردشگری نیز از اهمیت بسیار زیادی دارند، زیرا هر کدام از این کشورها جاذبه‎های طبیعی و گردشگری خاص خود را دارند.

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به مالزی

انجام معاینات پزشکی برای دریافت ویزای آمریکا در مالزی

یکی از مراحل مهم برای دریافت ویزای مهاجرتی آمریکا، معاینه پزشکی است. افرادی که برای دریافت وقت سفارت آمریکا در مالزی یا هر کشور دیگری اقدام می‌کنند، باید توسط یک پزشک معتمد سفارت آمریکا معاینه شوند. این معاینه هیچ ارتباطی با سن متقاضی نداشته و برای تمامی افرا الزامی است.

از پزشکان معتمد سفارت آمریکا در مالزی می‌توان به پزشکان زیر اشاره کرد.

·   Tengku Zurina

·   Gayatri Shukla

·   Low Ching Mun

از مهم‌ترین مراکز پزشکی برای انجام معاینات نیز می‌توان به مراکز زیر اشاره کرد.

·   Lobby Floor, Bangunan Ming

·   Jalan Bukit Nanas, 50250 Kuala Lumpur

هزینه دریافت وقت سفارت آمریکا در مالزی

دریافت وقت سفارت آمریکا در مالزی، در ماه‌های آپریل و می 2023 برای ویزای توریستی و ویزای تحصیلی آمریکا 490 دلار است که البته متقاضی باید هزینه معاینات پزشکی را نیز بپردازد. با این حال هزینه دریافت وقت سفارت و ویزا در این کشور نسبت به بسیاری از کشورها کمتر بوده و برای مهاجران ایرانی یک گزینه بسیار خوب محسوب می‌شود.

دریافت وقت سفارت آمریکا
مالزی

برای دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های آمریکا یا کانادا، اینجا کلیک کنید.

آدرس سفارت آمریکا در مالزی

متقاضیانی دریافت وقت سفارت آمریکا در مالزی را انتخاب می‌کنند، باید بدانند که ساعت کاری این سفارت از روزهای دوشنبه تا جمعه هر هفته و از ساعت 8 تا 16:30 است.

آدرس این سفارت:

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

تلفن:

+60 3-92126000

نشانی وب‌سایت سفارت آمریکا در مالزی

https://my.usembassy.gov/

جمع‌بندی

اگر قصد سفر یا مهاجرت به آمریکا را دارید، باید ویزای مناسب را دریافت کند. برای دریافت ویزا نیز نیاز به حضور در سفارت آمریکا و انجام مصاحبه را خواهید داشت؛ اما آمریکا هیچ سفارتی در ایران ندارد و شما مجبور هستید برای دریافت وقت سفارت آمریکا در یکی از کشورهای همسایه و نزدیک ایران اقدام کنید.

در بین تمامی کشورهای همسایه و نزدیک به ایران، مالزی یکی از بهترین گزینه‌ها برای دریافت وقت سفارت آمریکا است؛ زیرا پروسه دریافت وقت و انجام مصاحبه در این کشور سریع‌تر بوده و شما می‌توانید در بازه زمانی کوتاه‌تری مراحل دریافت ویزای آمریکا را طی کنید.

برای اینکه بیشتر با مهاجرت به آمریکا و کانادا آشنا شوید، اخبار ما را در این سایت دنبال کنید؛ همچنین برای دریافت مشاوره رایگان و خدمات مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای سرمایه‌گذاری و مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ، با کارشناسان ما در مهاجر در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید: ویزای سرمایه‌گذاری آمریکا یک ویزای طلایی

منابع:

اریکه

ویزا فوری

Author avatar
Mohaajer

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×