اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

مشاغل ویزای eb3 آمریکا 

یکی از ویزاهای آمریکا که منجر به دریافت اقامت دائم این کشور می‌شود، ویزای eb3 است که یک ویزای مبتنی بر کار بوده و برای همه افراد با هر میزان تخصص و مهارت مناسب است. این ویزا برای شهروندان ایرانی نیز صادر می‌شود و محدودیتی ندارد، بنابراین بسیاری از شهروندان ایرانی متقاضی دریافت جاب آفر در یکی از مشاغل ویزای eb3 هستند تا بتوانند از این طریق به آمریکا مهاجرت کنند. 

لیست مشاغل ویزای eb3 آمریکا شامل دسته‌بندی‌های مختلفی است که هم برای افراد ماهر و هم برای افراد غیر ماهر مشاغلی را شامل می‌شود و این لیست همواره در حال به روز رسانی است و متقاضیان دریافت همواره باید این پیگیر مشاغل جدید باشند تا بتوانند با یک انتخاب مناسب، برای دریافت جاب آفر و مراحل دریافت ویزا اقدام کنند. 

برای اینکه با مشاغل ویزای eb3 بیشتر آشنا شوید، ادامه این مطلب می‌تواند برای شما مفید باشد. 

لیست مشاغل ویزای eb3 

لیست مشاغل eb3 شامل مشاغل مختلف ماهر و غیرماهر در آمریکا است که این لیست با توجه به تغییرات و تقاضاهای بازار در ایالات متحده مدام در حال به روز رسانی است. در واقع این لیست که به عنوان دسته اولویت سوم مبتنی بر کار است، یک مجموعه از موقعیت‌های شغلی واجد شرایط ویزای eb3 است. 

در یک عبارت ساده، افرادی که بتوانند در یکی از مشاغل این لیست استخدام شوند،‌ واجد شرایط مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای eb3 خواهند بود. 

بیشتر بخوانید: ویزای eb3 آمریکا یک ویزای کاری با شرایط بسیار خوب

مشاغل ویزای eb3
مهاجرت به آمریکا

مطرح‌ترین مشاغل در لیست مشاغل ویزای eb3 

قبل از هر چیزی باید بدانید که ویزای eb3 ویزایی است که هم برای افراد متخصص که دارای مدرک دانشگاهی هستند، هم برای افرادی که دارای مهارتی هستند و هم برای افراد غیر ماهر مشاغلی را در بر دارد و افراد این ۳ دسته می‌توانند در دسته مشاغلی که برایشان وجود دارد به دنبال شغل بگردند. 

از مهم‌ترین مشاغل در لیست مشاغل ویزای eb3 می‌توان به این موارد اشاره کرد. 

  •  مشاغل  مراقبت‌های بهداشتی 

با توجه به بحران‌های بهداشت جهانی بعد از شیوع بیماری کرونا، نیاز به نیروی کار در زمینه مراقبت‌های بهداشتی افزایش یافته است و افراد متخصص در این حوزه می‌توانند از طریق مشاغل ویزای eb3 به آمریکا مهاجرت کرده و این موقعیت شغلی در ایالات متحده را به دست آورند. 

  • مشاغل مربوط به فناوری اطلاعات 

فناوری اطلاعات یکی از مباحث مهم جهانی است و قلمرو این دانش هر روز در حال رشد و توسعه است، بنابراین متخصصان این حوزه می‌توانند برای مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای eb3 اقدام کنند. 

  • مشاغل مرتبط با فناوری سبز

یکی دیگر از مشاغل ویزای eb3 برای افراد متخصص، کار در زمینه منابع تجدید پذیر و فناوری سبز است.

  • مدیران آموزشی

مدیران آموزشی با تجربه همواره مورد نیاز کشورها هستند و لیست مشاغل ویزای eb3 در دسته اموزش،  نیاز به متخصصانی دارد که استراتژی‌های آموزشی کارآمد و نوآورانه‌ داشته باشند. 

  • تحلیلگران مالی 

از دیگر لیست‌های مشاغل ویزای eb3 می‌توان به مشاغلی اشاره کرد که برای تحلیلگران مالی بوده و هدف از انها سلامت مالی یک بیزینس یا کسب‌وکار است. 

  • دانشمندان پژوهشگر

از دیگر مشاغل که مشمول دریافت ویزای eb3 می‌شوند، می‌توان به مشاغلی اشاره کرد که به دانشمندان پژوهشگر اشاره کرد که در زمینه بیوتکنولوژی، فیزیک و… ایده‌های نوآورانه‌ای دارند. 

  • کارشناسان کشاورزی

از دیگر مشاغل مورد نیاز می‌توان به مشاغلی اشاره کرد که در زمینه کشاورزی هستند و به متخصصانی نیاز دارند که بتوانند با افزایش پایدار تولید مواد غذایی، نیازهای جامعه را برطرف کنند. 

  • کارشناسان حقوقی

با توجه به افزایش روابط بین‌المللی، نیاز به کارشناسان حقوقی که درک و آگاهی کافی از سیستم‌های حقوقی جهان دارند، روز به روز افزایش می‌یابد و افراد متخصص در این حوزه می‌توانند با توجه به نیاز ایالات متحده برای مشاغل مرتبط درخواست ویزای eb3 دهند. 

  • مشاوران حقوق بین‌الملل

از دیگر مشاغل ویزای eb3 می‌توان به مشاغلی اشاره کرد که تجارت‌های بین‌المللی مرتبط بوده و متخصصانی که بتوانند تفاوت‌های قوانین بین‌المللی را درک کنند برای استخدام در این مشاغل مناسب بوده و واجد شرایط دریافت ویزای eb3 هستند. 

مشاغل ویزای eb3
آمریکا
  • شهرسازان و معماران 

مشاغل مرتبط با طراحی شهری، برنامه‌ریزان شهری، معمارانی که طرح‌های پایدار، کارآمد و جدید دارند،‌ می‌توانند مشمول دریافت ویزای eb3 شوند. 

  • کارشناسان حمل و نقل 

از دیگر مشاغل ویزای eb3 می‌توان به مشاغلی اشاره کرد که به متخصصین سیستم‌های حمل‌ونقل نیاز دارند. این افراد می‌توانند با طراحی سیستم‌های پایدار و کارآمد نقش بسیار مهم و حیاتی در جامعه آمریکا داشته باشند. 

  • استراتژیست‌های رسانه‌های دیجیتال 

از دیگر موقعیت‌های شغلی که می‌تواند منجر به دریافت ویزای eb3 آمریکا شود، کمک به بهبود فعالیت سازمان‌ها و کسب‌وکارهای آنلان و نیاز به استراتژیست‌های رسانه‌های دیجیتال است. 

  • مدیران ارتباطات بحران 

از دیگر نیازمندی‌های ایالات متحده، نیاز به متخصصانی است که بتوانند در مواجهه با حوادث پیش‌بینی نشده بهترین تصمیم را بگیرند. 

  • پژوهشگران محیط زیست

دانشمندان و پژوهشگرانی که بتوانند عملکرد اکوسیستم‌های طبیعی را به خوبی بررسی کنند و درک درستی از عملکرد اکوسیستم و حفاظت از تنوع زیستی داشته باشند، می‌توانند با مشاغل ویزای eb3 برای کار و مهاجرت به آمریکا اقدام کنند. 

  • طراحان مد 

از دیگر مشاغل ویزای eb3 می‌توان به طراحان مد اشاره کرد که این طراحان نقش موثری در تعیین روندهای جهانی دارند. 

  • طراحان داخلی و محصولات 

از دیگر مشاغل ویزای eb3 می‌توان به طراحی‌های ارگونومیک و زیبایی‌شناسی در طراحی خانه یا محصول اشاره کرد و طراحانی که بتوانند این نیاز را برطرف کنند، واجد شرایط دریافت ویزای eb3 هستند. 

مشاغل ویزای eb3
آمریکا

آخرین لیست مشاغل ویزای eb3 

افرادی که متقاضی مهاجرت به امریکا از طریق ویزای eb3 هستند، برای دریافت آخرین و به روزترین لیست مشاغل می‌توانند به وب‌سایت رسمی اداره مهاجرت آمریکا USCIS مراجعه کرده و فهرست مشاغلی را که اتباع خارجی می‌توانند برای آنها اپلای کنند، مشاهده کنند. 

علاوه بر وب‌سایت رسمی اداره مهاجرت، سایت‌های کاریابی دیگری نیز وجود دارند تا افراد بتوانند مدام این سایت‌ها را بررسی کرده و با آخرین لیست مشاغل و نیازمندی‌های آمریکا آشنا شوند. 

جمع‌بندی 

یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به آمریکا، مهاجرت کاری است که البته برخی از ویزاهای کاری غیر مهاجرتی بوده و برخی دیگر نیز به شهروندان ایرانی ارائه نمی‌شوند،‌ اما یکی از این ویزاها که ویزایی مهاجرتی بوده و برای ایرانی‌ها نیز صادر می‌شود، ویزای eb3 است. 

ویزای eb3 شامل مشاغلی است که مدام در حال به روز رسانی بوده و با توجه به نیازهای ایالات متحده در سایت‌های معتبر قابل مشاهده و دسترسی است. ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با مشاغل ویزای eb3 برای افراد متخصص آشنا کنیم، اما برای اینکه با لیست مشاغل ویزای eb3 مناسب با خود آشنا شده و برای دریافت این ویزا اقدام کنید، این فرم را تکمیل کنید تا با کارشناسان ما در هلدینگ مهاجر در ارتباط باشید. 

سوالات متداول 

۱- آیا دارنده ویزای eb3 می‌تواند همسر و فرزندان خود را نیز به همراه داشته باشد؟

بله، دارنده این ویزا می‌تواند همراه با همسر و فرزندان مجرد زیر ۲۱ سال وارد آمریکا شود. 

۲- آیا همسر و فرزندان دارنده ویزای eb3 حق کار و تحصیل در آمریکا را دارند؟

بله، خانواده فرد نیز اقامت دائم آمریکا را دریافت کرده و اجازه کار و تحصیل در این کشور را خواهند داشت. 

۳- آیا برای مهاجرت با این ویزا نیز به جاب آفر نیاز است؟

بله، فرد برای دریافت این ویزا نیز باید جاب آفر از یک کارفرمای آمریکایی داشته باشد. 

Author avatar
Mohaajer

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×