اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

خانواده نخستین هلدینگ تجاری مهاجرتی در ایران مهاجر

تیم مهاجر، متشکل از کارشناسان حرفه ای و با تجربه در زمینه سرمایه گذاری، راه اندازی کسب و کار، تجارت، مهاجرت و روانشناسی در مسیر تغییرات بزرگ زندگی بوده و از متخصصان حرفه ای در زمینه بازاریابی و توسعه کسب و کار بهره می برد. تمامی اعضای این تیم با هدف انجام بهترین خدمات هر روز در حال به روز رسانی دانش و توانمندی های خود هستند تا رضایت خاطر شما را جلب کنند.

مدیرعامل در تیم مهاجر

نوید نور

رئیس هیئت مدیره
بیشتر بدانید

نوید نور یکی از مدیران بین المللی کاربلد در زمینه تجارت و مهاجرت است که توانسته با مهارت بالا و اخلاق کاری حرفه ای، مدیریت چندین مجموعه موفق از جمله مهاجر، Purplez و US PVS را در ایران و ایالات متحده آمریکا بر عهده گیرد. شجاعت و خلاقیت وی سبب شده تا مجموعه مهاجر به نخستین هلدینگ بین المللی تجاری-مهاجرتی موفق در ایران تبدیل شود.

مدیر امور مشتریان در تیم مهاجر

شادی رضوی

مدیر خدمات مشتریان
بیشتر بدانید

شادی رضوی در مقام مدیریت خدمات مشتریان با مدیران ارشد این مجموعه در ارتباط است تا به جذب و حفظ مشتریان بپردازد و به دنبال کسب درآمد پایدار برای مجموعه و همچنین راه اندازی طرح های مناسب برای توسعه اهداف مشتریان باشد. به عبارتی وی هم در نقش ناجی مجموعه و هم ناجی مشتری ظاهر شده است.

کارشناس امور مشتریان تیم مهاجر

میلاد عابدی

کارشناس امور مشتریان
بیشتر بدانید

میلاد عابدی به عنوان کارشناس امور مشتریان هلدینگ مهاجر، ارتباطات بسیار خوبی با مشتریان داشته و علاوه بر ارائه مشاوره‌های بسیار موثر، در اعتماد سازی و همراه کردن مشتریان با مجموعه، نقش بسیار موثری دارد. به عبارتی او دوست بسیار خوبی برای مشتریان مهاجر است.

آرش تقوی

کوچینگ مهاجرت
بیشتر بدانید

بهزاد دبیران

مشاور خرید ملک
بیشتر بدانید

مسعود قره ضیاالدینی

کوچینگ مهاجرت ورزشی
بیشتر بدانید

امیر عصاری

کارشناس ارشد مهاجرتی
بیشتر بدانید
امیر عصاری کارشناس ارشد مهاجرتی در هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر است که علاوه بر اینکه یکی از متخصصین تجاری هلدینگ مهاجر است، با ارائه مشاوره های تخصصی، تسلط کامل بر برنامه های مهاجرتی به کشورهای مختلف دنیا به ویژه آمریکا، آگاهی از قوانین به روز یا تغییرات در برنامه های مهاجرتی و پیگیری های مستمر و کاربردی، همواره برای موفقیت پرونده ها تلاش کرده و تا رسیدن به نتیجه همراه شما خواهد بود.

عاطفه الله داد

کارشناس امور مهاجرتی
بیشتر بدانید

عاطفه الله داد، کارشناس امور مهاجرتی هلدینگ مهاجر است که با ارائه مشاوره‌های مهاجرتی به روز و ارتباطات خوب و موثری که با دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی، سفارتخانه‌ها، انکوباتورها و… برقرار می‌کند، نقش بسیار مهمی در برنامه مهاجرتی هلدینگ تجاری-مهاجرتی مهاجر دارد.

زهرا صادقین

مدیر روابط عمومی
بیشتر بدانید

زهرا صادقین مسئول روابط عمومی مجموعه مهاجر می باشد که توانسته است با تکیه بر علم مدیریت، پل ارتباطی بین مخاطبان و مجموعه باشد و این چرخه اطلاعات را همواره حفظ کند. بهبود وضعیت سازمان و برقراری تعامل هم در داخل مجموعه و هم در خارج از آن از جمله مسئولیت های وی در این زمینه می باشد.

سعیده احمدزاده

کارشناس مهاجرتی
بیشتر بدانید
سعیده احمدزاده یکی از کارشناسان مهاجرتی هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر است که در برقراری ارتباط با مشتریان ، سعی در ارائه راهکارهای مهاجرتی مناسب دارد. او تلاش می‌کند ارتباطات خوبی بین مشتریان مهاجرتی هلدینگ و کارشناسان ارشد مهاجرتی هلدینگ ایجاد کرده و مهاجران را برای یک مهاجرت امن و مطمئن راهنمایی کند.

مریم حسن زاده

توسعه دهنده وب سایت
بیشتر بدانید

مریم حسن زاده یکی از متخصصین مهاجر در زمینه مدیریت، توسعه و طراحی وب‌سایت است که تمامی موارد فنی و تکنیکال سایت‌های مشتریان، مانند: طراحی - کدنویسی و توسعه سایت را با دقت انجام داده و با توجه به ارتباط قوی که با تیم محتوا دارد، به بهبود محتواها از نظر ساختار کمک می‌کند.

آیسان داوری

کارشناس دیجیتال مارکتینگ
بیشتر بدانید

آیسان داوری با برقراری ارتباط موثر با نویسندگان محتوا، کارشناسان طراحی، مدیر وب سایت و مدیریت کل مجموعه مهاجر بر روی توسعه و نظارت کمپین‌های بازاریابی متمرکز است. وظیفه انتشار انواع محتواهای متنی، صوتی، تصویری و ویدیویی این مجموعه از جمله مسئولیت های وی می باشد.

حوریا خمسه

گرافیست و طراح انیمیشن
بیشتر بدانید
حوریا خمسه یکی دیگر از اعضای خلاق و هنرمند هلدینگ تجاری- مهاجرتی مهاجر است که با ساخت انیمیشن‌های بسیار جذاب، ساخت ویدئوهای آموزشی و تبلیغاتی و… توانسته است به یکی از موثرترین اعضای تیم مهاجر تبدیل شود و همواره جلب رضایت مشتریان را هدف خود قرار داده است.

گلی یادگاری

تدوین گر ویدیو
بیشتر بدانید

گلی یادگاری یکی از خلاق‌ترین اعضای هلدینگ تجاری - مهاجرتی مهاجر است که با طراحی و تولید ویدئوهای آموزشی و تبلیغاتی بسیار جذاب تبلیغاتی، همواره در راستای رضایت مشتری گام برداشته و نقش بسیار موثری در موفقیت بسیاری از کمپین‌های مربوط به مشتریان مهاجر داشته است.

زهرا حسینی

گرافیست
بیشتر بدانید

زهرا حسینی به عنوان گرافیست مجموعه مهاجر، در طراحی وکتورها، لوگوها، بنرهای تبلیغاتی و… فعالیت کرده و همواره با نهایت دقت و ظرافت کارهای مشتریان را انجام می‌دهد. او یکی از باسابقه‌ترین اعضای هلدینگ مهاجر است که همواره رضایت خاطر مجموعه و مشتریان را جلب کرده است.

×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×