اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

کوچینگ ۳۶۰ مهاجرت در هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر

کوچینگ ۳۶۰ مهاجرت یک سرویس کاملا تخصصی در هلدینگ مهاجر است و به افراد، خانواده‌ها و همچنین مشاغل کمک می‌کند تا بتوانند فرایند سخت و پیچیده مهاجرت را به خوبی درک کرده و با آگاهی و شناخت کافی در این مسیر گام بردارند. 

ما در این سرویس ویژه از توانایی‌ها و تجربیات متخصصین با تجربه و حرفه‌ای استفاده کرده و به شما کمک می‌کنیم تا یک مهاجرت امن و موفق را به سرزمین رویاهای خود داشته باشید و آسیب‌های ناشی از این تصمیم بزرگ را به حداقل برسانید. 

شما در هر مرحله از مهاجرت که باشید، از لحظه تصمیم‌گیری تا بعد از مهاجرت و زندگی در کشور مقصد، می‌توانید از کارشناسان ما مشاوره‌های تخصصی و کاربردی دریافت کرده و گام‌های موثری در راستای برنامه مهاجرتی خود بردارید.

کوچینگ ۳۶۰ مهاجرت با نوید نور

یکی از کارشناسان ما در هلدینگ مهاجر، آقای نوید نور مدیر عامل هلدینگ مهاجر در ایران و مدیرعامل شرکت پرپلزی در آمریکا هستند که با سال‌های تجربه مدیریت و کارآفرینی در جنوب کالیفرنیا به شما کمک می‌کنند تا در راستای کارآفرینی، سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکار در کشور مقصد بهترین عملکرد را داشته باشید. 

از مهم‌ترین مواردی که می‌توانید در خصوص آنها یک مشاوره مفید و کاربردی با آقای نوید نور داشته باشید، می‌توان به این موارد اشاره کرد:

کوچینگ ۳۶۰ مهاجرت با نوید نور

اگر قصد مهاجرت تحصیلی به آمریکا را دارید، می‌توانید در برنامه کوچینگ ۳۶۰ مهاجرت، از مشاوره‌ها رو راهنمایی‌های تخصصی نوید نور در خصوص انتخاب بهترین رشته، مناسب‌ترین دانشگاه و بهترین ایالت آمریکا بهره‌مند شوید. 

ایشان با تجربه سال‌ها کار و زندگی در آمریکا به شما کمک می‌کنند که با توجه به شرایط تحصیلی، مالی و زندگی خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

از دیگر مواردی که در مبحث مهاجرت اهمیت بسیار زیادی دارد، کار در کشور مقصد است. در کوچینگ ۳۶۰ مهاجرت ما به شما کمک می‌کنیم تا با توجه به توانایی‌های خود بهترین مسیر مهاجرت کاری را انتخاب کرده و بتوانید زندگی خوبی را برای خود و خانواده تان بسازید. 

شما می‌توانید در خصوص مواردی که مرتبط به کارهای تخصصی و یا غیر تخصصی است و روش‌‌های مهاجرت با آقای نوید نور در ارتباط باشید و از تجربیات ایشان استفاده کنید.

نوع دیگری از کوچینگ ۳۶۰ مهاجرت با نوید نور، موضوع سرمایه‌گذاری است. در صورتی که قصد دارید تا از طریق سرمایه‌گذاری به کشوری مانند آمریکا مهاجرت کنید، می‌توانید با دریافت یک مشاوره تخصصی مفید دریافت کرده و با موارد زیر آشنا شوید. 

۱- بهترین روش سرمایه‌گذاری

۲- بهترین ایالت و شهر برای سرمایه‌گذاری

۳- بهترین سرمایه‌گذاری برای ویزای E2

۴- ثبت شرکت و خرید بیزینس در آمریکا 

و…

کوچینگ ۳۶۰ مهاجرت با دکتر آرش تقوی

کوچینگ ۳۶۰ مهاجرت با دکتر آرش تقوی

یکی دیگر از کارشناسان ما در هلدینگ مهاجر، دکتر آرش تقوی هستند. 

ایشان که دکترای روانشناسی داشته و سالها در دانشگاه‌های ایران در زمینه روانشناسی تدریس کرده و سابقه درخشانی در خصوص روانشناسی در ایران، آمریکا و کانادا دارند، به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید به بهترین شکل چالش‌های جدید در مسیر مهاجرت را پشت سر بگذارید. 

شما در هر مرحله از مهاجرت که باشید از لحظه تصمیم‌گیری تا چالش‌های بعد از مهاجرت می‌توانید از مشاوره‌های تخصصی دکتر تقوی برخوردار شوید. انواع خدمات کوچینگ فکری، احساسی و رفتاری در مهاجرت عبارت‌اند از:‌

  • ارتقای سبک زندگی
  • تحول ذهنیت 
  • تاب آوری روانشناختی
  • توسعه هویت شخصی
  • آگاهی فرهنگی
  • روابط خانوادگی
  • فرزند پروری موثر
  • مدیریت چالش و تغییر
  • توسعه رشد شخصی
  • ایجاد احساس تعلق

کوچینگ ۳۶۰ مهاجرت با بهزاد دبیران

موضوع مهم بعدی، سرمایه‌گذاری در کشوری مانند آمریکا است. حتی اگر شما بخواهید تنها خانه‌ای برای اقامت خود خریداری کنید، بهتر است که با دریافت مشاوره از آقای بهزاد دبیران، مناسب‌ترین تصمیم را برای خرید ملک و مستغلات بگیرید. 

بالطبع سرمایه‌گذاری در کشوری ناشناخته، ریسک بسیار بزرگی است. برای اینکه این ریسک را به حداقل برسانید، اول مشاوره بگیرید تا بتوانید با خیال راحت برای خرید اقدام کنید.

کوچینگ ۳۶۰ مهاجرت با بهزاد دبیران
کوچینگ ۳۶۰ مهاجرت با مسعود قره ضیاالدینی

کوچینگ ۳۶۰ مهاجرت با مسعود قره ضیاالدینی

موضوع مهم دیگر، مهاجرت ورزشکاران به آمریکا است. همه می‌دانیم که آمریکا یکی از بهترین کشورها برای نخبگان و افراد توانمندی است که در یک زمینه ورزشی، هنری، تجاری یا علوم حرفهایی برای گفتن دارند. 

با وجود اینکه آمریکا از این افراد حمایت کرده و ویزاهای بسیار خوبی نیز به این افراد اختصاص داده است، اما جامعه آمریکا یک جامعه ناشناخته است. 

حتی نخبگان و دانشمندان نیز بدون آگاهی از فرهنگ و شرایط آمریکا نمی‌توانند از مهاجرت خود احساس رضایت داشته باشند!

اگر شما قصد دارید با یکی از ویزاهای ورزشی به آمریکا مهاجرت کنید، توصیه می‌کنیم که از مشاوره‌های تخصصی آقای مسعود قره ضیاالدینی مربی سابق تیم ملی اسکواش ایران بهره‌مند شوید تا علاوه بر انتخاب بهترین مسیر مهاجرتی با چالش‌های بعد از مهاجرت نیز آشنا شده و با آمادگی کافی در این مسیر قرار گیرید.

کوچینگ ۳۶۰ مهاجرت با ایمان جمشیدی

یکی دیگر از مباحث تخصصی در سرویس کوچینگ ۳۶۰ مهاجرت، مبحث بازارهای مالی و تحلیل این بازارها است. شما اگر بخواهید در بازارهای جهانی سرمایه‌گذاری کنید، در هر جای دنیا که باشید، بهتر است که بازار را به خوبی شناخته و با نوسانات آن آشنا باشید. 

ما در هلدینگ مهاجر از یکی از کارشناسان برجسته حوزه اقتصاد، آقای ایمان جمشیدی بهره می‌بریم و به شما کمک ‌می‌کنیم تا سرمایه‌گذاری موفقی را در بازارهای جهانی داشته باشید.

کوچینگ ۳۶۰ مهاجرت با ایمان جمشیدی

جمع‌بندی

یکی از سرویس‌های ویژه ما در هلدینگ مهاجر، کوچینگ ۳۶۰ مهاجرت است. ما در این سرویس ویژه با تکیه بر توانمندی کارشناسان و متخصصان با تجربه خود به شما کمک می‌کنیم تا تمامی زوایای مهاجرت را به خوبی شناخته و با آگاهی کافی زندگی جدید خود را در کشور مقصد آغاز کنید.
متخصصان ما تمامی این مسیر را پشت سر گذاشته و با تمامی موانع و سختی‌های راه به خوبی آشنا هستند. شما می‌توانید با دریافت مشاوره‌های تخصصی، از تجربیات آنها استفاده کرده و مرتکب اشتباه نشوید.

مشاوره‌ها معمولا به صورت آنلاین و بر روی زوم یا گوگل میت خواهند بود.

خیر، چون کارشناسان ما در آمریکا حضور دارند، بیشتر تمرکز روی کشور آمریکا است، اما شما می‌توانید در برخی از موارد مشاوره‌های کلی دریافت کنید.

هزینه هر مشاوره با توجه به زمان و نظر کارشناس مربوطه به اطلاع شما خواهد رسید.

با تکمیل این فرم و دریافت وقت مشاوره، می‌توانید با کارشناس مورد نظر خود ارتباط برقرار کرده و یک مشاوره مفید و تخصصی بگیرید.

کوچینگ ۳۶۰ مهاجرت

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×