اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

صفحه اصلی > خدمات مهاجرتی > استرالیا

مهاجرت به استرالیا و انواع برنامه‌های مهاجرتی

استرالیا یکی از کشورهای پیشرفته دنیا با اقتصادی قوی است که از محبوب‌ترین مقاصد مهاجرتی به شمار می‌رود و برای مهاجرت به استرالیا روش‌های مختلفی نیز وجود دارد که هر فرد با توجه به شرایط خود و قوانین و شرایط برنامه مهاجرتی می‌تواند مناسب‌ترین برنامه مهاجرتی را انتخاب کرده و به استرالیا برود. 

افرادی که موفق به دریافت یکی از ویزاهای استرالیا می‌شوند، می‌توانند با توجه به ویزای خود در استرالیا اقامت داشته باشند و از مزایای اقامت در این کشور بهره‌مند شوند و در صورتی که چند سال در این کشور به صورت قانونی اقامت داشته باشند، می‌توانند برای دریافت اقامت دائم استرالیا اقدام کنند.

اطلاعات کلی استرالیا

مهاجرت به استرالیا و شرایط آن

برای مهاجرت به استرالیا روش‌‌های مختلفی وجود دارد که هر روش مهاجرتی نیز شرایط خاص خود را دارد، بنابراین اگر قصد مهاجرت به این کشور را دارید، باید شرایط خود را با شرایط روش مهاجرتی مورد نظرتان تطبیق دهید تا بتوانید برای مهاجرت اقدام کنید. 

در جدول زیر می‌توانید روش‌های مهاجرت به استرالیا و شرایط هر روش مهاجرتی را مشاهده کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید. 

شرایط  مهاجرت:  دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه یا مراکز آموزشی

شرایط  مهاجرت:  دریافت جاب آفر از یک کارفرمای آمریکایی

شرایط مهاجرت:  داشتن حداقل سرمایه به میزان ۱.۶ میلیون دلار آمریکا

 

شرایط  مهاجرت: کودکانی که یکی از والدین آنها استرالیایی باشد می‌توانند شهروندی این کشور را بگیرند.

 

شرایط  مهاجرت:  افرادی که بتوانند با یک شهروند استرالیایی ازدواج کنند می‌توانند به این کشور مهاجرت کنند.

مهاجرت به استرالیا

روش‌های مهاجرت به استرالیا

برای مهاجرت به استرالیا شما گزینه‌های مختلفی را در پیش رو دارید که می‌توانید با توجه به شرایط خود یکی از این روش‌‌ها را انتخاب کنید. روش‌های مهاجرت به این کشور، عبارت‌اند از: 

یکی از بهترین راه‌ها برای مهاجرت به کشور استرالیا، مهاجرت تحصیلی است. اگر شما بتوانید از یک دانشگاه یا مرکز آموزشی پذیرش تحصیلی دریافت کنید، می‌توانید بعد از ثبت‌نام و پرداخت شهریه برای دریافت ویزای تحصیلی استرالیا اقدام کنید. 

بعد از پایان تحصیل در استرالیا، شما ۳۰ الی ۶۰ روز فرصت دارید تا در استرالیا دنبال کار بگردید. در صورتی که بتوانید در استرالیا مشغول به کار شوید، می‌توانید ویزای خود را به ویزای کاری استرالیا تبدیل کنید. 

در حین تحصیل نیز می‌توانید در هر دو هفته، ۴۰ ساعت کار همزمان با تحصیل داشته باشید که البته محدودیت داشته و بیشتر از این قادر به کار همزمان با تحصیل نیستید. توجه داشته باشید که دوره‌های کارآموزی به عنوان ساعات کاری محسوب نمی‌شوند. 

از دیگر روش‌های مهاجرت به استرالیا، مهاجرت کاری است که شامل ویزاهای کاری متعددی نیز می‌شود. شما می‌توانید یکی از این ویزاهای متنوع را دریافت کنید که عبارت‌اند از:‌

۱- ویزای موقت کمبود مهارت (ساب کلاس ۴۸۲)

۲- ویزای طرح نامزدی کارفرما (ساب کلاس ۱۸۲)

۳- ویزای موقت تحت حمایت کارفرمای ماهر (ساب کلاس ۴۹۴)

و…

اگر شما دارای سرمایه قابل توجهی در حدود ۱.۶ میلیون دلار آمریکا یا ۲.۵ میلیون دلار استرالیا هستید، می‌توانید از طریق سرمایه‌گذاری به این کشور مهاجرت کرده و به مدت ۵ سال در این کشور فعالیت‌های تجاری یا سرمایه‌گذاری خود را ادامه دهید. 

شما با دریافت ویزای سرمایه‌گذاری می‌توانید خانواده خود را نیز همراه خود به استرالیا ببرید، البته به یاد داشته باشید که علاوه بر سرمایه شما باید در آزمون‌های مربوطه نمره ۶۵ را کسب کرده باشید. برای سرمایه‌گذاری در استرالیا روش‌‌های مختلفی وجود دارد که این روش‌ها عبارت‌اند از:‌

۱- سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک 

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانید در کشور استرالیا سرمایه‌گذاری کنید خرید ملک در این کشور است که می‌توانید این ملک را با استفاده از وام‌های کم  بهره خریداری کرده و به سود برسید. 

۲- سرمایه‌گذاری از طریق ثبت شرکت

شما می‌توانید از طریق ثبت شرکت در این کشور سرمایه‌گذاری کنید که البته در این شرکت دو سوم اعضای اصلی باید اقامت استرالیا را داشته باشند. 

۳- سرمایه‌گذاری از طریق خرید اوراق قرضه

یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری در کشور استرالیا، خرید اوراق قرضه است که در واقع شما با خرید این اوراق وامی را به دولت استرالیا پرداخت کرده و سود معینی را دریافت خواهید کرد. 

استرالیا کشوری است که از قانون خون تبعیت می‌کند، بنابراین کودک در هر جایی که متولد شود، در صورتی که یکی از والدین یا هر دو آنها تابعیت استرالیا را داشته باشند،‌ کودک نیز تابعیت استرالیا را دریافت خواهد کرد، اما اگر کودک در استرالیا از پدر و مادری غیر استرالیایی متولد شود، اقامت اون مانند اقامت والدینش خواهد بود. 

از دیگر روش‌های مهاجرت به استرالیا، مهاجرت از طریق ازدواج است. افرادی که بتوانند با یک شهروند استرالیایی ازدواج کنند، می‌توانند اقامت استرالیا را اخذ کنند. 

✅ یکی دیگر از روش‌‌های مهاجرت به استرالیا، پناهندگی است که این روش بسیار سخت و پیچیده است و ما در هلدینگ مهاجر نه تنها این روش را توصیه نمی‌کنیم که هیچ خدماتی نیز برای این روش مهاجرتی نداریم.

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا

برای مهاجرت به این کشور زیبا، با توجه به روش مهاجرتی که انتخاب کرده‌اید، باید مدارکی را ارائه دهید که این مدارک عبارت‌اند از:‌

ردیف مدرک مورد نیازردیفمدرک مورد نیاز
۱پاسپورت ۲فرم تکمیل شده درخواست ویزا
۳پرداخت هزینه‌ها ۴عکس بیومتریک
۵کارت شناسایی ملی۶گواهی عدم سوء پیشینه
۷مدارک خانوادگی۸گواهی تمکن مالی
۹بیمه سلامت۱۰مدارک مورد نیاز برای اقامت موقت
۱۱فرم‌های مربوط به نماینده قانونی۱۲رزرو محل اقامت
۱۳نامه از کارفرما (برای ویزای کاری)۱۴دعوت‌نامه (برای ویزای توریستی)
۱۵برنامه سفر  

مراحل مهاجرت به استرالیا

برای مهاجرت به استرالیا، باید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارید که این مراحل با توجه به روش مهاجرتی می‌تواند متفاوت باشد، اما در حالت کلی مراحل مهاجرت به استرالیا به صورت زیر است. 

اولین مرحله برای مهاجرت به استرالیا، انتخاب روش مناسب برای مهاجرت است که هر فرد باید با توجه به شرایط و توانایی‌‌های خود بهترین انتخاب را داشته باشد. 

در مرحله بعد باید بتوانید شرایط خود را با شرایط روش مهاجرتی تطبیق دهید. مثلا اگر تصمیم دارید برای کار به استرالیا بروید، باید کار پیدا کرده و یک جای آفر دریافت کنید یا برای مهاجرت تحصیلی باید یک پذیرش تحصیلی از دانشگاه یا مرکز آموزشی در استرالیا دریافت کنید. 

در مرحله بعد شما باید برای ویزای مورد نظر خود درخواست دهید که از طریق سایت اداره مهاجرت استرالیا و یا شرکت‌های معتبر مهاجرتی می‌توانید برای ارائه درخواست اقدام کنید. 

مرحله بعد مرحله دریافت وقت سفارت استرالیا است که شما باید یک وقت برای خود رزرو کنید.

بعد از رزرو وقت سفارت، شما باید در تاریخ تعیین شده در سفارت حاضر شده و مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا را ارائه دهید. 

بعد از دریافت ویزای مورد نظر می‌توانید برای سفر و ورود به کشور استرالیا آماده شوید و بعد از ورود اقامت خود را در این کشور ثبت کنید. 

با تکمیل این فرم و دریافت مشاوره می‌توانید یک روش مهاجرتی امن و مطمئن را انتخاب کرده و مسیر زندگی خود را به بهترین شکل ترسیم کنید. 

مزایا و معایب مهاجرت به استرالیا

اگر یکی از افرادی هستید که استرالیا را برای مهاجرت انتخاب کرده‌اید، باید بگوییم که یکی از بهترین کشورها برای زندگی است و مهاجرت به این کشور مزایای زیادی دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • مراقبت‌های بهداشتی رایگان 
  • کیفیت آموزشی بالا 
  • آب و هوای معتدل 
  • دریافت شهروندی آسان 
  • ثبات اقتصادی 

و…

اما در کنار این مزایا، معایبی نیز وجود دارد که عبارت‌اند از: 

  • هزینه بالای زندگی 
  • هزینه بالای درمان 
  • هزینه بالای تحصیل 
  • آمار بالا در ابتلا به بیماری سرطان پوست به دلیل تابش خورشید

مهاجرت به استرالیا و دریافت شهروندی این کشور

شما با هر ویزایی که در استرالیا اقامت داشته باشید می‌توانید با توجه به ویزا بعد از چند سال برای دریافت اقامت دائم استرالیا اقدام کنید و ۴ سال بعد از دریافت اقامت دائم برای شهروندی این کشور اقدام کنید، البته علاوه بر ۴ سال اقامت در استرالیا، باید ۷۵ درصد نمره آزمون شهروندی را نیز کسب کرده باشید تا بتوانید تابعیت استرالیا را اخذ کنید. 

با دریافت شهروندی استرالیا شما می‌توانید پاسپورت استرالیا را اخذ کنید که یکی از قدرتمندترین پاسپورت‌های جهان است و شما می‌توانید با این پاسپورت بدون نیاز به ویزا به ۱۱۳ کشور دنیا سفر کنید.

جمع بندی

یکی از بهترین کشورها برای تحصیل، کار و زندگی کشور استرالیا است و همواره یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی به شمار می‌رود، زیرا این کشور اقتصاد قوی و با ثباتی دارد و کیفیت زندگی در استرالیا بالا است. به همین دلیل هر ساله افراد زیادی متقاضی مهاجرت به استرالیا هستند. 

برای مهاجرت به این کشور نیز مانند سایر کشورها، روش‌های مهاجرتی مختلفی وجود دارد که هر کدام از این روش‌ها نیز شرایط خاص خود را دارد که هر فرد می‌تواند مناسب‌ترین روش مهاجرتی را انتخاب کند. 

📝 با تکمیل این فرم و دریافت مشاوره می‌توانید بیشتر با مهاجرت به استرالیا یا سایر کشورها آشنا شوید. 

سوالات متداول

استرالیا از قانون خون تبعیت می‌کند و همه کودکانی که در این کشور متولد می‌شوند، اقامتی مانند والدین خود خواهند داشت، یعنی اگر والدین شهروند استرالیا باشند، کودک نیز به صورت خودکار تابعیت این کشور را خواهد داشت و برعکس

بله با توجه به روش مهاجرتی باید دانش زبان و نمره مورد نظر را داشته باشید. 

زندگی در استرالیا ارزان‌تر از آمریکا است. 

دریافت مشاوره برای خدمات مهاجرت به استرالیا

دریافت مشاوره خدمات مهاجرت به استرالیا

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*

ارتباط با ما

جهت اطلاع از بهترین روش‌های مهاجرت و اطلاع از آخرین اخبار مهاجرتی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس

98.21.2227.1553+

98.936.606.3632+

info@mohaajer.org

×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×