اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

تاثیر نامه حمایتی در برنامه استارتاپ کانادا

یکی از مهم‌ترین مراحل در مسیر دریافت ویزای استارتاپ کانادا، دریافت نامه حمایتی یا لتر آف ساپورت است. این نامه که توسط سازمان‌های حامی مورد تایید دولت کانادا صادر می‌شود، نشان می‌دهد که این ایده استارتاپی مورد تایید بوده و قابلیت اجرایی شدن در کانادا را دارد.

در واقع سازمان حامی با صدور این نامه حمایت خود را از ایده استارتاپی بیان کرده و در صورت لزوم بر روی استارتاپ سرمایه‌گذاری می‌کند؛ البته این نامه به معنای دریافت ویزای استارتاپ کانادا نیست؛ اما نقش بسیار مهمی در دریافت ویزای استارتاپ کانادا دارد. برای اینکه بیشتر با این نامه و تاثیر آن در برنامه استارتاپ کانادا آشنا شوید، توصیه می‌کنیم این مطلب را تا به انتها بخوانید.

نامه حمایتی یا LETTER OF SUPPORT چیست؟

یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به کانادا، مهاجرت از طریق استارتاپ ویزای کانادا است که باعث شده است تا متقاضیان زیادی این روش مهاجرتی را انتخاب کرده و به اقامت دائم کانادا برسند. افرادی که تصمیم دارند تا با این روش مهاجرتی اقدام به مهاجرت کنند، باید حمایت یکی از سازمان‌های مورد تایید دولت کانادا را دریافت کنند.

این نامه یکی از مدارک اصلی برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا است که بدون آن امکان دریافت ویزای استارتاپ کانادا وجود ندارد. این نامه توسط یکی از گروه‌های زیر صادر می‌شود:

1- سرمایه‌گذاری خطرپذیر Venture Capital funds

2- سرمایه‌گذار فرشته Angle investor groups

3- انکوباتور کسب‌وکار Business incubators

بیشتر بخوانید: سازمان های حامی استارتاپ در کانادا

تفاوت نامه حمایتی و گواهی تعهد

سازمان حامی باید یک گواهی تعهد برای تیم کارآفرین که قصد مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استارتاپ را دارند، ارائه دهد. این تیم حداکثر 5 عضو خواهد داشت؛ اما نامه حمایتی، برای هر عضو به صورت جداگانه ارائه می‌شود.

مواردی که در گواهی تعهد کسب‌وکار ذکر شده است، عبارت‌اند از:

1- نهاد تعیین شده

2- درخواست کننده

3- اعضای تیم کارآفرین

4- کسب‌وکار

5- ساختار تجارت

6- اطلاعات …

7- مجوز کار برای متقاضی

سازمان حامی گواهی تعهد را مستقیما به اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا IRCC ارسال می‌کند. این گواهی تعهد 6 ماه اعتبار دارد  متقاضی باید در این 6 ماه برای اقامت دائم و مجوز کار در کانادا درخواست دهد.

نامه حمایتی
استارتاپ کانادا

برگه مدت چیست و چه تفاوتی با نامه حمایتی دارد؟

نامه حمایتی نامه‌ای است که به متقاضی ارائه می‌شود؛ اما برگه مدت یا قرارداد مشتری Term Sheet or Client Agreement یک برگه است که به همراه گواهی تعهد به اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا ارسال می‌شود. منظور از این برگه، توافقی است که بین سازمان حامی و متقاضی استارتاپ ویزا انجام شده است.

در برگه مدت یا قرارداد مشتری، موارد مختلفی ذکر می‌شوند که عبارت‌اند از:

1- کلیه خدماتی که توسط سازمان حامی به متقاضی ارائه می‌شود.

2- کلیه هزینه‌هایی که توسط سازمان حامی از متقاضی اخذ خواهد شد. (مبادلات وجوهی، زمانی که برای جمع‌آوری هزینه‌ها در نظر گرفته می‌شود و…)

3- شرایط و ضوابط قابل اجرا که برای تعهدات سازمان حامی تعیین شده‌اند.

بیشتر بخوانید: استارتاپ کانادا و مزایای آن

جمع‌بندی

متقاضیان دریافت ویزای استارتاپ کانادا در صورتی می‌توانند ویزای خود را دریافت کنند که تمامی مدارک را به سفارت ارائه دهند. یکی از مدارک مهم و ضروری در ویزای استارتاپ کانادا، نامه حمایتی یا لترآف ساپورت است. این نامه از طرف یکی از سازمان‌های حامی که مورد تایید دولت کانادا است به ایده‌های استارتاپی موفق ارائه می‌شود.

دریافت نامه حمایت به منزله دریافت ویزای استارتاپ کانادا یا اقامت دائم این کشور نیست؛ اما نقش بسیار مهمی در روند دریافت ویزای استارتاپ کانادا دارد؛ البته به غیر از این نامه گواهی تعهد و نامه قرارداد نیز از جمله نامه‌هایی هستند که توسط سازمان حامی صادر می‌شوند؛ اما هر کدام کاربرد متفاوتی دارند.

با توجه به توضیحات داده شده، اگر شما نیز یکی از متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استارتاپ هستید، ما در هلدینگ مهاجر به شما کمک می‌کنیم که یک مهاجرت امن و مطمئن را تجربه کنید، برای استفاده از خدمات مهاجر در استارتاپ ویزای کانادا، لطفا این فرم را تکمیل کنید.

منابع:

canada.ca

visa 724

Author avatar
Mohaajer

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×