اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

کوچینگ مهاجرت ورزشی به آمریکا با مسعود قره ضیاالدینی

آمریکا یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت ورزشکاران و مربیان است. بسیاری از ورزشکاران معتقد هستند که این کشور بهترین کشور برای ادامه فعالیت‌های ورزشی آنها است و می‌توانند با مهاجرت ورزشی به آمریکا رزومه حرفه‌ای قوی‌تری داشته باشند.
در مقابل آمریکا نیز از ورزشکاران در سطح ملی و بین‌المللی استقبال کرده و با ویزاهای متعددی که برای این افراد در نظر گرفته است تا از استعدادها و نبوغ این افراد استفاده کند.
اما مهاجرت ورزشی به این سادگی‌ها هم نیست و شما به عنوان یک ورزشکار باید تمامی مسیر و افق پیش روی خود را بشناسید.
برای این کار بهتر است از افرادی که تجربه مهاجرت ورزشی را به آمریکا داشته‌اند، کمک بگیرید و با تکیه بر تجارب آنها با آگاهی و آمادگی کامل، بهترین تصمیم را برای آینده زندگی فردی و حرفه‌ای خود بگیرید.
در این مسیر می‌توانید از راهنمایی‌ها و تجربیات یکی از مربیان موفق اسکواش، آقای مسعود قره ضیاالدینی بهره ببرید.
ایشان مربی سابق تیم ملی اسکواش ایران هستند که مدتی است به آمریکا مهاجرت کرده‌اند و با سختی‌های مسیر، مزایا و معایب مهاجرت به خوبی آشنا هستند و شما می‌توانید با چشمانی باز تر قدم در این مسیر بگذارید.

مهاجرت ورزشی به آمریکا و دلایل مهاجرت ورزشکاران

آمریکا بهترین کشور برای ورزشکارانی است که قصد دارند در رشته ورزشی خود فعالیت کرده و یک رزومه کاری و حرفه‌ای قوی داشته باشند. 

برخی از ورزشکاران برای شرکت در یک مسابقه یا یک رویداد ورزشی به آمریکا می‌روند و اقامتی کوتاه‌مدت دارند. برخی دیگر برای یک دوره حضور در یک تیم و دوره ورزشی قصد اقامت در آمریکا را دارند. 

البته در کنار این افراد ورزشکاران دیگری نیز هستند که قصد دارند اقامت طولانی مدت و دائمی در امریکا داشته باشند که با ارتقاء مهارت‌های ورزشی خود در آمریکا مشغول کار و زندگی شده و تا آخر عمر در آمریکا بمانند. 

به هر حال مهاجرت ورزشی به آمریکا دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد که با توجه به هدف متقاضی از اقامت در آمریکا و شرایط و رزومه ورزشی او، ویزای خاصی برای او وجود دارد.

 پس اگر بخواهیم مهم‌ترین اهداف مهاجرتی ورزشکاران را به آمریکا بیان کنیم،‌ این اهداف عبارت‌اند از: 

  • زندگی و کار در آمریکا تا آخر عمر 
  • شرکت در یک مسابقه یا رویداد ورزشی 
  • بازی در یک تیم آمریکایی برای مدت معین 

و…

مهاجرت ورزشی به آمریکا

انواع ویزاها برای مهاجرت ورزشی به آمریکا

ورزشکاران برای اقامت در آمریکا با توجه به اهدافی که دارند،‌ می‌توانند یکی از ویزاهای مهاجرتی یا غیر مهاجرتی آمریکا را دریافت کنند. از ویزاهایی که اداره مهاجرت آمریکا برای ورزشکاران در سطوح مختلف صادر می‌کند،‌ می‌توان به ویزاهای زیر اشاره کرد. 

این ویزای آمریکا برای ورزشکارانی با شهرت جهانی است که از طرف یک کارفرمای آمریکایی برای شرکت در یک برنامه دعوت می‌شوند. نهایت اعتبار این ویزا یک سال است که قابل تمدید تا ۵ سال می‌باشد. 

نوع دیگری از ویزاهای ورزشی آمریکا برای ورزشکاران، ویزای O-1A است که به ورزشکارانی که در یکی از رشته‌های ورزشی دارای توانایی فوق‌العاده‌ای هستند، اعطا می‌شود. افرادی که بتوانند از یک کارفرمای آمریکایی یک پیشنهاد کاری دریافت کنند، می‌توانند با این ویزا وارد آمریکا شده و ۳ سال در آمریکا بمانند. 

این ویزا بعد از پایان ۳ سال برای یک سال دیگر نیز قابل تمدید است و در صورتی که فرد بتواند وضعیت ویزای خود را تغییر دهد،‌ می‌تواند مدت بیشتری در آمریکا مانده و در نهایت برای دریافت اقامت دائم و گرین کارت آمریکا اقدام کند.

از دیگر ویزاهای آمریکا که یک ویزای کاری و مهاجرتی بوده و به ورزشکاران حرفه‌ای داده می‌شود،‌ می‌توان به ویزای EB-1a اشاره کرد. این ویزا منجر به دریافت اقامت دائم آمریکا شده و افرادی که این ویزا را دریافت می‌کنند در همان ابتدا گرین کارت آمریکا را خواهند داشت. 

این ویزا به افرادی صادر می‌شود که در حرفه خود توانایی‌های خاصی دارند و می‌توانند توانایی‌های خود را اثبات کنند.

اهمیت مشاوره و کوچینگ مهاجرت ورزشی به آمریکا

افرادی که قصد مهاجرت به کشور دیگری را دارند، با هر میزان دانش، مهارت، پول و سرمایه، باید تمامی خوب و بدهای مهاجرت را شناخته و به عواقب تصمیم خود فکر کنند. آشنایی با قوانین مهاجرتی و همچنین شرایط کار و زندگی در کشور مقصد یک طرف داستان است. طرف دیگر داستان این است که آیا با مهاجرت به هدف خود خواهد رسید؟

شاید شما به عنوان یک ورزشکار قصد دارید در رشته ورزشی خود مشغول به کار شده و درآمد بالایی هم داشته باشید، اما آیا آمریکا به شما و توانایی‌هایتان نیاز دارد؟ آیا شما در این کشور نیز یک نابغه محسوب خواهید شد؟

این سوال و سوالات نظیر این باید در همین ابتدا پاسخ داده شوند تا بدانید آیا در آمریکا برای شما فرش قرمز پهن شده است یا اینکه باید از صفر شروع کرده و دوباره خود را به عنوان یک قهرمان معرفی کنید؟ 

موارد دیگری که شاید در ایران چندان به آن اهمیت نمی‌دهید، در آمریکا شاید بسیار مهم باشند و شما در این کشور با انجام یک حرکت شاید به دردسرهای زیادی بیفیتد. از جمله این موارد نحوه رفتار با کودکان ورزشکاری است که شاید به عنوان مربی بخواهید به آنها مواردی را یاد بدهید. هر حرکت اشتباهی می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری داشته باشد. 

بیمه و موارد مربوط به بهداشت و درمان در آمریکا نیز از موارد بسیار مهمی است که شما به عنوان یک ورزشکار با آن زیاد سروکار داشته و باید تمامی نکات ریز و درشت را در این خصوص بدانید.

دریافت مشاوره تخصصی مهاجرت ورزشی به آمریکا با مسعود قره ضیاالدینی

با دریافت مشاوره تخصصی یا به عبارتی کوچینگ مهاجرت ورزشی به آمریکا می‌توانید از تجربیات یکی از ورزشکاران بین‌المللی و حرفه‌ای ایران بهره‌مند شده و در مسیر یک مهاجرت موفق قرار بگیرید. 

بیوگرافی آقای مسعود قره ضیاالدینی

مسعود قره ضياالديني ، متولد ٢ دي ١٣٦٠ ، در تهران .
داراي دو برادر هستم و فرزند وسط خانواده.
 ليسانس مهندسي شيمي صنايع شيمي معدني ،  داشتجوي دكتري فيزيولوژي ورزشي قلب و عروق فوق ليسانس فيزيولوژي ورزشي كاربردي از دانشگاه تهران مركزي .
ورزش رو از سن ٨ سالگي با رشته كاراته شروع كردم ، چند سال فوتبال در ليگ تهران بازي كردم.
به دليل كنكور دو سال ورزش نكردم و طي سالهاي كنكور با محمود عرب كاپيتان اسبق تيم ملي ژيمناستيك آشنا شدم.
با توجه به اينكه در كنار سالن ژيمناستيك مجموعه ورزشي حيدرنيا در سال ٧٨ سالن اسكواش ساخته شده بود، با اصرار محمود عرب براي اولين بار با اسكواش آشنا شدم.
سال ١٣٨٢ قهرمان دانشجويان ايران شدم و با حضور طارق سليمان مصري ، به عنوان مربي تيم ملي  به اردوهاي تيم ملي دعوت شدم.
سال ١٣٨٦ يه دليل جراحي زانو پاي راست يكسال از ورزش دور بودم ، سال ١٣٨٧ جزو اولين مربيان ايراني شدم كه موفق به كسب مدرك سطح ٢ جهاني شدم.
در دوران بازيكني ، دو بار قهرمان دانشجويان ايران ، دو بار قهرمان ليگ ، دو بار نائب قهرمان ليگ ، مقام دوم كشوري ، مقام سوم كشوري ، رده دو كشور ، و ....
از سال ١٣٨٧ به عنوان مربي در خدمت تيمهاي ملي بودم و موفقيتهايي نظير كسب مدال برنز قهرماني آسيا در جوانان و سوم تيمي بزرگسالان آسيا در سال ٩٧ شديم.
سال ٩٨ به عنوان سرمربي تيم ملي منصوب شدم و موفق به كسب عنوان قهرماني در مسابقات غرب آسيا براي اولين بار شديم .
داراي بالاترين مدرك مربيگري در جهان هستم.
مدرس رسمي فدراسيون اسكواش و جهاني ،
كارشناس خبره فدراسيون اسكواش و مدير امور بين الملل.
سال ٢٠٢١ به عنوان مربي تيم قطر منصوب شد و ژانويه سال ٢٠٢٣ به عنوان مدير اسكواش و سرمربي باشگاه لايف تايم در آتلانتا انتخاب شدم.

جمع‌بندی

آمریکا یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت ورزشی است و ورزشکارانی که در زمینه ملی یا بین‌المللی دارای افتخاراتی هستند، می‌توانند با یکی از ویزاهای آمریکا در این کشور اقامت داشته باشند و رزومه حرفه‌ای خود را تقویت کنند. 

از مهم‌ترین ویزاها برای مهاجرت ورزشی به آمریکا می‌توان به ویزای EB-1، O-1 یا ویزای P-1 اشاره کرد که هر کدام برای افراد با شرایط خاص صادر می‌شوند. علاوه بر موضوع مربوط به ویزاها، ورزشکاران باید با چالش‌های بعد از ورود به آمریکا نیز آشنا باشند و بدانند که چگونه با مسائل مختلف برخورد کنند. 

برای همین منظور، ما در هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر به شما کمک می‌کنیم تا به عنوان یک ورزشکار با آقای مسعود قره ضیاالدین مربی سابق تیم ملی اسکواش ایران مشاوره داشته باشید و با تکیه بر تجربیات ارزنده ایشان، در مسیر درستی گام بردارید.

📝 با تکمیل این فرم و دریافت مشاوره تخصصی، بهترین تصمیم را برای آینده حرفه‌ای خود بگیرید. 

سوالات متداول

۱- چرا کوچینگ مهاجرت ضروری است؟

مهاجرت برای همه یک تصمیم سخت و مهم است و افرادی که بدون آگاهی و اطلاع بخواهند برای مهاجرت اقدام کنند با مشکلات زیادی روبرو خواهند شد. 

۲- آیا مهاجرت ورزشی به آمریکا می‌تواند به شهروندی آمریکا ختم شود؟

بله، ورزشکاران چه با ویزای مهاجرتی eb1 و چه با ویزاهای غیر مهاجرتی در آمریکا اقامت داشته باشند، می‌توانند واجد شرایط شهروندی آمریکا شوند. 

۳- آیا ورزشکاران می‌توانند خانواده خود را در آمریکا به همراه داشته باشند؟

بله، با هر کدام از ویزاهای مهاجرتی و غیر مهاجرتی که قصد اقامت در آمریکا را داشته باشید، می‌توانید همسر و فرزندان مجرد زیر ۲۱ سال خود را نیز به همراه داشته باشید. 

همین حالا برای دریافت مشاوره تخصصی مهاجرت ورزشی به آمریکا با مسعود قره ضیاالدینی اقدام کنید.

مشاوره تخصصی مهاجرت ورزشی به آمریکا

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×