اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

رزرو وقت سفارت آمریکا، از مناسب‌ترین سفارتخانه در کوتاه‌ترین زمان

با رزرو وقت سفارت آمریکا در هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر، در کوتاه‌ترین زمان از مناسب‌ترین سفارت یا کنسولی آمریکا، شانس دریافت ویزای خود را افزایش دهید.

انتخاب مناسب‌ترین سفارت

رزرو وقت در کوتاه‌ترین زمان

هماهنگی با مترجم

رزرو وقت با کمترین کارمزد

رزرو وقت سفارت آمریکا از بهترین سفارت

مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین مرحله دریافت ویزای آمریکا، مراجعه به سفارت آمریکا و حضور در مصاحبه سفارت است که البته تمامی متقاضیان باید قبل از مراجعه به سفارت، نوبت خود را رزرو کنند تا در زمان تعیین شده در سفارت حضور پیدا کرده و به سوالات آفیسر پاسخ دهند. 

البته آمریکا در ایران سفارت یا کنسولگری ندارد و تمامی شهروندان ایرانی مجبور به رزرو وقت از یکی از سفارت‌های آمریکا در کشورهای همسایه هستند و در روز تعیین شده باید در کشور مورد نظر حضور داشته باشند تا به سفارت مراجعه کرده و مصاحبه خود را انجام دهند. 

با این حال برای انتخاب بهترین سفارت در کشورهای همسایه و دریافت وقت باید به عوامل مختلفی توجه داشت که عبارت‌اند از:

رزرو وقت سفارت آمریکا از سفارت اصلی

در میان سفارت‌های آمریکا در کشورهای همسایه ایران، سه سفارت به عنوان سفارت اصلی هستند که پردازش درخواست برای انواع ویزاهای آمریکا در آنها انجام شده و همچنین امکان مصاحبه به زبان فارسی و انگلیسی را دارند. این سفارت‌ها عبارت‌اند از: 

۱- سفارت آمریکا در ترکیه (آنکارا)

۲- سفارت آمریکا در امارات (ابوظبی)

۳- سفارت آمریکا در ارمنستان (ایروان)

رزرو وقت فوری سفارت آمریکا

از دیگر معیارها برای انتخاب سفارت و دریافت نوبت، دریافت وقت فوری است. این مورد برای دانشجویانی که پذیرش تحصیلی خود را از یکی از دانشگاه‌ها یا موسسات آموزشی آمریکا دریافت کرده و باید در تاریخ تعیین شده در آمریکا حضور داشته باشند، بسیار اهمیت دارد، بنابراین باید سفارتی را انتخاب کنند که بتوانند به سرعت مصاحبه خود را انجام دهند.

رزرو وقت سفارت آمریکا با پاسخ‌دهی سریع

مورد بعدی انتخاب سفارتی است که زودتر جواب درخواست ویزا را اعلام کند که بسیاری از سفارت‌های آمریکا به دلیل انبوه پرونده‌هایی که دارند،‌ در بازه زمانی طولانی به درخواست‌ها پاسخ می‌دهند، اما برخی دیگر پروسه پاسخ‌دهی سریع‌تری دارند و برای بسیاری از افراد انتخاب مناسبی هستند.

رزرو وقت سفارت آمریکا با امکان با مصاحبه به زبان فارسی

زبان مصاحبه از دیگر موارد مهم در دریافت وقت سفارت آمریکا است. اگر شما از جمله افرادی هستید که قادر به انجام مصاحبه به زبان انگلیسی نیستید، باید سفارتی را انتخاب کنید که امکان مصاحبه به زبان فارسی در این سفارت وجود دارد و یا اینکه شما این امکان را دارید که مترجمی به همراه داشته باشید.

رزرو وقت سفارت آمریکا از کشور نزدیک

از دیگر معیارها در دریافت وقت سفارت آمریکا برای انجام مصاحبه، نزدیک بودن کشور محل سفارت است. هر چقدر کشور مورد نظر به ایران نزدیک باشد، متقاضی زمان کمتری را برای سفر و انجام مصاحبه لازم خواهد داشت و این برای افرادی که مشغله‌های کاری و زندگی بسیاری دارند، بسیار مهم است. 

بیشتر بخوانید: وقت سفارت از کشورهای همسایه

رزرو وقت سفارت آمریکا از کشور ارزان

ارزان بودن سفر و هزینه‌های جانبی در کشور محل سفارت از دیگر معیارهایی است که در دریافت وقت سفارت آمریکا بسیار اهمیت دارد. برخی از کشورها با ایران مرز زمینی دارند و امکان سفر حتی با اتومبیل شخصی وجود دارد و یا در برخی از کشورها هزینه‌های اقامتی بسیار پایین است که این موارد باعث کاهش هزینه‌های سفر خواهند شد. 

ویزاهای مهاجرتی

  • سفارت آمریکا در ابوظبی
  • سفارت آمریکا در ایروان
  • سفارت آمریکا در آنکارا

ویزای دانشجویی

  • همه سفارت‌ها
  • کنسولگری آمریکا در دبی
  • کنسولگری آمریکا در استانبول

ویزای توریستی

  • همه سفارت‌ها
  • کنسولگری آمریکا در دبی
  • کنسولگری آمریکا در استانبول

مدارک مورد نیاز برای رزرو وقت سفارت آمریکا

برای رزرو وقت مصاحبه سفارت با توجه به ویزایی که می‌خواهید دریافت کنید، باید مدارک مورد نیاز را آماده کنید که این مدارک عبارت‌اند از:‌

  • فرم تکمیل شده درخواست ویزا به زبان انگلیسی که با توجه به مهاجرتی یا غیر مهاجرتی بودن ویزا، فرم DS-160 و فرم DS-260 مدنظر است. 
  • اسکن از صفحه ویزای آمریکا در صورتی که قبلا این ویزا را دریافت کرده باشید. 
  • اسکن صفحه اول پاسپورت که حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد. 
  • اسکن عکس رنگی جدید با پس زمینه سفید که به صورت تمام رخ و با سایز 5*5 باشد. 
  • آدرس ایمیل و یک شماره تلفن معتبر

مدارک مورد نیاز برای زمان حضور در مصاحبه سفارت

بعد از رزرو وقت سفارت آمریکا برای حضور در مصاحبه سفارت، باید مدارکی را به همراه داشته باشید تا به آفیسر تحویل دهید. این مدارک عبارت‌اند از:

متقاضی شرکت در مصاحبه سفارت باید هزینه‌های مربوط به سفارت را واریز کرده و رسید واریزی‌ها را در روز مصاحبه به همراه داشته باشد.

متقاضی باید مدارکی مانند جواز کسب، پروانه بهره‌برداری و کارت بازرگانی، ترجمه روزنامه رسمی و آخرین تغییرات شرکت، گواهی اشتغال به کار، حکم کارگزینی یا بازنشستگی و… را به آفیسر ارائه دهد.

از دیگر مدارک مهم برای ارائه به آفیسر سفارت، می‌توان به سند ملکی، اسناد مالی و سرمایه‌گذاری در بورس و… همراه با ترجمه اشاره کرد.

از مهم‌ترین مدارک که در زمان حضور در سفارت باید به همراه داشته باشید می‌توان به مدارک هویتی اشاره کرد که عبارت‌اند از:‌

۱- اصل شناسنامه 

۲- کارت ملی

۳- سند ازدواج

۴- سند طلاق 

۵- کارت پایان خدمت یا معافیت 

که تمامی این مدارک باید ترجمه رسمی شده باشند.

اصل پاسپورت معتبر با اعتباری حداقل ۶ ماهه و پاسپورت‌های قبلی در صورت وجود 

دعوتنامه رسمی در صورت وجود و همچنین فرم تکمیل شده I-134 

از دیگر مدارکی که در ویزاهایی مانند ویزای توریستی باید به همراه داشته باشید، بلیط رفت و برگشت به آمریکا و همچنین واچر هتل محل اقامت است. 

عکس‌ها باید جدید و طبق استانداردهای سفارت باشند. 

از دیگر مدارک بسیار مهم برای دریافت ویزای آمریکا در زمان حضور در سفارت، می‌توان به گواهی تمکن مالی اشاره کرد که میزان این تمکن مالی برای ویزاهای مختلف متفاوت است. 

جمع‌بندی

برای اینکه به درخواست ویزای آمریکای شما رسیدگی شده و تعیین تکلیف شود، باید در مصاحبه سفارت آمریکا حضور داشته و به سوالات آفیسر پاسخ دهید، اما قبل از آن باید با رزرو وقت سفارت، روز و ساعت حضور خود را در سفارت مورد نظر تعیین کنید. 

رزرو وقت سفارت آمریکا به صورت آنلاین انجام می‌شود، اما شما باید مناسب‌ترین سفارت را با توجه به شرایط خود و معیارهای تان انتخاب کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. شما می‌توانید برای دریافت وقت سفارت آمریکا برای اولین تاریخ با بهترین شرایط، این فرم را تکمیل کرده و از خدمات ما در هلدینگ مهاجر بهره‌مند شوید.

سوالات متداول

۱- آیا دریافت وقت سفارت از یک سفارت خاص، باعث تضمین ویزا می‌شود؟

خیر، برای ویزا هیچ تضمینی وجود ندارد و این آفیسر است که درباره درخواست ویزا تصمیم‌گیری می‌کند و ارتباطی با انتخاب سفارت ندارد. 

۲- آیا برای ویزای دانشجویی حتما باید به سفارت‌های اصلی مراجعه کرد؟

خیر، برای ویزای دانشجویی می‌توانید از هر سفارت یا کنسولگری وقت مصاحبه بگیرید. 

۳- آیا امکان مصاحبه به زبان فارسی در تمامی سفارت‌ها وجود دارد؟

خیر، تنها در برخی از سفارت‌ها امکان مصاحبه به زبان فارسی وجود دارد. 

دریافت وقت سفارت

لندینگ دریافت وقت سفارت

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×