اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

حداقل نمره آیلتس برای استارتاپ کانادا چقدر است؟

ویزای استارتاپ کانادا یکی از بهترین ویزاها برای مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت دائم این کشور در کوتاه‌ترین زمان است. با این حال متقاضی باید حداقل نمره آیلتس برای استارتاپ کانادا را کسب کند؛ البته آیلتس تنها یکی از مدارک زبان معتبر و مورد تایید کانادا برای مهاجرت است و متقاضیان می‌توانند با مدارک تافل یا TEF برای مهاجرت اقدام کنند که برای هر کدام حداقل نمره تعیین شده است.

با این حال متقاضیان زیادی ترجیح می‌دهند که با مدرک آیلتس، اقدام به دریافت ویزای استارتاپ کانادا کنند. ما در این مقاله تصمیم داریم تا بیشتر درباره نمره مدرک زبان به ویژه نمره آیلتس برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا صحبت کنیم. برای اینکه بدانید حداقل نمره آیلتس برای استارتاپ کانادا، چه نمره‌ای است؛ توصیه می‌کنیم که این مقاله را بخوانید تا با کسب این نمره، یک مهاجرت امن و مطمئن را تجربه کنید.

 اهمیت نمره آیلتس برای استارتاپ کانادا

افرادی که متقاضی مهاجرت به کانادا و راه‌اندازی استارتاپ در این کشور هستند، باید دانش زبان انگلیسی یا فرانسوی داشته باشند. یکی از معتبرترین مدارک زبان، مدرک آیلتس است. این مدرک در اکثر استان‌های کانادا مورد قبول بوده و نشان می‌دهد که متقاضی در 4 مهارت اصلی زبان تا چه حدی توانایی دارد.

متقاضیان دریافت ویزای استارتاپ کانادا باید برای اثبات مهارت‌های زبانی در یک آزمون که توسط IRCC تایید شده است، شرکت کنند و نتیجه این آزمون را به همراه درخواست خود برای ویزای استارتاپ ارائه دهند.

بدیهی است که هر چقدر نمره آیلتس برای استارتاپ کانادا بیشتر باشد، برای کارآفرین بهتر خواهد بود. با این حال حداقل نمره‌ای نیز برای این آزمون در نظر گرفته شده است و متقاضیان نباید نمره کمتر از آن را کسب کنند.

نمره آیلتس برای استارتاپ کانادا
استارتاپ کانادا

مدارک زبان مورد تایید برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا

در حال حاضر آزمون‌های زبان بین‌المللی متعددی در دنیا برگزار می‌شوند؛ اما دولت کانادا تنها چند مورد از این آزمون‌ها را تایید می‌کند و مدرک آنها برای مهاجرت به کانادا مهم است. از جمله آزمون‌های زبان مورد تایید دولت کانادا برای ویزای استارتاپ، عبارت‌اند از:

1- مدرک زبان آیلتس International English Language Testing System

2- مدرک زبان اسلیپ CELPTP-G (CELPIP – General)

3- مدرک زبان TEF (Test d’evaluation de francais)

4- مدرک زبان TCF (Test de connaissance du francais)

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که تنها داشتن نمره بالا در هر کدام از این آزمون‌ها کافی نیست. مثلا اگر بالاترین نمره آیلتس برای استارتاپ کانادا را هم کسب کرده باشید، باید تا دو سال برای دریافت ویزا اقدام کنید؛ زیرا این مدارک زبان تا دو سال اعتبار دارند.

نمره آیلتس برای استارتاپ کانادا با توجه به CLB

نمره آیلتس برای استارتاپ کانادا
آزمون آیلتس

حداقل دانش زبان لازم برای استارتاپ کانادا، دانش زبان در سطح CLB 5 است. CLB شاخصی در تعیین دانش زبانی افراد است که تا 12 سطح زبان بوده و نمرات کسب شده متقاضی در آزمون آیلتس به این شاخص تبدیل می‌شود. معادل‌سازی نمرات آیلتس به CLB، طبق جدول زیر خواهد بود.

CLBListeningReadingWritingSpeaking
9   و  بالاتر8-97-97-97-9
87.56.56.56.5
76666
65.555.55.5
55455
44.53.544
تبدیل نمره آیلتس به شاخص CLB

افرادی که بتوانند در سطح گفتاری، نوشتاری و شنیداری آیلتس نمره بالای 5 و در سطح خواندن نمره بالاتر از 4 کسب کنند، می‌توانند ویزای استارتاپ کانادا را بگیرند. توجه داشته باشید که خود آزمون آیلتس در دو نوع آیلتس جنرال و آیلتس آکادمیک برگزار می‌شود که برای استارتاپ کانادا، متقاضی باید در آزمون آیلتس جنرال شرکت کند.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره آزمون آیلتس

جمع‌بندی

یکی از بهترین و امن‌ترین راه‌های مهاجرت به کانادا، مهاجرت از طریق استارتاپ است که منجر به دریافت زودهنگام اقامت دائم کانادا خواهد شد. یکی از پیش‌نیازهای مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ، داشتن مدرک زبان معتبر است. کانادا کشور دو زبانه‌ای است و متقاضیان می‌توانند مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی داشته باشند.

برای زبان انگلیسی، مدرک زبان آیلتس در کانادا بسیار معتبر بوده و در تمامی استان‌های کانادا مورد تایید است. حداقل نمره آیلتس برای استارتاپ کانادا نیز طبق شاخص CLB، 5 است. یعنی اینکه متقاضی باید حداقل CLB5 را دریافت کند تا بتواند برای مهاجرت از طریق استارتاپ اقدام کند.

مهاجرت از طریق استارتاپ به کانادا، تخصص ماست. در صورتی که شما یکی از متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ هستید، می‌توانید با تکمیل این فرم، از مشاوره و خدمات ما در هلدینگ تجاری- مهاجرتی مهاجر بهره‌مند شوید.

برای آشنایی بیشتر با به روزترین اخبار کارآفرینی و استارتاپ در کانادا با ما در این سایت همراه باشید.

بیشتر بخوانید: 4 شرط مهم برای برنامه استارتاپ کانادا

منبع:

CANADAPASS

Author avatar
Mohaajer

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×