اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

صفحه اصلی > کاریابی در آمریکا > جاب آفر آمریکا

بهترین و مناسب‌ترین جاب آفر آمریکا را دریافت کنید!

آمریکا یکی از کشورهایی است که نرخ بیکاری پایینی دارد و به همین دلیل سعی در جذب مهاجرانی دارد که بتوانند کمبود نیروی کار در آمریکا را جبران کنند، اما مهاجران باید قبل از ورود جاب آفر آمریکا را از یک کارفرمای آمریکایی دریافت کرده باشند. 

دریافت جاب آفر یا پیشنهاد کاری نیز کار چندان ساده‌ای نیست و کارفرمای آمریکایی نیز وظایف و مسئولیت‌هایی دارد که مهم‌ترین آن، اثبات این موضوع است که برای این موقعیت شغلی نتوانسته است کسی را از داخل آمریکا استخدام کند و مجبور به پذیرش نیروی کار خارجی است. 

با این حال سالانه افراد زیادی با یکی از ویزاهای کاری آمریکا به این کشور مهاجرت می‌کنند. در صورتی که شما نیز یکی از افرادی باشید که قصد کار و زندگی در آمریکا را دارید،‌ ما در هلدینگ مهاجر می‌توانیم با دریافت یک پیشنهاد شغلی خوب، مسیر را برای شما هموار کنیم. برای آشنایی بیشتر با پروسه دریافت جاب آفر آمریکا ادامه این مطلب را حتما بخوانید.

جاب آفر آمریکا

آشنایی با جاب آفر آمریکا

یکی از بهترین و ارزان‌ترین روش‌های مهاجرت به کشورهای مختلف دنیا، مهاجرت کاری است که در اغلب موارد فرد باید یک جاب آفر یا پیشنهاد شغلی از یک کارفرما در کشور مقصد دریافت کرده باشد. در حالت کلی منظور از جاب آفر، یک دعوت به همکاری است که از طرف یک کارفرما به یک کارگر خارجی ارائه می‌شود. 

کارفرما زمانی این اجازه را دارد که در کشور خود نتوانسته باشد نیروی کار مورد نیاز خود را پیدا کند و به همین دلیل سعی دارد تا از اتباع خارجی برای پر کردن موقعیت یا موقعیت‌های شغلی دعوت به همکاری کند. 

افرادی که بتوانند جاب آفر کشوری مانند آمریکا را دریافت کنند،‌ می‌توانند یکی از ویزای مهاجرتی یا غیر مهاجرتی آمریکا را که بر مبنای کار هستند، دریافت کنند و از مزایای اقامت و کار در آمریکا بهره‌مند شوند.

اگر شما نیز یکی از افراد متقاضی مهاجرت به آمریکا هستید، برای یافتن بهترین مسیر مهاجرتی این فرم را تکمیل کنید تا از تجارب کارشناسان مهاجرتی ما بهره‌مند شوید.

انواع جاب آفر آمریکا و روش‌های دریافت جاب آفر

در حالت کلی جاب آفر آمریکا ۲ نوع است. 

⓵ جاب آفر یا پیشنهاد کار شفاهی و غیر رسمی Information Offer

جاب آفر غیر رسمی، یک پیشنهاد کاری است که به صورت یک تماس تلفنی یا ایمیل دریافت می‌شود و شما به عنوان متقاضی و جویای کار بعد از این مکاتبات پیشنهاد شغلی رسمی را دریافت می‌کنید. 

⓶ جاب آفر یا پیشنهاد کار رسمی Official Offer

بعد از مکاتبات اولیه، جاب آفر رسمی به صورت کتبی برای شما ارسال خواهد شد که در این پیشنهاد شغلی تمامی موارد مربوط به وظایف کارفرما و کارگر، حقوق، مزایا، تاریخ شروع کار و … به صورت کامل و دقیق درج شده است. 

برای یافتن جاب آفر نیز روش‌های مختلفی وجود دارد که عبارت‌اند از:

۱- مراجعه به وب‌سایت‌های کاریابی معتبر آمریکایی 

از مهم‌ترین وب‌سایت‌های کاریابی در آمریکا می‌توان به سایت‌های زیر اشاره کرد.   
Careerbuilder Glassdoor Nexxt
Indeed Job2Careers Monster
Resume-library Snagajob US.jobs
ZipRecruiter Linkedin
 

۲- یافتن موقعیت شغلی از طریق موسسات کاریابی معتبر

از مهم‌ترین موسسات کاریابی آمریکا برای یافتن یک موقعیت شغلی،‌دریافت جاب آفر آمریکا و اقدام برای دریافت مناسب‌ترین ویزا می‌توان به موسسات کاریابی زیر اشاره کرد.   
Robert Half Heidrick & Struggles
Airswift Kelly Services
The Select Group  Adecco USA
Manpower US XTech Staffing
 

۳- پیدا کردن شغل از طریق روزنامه‌ها نشریات 

از دیگر روش‌های دریافت جاب آفر آمریکا، جستجوی کار در روزنامه‌ها و نشریات آمریکایی است که بیشتر برای افرادی که در آمریکا حضور دارند، مناسب است.

اگر شما نیز به دنبال دریافت یک جاب آفر از یک کارفرمای آمریکایی هستید، ما در هلدینگ مهاجر به شما کمک می‌کنیم تا بهترین موقعیت شغلی را در یکی از بهترین ایالات آمریکا با بهترین دستمزد پیدا کنید. برای دریافت خدمات کاریابی ما کافی است که این فرم را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

نمونه ایمیل برای پیشنهاد شغلی
نمونه ایمیل برای پیشنهاد شغلی

شرایط دریافت جاب آفر آمریکا

برای دریافت جاب آفر آمریکا، باید شرایط لازم را داشته باشید که این شرایط با توجه به نوع ویزای کاری و موقعیت شغلی متفاوت است، اما در حالت کلی برای دریافت جاب آفر آمریکا به این موارد باید توجه داشت. 

 

در بسیاری از ویزاهای کاری آمریکا داشتن مدرک تحصیلی در یافتن موقعیت شغلی و در نهایت ویزای کاری اهمیت بسیار زیادی دارد. 

در برخی از موقعیت‌های شغلی لازم است که سوابق کاری مرتبط با شغل درخواستی را ارائه دهید. داشتن سوابق کاری مرتبط شانس دریافت جاب آفر آمریکا را بالا می‌برد. 

مورد بعدی که می‌تواند شانس دریافت جاب آفر را بیشتر کند، داشتن مدرک زبان آیلتس یا تافل است. هر چقدر فرد از دانش زبان بالایی برخوردار باشد امکان برقراری ارتباط، انجام مصاحبه موفقیت آمیز و دریافت جاب آفر برای او بیشتر خواهد شد. 

داشتن رزومه حرفه‌ای که نشان دهنده تجربیات، مهارت‌ها، تحصیلات و… باشد، در بالا بردن شانس دریافت جاب آفر نقش بسیار مهمی دارد. 

برای یافتن یک شغل مناسب با دستمزد بالا، همین امروز اقدام کنید. کارشناسان ما در دفاتر آمریکا و ایران در تمامی ۲۴ ساعت شبانه روز آماده ارائه مشاوره به شما هستند. 

مراحل دریافت جاب آفر آمریکا

اگر جویای کار در آمریکا هستید، برای دریافت ویزای کاری آمریکا و رسیدن به هدفتان باید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارید که این مراحل عبارت‌اند از: 

۱- جستجوی موقعیت شغلی مناسب از روش‌های کاریابی 

۲- ارسال درخواست به کارفرما در موقعیت شغلی انتخابی (ارسال رزومه در صورت نیاز)

۳- دریافت وقت مصاحبه شغلی در صورت پذیرش اولیه 

۴- شرکت در مصاحبه شغلی 

۵- دریافت جاب آفر غیر رسمی در صورت موفقیت در مصاحبه 

۶- دریافت جاب آفر رسمی 

۷- اقدام برای دریافت ویزای کار آمریکا 

۸- دریافت ویزای کار و اقامت در آمریکا

 

انواع ویزاهای کاری آمریکا

اداره مهاجرت آمریکا USCIS ویزاهای کاری مختلفی را برای جذب نیروی کار تعیین کرده است که برخی از این ویزاها مهاجرتی و برخی دیگر غیر مهاجرتی هستند و متقاضیان برای دریافت هر کدام از آنها باید برای جاب آفر آمریکا اقدام کرده و یک پیشنهاد شغلی مناسب داشته باشند. 

۱- ویزاهای کاری و مهاجرتی آمریکا

ویزاهای مهاجرتی آمریکا که بر مبنای کار هستند،‌ در دسته ویزاهای EB قرار می‌گیرند که این ویزاها منجر به اقامت دائم و گرین کارت آمریکا خواهند شد. از مهم‌ترین این ویزاها می‌توان به ویزاهای زیر اشاره کرد. 

ویزای EB-1 یا ویزای نخبگان آمریکا یک ویزای مهاجرتی است که منجر به دریافت اقامت دائم ایالات متحده خواهد شد. این ویزا به افرادی صادر می‌شود که زمینه‌های علمی، پژوهش، مدیریت، تجارت، هنر، ورزش و آموزش دارای مهارت‌های منحصر به فردی هستند. افرادی که بتوانند توانایی‌ها و دستاوردهای خود را اثبات کنند، می‌توانند با این ویزا برای خود و خانواده گرین کارت آمریکا را دریافت کرده و یک مهاجرت مطمئن را تجربه کنند. 

ویزای EB-2 ویزای دوم کاری است که یک ویزای مهاجرتی برای افرادی است که توانایی‌های خاص و یا مدارک پیشرفته‌ای در زمینه علمی، هنری، تجارت و آموزش دارند. افرادی که بتوانند توانایی خود را اثبات کنند و نشان دهند که حرفه آنها در راستای منافع دولت آمریکاست، می‌توانند این ویزای کاری و مهاجرتی آمریکا را دریافت کنند. 

ویزای EB-3 سومین ویزای کاری و مهاجرتی آمریکا برای متخصصین و غیر متخصصین است که به ۳ گروه اجازه کار و اقامت آمریکا را می‌دهد. این ۳ دسته عبارت‌اند از:

۱- نیروهای کار ماهر Skilled Worker

۲- نیروهای کار متخصص Professional 

۳- نیروهای کار غیر متخصص Other Worker

ویزای EB3

۲- ویزاهای کاری و غیر مهاجرتی آمریکا

ویزاهای کاری و غیر مهاجرتی آمریکا، ویزاهایی هستند که اعتبار مشخصی داشته و فرد تنها می‌تواند مدت زمان معینی را در آمریکا اقامت داشته و کار کند که البته در اغلب موارد قابلیت تمدید دارند. این ویزاها عبارت‌اند از:

ویزای H1-B یکی از محبوب‌ترین ویزاهای کاری آمریکا است که برای متخصصان، پزشکان و پرستاران بسیار مناسب است. البته این ویزا که به صورت لاتاری بوده و براساس قرعه‌کشی به برخی از متقاضیان (با توجه به سقف پذیرش که در سالانه ۶۵۰۰ تا ۸۵۰۰ نفر است) داده می‌شود، یک ویزا با اعتباری ۳ ساله است و البته قابلیت تمدید برای ۳ سال دوم را نیز دارد. 

ویزای H1-B

این ویزای کاری یک ویزا برای نیروی انتقالی درون شرکتی از شرکتی خارج از آمریکا به شعبه آن شرکت در داخل آمریکا است. 

 

ویزای O-1 یا ویزای نوابغ یکی دیگر از ویزاهای کاری آمریکا است که به افراد خاص که در زمینه ورزش، هنر، علوم و تجارت دارای دستاوردهای خاصی هستند، ارائه می‌شود. این ویزا نیز غیر مهاجرتی است و دارنده ویزا با پایان اعتبار آن باید آمریکا را ترک کند یا اینکه وضعیت ویزای خود را تغییر داده و در آمریکا بماند. 

 ویزای O-1

یکی از ویزاهای کاری و غیر مهاجرتی آمریکا که قابلیت تمدید نامحدود را دارد، ویزای E-2 آمریکا است که مخصوص سرمایه‌گذاران بوده و آنها می‌توانند با این ویزا کسب‌وکار خود را در آمریکا راه‌اندازی کرده و مشغول به کار شوند. این ویزا اعتباری ۲ ساله دارد،‌ اما قابلیت تمدید نامحدود داشته و دارنده آن می‌تواند مدت زمان زیادی در آمریکا اقامت داشته باشد. 

ویزای E-2

ویزای TN یک ویزای کاری است که به شهروندان کانادا و مکزیک برای کار در زمینه‌های مشخصی ارائه می‌شود. 

ویزای J-1 یک ویزا برای محققان و پژوهشگران است که با هدف تبادل فرهنگی، تحصیلی و تحقیقاتی به آنها ارائه می‌شود. 

این ویزای کاری آمریکا برای نیروهای کار فصلی (به استثناء افرادی که در زمینه کشاورزی فعالیت می‌کنند) صادر می‌شود. 

ویزای کاری P ویزایی است برای هنرمندان، ورزشکاران و افرادی که قصد حضور در رویدادهای خاصی در آمریکا را دارند. 

ویزای P

از دیگر ویزاهای کاری آمریکا می‌توان به ویزای R اشاره کرد. این ویزا مخصوص کشیشان و کارمندان مذهبی است که می‌توانند برای اقامت موقتی در آمریکا در راستای فعالیت‌های دینی و مذهبی داشته باشند. 

ویزای B-1 آمریکا ویزایی موقت برای کارهای تجاری در آمریکا است. 

با دریافت مشاوره از کارشناسان ما در هلدینگ مهاجر می‌توانید،‌ مناسب‌ترین ویزا را برای مسیر کاری و مهاجرتی خود در آمریکا انتخاب کنید.

نکات مهم در پروسه دریافت جاب آفر آمریکا

در صورتی که برای دریافت جاب آفر آمریکا اقدام می‌کنید، باید به نکات زیر توجه داشته باشید. 

با وجود اینکه ارسال ایمیل و پاسخ دهی به کارفرما ممکن است برای شما چالش برانگیز بوده و برایتان دشوار باشد، کارشناسان ما در هلدینگ مهاجر می‌توانند این مراحل را به خوبی برای شما انجام دهند، بنابراین در پروسه دریافت جاب آفر آمریکا ما در کنار شما هستیم با ما تماس بگیرید.

مراحل بعد از دریافت جاب آفر آمریکا

در صورتی که جاب آفر آمریکا را دریافت کرده‌اید، برای دریافت ویزای کار آمریکا باید اقدام کنید اما دریافت ویزای کار آمریکا به اسنادی نیاز دارد که این اسناد عبارت‌اند از: 

تاییدیه از اداره مهاجرت آمریکا USCIS

کارفرما باید درخواست برای کارگر خارجی غیر مهاجر (برای ویزاهای کاری غیر مهاجرتی) را به اداره مهاجرت آمریکا ارسال کرده و تایید این اداره را بگیرد. 

دریافت گواهی یا مجوز از وزارت کار آمریکا DOL

 در برخی  از ویزاهای کاری آمریکا، کارفرما باید قبل از مصاحبه ویزا، یک گواهی تاییدیه از وزارت کار آمریکا DOL دریافت کند. 

بعد از تکمیل تمامی مدارک می‌توانید برای دریافت ویزای کاری مورد نظر خود اقدام کنید. برای این کار باید از یکی از سفارت‌های آمریکا وقت مصاحبه گرفته و در روز تعیین شده در سفارت به سوالات آفیسر پاسخ دهید. 

برای دریافت نزدیک‌ترین وقت سفارت و همچنین آمادگی کافی برای پاسخ‌دهی به سوالات آفیسر ما در کنار شما هستیم با تکمیل این فرم از مشاوره و خدمات کارشناسان مهاجر بهره‌مند شوید.

جمع‌بندی

آمریکا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا است که به دلایل اقتصادی، آموزشی، سیاسی و… یکی از بهترین کشورهای دنیا برای سرمایه‌گذاری، تحصیل، کار و زندگی محسوب می‌شود و تقریبا اکثر مردم دنیا به زندگی در این کشور و استفاده از خدمات رفاهی و اجتماعی آن فکر می‌کنند. 

برای مهاجرت به آمریکا روش‌‌‌های مختلفی وجود دارد که یکی از ارزان‌ترین و بهترین روش‌های مهاجرت به آمریکا مهاجرت کاری است و به دلیل نرخ رشد بیکاری پایین در آمریکا، فرصت‌های شغلی زیادی برای اتباع خارجی وجود دارد، اما همه متقاضیان باید قبل از هر چیز جاب آفر آمریکا را دریافت کرده باشند تا بتوانند برای دریافت یکی از ویزاهای کاری این کشور اقدام کنند. 

ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با دریافت جاب آفر و کار در آمریکا آشنا کنیم. برای اینکه بیشتر با مهاجرت به آمریکا و انتخاب بهترین روش مهاجرتی آشنا شوید، همچنان با هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر همراه باشید.

سوالات متداول

بله برای دریافت ویزاهای مهاجرتی و کاری آمریکا نیز باید جاب آفر داشته باشید گرچه برای ویزای نخبگان شرایط بسیار ساده‌تر است. 

خیر، اما داشتن مدرک زبان انگلیسی شانس دریافت جاب آفر را افزایش می‌دهد. 

خیر، معمولا مصاحبه کاری با کارفرماهای آمریکایی به صورت آنلاین از طریق پلتفرم‌های مختلفی مانند اسکایپ انجام می‌شود. 

دریافت مشاوره و خدمات جاب آفر آمریکا

دریافت مشاوره و خدمات جاب آفر آمریکا

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
Please enter a number from 1 to 80.
مدرک زبان*
نظام وظیفه*
سوابق کاری*
سابقه شغلی و مدت زمان فعالیت
ارتباط با ما

جهت اطلاع از بهترین روش‌های مهاجرت و اطلاع از آخرین اخبار مهاجرتی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
تلفن

98.21.2227.1553+

واتس اپ

98.936.606.3632+

ایمیل

info@mohaajer.org

×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×