اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

بهترین ویزاها برای مهاجرت متخصصان IT به آمریکا 

اگر یکی از متخصصان IT هستید و دوست دارید در یکی از کشورهای توسعه یافته دنیا با راه‌اندازی استارتاپ یا کار در شرکت‌های و کمپانی‌های بزرگ به رشد و موفقیت دست یابید، یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما، مهاجرت متخصصان IT به آمریکا است و ویزاهای متعددی برای شما وجود دارد تا بتوانید برای هدفی که دارید، وارد خاک آمریکا شده و مشغول به کار شوید. 

در واقع آمریکا با ویزاهایی که برای نخبگان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران صادر می‌کند، قصد دارد تا با استقبال از افراد توانمند و حمایت از آنها اشتغال‌زایی را در کشور افزایش داده و از دانش و توانایی‌های این افراد بهره‌مند شود. برای همین متخصصان IT در آمریکا درآمدهای بسیار خوب و موقعیت‌های شغلی متعددی دارند. 

برای اینکه با بهترین ویزاهای آمریکا برای این متخصصان آشنا شوید، ادامه این مطلب می‌تواند برای شما مفید باشد. 

مهاجرت متخصصان IT به آمریکا و فرصت‌های پیش رو 

امروزه در عصر دیجیتال، آمریکا موقعیت بسیار خوبی در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات داشته و به عنوان یک رهبر جهانی توانسته است که موقعیت خود را در این حوزه تثبیت کند و یا حضور غول‌هایی چون اپل، گوگل، آمازون و مایکروسافت، این کشور یک اکوسیستم پررونق را برای متخصصان فناوری اطلاعات و کارآفرینان ارائه می‌دهد. 

به همین دلیل است که مهاجرت متخصصان IT به آمریکا بسیار پررونق بوده و هر ساله افراد زیادی برای حضور در این اکوسیستم به آمریکا مهاجرت می‌کنند. 

مهاجرت متخصصان IT به امریکا
مهاجرت به آمریکا

بهترین ویزاها برای ورود به بازار فناوری اطلاعات ایالات متحده 

برای ورود به بازار فناوری ایالات متحده، راه‌اندازی استارتاپ و کار در کمپانی‌های بزرگ آمریکا ویزاهای متعددی وجود دارد که عبارت‌اند از: 

۱- ویزای EB-2 NIW 

ویزای EB-2 National Interest Waiver یک ویزا برای کارآفرینانی است که با مشارکت در منافع ملی ایالات متحده نیازی به گواهی کار آمریکایی ندارند. افرادی که دستاوردهای قابل توجهی در حوزه فناوری اطلاعات داشته و یا در زمینه مراقبت‌های بهداشتی، آموزشی، ایجاد شغل و یا نیازهای فنی فعالیت می‌کنند، واجد شرایط دریافت این ویزا هستند. 

بیشتر بخوانید: ویزای NIW

۲- ویزای EB-1C

ویزای تجاری EB-1C یک برنامه برای شرکت‌های چند ملیتی است که قصد دارند تا مدیران و متخصصان خود را به شعبه‌ّای موجود یا جدید التاسیس خود در آمریکا بفرستند. در واقع این ویزا یک رابط بین شرکت مستقر در خارج و داخل آمریکا است. 

۳- ویزای EB-1A 

ویزای EB-1A یک ویزای مهاجرتی برای کارمندان اجرایی و مدیرانی است که قصد کار برای یک کارفرمای آمریکایی را در این کشور دارند. این ویزا نیز نیازی به گواهی کار یا پیشنهاد شغلی از یک شرکت آمریکایی ندارد و شما می‌توانید از طریق این ویزا به آمریکا مهاجرت کرده و علاوه بر کار در این کشور، اقامت دائم آمریکا را نیز دریافت کنید. 

۴- ویزای E-2 

اگر به فکر ورود سریع به امریکا هستید، ویزای سرمایه‌گذاری E2 یک ویزای تجاری مناسب شماست که پروسه صدور آن بسیار کوتاه بوده و به سرمایه زیادی نیز نیاز ندارد و شما با ۱۰۰ هزار دلار می‌توانید برای دریافت این ویزا اقدام کنید. البته کشور مبدا شما باید عضو توافقنامه E-2 باشد. 

بیشتر بخوانید: ویزای e2

مهاجرت متخصصان IT به آمریکا
مهاجرت به آمریکا

جمع‌بندی 

یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت متخصصان IT، کشور آمریکا است که فرصت‌های بسیار خوبی را برای مهندسان حوزه فناوری اطلاعات فراهم کرده است و مهندسان IT می‌توانند با کار در کمپانی‌‌های بزرگ آمریکایی، راه‌اندازی استارتاپ و یا سرمایه‌گذاری در بخش فناوری اطلاعات به سود بسیار خوبی دست یابند. 

از بهترین ویزاها برای مهاجرت متخصصان IT به آمریکا می‌توان به ویزاهای NIW ، ویزای EB-1 ، ویزای E2 اشاره کرد که هر کدام شرایط و ویژگی‌های خاص خود را دارند. برای آشنایی بیشتر با هر کدام از این ویزاها و شرایط دریافت هر کدام، توصیه می‌کنیم که سایر مقالات این سایت را نیز بخوانید. 

همچنین برای دریافت مشاوره و خدمات مهاجرت با هر کدام از این ویزاها، این فرم را تکمیل کنید تا با کارشناسان ما در هلدینگ مهاجر در ارتباط باشید. 

۱- آیا ویزای NIW یک ویزای مهاجرتی است؟

بله، ویزای niw یک ویزای مهاجرتی است که منجر به دریافت اقامت دائم آمریکا می‌شود و شما می‌توانید همراه با خانواده خود در امریکا زندگی کنید. 

۲- بهترین ویزا برای مهاجرت متخصصان IT به آمریکا کدام است؟

متخصصان IT می‌توانند با ویزاهای EB، ویزاهای O ، ویزای h1b و… به آمریکا مهاجرت کنند. 

Author avatar
Mohaajer

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×