اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

مزایای تحصیل در دوره خلبانی در آکادمی هوانوردی ایالات متحده آمریکا

یکی از بهترین دوره‌هایی که ما در هلدینگ مهاجر در راستای اعزام دانشجو به آمریکا در برنامه کار خود داریم، تحصیل در دوره خلبانی در آکادمی هوانوردی ایالات متحده است که یکی از دوره‌های بسیار کاربردی و پولساز محسوب می‌شود.

تحصیل در این دوره مزایای زیادی داشته و نیازی به تحصیلات آکادمیک یا مدرک زبان با نمره بالا نیست. در واقع یک نفر با مدرک دیپلم می‌تواند در عرض 9 ماه به یک افسر در خطوط هوایی آمریکا تبدیل شود.

برای آشنایی بیشتر با مزایای دوره خلبانی در آکادمی هوانوردی ایالات متحده آمریکا، ادامه این مقاله می‌تواند برای شما مفید باشد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که این مقاله را بخوانید.

تحصیل در دوره خلبانی یک برنامه تسریع شده با مزایای فراوان

دوره خلبانی در آکادمی هوانوردی ایالات متحده آمریکا یک برنامه تسریع شده است و افرادی که تحصیل در این دوره کاربردی مفید و تخصصی را انتخاب می‌کنند، می‌توانند در مدت 2 سال به یک افسر هوایی در خطوط هوایی ایالات متحده تبدیل شوند.

کلاس‌های این دوره مهیج و تخصصی در هر ماه شروع می‌شوند و فرد بعد از 9 ماه می‌تواند گواهینامه مربی تجاری و پرواز خود را دریافت کند. نکته بسیار مثبت در تحصیل دوره خلبانی در آکادمی هوانوردی ایالات متحده این است که فارغ‌التحصیلان این دوره می‌توانند به عنوان مربی پرواز در آکادمی استخدام شوند.

مربیانی که جمعا 1000 ساعت پرواز در طول یک سال داشته باشند، می‌توانند بعد از 15 ماه به یک افسر پرواز در یکی از شرکت‌های هواپیمایی آمریکا تبدیل شوند. از طرفی یکی از مواردی که بسیار مهم است، این است که خلبانان دستمزد بسیار خوبی دریافت کرده و با توجه به مجوزها، رتبه‌بندی‌ها و گواهی‌نامه‌هایی که کسب می‌کنند، درآمد خوبی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: آموزش خلبانی در بهترین مدرسه خلبانی آمریکا

تحصیل در دوره خلبانی
خلبانی در آمریکا

تحصیل در دوره خلبانی با بهترین شرایط

شاید مواردی مانند هزینه تحصیل، سختی و یا زمان بر بودن دوره‌های خلبانی تا کنون اجازه نداده است که شما رویاهای خودتان را به واقعیت تبدیل کنید. ما در آکادمی هوانوردی ایالات متحده آمریکا به شما کمک می‌کنیم که در کوتاه‌ترین زمان، به راحتی و با هزینه کم رویاهای خود را عملی کنید.

·   دریافت وام از آکادمی هوانوردی

افرادی که برای تحصیل در دوره خلبانی در آکادمی هوانوردی ایالات متحده اقدام می‌کنند، می‌توانند از آکادمی وام دریافت کرده و دغدغه هزینه تحصیلی خود را نداشته باشند.

این آکادمی وام‌هایی تا سقف 90000 دلار به دانشجویان اعطا کرده و به آنها کمک می‌کند تا به راحتی این مانع را پشت سر بگذارند. تامین مالی در برنامه‌های آکادمی هوانوردی ایالات متحده با کمک کالج شهرستان تارانت، لون استار و دانشگاه لیبرتی به صورت آنلاین انجام می‌شود.

دانشجویان آکادمی بعد از پر کردن FAFSA برای برنامه‌های کالج آموزش پرواز، می‌توانند یک کمک هزینه دریافت کرده و شهریه کمتری پرداخت کنند.

·       آموزش پرواز در Wappingers Falls Wappingers Falls

Wappingers Falls یک مرکز آموزش پرواز داخلی در شمال شهر نیویورک است که امکان آموزش پرواز را در هر 4 فصل به متقاضیان می‌دهد و دانشجویان را برای پرواز در هر نقطه از جهان آماده می‌کند.

·       برنامه آموزش پرواز شتاب

برنامه‌های آموزشی پرواز هر کدام در جدول زمان‌بندی خاص خود را دارند؛ اما یکی از موفق‌ترین برنامه‌هایی که آکادمی هوانوردی ایالات متحده ارائه می‌دهدف برنامه آموزش پرواز شتاب است که یک برنامه 9 ماهه است.

·       تحصیل در دوره خلبانی در 5 دانشگاه

در آکادمی هوانوردی ایالات متحده، برنامه کاردانی و کارشناسی را ارائه می‌دهد که در 5 موسسه آموزشی در شهرهای مختلف آمریکا این دوره‌ها برگزار می‌شوند. این 5 موسسه آموزشی عبارت‌اند از:

1- موسسه پرواز فورت ورث

2- موسسه پرواز هیوستون

3- موسسه پرواز دنتون

4- موسسه پرواز نیویورک

5- موسسه پرواز میسوری

تحصیل در دوره خلبانی
خلبانی در آمریکا

·       امکان تحصیل در دوره خلبانی در تگزاس با هزینه کمتر

تگزاس دارای 3 مرکز آموزش خلبانی آکادمی هوانوردی ایالات متحده است و امکانات بسیار خوبی را به دانشجویان ارائه می‌دهد. این مراکز عبارت‌اند از:

1- دنتون

2- فورث ورث

3- هیوستون

متقاضیان تحصیل در دوره خلبانی در موسسات آموزشی تگزاس می‌توانند در مدت کوتاهی به یک افسر در شرکت‌های هواپیمایی آمریکا تبدیل شوند. شهریه تحصیل در این موسسات نیز به نسبت نیویورک ارزان‌تر است.

تحصیل در دوره خلبانی
آموزش خلبانی

جمع‌بندی

یکی از بهترین دوره‌های آموزشی که همواره طرفداران زیادی دارد، دوره آموزش خلبانی است. ما در هلدینگ مهاجر به افراد کمک می‌کنیم که یک دوره کاربردی مفید و تخصصی را در یکی از بهترین موسسات آموزشی ایالات متحده تجربه کرده و بعد از تحصیل یک شغل پولساز داشته باشند.

تحصیل در دوره خلبانی در آکادمی هوانوردی ایالات متحده یک پل برای رسیدن به یک آینده بسیار خوب و موقعیت شغلی عالی است. برای اینکه بیشتر با این دوره آشنا شوید، می‌توانید با تکمیل این فرم از کارشناسان ما در هلدینگ مهاجر مشاوره رایگان دریافت کنید.

منابع:

آکادمی هوانوردی ایالات متحده

Author avatar
Mohaajer

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×