اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

صفحه اصلی > خدمات مهاجرتی > دریافت وقت سفارت آمریکا

دریافت وقت سفارت آمریکا، بسیار سریع با کمترین کارمزد

برای دریافت هر کدام از ویزاهای آمریکا، باید در سفارت آمریکا حاضر شده و به سوالات آفیسر پاسخ دهید، البته قبلا باید برای دریافت وقت سفارت اقدام کرده باشید و در تاریخ تعیین شده در محل سفارت حضور داشته باشید. 

قبل از هر چیز باید بدانید که آمریکا در ایران سفارت ندارد و شما برای مصاحبه سفارت آمریکا باید از سفارت یا کنسولگری آمریکا در یکی از کشورهای همسایه وقت مصاحبه خود را رزرو کنید که این کار شاید اول بسیار آسان به نظر برسد، اما باید با آگاهی کافی برای دریافت نوبت سفارت اقدام کنید تا بتوانید یک مصاحبه موفق را نیز پشت سر بگذارید. 

ما در هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر به شما کمک می‌کنیم که اولین وقت مصاحبه سفارت را از مناسب‌ترین سفارت دریافت کرده و با آمادگی کامل در این جلسه مهم و شاید سرنوشت‌ساز شرکت کنید.

نظرات مشتریان
نظرات مشتریان

دریافت وقت سفارت آمریکا از کشورهای همسایه

همه افرادی که متقاضی دریافت یکی از ویزاهای آمریکا هستند، باید برای مصاحبه در سفارت یک وقت قبلی داشته باشند تا در روز تعیین شده در سفارت حاضر شده و مصاحبه خود را انجام دهند. برای شهروندان ایرانی وضع کمی فرق می‌کند، زیرا آمریکا سفارت و کنسولگری در ایران ندارد و شهروندان ایرانی برای مصاحبه مجبور به سفر به یکی از کشورهای همسایه هستند. 

از طرفی هر کدام از سفارت‌هایی که در کشورهای همسایه ایران واقع شده‌اند، ویژگی‌هایی دارند که ممکن است با شرایط شما به‌عنوان متقاضی ویزا تطابق نداشته باشد، بنابراین شما برای دریافت وقت سفارت آمریکا باید مناسب‌ترین سفارت یا کنسولگری را انتخاب کنید. 

انتخاب سفارت آمریکا با توجه به معیارهای شما اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا باعث صرفه‌جویی در وقت، انرژی و هزینه‌ها شده و به شما اعتماد به نفس بیشتری برای حضور در مصاحبه را خواهد داد.

برای دریافت وقت سفارت آمریکا از بهترین سفارت یا کنسولگری برای اولین تاریخ، هم اکنون با ما در هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر تماس بگیرید. 

دریافت وقت سفارت آمریکا

نکات مهم درباره دریافت وقت سفارت آمریکا

اگر متقاضی دریافت یکی از ویزاهای مهاجرتی یا غیر مهاجرتی آمریکا هستید، برای انتخاب سفارت محل مصاحبه باید به مواردی توجه داشته باشید که این موارد عبارت‌اند از: 

یکی از مواردی که در پروسه دریافت وقت سفارت آمریکا باید به آن توجه داشت، این است که نوع ویزای درخواستی چه نوع ویزایی است تا با مهاجرتی یا غیر مهاجرتی بودن ویزا برای دریافت وقت سفارت اقدام کرد. 

معمولا برای ویزاهای غیر مهاجرتی مانند ویزای تحصیلی می‌توانید از طریق کنسولگری‌ها نیز اقدام کنید. بدین ترتیب می‌توانید پروسه دریافت ویزا را تسریع کنید.

مورد بعدی که در دریافت وقت سفارت آمریکا باید به آن توجه داشت،‌ مدت زمان بررسی درخواست و پاسخ‌دهی به آن می‌باشد. برخی از سفارت‌ها با توجه به شلوغی و تعداد درخواست‌هایی که دارند، مدت پاسخ‌دهی طولانی‌تری نیز دارند، بنابراین ممکن است ماه‌ها یا شاید سال‌ها منتظر پاسخ درخواست ویزای خود باشید.

برای سفر به کشور همسایه و حضور در مصاحبه نیز باید هزینه‌های رفت‌وآمد، هتل و… را بپردازید که البته هزینه‌ها در هر کشور با کشور دیگر متفاوت است و با توجه به بودجه و شرایط خود باید بهترین انتخاب را داشته باشید تا بعد از تصمیمی که گرفته‌اید، پشیمان نشوید.

شاید شما نیز یکی از افرادی باشید که تمایل دارید مصاحبه به زبان فارسی باشد. در سفارت‌های اصلی آمریکا شما می‌توانید به زبان فارسی هم مصاحبه داشته باشید. در برخی از کنسولگر‌ی‌ها نیز امکان مصاحبه به زبان فارسی یا عربی در کنار مصاحبه انگلیسی وجود دارد و یا اینکه می‌توانید یک مترجم به همراه داشته باشید.

مورد مهم بعدی که در زمان دریافت وقت سفارت آمریکا باید به آن توجه داشت، فاصله تا کشور همسایه و شرکت در مصاحبه سفارت است. شاید زمان شما محدود باشد و بخواهید یک روزه به کشور مقصد رفته و مصاحبه خود را انجام داده و برگردید یا اینکه تمایل داشته باشید با خودرو شخصی خود از راه زمینی به کشور محل سفارت سفر کنید. 

برخی از کشورهای همسایه با ایران مرز زمینی دارند و شما به راحتی می‌توانید با وسیله نقلیه شخصی خود به آنجا سفر کنید و یا فاصله خیلی نزدیکی داشته و هر روزه پرواز به این کشورها امکان‌پذیر است. تمامی این موارد در دریافت بهترین وقت سفارت آمریکا اهمیت دارند. 

و…

دریافت وقت سفارت آمریکا

دریافت وقت سفارت آمریکا از سفارت‌های اصلی

آمریکا ۳ سفارت اصلی در کشورهای همسایه و همجوار با ایران دارد که این ۳ سفارت تمامی درخواست‌ها برای تمامی ویزاهای آمریکا را بررسی می‌کنند و عبارت‌اند از:  

۱- سفارت آمریکا در آنکارا

یکی از سفارت‌های اصلی آمریکا در کشورهای همسایه، سفارت آمریکا در کشور ترکیه و شهر آنکارا است و امکان بررسی تمامی درخواست‌ها برای ویزاهای آمریکا در این سفارت وجود دارد. از ویژگی‌‌های مهم سفارت آمریکا در آنکارا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- امکان مصاحبه در این سفارت به زبان فارسی وجود دارد. 

۲- برای سفر به ترکیه نیازی به دریافت ویزا ندارید. 

۳- پروازهای زیادی از ایران به ترکیه انجام می شود که از اتلاف وقت شما پیش‌گیری خواهد شد. 

۴- برای سفر به ترکیه امکان سفر زمینی را نیز دارید که در هزینه‌ها نیز می‌توانید صرفه‌جویی کنید. 

۵- ساختمان سفارت آمریکا در آنکارا بزرگ است و برای تمامی ویزاها خدمات می‌توان از خدمات این سفارت استفاده کرد.

۱- عملکرد این سفارت در حد متوسط گزارش شده است. 

۲- تنش‌های سیاسی در عملکرد سفارت تاثیر می‌گذارد. 

۳- در صورت ریفیوز شدن درخواست ویزا، تا ۲۴ ماه نمی‌توانید از این سفارت وقت مصاحبه دریافت کنید.

۲- سفارت آمریکا در ابوظبی

از دیگر سفارت‌های اصلی آمریکا در کشورهای همسایه می‌توان به سفارت آمریکا در کشور امارات و شهر ابوظبی اشاره کرد. در این سفارت نیز امکان بررسی تمامی درخواست‌های مربوط به انواع ویزاهای آمریکا وجود دارد. از مزایا و معایب دریافت وقت از سفارت آمریکا در ابوظبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- امکان مصاحبه به زبان فارسی در این سفارت وجود دارد. 

۲- کارمندان این سفارت بسیار خوش برخورد هستند.

۳- مردم کشور امارات اغلب به زبان انگلیسی مسلط هستند.

۴- این سفارت دارای ساختمان بزرگی است که باعث تسریع در بررسی درخواست‌ها می‌شود. 

۵- در صورت ریفیوز شدن درخواست ویزای شما، محدودیتی برای مراجعه بعدی به این سفارت نخواهید داشت.

۱- آب و هوای امارات در بیشتر ماه‌های سال گرم است که ممکن است برای شما آزاردهنده باشد. 

۲- برای سفر به امارات باید ویزای توریستی دبی را دریافت کنید.

۳- سفارت آمریکا در ایروان

از دیگر سفارت‌های اصلی آمریکا در کشورهای همسایه، سفارت آمریکا در کشور ارمنستان و شهر ایروان است که امکان بررسی تمامی درخواست‌های ویزا در این سفارت وجود دارد. از مزایا و معایب دریافت وقت از سفارت آمریکا در ایروان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- ارمنستان با ایران مرز زمینی مشترک دارد و امکان سفر با خودرو شخصی نیز وجود دارد که باعث کاهش هزینه سفر می‌شود. 

۲- مصاحبه در این سفارت به زبان فارسی و انگلیسی است. 

۳- هزینه سفر به ایروان کم و امکان دریافت وقت فوری سفارت وجود دارد. 

۴- آب و هوای ارمنستان در فصل‌های مختلف سال مطبوع است. 

و..

۱- ساختمان سفارت کوچک و تعداد کارمندان سفارت محدود است. 

۲- حجم کاری در این سفارت بالا بوده و به همین دلیل امکان پاسخ‌دهی سریع وجود ندارد. 

۳- در صورت ریفیوز شدن درخواست ویزا در این سفارت، تا ۶ ماه امکان دریافت وقت سفارت وجود ندارد.

کدام سفارت برای کدام ویزا مناسب است؟

همان‌طور که قبلا نیز به آن اشاره شد، شما باید با توجه به نوع ویزای خود، سفارت یا کنسولگری مورد نظر را انتخاب کنید که در جدول زیر می‌توانید سفارت‌های مناسب با ویزای درخواستی خود را مشاهده کرده و انتخاب کنید. 

نوع ویزای درخواستی سفارت یا کنسولگری مناسب برای ویزا 
تمامی ویزاهای
مهاجرتی
(ویزاهایی که
منجر به اقامت
دائم آمریکا می‌شوند.)
۳ سفارت اصلی در ارمنستان – ترکیه – امارات
ویزای تحصیلی 

۳ سفارت اصلی 

کنسولگری آمریکا در دبی 

کنسولگری آمریکا در استانبول 

ویزای توریستی آمریکا

۳ سفارت اصلی
 
کنسولگری آمریکا در دبی
 
کنسولگری آمریکا در استانبول 

جمع‌بندی

یکی از مهم‌ترین مراحل دریافت هر کدام از ویزاهای آمریکا، حضور در سفارت آمریکا و شرکت در مصاحبه است که برای این امر، باید قبلا وقت سفارت را رزرو کرده باشید. دریافت وقت سفارت آمریکا به صورت آنلاین امکان‌پذیر است و از آنجایی‌که خود سفارت‌ها در ایران نیستند، شما باید به صورت آنلاین وقت سفارت را رزرو کنید که در روز تعیین شده در کشور محل سفارت حضور داشته باشید.

با این حال باید درباره سفارت‌ها اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید نزدیک‌ترین وقت سفارت را از مناسب‌ترین سفارت دریافت کنید.

 برای راحتی کار و بهترین انتخاب، این فرم را تکمیل کنید تا ما وقت مصاحبه شما را از بهترین سفارت رزرو کنید.

سوالات متداول

تضمینی برای ویزای آمریکا وجود ندارد و تقریبا در تمامی سفارت‌ها و کنسولگری‌های آمریکا امکان ریجکتی ویزا وجود دارد. 

در هر ۳ سفارت اصلی می‌توان برای مصاحبه ویزای تحصیلی اقدام کرد. علاوه بر آن در کنسولگری‌های کشورهایی مانند عمان، قطر و مالزی نیز امکان دریافت نوبت و انجام مصاحبه وجود دارد. 

بله در سفارت آمریکا در عمان یا امارات امکان مصاحبه به زبان عربی نیز وجود دارد. 

دریافت مشاوره برای وقت سفارت آمریکا

لندینگ دریافت وقت سفارت

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
ارتباط با ما

جهت اطلاع از بهترین روش‌های مهاجرت و اطلاع از آخرین اخبار مهاجرتی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
تلفن

98.21.2227.1553+

واتس اپ

98.936.606.3632+

ایمیل

info@mohaajer.org

×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×