اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

صفحه اصلی > خدمات دانشجویی > آمریکا > پذیرش تحصیلی آمریکا

پذیرش تحصیلی آمریکا، کاملا تضمینی

تحصیل در مدارس و دانشگاه‌های آمریکا یکی از رویاهایی است که بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان بین‌المللی در سر می‌پرورانند و هر ساله افراد زیادی برای دریافت پذیرش تحصیلی آمریکا اقدام می‌کنند. 

هدف متقاضیان تحصیل در آمریکا همواره این است که بتوانند در مسیر موفقیت تحصیلی، کاری و حتی مهاجرت قرار گیرند، زیرا مهاجرت تحصیلی به آمریکا یکی از ارزان‌ترین و آسان‌ترین روش‌های مهاجرت به این کشور است. 

با این حال دریافت پذیرش تحصیلی آمریکا نیز نیاز به آگاهی و شناخت کافی داشته و شما به عنوان متقاضی باید با شناخت کافی قدم در این مسیر بگذارید تا بتوانید با انتخاب بهترین و مناسب‌ترین مدرسه یا دانشگاه، شهر و ایالت یک مهاجرت موفق را در پیش رو داشته باشید.

پذیرش تحصیلی آمریکا در مقاطع مختلف تحصیلی

آمریکا دارای بهترین سیستم آموزشی دنیا بوده و بسیاری از دانشگاه‌های برتر دنیا در آمریکا قرار دارند. دانش‌اموزان و دانشجویان بین‌المللی می‌توانند در آمریکا با استفاده از به‌روزترین دانش و تکنولوژی دنیا به دانش و توانایی‌هایی در سطح بسیار بالا برسند و با دریافت مدرک معتبر آمریکایی در هر جای دنیا آینده شغلی بسیار خوبی داشته باشند. 

تمامی این موارد باعث شده که بسیاری از والدین نیز برای تحصیل فرزندانشان در آمریکا برنامه‌هایی داشته باشند تا بتوانند آینده خوبی را برای فرزند خود رقم بزنند. با این حال دریافت پذیرش تحصیلی آمریکا در هر مقطعی شرایط و قوانین خاص خود را دارد.

به دلیل تنوع در سیستم آموزشی آمریکا از دبستان تا پست دکترا، معمولا یادگیری با روش‌های متنوعی بوده و دانش‌آموزان نیز برای یادگیری سختی و دشواری‌های خاصی ندارند، اما با وجود اینکه بسیاری از افراد در سراسر دنیا به فکر این هستند که فرزندشان را برای تحصیل در مدارس آمریکا به این کشور بفرستند، اما دریافت پذیرش تحصیلی آمریکا از مدارس برای دانش‌آموزان بین‌المللی چندان ساده نیست. 

اگر شما شهروند یا مقیم دائم یا موقت آمریکا نیستید و می‌خواهید که فرزندتان را برای تحصیل در یکی از مدارس آمریکا به این کشور بفرستید، تنها می‌توانید برای پذیرش تحصیلی از مدارس شبانه‌روزی بین‌المللی homeschooling اقدام کنید.

بعد از مدارس آمریکا، بسیاری از افراد متقاضی تحصیل در کالج‌های آمریکا هستند که بیشتر برای مهارت‌آموزی بوده و تقریبا دوره‌های دو ساله یا چهار ساله دارند. البته دریافت پذیرش از کالج‌های آمریکا نسبت به دانشگاه‌ها سخت‌تر است.

بیشترین تقاضا برای تحصیل در آمریکا از طرف دانشجویانی است که قصد تحصیل در دانشگاه‌های آمریکا را دارند. دانشجویان برای مقاطع تحصیلی مختلف (کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و پست دکترا) اقدام به اپلای می‌کنند که تحصیل در هر مقطع، هر رشته، هر دانشگاه شرایط خاص خود را دارد.

شرایط عمومی برای دریافت پذیرش تحصیلی آمریکا

اگر شما یکی از متقاضیان تحصیل در دانشگاه‌های آمریکا هستید، برای اپلای باید شرایط لازم را داشته باشید که این شرایط با توجه به رشته و مقطع تحصیلی شما در دانشگاه‌های مختلف متفاوت است، اما شرایط عمومی اپلای عبارت‌اند از: 

  • داشتن مدرک تحصیلی معتبر از مقطع قبلی به همراه ریزنمرات 
  • داشتن مدرک زبان آیلتس یا تافل با حدنصاب نمره تعیین شده (در برخی از دانشگاه‌ها مدرک دولینگو نیز پذیرفته می‌شود.)
  • نمره قبولی در آزمون ورودی دانشگاه (SAT، GRE و…)
  • داشتن تمکن مالی (حداقل شهریه و هزینه‌های زندگی ۱ سال دانشجو)

✅ در صورتی که شرایط لازم را برای دریافت فاند یا فول فاند داشته باشید، نیازی ارائه تمامی تمکن مالی یا بخشی از آن نخواهید داشت. 

مدارک مورد نیاز برا دریافت پذیرش تحصیلی آمریکا

اگر قصد دارید تا از یکی از کالج‌ها یا دانشگاه‌های آمریکا پذیرش تحصیلی بگیرید، برای اپلای باید این مدارک را ارائه دهید. 

  • مدارک تحصیلی و ریزنمرات با ترجمه رسمی به زبان انگلیسی
  • پاسپورت معتبر 
  • توصیه‌نامه از اساتید دانشگاه قبلی 
  • انگیزه‌نامه یا SOP 
  • رزومه تحصیلی یا CV
  • مدرک زبان انگلیسی معتبر 
  • تمکن مالی کافی 

و…

مهاجر و دریافت پذیرش تحصیلی آمریکا

ما در هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر، پذیرش تحصیلی شما را از دانشگاه‌های آمریکا تضمین می‌کنیم. کارشناسان ما در دفاتر ایران و آمریکا با اطلاعات روز از قوانین مهاجرت تحصیلی و اپلای به دانشگاه‌های مختلف به شما کمک می‌کنند تا بهترین انتخاب را داشته و پذیرش تحصیلی خود را از یکی از دانشگاه‌های آمریکا بگیرید. 

آنچه مهاجر در پروسه مهاجرت تحصیلی ارائه می‌دهد، عبارت‌اند از:

کارشناسان مهاجرتی ما در هلدینگ مهاجر در دفاتر ایران و آمریکا با ارائه مشاوره‌های تلفنی، حضوری یا آنلاین به شما کمک می‌کنند تا بهتر با شرایط و قوانین اپلای تحصیلی آشنا شده و با شناخت بهتری نسبت به اپلای اقدام کنید. 

همچنین ما رزومه تحصیلی شما را بررسی کرده و با توجه به شرایط شما، دانشگاه مناسبی را برای شما انتخاب می‌کنیم تا اگر شانس دریافت فاند و فول فاند را داشته باشید، این فرصت را هم به دست آورید.

از دیگر خدمات ما در پروسه پذیرش تحصیلی آمریکا، همراهی شما برای تقویت رزومه یا انگیزه‌نامه است تا بتوانید تمامی مدارک را به بهترین شکل آماده کرده و برای دریافت پذیرش ارائه دهید.

شاید شما هم یکی از افرادی باشید که به رنکینگ بالای دانشگاه و تحصیل و زندگی در بهترین ایالات آمریکا فکر می‌کنید، اما باید قبل از هر چیز شرایط لازم برای تحصیل در دانشگاه و شرایط لازم برای تامین هزینه‌های زندگی را داشته باشید. ما با بررسی کامل شرایط شما، دانشگاهی را انتخاب می‌کنیم تا بتوانید پذیرش صد درصد خود را دریافت کرده و تحصیل و زندگی خوبی داشته باشید. 

مورد بعدی انتخاب رشته و مقطع تحصیلی مناسب است تا بتوانید آینده شغلی خوب و پردرآمدی در آمریکا یا هر جای دیگر دنیا داشته باشید، بنابراین برای انتخاب رشته و دانشگاه باید واقع‌بین بود و ما به شما کمک می‌کنیم که واقعیت‌ها را ببینید. 

ما پذیرش تحصیلی شما را به قطع از یک یا چند دانشگاه آمریکا دریافت کرده و به شما کمک می‌کنیم تا برای دریافت ویزای تحصیلی اقدام کرده و راهی آمریکا شوید. دریافت پذیرش تحصیلی آمریکا در هلدینگ مهاجر قطعی بوده و چنانچه ما نتوانیم برای شما پذیرش تحصیلی بگیریم، وجوه دریافتی از شما بابت کارمزد به خودتان بازگردانده خواهد شد. 

در هر مرحله از اپلای تحصیلی و دریافت ویزا شما مجبور به پرداخت هزینه‌هایی به دانشگاه، سفارت و… هستید که بسیاری از این هزینه‌ها باید با یک کارت اعتبار بین‌المللی و به صورت آنلاین پرداخت شوند. ما این هزینه‌ها را با کمترین کارمزد و در کوتاه‌ترین زمان برای شما پرداخت کرده و به شما کمک می‌کنیم که به مرحله بعد برنامه مهاجرتی خود با خیال راحت بروید.

بعد از دریافت پذیرش تحصیلی آمریکا و دریافت نامه I-20 شما باید برای دریافت ویزا و مصاحبه سفارت آمریکا آماده شوید که برای مصاحبه از قبل باید نوبت خود را رزرو کرده باشید. ما در این مرحله نیز در کنار شما هستیم تا با انتخاب مناسب‌ترین سفارت در کوتاه‌ترین زمان، مرحله مصاحبه را طی کرده و جواب درخواست خود را بگیرید. 

مصاحبه سفارت آمریکا همواره استرس‌ها و نگرانی‌هایی داشته و می‌توان گفت که سرنوشت‌سازترین مرحله در پروسه مهاجرت تحصیلی است، زیرا ممکن است که درخواست ویزای تحصیلی شما ریجکت شود، بنابراین شما باید با اقتدار و اعتماد به نفس کامل در این مصاحبه شرکت کرده و به سوالات آفیسر به درستی پاسخ دهید. 

ما با برگزاری جلسات شبیه ساز ماک سفارتی، شانس شما را برای دریافت ویزا افزایش می‌دهیم.

کارشناسان مهاجرتی ما در آمریکا نیز در کنار شما هستند و از لحظه ورود با استقبال فرودگاهی همراهی خود را ادامه داده و شما را برای یک زندگی دانشجویی موفق و آسوده آماده می‌کنند. شما می‌توانید با استفاده از خدمات بعد از ورود مهاجر در آمریکا با سیستم حمل و نقل، مراکز خرید ارزان، تحوه خرید سیم کارت، اینترنت، اجاره خانه و… آشنا شده و حتی افتتاح حساب، معادل سازی مدارک و… را نیز به راحتی انجام دهید.

جمع بندی

تحصیل در آمریکا یکی از شیرین‌ترین رویاهای دانشجویان در سراسر دنیا است، اما مهاجرت تحصیلی به آمریکا مستلزم این است که شما پذیرش تحصیلی آمریکا را از یکی از کالج‌ها یا دانشگاه‌های این کشور داشته باشید تا بتوانید برای دریافت ویزا و مهاجرت اقدام کنید. 

دریافت پذیرش نیز کار چندان ساده‌ای نیست، بسیاری از افراد فکر می‌کنند که می‌توانند به تنهایی پذیرش تحصیلی خود را بگیرند و شاید در دریافت پذیرش تحصیلی موفق هم باشند، اما ممکن است انتخاب درستی در رشته و دانشگاه نداشته باشند و یا اینکه فرصت دریافت فاند و فول فاند را از دست بدهند. 

ما در هلدینگ مهاجر با تکیه بر توانایی و تجربیات کارشناسان مهاجرتی‌مان به شما کمک می‌کنیم که با آگاهی کافی، بهترین انتخاب را داشته باشید و یک مهاجرت موفق را تجربه کنید. با تکمیل این فرم و دریافت مشاوره بیشتر با مهاجرت تحصیلی و دریافت پذیرش تحصیلی آمریکا آشنا شوید. 

سوالات متداول

بله، برخی از دانشگاه‌ها پذیرش کاندیشنال یا مشروط دارند و شما می‌توانید بدون داشتن مدرک زبان نیز پذیرش تحصیلی خود را دریافت کنید. 

خیر، تنها در صورتی می‌توانید بدون داشتن تمکن مالی مهاجرت تحصیلی به آمریکا داشته باشید که بتوانید از یک دانشگاه پذیرش فول فاند بگیرید. 

بله، در صورتی که رزومه تحصیلی خوبی داشته باشید، می‌توانید از بورسیه و فاند های دانشگاه‌های آمریکا نیز بهره‌مند شوید. 

دریافت مشاوره برای پذیرش تحصیلی آمریکا

پذیرش تحصیلی آمریکا

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
نظام وظیفه*
وضعیت تاهل*

ارتباط با ما

جهت اطلاع از بهترین روش‌های مهاجرت و اطلاع از آخرین اخبار مهاجرتی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس

98.21.2227.1553+

98.936.606.3632+

info@mohaajer.org

×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×