اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

اخبار خوب از استارتاپ ویزای کانادا

یکی از بهترین راه‌های مهاجرت به کانادا، مهاجرت از طریق استارتاپ ویزای کانادا است که یکی از سریع‌ترین و امن‌ترین روش‌های دریافت اقامت دائم کانادا است. با تمام مزایایی که این ویزا تا قبل از ژوئن 2023 داشت، شان فریزر وزیر مهاجرت کانادا در 27 ژوئن، از چند اقدام در راستای جذب متخصصین و نیروی کار ماهر خبر داد که خبرهای بسیار خوبی برای متخصصان، به ویژه متخصصین حوزه تکنولوژی هستند.

هدف از این اقدامات، جذب بیشتر متخصصان و نیروهای کار ماهر به کشور کانادا است و تا حد بسیار زیادی به این افراد کمک خواهد کرد تا از استرس و سختی‌های مهاجرت دور شده و با خیال راحت‌تر مسیر دریافت اقامت دائم کانادا را طی کنند.

برای اینکه با این اقدامات کانادا بیشتر آشنا شوید، ادامه این مطلب را حتما بخوانید.

ارائه open work permit به متقاضیان استارتاپ ویزای کانادا

شان فریزر وزیر مهاجرت کانادا در 27 ژوئن اعلام کرد که به افرادی که متقاضی دریافت استارتاپ ویزای کانادا هستند، مجوز کار باز 3 ساله اعطا خواهد شد. این مجوز کار علاوه بر متقاضی به اعضای خانواده او نیز اعطا می‌شود.

افرادی که این مجوز کار باز را دریافت می‌کنند، می‌توانند زودتر وارد خاک کانادا شده و برای هر کارفرمای دیگری کار کنند تا زمانی که استارتاپ ویزا و اقامت دائم آنها حل شود. قبل از این متقاضیان استارتاپ ویزای کانادا تنها می‌توانستند در حوزه کسب‌وکار خود کار کنند؛ اما با این مجوز این افراد می‌توانند در هر موقعیت شغلی و برای هر کارفرمایی کار کنند.

افزایش تعداد پذیرش متقاضیان در استارتاپ ویزای کانادا

خبر خوب بعدی در استارتاپ ویزای کانادا، افزایش ظرفیت پذیرش متقاضیان در سال است که از 1000 پرونده به 3500 پرونده در سال خواهد رسید. بدین ترتیب سالانه افراد بیشتری از طریق این برنامه مهاجرتی وارد خاک کانادا می‌شوند.

اولویت‌بندی استارتاپ ویزای کانادا

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند در جذاب‌تر شدن ویزای استارتاپ کانادا بسیار موثر باشد، این است که از این به بعد پرونده‌هایی در اولویت بررسی و پردازش قرار می‌گیرند که از طرف یکی از 3 دسته سازمان حامی، تامین مالی شده باشند.

بدین ترتیب پرونده‌هایی که تحت حمایت مالی سازمان‌های حامی قرار دارند، زودتر می‌توانند این ویزا را دریافت کرده و وارد کانادا شوند.

بیشتر بخوانید: سازمان های حامی استارتاپ کانادا

جمع‌بندی

یکی از بهترین کشورها که از نیروی کار ماهر و متخصصین استقبال می‌کند، کشور کانادا است. کانادا برای حمایت از این افراد ویزای استارتاپ را در برنامه مهاجرتی خود قرار داده است که این ویزا منجر به اقامت دائم کانادا شده و مزایای بسیاری برای متقاضی و خانواده او دارد.

از طرفی دولت کانادا هر روز موانع را بیشتر از قبل از پیش پای متقاضیان بر می‌دارد تا روند مهاجرت با استارتاپ ویزای کانادا ساده‌تر و سریع‌تر شود. طبق اخباری که شان فریزر در ژوئن 2023 اعلام کرد. کانادا ظرفیت پذیرش مهاجر با استارتاپ ویزا را افزایش داده است؛ از طرفی به متقاضیان این ویزا، مجوز کار باز 3 ساله می‌دهد که خبر بسیار خوبی برای متقاضیان دریافت این ویزا است.

اگر شما نیز متقاضی دریافت استارتاپ ویزای کانادا هستید، برای دریافت مشاوره رایگان و خدمات مهاجرت از طریق ویزای استارتاپ کانادا این فرم را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در هلدینگ مهاجر، یک مهاجرت امن و مطمئن را برای شما رقم بزنند. 

منبع:

bestnewsca

Author avatar
Mohaajer

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×