اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

مهاجرت به آمریکا؛ کشوری با بهترین سیستم آموزشی و اقتصادی قوی

مهاجرت به آمریکا فقط با هلدینگ مهاجر

مهاجرت به آمریکا رویایی است که بسیاری از افراد در سر می‌پرورانند؛ ما در هلدینگ مهاجر به شما کمک می‌کنیم که این رویا را به یک واقعیت زیبا تبدیل کنید. قبل از هر چیز اطمینان داشته  باشید که هلدینگ تجارتی – مهاجرتی مهاجر، با سایر هلدینگ‌ها و دفاتر مهاجرتی تفاوت دارد و خدمات منحصربه‌فردی را برای شما در نظر گرفته است. مزیت‌های مهاجر نسبت به دیگر دفاتر مهاجرتی عبارت‌اند از:

دفتر مهاجر در آمریکاست

مهاجر علاوه بر اینکه در ایران (تهران و تبریز) دارای دفاتری است، در جنوب کالیفرنیا و شهر ارواین نیز دارای یک دفتر است؛ بنابراین کارشناسان مهاجر در آمریکا با تمامی قوانین روز مهاجرت به آمریکا، شرایط زندگی آمریکا، هزینه‌ها و… آشنا هستند و می‌توانند به بهترین شکل به متقاضی مشاوره‌های لازم را ارائه دهند.

سابقه کار درخشان

هلدینگ تجارتی – مهاجرتی، مهاجر دارای 13 سال سابقه درخشان در زمینه خدمات مهاجرت به سراسر دنیا (به‌ویژه آمریکا) است. ما در مهاجر با تمامی روش‌های مهاجرتی آشنا بوده و به متقاضیان کمک می‌کنیم تا مناسب‌ترین روش مهاجرتی را انتخاب کرده و یک زندگی خوب را در کشور آمریکا شروع کنند.

توسعه کسب‌وکار در آمریکا

یکی از خدمات منحصربه‌فرد مهاجر، توسعه کسب‌وکار مهاجران در آمریکا است. شعار مهاجر این است «اگر شما به مهاجرت فکر می‌کنید، ما هم به مهاجرت و هم به توسعه کسب‌وکار شما فکر می‌کنیم.»

تیم مهاجر با توجه به دانش روز دنیا پیش می‌رود و در زمینه هوش مصنوعی از افراد متخصص بهره می‌برد؛ بنابراین برای ایده‌های استارتاپی و عملی کردن آنها در آمریکا بسیار موفق عمل می‌کند؛ همچنین مهاجر با تبلیغات، بازاریابی‌های دیجیتالی، کمپین‌ها و… کسب‌وکارها را به مخاطبین هدف در سراسر دنیا معرفی می‌کند.

آمریکا یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان است که دارای دانشگاه‌های بسیار خوب، امکانات عالی و شرایط بسیار خوب برای تحصیل، کار و زندگی است. این کشور مهاجرپذیر بوده و هر ساله افراد زیادی از سراسر دنیا، آمریکا را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند.

در میان ایرانی‌ها نیز، افراد زیادی متقاضی مهاجرت به این کشور زیبا، پیشرفته و مدرن هستند؛ البته بسیاری از افراد تنها رویای مهاجرت به آمریکا را دارند و فکر می‌کنند که مهاجرت به این کشور بسیار سخت بوده و خارج از توانایی آنها است؛ البته مهاجرت به هر کشوری سخت است؛ اما غیرممکن نیست.

ما در هلدینگ مهاجر سعی می‌کنیم تا حد امکان مهاجرت به آمریکا را برای شما آسان کنیم. هلدینگ مهاجر دارای 3 دفتر مهاجرتی در تهران، تبریز و آمریکا است؛ افرادی که قصد مهاجرت به آمریکا را دارند، می‌توانند با هر کدام از این دفاتر تماس بگیرند و به‌صورت تلفنی، آنلاین یا حضوری مشاوره رایگان دریافت کنند.

دریافت مشاوره کاملا رایگان است و کارشناسان ما به تمامی سوالات متقاضیان در مورد مهاجرت به آمریکا پاسخ خواهند داد. تمامی پاسخ‌ها با توجه به قوانین به‌روز مهاجرتی در کشور آمریکا است و کارشناسان ما هر روز اخبار و اطلاعات مربوط به آمریکا را پی‌گیری می‌کنند.

بعد از انجام مشاوره، ارائه خدمات مهاجرت به آمریکا در چند مرحله انجام می‌شود. ما در تمامی مسیر مهاجرت و حتی بعد از مهاجرت نیز همراه متقاضی خواهیم بود تا بتواند یک زندگی خوب را در این کشور پیشرفته و مدرن شروع کند.

بیشتر بخوانید: مهاجرت به کانادا با بهترین روش مهاجرتی

پیشنهاد ما

خدمات مهاجرت به آمریکا در هلدینگ مهاجر به چه صورت است؟

گام دوم

انجام خدمات برای دریافت ویزا

بررسی شرایط متقاضی، مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا و همچنین مشاوره در زمینه چگونگی دریافت ویزا، از خدماتی است که تیم مهاجر برای متقاضیان انجام می‌دهد. شما با کمک مهاجر می‌توانید بدون ریجکتی، ویزای خود را دریافت کنید.

گام چهارم

توسعه کسب‌وکار در آمریکا

افرادی که تصمیم دارند در آمریکا کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنند، می‌توانند از مهاجر کمک بگیرند. تیم خلاق و حرفه‌ای مهاجر با برگزاری بهترین تبلیغات، بهترین کمپین‌ها و بهترین خدمات بازاریابی، کسب‌وکار آنها را توسعه داده و هویت برند آنها را به دنیا نشان می‌دهد.

مهاجر در زمینه توسعه کسب‌وکارها کارنامه درخشانی داشته و از کارشناسانی حرفه‌ای و آشنا با تکنولوژی روز دنیا بهره می‌برند.

گام اول

انتخاب بهترین روش مهاجرت

بسیاری از افراد تنها به مهاجرت فکر می‌کنند. در حالی‌که با روش مهاجرت و مناسب‌ترین راه مهاجرت آشنایی کافی ندارند. کارشناسان توانمند مهاجر در زمینه مهاجرت کاری، تحصیلی، سرمایه‌گذاری و… تجربه کافی داشته و می‌توانند مسیر بهتر و کوتاه‌تری را پیش روی متقاضی قرار دهند تا زودتر مهاجرت کرده و اقامت دائم آمریکا را در کوتاه‌ترین زمان دریافت کند.

گام سوم

خدمات بعد از ورود به آمریکا

بسیاری از مهاجران، مخصوصا افرادی که مهاجرت تحصیلی می‌کنند، در زمان ورود به آمریکا با یک دنیای ناشناخته روبرو می‌شوند و احساس غریبی و تنهایی می‌کنند؛ اما ما در فرودگاه منتظر افراد هستیم تا از آنها استقبال کرده و تمامی موارد لازم برای زندگی در آمریکا را به آنها توضیح دهیم. با مهاجر هیچ‌کس در آمریکا تنها نیست!

مراحل انجام خدمات مهاجرت به آمریکا در مهاجر

مهاجر برای کمک به مهاجرت متقاضیان به آمریکا مراحل زیر را برای آنها در نظر گرفته است.

نظر مشتریان

نظرات
مشتریان ما

من با کمک مهاجر و با هدف سرمایه‌گذاری به آمریکا مهاجرت کردم و از نتیجه این همکاری بسیار راضی هستم.
آقای سادات

من برای تحصیل به آمریکا مهاجرت کردم در تمامی مسیر دریافت ویزای تحصیلی از تیم مهاجر کمک گرفتم. بسیار تیم حرفه‌ای، صمیمی و خوبی هستند.
آقای میرزایی

من از مهاجر برای مهاجرت به آمریکا و ملحق شدن به خانواده‌ام مشاوره و خدمات بسیار خوبی دریافت کردم و تا چند روز دیگر عازم آمریکا هستم.
خانم امینی

من و همسرم در آمریکا یک مغازه کوچک شیرینی‌پزی داشتیم و بعد از آشنایی با مهاجر توانستیم تبلیغات بسیار خوبی انجام داده و کسب‌وکار خود را توسعه دهیم. امروز مشتریان ما چندین برابر شده و ما از همکاری با تیم مهاجر بسیار راضی هستیم.
خانم هستی

0 +
پروژه موفق
0 +
رضایت مشتریان

تماس با ما

برای ثبت سفارش و دریافت خدمات مهاجرت به آمریکا با مهاجر همراه باشید!

در صورتی که تصمیم دارید به آمریکا مهاجرت کنید، برای دریافت مشاوره رایگان و خدمات مهاجرت به آمریکا، با کارشناسان ما در مهاجر در تماس باشید. کارشناسان ما همواره آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما هستند.

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×