اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

کوچینگ ۳۶۰ درجه مهاجرت یا تعیین سرنوشت مهاجرت با نوید نور

اگر فکر می‌کنید که سقف آرزوهایتان از سقف کشوری که در آن هستید بلندتر است و باید از مرزها خارج شده و به دنبال رویاهایتان بروید، کوچینگ ۳۶۰ درجه مهاجرت یکی از ملزومات شما قبل از سفر و اقدام برای مهاجرت است تا از مهاجرت معکوس پیشگیری کرده و مسیر روشنی را پیش روی شما بگذارد.

همان‌طور که می‌دانید، مهاجرت سخت است و مقصد ناشناخته و برای افرادی که قصد دارند در کشوری چون آمریکا در حرفه خود یا هر شغل دیگری مشغول به کار شوند یا سرمایه‌گذاری کرده و به سود برسند، مسیر سخت‌تر و استرس بیشتر نیز می‌شود.

هر تصمیم اشتباهی یا هر انتخاب نادرستی می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری به بار آورد و شما به عنوان یک فرد که تصمیم دارد در یک کشور پیشرفته به رویاهای خود جامه عمل بپوشاند، باید بتوانید با اعتماد به نفس و آگاهی کافی تمام ناهمواری‌های مسیر را طی کرده و به سمت هدف خود بروید.

کوچینگ ۳۶۰ درجه مهاجرت

آشنایی با مفهوم کوچینگ ۳۶۰ درجه مهاجرت و اهمیت آن

کوچینگ ۳۶۰ درجه مهاجرت یک مشاوره تخصصی و فوق حرفه‌ای است تا به افرادی که قصد مهاجرت دارند، کمک کند تا روحیه، انگیزه و بهره‌وری خود را ارتقاء داده و با دقت بیشتری با توجه به نیازهای خود کشور مقصد را انتخاب کنند. 

 

همان‌طور که می‌دانید، همواره جهان آبستن اتفاقاتی است که ممکن است شرایط اقتصادی یا اجتماعی یک کشور را تغییر دهد. از انتخابات در یک کشور تا شیوع یک بیماری همه می‌توانند در سیستم اقتصادی و اجتماعی یک کشور تاثیر بگذارند. 

 

با این حال کوچینگ مهاجرت همچون کاتالیزوری به افراد کمک می‌کند تا با توسعه فردی و تغییراتی که در خود ایجاد می‌کنند، با جامعه جدید سازگاری بیشتری داشته باشند و علاوه بر شناخت زیرساخت‌های اقتصادی در کشور مقصد، توان پیش‌بینی آینده شغلی یا سرمایه‌گذاری خود را نیز داشته باشند. 

 

از مهم‌ترین مزایای بهره‌مندی از کوچینگ مهاجرت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • شما می‌توانید نیازهای خود را کشف کرده و انگیزه بهتری برای ارتقاء خواسته‌ها، مهارت‌ها و توانایی‌های خود داشته باشید. 
  • کوچینگ مهاجرت به شما در تنظیم و طراحی درست مسیر موفقیت کمک کرده و شما می‌توانید با مشخص کردن اهداف خود، پیش بینی درستی در ارزیابی میزان پیشرفت آنها داشته باشید. 
  • شما با دریافت مشاوره می‌توانید از ابزارهای بهتری برای تغییر در شرایط کاری و زندگی خود استفاده کنید. 
  • ما با مشاوره تخصصی خود به شما کمک می‌کنیم که برای رشد شخصی خود و تغییرات مثبت برای زندگی جدید بکوشید. 
  • شما می‌توانید مهارت‌های مورد نیاز خود در کشور مقصد را پیدا کرده و آنها را تقویت کنید.

انواع کوچینگ مهاجرت با نوید نور

ما در هلدینگ مهاجر، از دانش و تجربه متخصصین و کارشناسان حرفه‌ای خود بهره می‌بریم که مسیر مهاجرت را طی کرده و تجربه شروع زندگی در کشوری چون آمریکا را دارند و علاوه بر این در زمینه تجارت و کسب‌وکار یا زندگی بعد از مهاجرت نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. 

نوید نور به عنوان مدیرعامل هلدینگ مهاجر و یکی از کوچ‌های باتجربه و حرفه‌ای در زمینه مهاجرت و تجارت، با انواع مختلفی از کوچینگ‌های مهاجرت در کنار شماست تا تصمیم سخت مهاجرت را با آگاهی و شناخت کافی بگیرید. 

انواع کوینگ مهاجرت Immigration coaching که توسط ایشان در هلدینگ مهاجر ارائه می‌شود، عبارت‌اند از:

اگر قصد تحصیل در یکی از دانشگاه‌ها یا مراکز آموزشی در آمریکا یا کانادا را دارید، شما می‌توانید با حضور در یک جلسه مشاوره تخصصی و کاربردی، بهترین رشته، مناسب‌ترین دانشگاه در بهترین و مناسب‌ترین ایالت آمریکا را انتخاب کرده و یک مهاجرت تحصیلی موفق را تجربه کنید. 

در واقع اگر شما به تحصیل در آمریکا یا هر کشور دیگری می‌اندیشید ما به آینده شغلی شما در هر جای دنیا می‌اندیشیم و بهترین مسیر را برای موفقیت تحصیلی شما ترسیم خواهیم کرد.

از دیگر انواع کوچینگ مهاجرت که در جلسات مشاوره تخصصی با آقای نور می‌توانید آن را تجربه کنید، می‌توان به کوچینگ حرفه‌ای که در زمینه شغل و یا کسب‌وکار شما است، اشاره کرد که شامل چندین مبحث مختلف بوده و از مهم‌ترین مواردی که در این نوع کوچینگ وجود دارد،‌ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • بهترین مسیر مهاجرت کاری به آمریکا برای متخصصین و غیر متخصصین
  • کاریابی در بهترین ایالات آمریکا با بالاترین دستمزد و بهترین شرایط 
  • بهترین روش مهاجرت کاری ورزشکاران و هنرمندان 
  • راه‌اندازی و توسعه کسب‌وکار در آمریکا و کانادا 
  • مهاجرت پزشکان، دندانپزشکان و داروسازان به آمریکا و کانادا 
  • انتخاب بهترین ایالت و مناسب‌ترین شهر برای کار و زندگی

و…

نوع دیگر کوچینگ مهاجرت با نوید نور، کوچینگ سرمایه‌گذاری است. شما با دریافت این مشاوره تخصصی می‌توانید یک سرمایه‌گذاری موفق را در کشوری که بهترین اقتصاد دنیا را داراست، داشته باشید. از مهم‌ترین مواردی که در این نوع کوچینگ مهاجرت به ان پرداخته می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری در آمریکا 
  • ثبت شرکت و خرید بیزینس در آمریکا 
  • بهترین ایالت و شهر برای سرمایه‌گذاری 
  • بهترین سرمایه‌گذاری برای دریافت ویزای E2 آمریکا 

و…

شما می‌توانید با تکمیل این فرم و دریافت مشاوره‌های تخصصی و کاربردی، مسیر موفقیت زندگی خود را به بهترین شکل پیش ببرید.
بیوگرافی نوید نور

نوید نور مدیرعامل شرکت PurpleZ در آمریکا و هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر در ایران است که با تجربیات ارزشمند در زمینه سرمایه گذاری و تجارت در آمریکا و همچنین راه‌اندازی کسب‌وکار و توسعه آن در سطح بین‌المللی به موفقیت‌های ارزشمندی دست یابد. 

ایشان یکی از کوچ‌های انگیزشی هستند که سابقه برگزاری رویدادهای متعدد در ایران و آمریکا را در کارنامه خود داشته و همچنین در زمینه مهاجرت با برنامه استارتاپ کانادا یا خرید بیزینس در این کشور تجربیات بسیار خوبی دارند.

جمع‌بندی

یکی از مواردی که در مهاجرت باید به آن بسیار توجه کنید، آینده شغلی و تامین هزینه‌های زندگی است، بنابراین قبل از مهاجرت، به تمامی جوانب کار فکر کنید. 

اگر در پروسه مهاجرت کاری هستید یا قصد سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی کسب‌وکار را دارید،‌ دریافت یک مشاوره تخصصی می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد. 

کوچینگ ۳۶۰ مهاجرت با نوید نور دقیقا همان چیزی است که شما برای یک مهاجرت موفق به آن نیاز دارید. شما می‌توانید مسیر موفقیت مهاجرتی یا تجاری خود را بارها و بارها طراحی کرده و تمامی پی و خم‌های احتمالی را بررسی کنید.

 

📝 با تکمیل این فرم، یک مشاوره تخصصی مفید را دریافت کرده و با آگاهی کافی انتخاب کنید. 

سوالات متداول

۱- آیا در خصوص مهاجرت نخبگان به آمریکا نیز مشاوره تخصصی انجام می‌دهند؟

بله، اگر جزو یکی از نوابغ هنری، علمی و یا ورزشی هستید، می‌توانید یک مشاوره تخصصی دریافت کرده و با بهترین روش مهاجرتی به آمریکا مهاجرت کنید. 

۲- آیا امکان مشاوره حضوری با آقای نور وجود دارد؟

آقای نور در ایران اقامت ندارند و تمامی برنامه‌های مشاوره با ایشان به صورت آنلاین انجام می‌شود. 

۳- آیا تمامی مشاوره‌ها در خصوص مهاجرت به آمریکا انجام می‌شوند؟

خیر، شما می‌توانید برای برنامه‌های مهاجرتی کانادا و انگلیس نیز مشاوره دریافت کنید. 

۴- آیا برای خرید املاک نیز می‌توانیم از آقای نور مشاوره بگیریم؟

بله، علاوه بر آقای نور کارشناسان دیگر هلدینگ مهاجر مانند آقای دبیران بهترین مشاوره‌ها را در زمینه خرید املاک به شما ارائه خواهند داد. 

۵- برای راه‌اندازی استارتاپ در آمریکا، چگونه می‌توانیم مشاوره دریافت کنیم؟

در صورتی که قصد راه‌اندازی استارتاپ در آمریکا را دارید، می‌توانید با ویزای E2 وارد آمریکا شوید که در این زمینه نیز می‌توانید از مشاوره‌های تخصصی آقای نوید نور بهره‌مند شوید. 

همین حالا برای دریافت مشاوره‌های تخصصی و کاربردی با آقای نوید نور اقدام کنید.

مشاوره‌ تخصصی و کاربردی با آقای نوید نور

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×