اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

دوره‌های آموزش خلبانی به صورت تخصصی برای علاقه‌مندان به تحصیل در آکادمی هواپیمایی ایالات متحده 

یکی از مهیج‌ترین و پرطرفدارترین دوره‌‎‌های آموزشی، دوره آموزش خلبانی است و همواره جوانان زیادی آرزوی پرواز را در سر می‌پرورانند آن هم اگر این دوره آموزشی در کشوری مانند آمریکا باشد! پرواز با هواپیماهای جت و پرسرعت بر فراز کشور آمریکا و دریافت گواهی‌نامه معتبر و رزومه قوی برای داشتن یک موقعیت شغلی خوب، همان چیزی است که همه آرزویش را دارند. 

اگر شما هم قصد دارید تا در یک بازه زمانی کوتاه در کشور آمریکا، از یک دیپلم دبیرستان به یک خلبان تبدیل شوید، ما به شما کمک می‌کنیم تا با شرکت در دوره‌ آموزش خلبانی U.S AVIATION ACADEMY در کوتاه‌ترین زمان، به یک خلبان توانمند تبدیل شوید.

آکادمی U.S AVIATION ACADEMY با برگزاری دوره‌های مجازی و حضوری، شرایط بسیار خوبی را برای متقاضیان از هر جای دنیا فراهم کرده است. افرادی که موفق به گذراندن این دوره تخصصی شوند، می‌توانند یک شغل پولساز با موقعیت اجتماعی بسیار خوب را تجربه کنند.

برای آشنایی بیشتر با این دوره آموزشی این مقاله را حتما بخوانید.

معرفی آکادمی آموزش خلبانی U.S AVIATION ACADEMY

آکادمی پرواز U.S AVIATION ACADEMY در ابتدا با 3 هواپیما در فرودگاه شهری دنتون زیر نظر گروه هوانوردی ایالات متحده شروع به کار کرد و تعداد دانشجویان این آکادمی انگشت شمار بود.

امروزه این آکادمی دارای 280 هواپیما با بیش از 250 نفر پرسنل بوده و شرایط بسیار خوبی را برای یادگیری و آموزش عالی دانشجویان بین‌المللی در ایالات نیویورک، تگزاس و کالیفرنیا فراهم کرده است. کار‌آموزان این دوره می‌توانند: مهارت‌های پرواز، تعمیر و نگهداری هواپیما و کنترل پرواز را با استفاده از هواپیماهای تک موتوره، چند موتوره و یا شبیه‌ساز آموزش ببینند.

آموزش خلبانی
پرواز بر فراز ابرها

مزایای دوره‌های آموزشی تخصصی خلبانی در آکادمی هواپیمایی ایالات متحده

آموزش خلبانی همواره یکی از پرطرفدارترین آموزش‌ها است و نه تنها یک مهارت لوکس محسوب می‌شود؛ بلکه یک مهارت مفرح و نشاط‌آور است که می‌تواند به یک موقعیت شغلی پولساز نیز تبدیل شود؛ اما آموزش این مهارت در کشور پیشرفته‌ای مانند آمریکا، مزایای آن را چندین برابر می‌کند. از مهم‌ترین مزایای آموزش این مهارت در آمریکا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تحصیل در بهترین مدرسه خلبانی آمریکا 
  • دریافت ویزای دانشجویی آمریکا 
  • بدون نیاز به مدرک زبان انگلیسی
  • سیستم آموزشی قوی
  • هواپیماهای به روز و مجهز
  • گذراندن یک دوره مهیج
  • آشنایی با فرهنگ‌ها و افراد جدید
  • داشتن یک گواهی معتبر 

و….

آموزش خلبانی
آموزش خلبانی در آمریکا

بخش‌های مختلف دوره آموزش خلبانی در U.S AVIATION ACADEMY

این آکادمی آموزش خلبانی را در کیفیت بسیار بالایی به متقاضیان آموزش داده و تمامی برنامه‌های پروازی آن در فرودگاه سازمانی دنتون KDTO می‌باشد. آموزش‌های تئوریک این دوره به دو صورت به متقاضیان ارائه می‌شود.

1-    مدرسه زمینی بین‌المللی

حضور در کلاس‌های آموزشی در آمریکا برای دروس تئوریک و عملی، رتبه‌بندی ابزار، گواهی تجاری و… که در این صورت کل دوره آموزش خلبانی بین 7 تا 9 ماه خواهد بود.

2-    مدرسه زمینی مجازی

البته برای گذراندن دوره‌های تئوریک آموزش خلبانی، گذراندن دوره به‌صورت آنلاین نیز وجود دارد. افرادی که دوره‌های تئوریک را به صورت مجازی طی کنند، می‌تواند طول دوره اقامت خود در آمریکا را دو ماه کاهش داده و به محض ورود به آمریکا در کلاس‌های عملی و پرواز شرکت کنند.

شرکت در دوره‌های مجازی از طریق Zoom with Flight Instructor بوده و برای صرفه‌جویی در هزینه و وقت یک گزینه بسیار خوب است.

نکته:

هزینه دوره‌های تئوریک در حدود 2745 دلار آمریکا تخمین زده می‌شود و زمان مورد نیاز برای گذراندن این دوره در حدود 12 هفته است که در صورت گذراندن این دوره به‌صورت مجازی، از هزینه و زمان پیش بینی شده برای کل دوره، کسر خواهد شد.

در حالت کلی آموزش خلبانی در آکادمی U.S AVIATION ACADEMY در دو کلاس انجام می‌شود.

آموزش خلبانی
آموزش پرواز با بهترین امکانات

1-    آموزش پرواز بین‌المللی  141 0 – CPL

مدت زمان این دوره، بین 7 تا 9 ماه است و در صورتی که متقاضی کلاس‌های تئوریک مدرسه خلبانی خصوصی، رتبه‌بندی ابزار و مدرسه زمینی تجاری را به‌صورت آنلاین بگذراند، مدت زمان دوره به 5 تا 6 ماه کاهش خواهد یافت.

مدت زمان پرواز در این دوره، 200 ساعت است و زمان شبیه‌سازی نیز 25 ساعت خواهد بود. در واقع متقاضی 225 ساعت تمرین پرواز خواهد داشت. هزینه تخمینی برای این دوره در حدود 67341 دلار خواهد بود.

2-    آموزش پرواز بین‌المللی 141-IR-CPL

مدت زمان این دوره آموزش خلبانی، 6 تا 7 ماه است و در صورت گذراندن دوره‌های تئوریک به صورت آنلاین، این دوره به 4 الی 5 ماه کاهش خواهد یافت. مدت زمان پرواز در این دوره 145 ساعت بوده و مدت زمان شبیه سازی نیز 25 ساعت است که در مجموع مدت زمان تمرین پرواز 170 ساعت خواهد بود.

هزینه تخمینی برای این دوره آموزشی نیز مبلغی معادل با 51241 دلار است.

آموزش خلبانی
پرواز با جت

مدارک لازم برای ثبت‌نام در دوره آموزش خلبانی U.S AVIATION ACADEMY

کارآموزان بین‌المللی که قصد شرکت در دوره‌های پرواز را دارند، باید ویزای M1 آمریکا را دریافت کنند. توجه داشته باشید که دریافت ویزای M1 نیز ملزم به داشتن فرم I-20 است؛ بنابراین متقاضی باید قبل از هر چیز از این آکادمی پذیرش تحصیلی و فرم I-20 را دریافت کند.

از مدارک لازم برای دریافت نامه I-20 می‌توان به مدارک زیر اشاره کرد.

1-    رزومه

2-    نامه پذیرش آکادمی

3-    تمکن مالی

صورتحساب بانکی باید برای 30 روز گذشته بوده و روی سربرگ رسمی موسسه مالی چاپ شده باشد و نام صاحب حساب کاملا مشخص باشد. در صورتی که این صورت‌حساب به حامی تعلق دارد، باید نامه مسئولیت مالی حامی و مدارک شناسایی او مانند گذرنامه ارائه شود.

مدارک لازم برای دریافت ویزای M1

برای دریافت ویزای M1 آمریکا ارائه مدارک زیر ضروری است.

1-    گذرنامه معتبر

2-    تمکن مالی

3-    مدارکی که نشان دهند شما بعد از پایان دوره به کشور خود باز خواهید گشت.

4-    تکمیل فرم DS 160

5-    مدارک هویتی

6-    گواهی پذیرش آکادمی

7-    TSA؛ TSA به شما کمک خواهد کرد تا به محض دریافت ویزا آموزش خود را شروع کنید و بعد از ورود به آمریکا، بخش اثر انگشت توسط هوانوردی ایالات متحده تکمیل خواهد شد.

8-    افرادی که بخواهند وابستگان خود را نیز با خود به آمریکا ببرند، باید برای آنها درخواست ویزای M-2 بدهند.

در حالت کلی هزینه شرکت در دوره آموزش خلبانی در آکادمی U.S AVIATION ACADEMY در حدود 72000 دلار تخمین زده می‌شود.

بیشتر بخوانید: ویزای تحصیلی آمریکا و مزایای آن

آموزش خلبانی
پرواز بر فراز برج های سر به فلک کشیده آمریکا

جمع‌بندی

در صورتی که شما یکی از افرادی هستید که رویای پرواز را در سر می‌پرورانید و مشتاق هستید در کشور آمریکا با بهترین سیستم آموزشی و استفاده از بهترین امکانات، دوره خلبانی را بگذرانید، ما می‌توانیم رویای شما را برایتان محقق کنیم.

برای اینکه از U.S AVIATION ACADEMY پذیرش گرفته و مراحل مهاجرت خود را به خوبی سپری کنید، با کارشناسان ما در هلدینگ تجاری – مهاجرتی مهاجر تماس بگیرید؛ همچنین برای دریافت مشاوره رایگان درباره مهاجرت تحصیلی به آمریکا یا کانادا این فرم را تکمیل کنید.

Author avatar
Mohaajer

نظر2

  1. Maryam

    مطالب خیلی مفیدی بود ممنون از اطلاعات خوبتون👌

  2. علی

    مهلت ثبت نام هم داره؟

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×