اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

صفحه اصلی  >   خدمات دانشجویی  >  تحصیل در آمریکا >   تحصیل در دوره های کوتاه مدت آمریکا 

تحصیل در دوره های کوتاه مدت آمریکا

یکی از راه‌های مهاجرت شما به آمریکا، مهاجرت تحصیلی است و یکی از راه‌های مهاجرت تحصیل، دریافت پذیرش از دوره‌های کوتاه مدت آمریکا است. اگر شما دارای تحصیلات آکادمیک هستید و می‌خواهید که با مهارت‌آموزی بیشتر توانایی‌های خود را تقویت کنید و یا اینکه تمایل دارید به جای تحصیل در دانشگاه‌های آمریکا یک دوره کوتاه مدت را بگذرانید، ما به شما کمک می‌کنیم که در یکی از این دوره‌ها شرکت کنید. 

شما با شرکت در یک دوره کوتاه مدت می‌توانید در بازه زمانی کمتری یک مدرک معتبر بین‌المللی داشته باشید و آینده شغلی خود را تضمین کنید. از طرفی امکان اقامت در آمریکا و آشنایی با فرهنگ‌های مختلف و ساختار این کشور را داشته و می‌توانید زیربنای یک مهاجرت امن و موفق را به بهترین شکل بسازید.

ویزای استارتاپ کانادا منجر به دریافت اقامت دائم این کشور شده و دارنده ویزا می‌تواند همراه با خانواده (همسر و فرزندان مجرد زیر ۲۱ سال) در کانادا اقامت داشته باشد. از طرفی این اقامت حتی با شکست استارتاپ هم باطل نمی‌شود و این خانواده می‌توانند در کانادا اقامت داشته باشند. 

اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که به یک مهاجرت امن به یکی از کشورهای ثروتمند دنیا فکر می‌کنید، ما در هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر به شما کمک می‌کنیم که با یک برنامه استارتاپی قوی، یک مهاجرت امن و مطمئن را به کانادا تجربه کنید.

دوره های کوتاه مدت آمریکا

برخی از دانشگاه‌های آمریکا دوره‌های کوتاه‌مدتی را به صورت آنلاین یا حضوری ارائه می‌دهند تا دانشجویان بومی یا بین‌المللی بتوانند با تحصیل در این دوره‌ها مهارت‌های خود را تقویت کرده و با توانمندی‌های بیشتری وارد بازار کار شوند. 

برخی از این رشته‌ها امتیازات بزرگی دارند که از مهم‌ترین مزایای آنها این است که دانشجو با مدرک دیپلم هم می‌تواند در این دوره پذیرش تحصیلی گرفته و مشغول به تحصیل شود و نیازی به مدرک تحصیلی در سطح آکادمیک نیست. 

اینکه شما بتوانید از یک دیپلمه در ایران به یک متخصص در آمریکا تبدیل شوید، بالطبع امتیاز بزرگی خواهد بود. مهم‌تر اینکه این دوره‌ها حداکثر دو ساله هستند و شما بعد از دو سال یک مدرک معتبر بین‌المللی خواهید داشت. 

مورد مهم بعدی این است که برخی از دانشگاه‌های مطرح آمریکا مانند دانشگاه‌های ایالتی کالیفرنیا این دوره‌های کوتاه مدت را ارائه می‌دهند که این امتیاز بزرگی برای دانشجویان خواهد بود. 

دوره های کوتاه مدت آمریکا

مزایای تحصیل در دوره های کوتاه مدت آمریکا

تحصیل در دوره های کوتاه مدت آمریکا مزایای متعددی دارد که از مهم‌ترین این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

افرادی که از یکی از دوره های کوتاه مدت آمریکا پذیرش تحصیلی بگیرند، می‌توانند با ویزای F1 یا M1 وارد آمریکا شده و در این کشور اقامت داشته باشند. 

تحصیل در این دوره‌ها به نسبت تحصیل در دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ارزان‌تر بوده و مقرون به صرفه است. 

افرادی که در این دوره‌ها تحصیل می‌کنند در بازه زمانی کوتاه‌تری آماده جذب به بازار کار می‌شوند و با مهارت‌هایی که آموخته‌اند، آینده شغلی خوبی در انتظار آنهاست. 

‍مدرک ارائه شده یک مدرک معتبر بین‌المللی بوده که در هر جای دنیا دارای اعتبار است و دارندگان آن می‌توانند با این مدرک در هر جایی مشغول به کار شوند. 

انتخاب بهترین دوره های کوتاه مدت آمریکا با مهاجر

ما در هلدینگ مهاجر به شما کمک می‌کنیم که یک دوره تحصیلی بی‌نظیر را تجربه کنید. از بهترین دوره های کوتاه مدت آمریکا که همواره طرفداران زیادی دارند، می‌توان به دوره‌های تحصیلی زیر اشاره کرد. 

یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ مهاجر، موسسه USPVS است که به صورت کامل بر روی مبحث پذیرش تحصیلی و خدمات دانشجویی تمرکز دارد. ما در موسسه USPVS، نماینده رسمی و انحصاری آکادمی هوانوردی ایالات متحده در خاورمیانه هستیم. 

شما می‌توانید با یاری گرفتن از کارشناسان ما در یکی از بهترین دانشگاه‌های آمریکا در رشته خلبانی، مهندسی پرواز و یا مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما مشغول به تحصیل شوید. تحصیل در این دوره نیازی به مدرک دانشگاهی ندارد و شما می‌توانید با یک دیپلم ساده برای تحصیل خلبانی اقدام کنید. 

دوره کوتاه مدت بعدی که پیشنهاد ما برای شماست، تحصیل در دوره مدیریت کسب و کار در یکی از بهترین دانشگاه‌های ایالتی آمریکا است. ما به شما کمک می‌کنیم که در یکی از دانشگاه‌های کالیفرنیا، لس آنجلس، سن دیه گو یا ارواین در رشته مدیریت کسب و کار تحصیل کنید. 

شما با تحصیل در این دوره می‌توانید مهارت‌های مدیریتی خود را تقویت کرده و به یک مدیر در سطح جهانی تبدیل شوید. این دوره برای مدیران و کارآفرینان یک دوره خاص و بسیار مفید است. 

البته دوره های کوتاه مدت آمریکا بسیار متنوع هستند و در هر ترم تحصیلی دانشگاه‌ها برنامه‌های تحصیلی مختلفی را ارائه می‌دهند و با توجه به پیشرفت تکنولوژی هر روز برنامه‌های تحصیلی جدیدی اضافه می‌شود. 

دوره‌های تکنولوژی پیشرفته و زبان‌های برنامه نویسی، مباحث مربوط به مد و لباس و… از دوره‌های پرطرفداری هستند که در برخی از دانشگاه‌ها به صورت دوره‌‌های مهارت‌آموزی کوتاه مدت ارائه می‌شوند.

با تکمیل این فرم و دریافت مشاوره از کارشناسان مهاجرتی ما در هلدینگ مهاجر، می‌توانید بیشتر با دوره های کوتاه مدت آمریکا، برنامه‌های تحصیلی و شرایط اپلای هر کدام آشنا شوید.

جمع بندی

یکی از بهترین مسیرها برای رسیدن به یک آینده شغلی خوب، تحصیل در دوره های کوتاه مدت آمریکا است. این دوره‌ها که در کمتر از ۲ سال در برخی از دانشگاه‌ها ارائه می‌شوند، می‌توانند به صورت حضوری یا آنلاین باشند و فارغ‌التحصیلان نیز با در دست داشتن یک مدرک معتبر می‌توانند در هر جای دنیا یک موقعیت شغلی خوب داشته باشند. 

تحصیل در این دوره‌ها به نسبت هزینه کم و شرایط بسیار آسان‌تری از تحصیل در دانشگاه‌های آمریکا دارد و ما نیز در هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر می‌توانیم با دریافت پذیرش در یکی از دوره های کوتاه مدت آمریکا، به شما کمک کنیم که اقامت مفیدی در آمریکا داشته باشید.

📝 با تکمیل این فرم می‌توانید علاوه بر مشاوره، برای اپلای در یکی از دوره های کوتاه مدت آمریکا اقدام کنید.

سوالات متداول
بله، امکان تحصیل کوتاه مدت نیز وجود دارد و شما می‌توانید در کمتر از دو سال به یک خلبان تبدیل شوید. 

در صورتی که فرد بتواند کاری پیدا کرده و ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کند،‌ می‌تواند در آمریکا بماند. 

دریافت مشاوره تحصیل در دوره های کوتاه مدت آمریکا

مشاوره تحصیل در دوره های کوتاه مدت آمریکا

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*

ارتباط با ما

جهت اطلاع از بهترین روش‌های مهاجرت و اطلاع از آخرین اخبار مهاجرتی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس

98.21.2227.1553+

98.936.606.3632+

info@mohaajer.org

×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×