اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

شرایط دریافت ویزای استارتاپ کانادا

کشور کانادا یکی از بهترین کشورهای دنیا برای مهاجرت است و دولت کانادا از متخصصان و کارآفرینانی که دارای ایده‌های نوآورانه هستند، استقبال می‌کند؛ بنابراین ویزای خاصی به نام ویزای استارتاپ کانادا (start-up visa) را به افراد خلاق و توانمند ارائه می‌دهد.

افراد واجد شرایط می‌توانند با دریافت ویزای استارتاپ، یک مهاجرت امن و مطمئن را به کانادا تجربه کنند و در کوتاه‌ترین بازه زمانی، اقامت دائم کشور کانادا را نیز به دست آورند؛ البته این نوع ویزای مهاجرتی کانادا، مزایای دیگری نیز دارد و همین موارد باعث شده است که به یکی از بهترین ویزاهای مهاجرتی کانادا تبدیل شود.

برای اینکه بیشتر با مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ و شرایط دریافت ویزای استارتاپ کانادا آشنا شوید، ادامه این متن را بخوانید.

معرفی

معرفی ویزای استارتاپ کانادا

ویزای استارتاپ یکی از ویزاهای مهاجرتی کانادا است. دولت کانادا با استفاده از این ویزا قصد دارد تا کارآفرینان و صاحبان ایده‌های نو و خلاقانه را جذب کرده و از توانمندی‌های آنها بهره‌مند شود. در مقابل دولت کانادا از این افراد، طرح‌ها و ایده‌های آنها حمایت می‌کند و به آنها امکان راه‌اندازی بیزینس در کانادا را خواهد داد.

در واقع ویزای استارتاپ کانادا، یک ویزای سودآور برای دولت کانادا و کارآفرین است و هر دو طرف می‌توانند از این موقعیت استفاده کرده و در جهان رقابتی امروز، قوی‌تر ظاهر شوند. در یک عبارت ساده‌تر، ویزای استارتاپ کانادا به افرادی داده می‌شود که:

1- نوآور و خلاق هستند.

2- می‌توانند برای شهروندان کانادایی شغل ایجاد کنند.

3- می‌توانند در مقیاس جهانی رقابت داشته و رشد کنند.

اگر می‌خواهید شرایطتان برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا کاملا رایگان بررسی شود، اطلاعات خود را اینجا وارد کنید تا با شما تماس بگیریم.

مزایای ویزای استارتاپ کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ، مزایای متعددی دارد که از مهم‌ترین این مزیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- دریافت اقامت دائم کانادا

2- امکان زندگی در شهر دلخواه در کانادا

3- همراه داشتن خانواده

4- دریافت اجازه کار برای همسر

5- امکان تحصیل رایگان برای فرزندان

6- حضور در کانادا در مدت زمان کوتاه با WORK PERMIT

7- ادامه اقامت دائم حتی در صورت شکست استارتاپ

8- ارائه بیمه درمانی برای تمامی اعضای خانواده

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ

افرادی می‌توانند از طریق استارتاپ به کانادا مهاجرت کنند که دارای شرایط خاصی باشند. این شرایط عبارت‌اند از:

1- داشتن یک کسب‌وکار یا ایده نوآورانه

2- دریافت نامه پشتیبانی از یک سازمان مورد تایید در کانادا

3- داشتن دانش زبان کافی حداقل CLB5

4- تمکن مالی برای تامین هزینه‌های زندگی خود و خانواده به مدت حداقل 6 ماه

5- عدم سوء پیشینه

6- عدم وجود بیماری‌هایی که منجر به منع ورود به کشور کانادا خواهند شد.

7- داشتن حداقل یک سال تحصیلات دانشگاهی

ویژگی‌های یک ایده یا طرح استارتاپ در کانادا

همان‌طور که قبلا نیز به آن اشاره شد، افرادی که متقاضی دریافت ویزای استارتاپ هستند، باید یک ایده استارتاپی نوآورانه داشته باشند. داشتن ایده و طرح برای دریافت ویزا و راه‌اندازی استارتاپ در کانادا الزامی است؛ اما کافی نیست. این ایده و طرح باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد تا بتواند موردتایید سازمان‌های حامی در کانادا قرار گیرد. از ویژگی‌های یک ایده استارتاپی موفق، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- ایده استارتاپی باید خلاقانه باشد. (یک ایده نو و کاملا بکر )

2- ایده یا طرح استارتاپی باید قابلیت اجرایی شدن در کانادا را داشته باشد.

3- این طرح یا ایده استارتاپی باید قابلیت رشد و توانایی رقابت در سطح جهان را داشته باشد.

4- طرح استارتاپی ارائه شده باید بتواند در کشور کانادا ایجاد شغل کند.

اگر شما یکی از متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق ویزای استارتاپ هستید، برای اینکه بتوانید یک ایده استارتاپی یا بیزینس پلن موفق را ارائه دهید، می‌توانید با تکمیل این فرم از ما در هلدینگ تجاری – مهاجرتی مهاجر کمک بگیرید. ما از صفر تا صد این مسیر در کنار شما هستیم. 

حوزه‎‌های پرطرفدار

حوزه‎‌های پرطرفدار برای راه‌اندازی استارتاپ در کانادا

برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا، اولین قدم داشتن یک ایده یا بیزینس پلن است. افرادی که قصد دارند تا با راه‌اندازی استارتاپ در کانادا، ایده خود را اجرایی کرده و در سطح جهانی توسعه دهند، باید یک ایده در حوزه‌های پرطرفدار و البته مورد نیاز کانادا داشته باشند.

در صورتی که ایده ارائه شده در یکی از حوزه‌های پرطرفدار و مورد نیاز کانادا باشد، شانس تایید ایده و بیزینس پلن بیشتر خواهد شد. از مهم‌ترین و پرطرفدارترین حوزه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- بهداشت و سلامت

2- آموزش

3- هوش مصنوعی

4- انرژی

5- ساخت‌وساز

و…

تیم توانمند مهاجر با بهره‌مندی از دانش و تکنولوژی روز دنیا، ایده‌های بسیار نو و خلاقانه‌ای را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

شرایط دریافت ویزای استارتاپ کانادا با خرید بیزینس یا ثبت شرکت

برای متقاضیانی که دارای کسب‌وکاری هستند و تصمیم دارند با ثبت شرکت در کانادا، ویزای استارتاپ این کشور را دریافت کنند، شرایط دریافت ویزا عبارت‌اند از:

1- کسب‌وکار باید در کشور کانادا راه‌اندازی و عملی شود.

2- متقاضی ویزای استارتاپ باید حداقل 10 درصد از حق رای شرکت را دارا باشد.

3- تا 5 نفر می‌توانند با استفاده از این برنامه به کانادا مهاجرت کنند.

4- هیچ کسی نمی‌تواند 50 درصد یا بالاتر از حق رای را در شرکت داشته باشد.

حداقل تمکن مالی در ویزای استارتاپ کانادا

افرادی که قصد مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ را دارند، باید بتوانند حداقل تا 6 ماه هزینه‌های زندگی خود و اعضای خانواده همراه را تامین کنند؛ بنابراین داشتن تمکن مالی در دریافت ویزای استارتاپ کانادا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و متقاضی باید به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشد. 

مبلغ تمکن مالی با توجه به تعداد اعضای خانواده بستگی داشته و می‌توانید درباره میزان دقیق تمکن مالی با کارشناسان مهاجرتی، مهاجر تماس گرفته و اطلاعات دقیق‌تری را کسب کنید.

مشاوره مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ

با وجود اینکه دریافت ویزای استارتاپ کانادا یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به این کشور بوده و مزایای متعددی دارد؛ اما در روند دریافت این ویزا نیز، بهتر است که متقاضی از کارشناسان مهاجرتی مشاوره‌های مفید و کاربردی دریافت کند.

با دریافت مشاوره درست، روند دریافت ویزای استارتاپ در مسیر درست و با سرعت بیشتری انجام شده و متقاضیان می‌توانند یک مهاجرت مطمئن، امن و راحت را تجربه کنند؛ بنابراین دریافت مشاوره مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ یکی از موارد مهمی است که متقاضیان باید قبل از اقدام به آن توجه کنند. شاید بتوان با جرات گفت که یکی از مراحل مهم در دریافت ویزای استارتاپ کانادا، مشاوره است.

در همین راستا، کارشناسان ما در هلدینگ تجاری-مهاجرتی مهاجر همواره در تلاش هستند که با ارائه بهترین مشاوره‌ها، مهاجرت خوب و مطمئنی را برای متقاضیان رقم بزنند. برای دریافت مشاوره رایگان این فرم را تکمیل کنید.

برای بهره‌مند شدن از تمام مواردی که در قسمت قبل بیان شد، کافی است فرم مشاوره ما را پر کنید. فراموش نکنید ارزیابی و مشاوره اولیه مهاجر کاملاً رایگان است.

جمع‌بندی

یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به کانادا، مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ است. این روش مهاجرتی منجر به دریافت اقامت دائم کانادا شده و متقاضی می‌تواند خانواده خود را نیز با خود به کانادا ببرد. با این حال دریافت ویزای استارتاپ کانادا، شرایط و مراحل خاص خود را دارد.

اگر شما متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ هستید، ما در تمامی مسیر دریافت ویزا، مشاوره، ارائه طرح و ایده استارتاپی، دریافت نامه از سازمان‌های حامی و… در کنار شما خواهیم بود تا یک مهاجرت آسان و سریع را تجربه کنید. برای دریافت مشاوره و خدمات مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ، فقط کافی است که این فرم را تکمیل کنید.

درخواست مشاوره رایگان دریافت ویزای استارتاپ کانادا

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*

سوالات متداول

آیا برای ویزای استارتاپ کانادا تنها مدرک زبان انگلیسی مورد تایید است؟

خیر، کانادا کشور دو زبانه‌ای است و افرادی که قصد دریافت ویزای استارتاپ را دارند، می‌توانند مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی داشته باشند، فقط کافی است که نمره آنها CLB5 یا بیشتر باشد.

در چه صورتی درخواست ویزای استارتاپ کانادا ریجکت می‌شود؟

در صورتی که مدارک ناقص باشند، ایده استارتاپی ویژگی‌های لازم را نداشته باشد (عدم دریافت نامه از سازمان حامی)، متقاضی دارای سوء سابقه یا بیماری باشد، عدم تمکن مالی و عدم داشتن دانش زبان کافی.

آیا ایده‌های استارتاپی مورد تایید کانادا همگی در حوزه تکنولوژی هستند؟

خیر، البته اکثر ایده‌های استارتاپی دنیا در حول محور تکنولوژی هستند؛ اما همیشه این‌طور نیست و جدید بودن ایده استارتاپی و همچنین آسان‌تر کردن زندگی مردم با این ایده، باعث می‌شود که طرح یا بیزینس پلن مورد تایید قرار بگیرد. 

آیا خانواده فرد دارای ویزای استارتاپ نیز اقامت دائم کانادا را دریافت می‌کنند؟

بله، همسر و فرزندان مجرد زیر 21 سال نیز می‌توانند اقامت دائم کانادا را دریافت کرده و در کانادا حضور داشته باشند. همسر فرد متقاضی می‌تواند مجوز کار دریافت کرده و در کانادا مشغول به کار شود و فرزندان نیز حق تحصیل در کانادا را خواهند داشت. 

0 +
پروژه موفق
0 +
رضایت مشتریان
ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×