اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

شرکت در رویدادهای بین المللی

شرکت در رویدادهای بین المللی ابزاری برای توسعه کسب و کارها

به لطف جهانی شدن و توسعه سریع فناوری، این روزها با شرکت در رویدادهای بین المللی، تبادل اطلاعات و روند به اشتراک گذاری دانش در کمترین زمان ممکن در سراسر جهان امکان پذیر است. وبینارها و سمینارها به طور شگفت انگیزی  می توانند به عنوان یکی از موثرترین ابزارهای آموزش از راه دور و نزدیک، به شرکت کنندگان خود این امکان را بدهند که بدون محدودیت، دانش مورد نیاز خود را کسب کنند.

دلایل مختلفی برای شرکت در رویدادهای بین المللی وجود دارد که از مهم ترین آن ها می توان به تبادل اطلاعات برای توسعه کسب و کارها اشاره کرد. در اینجا به ۵ مورد از اهداف رویدادها اشاره می کنیم.

بیشتر بخوانید: دسترسی به منابع مالی مناسب 

پیدا کردن سرنخ ها

رویدادها راهی عالی برای پیدا کردن سرنخ های فروش محصولات و خدمات هستند. یافتن این سرنخ ها به تیم فروش فهرست بلند بالایی از مشتریان بالقوه می دهد که می توانند با سایر استراتژی های بازاریابی آن ها را جذب کنند.

انتقال پیام برند

معرفی و توسعه برند می تواند از طریق شرکت در رویدادها شکل گیرد. با شرکت در این محافل و قرار گرفتن در کنار صاحب منصبان حوزه های مرتبط نه تنها کارآفرینان می توانند از آنها الهام بگیرند بلکه قادر خواهند بود تا پیام برند خود را نیز منتقل کنند.

آموزش به مخاطبان

برای برخی از کسب و کارها، به خصوص کسب و کارهایی که در زمینه ارائه خدمات فعالیت دارند، هدف اساسی یک رویداد، آموزش مخاطبان است. سمینارها، وبینارها، کنفرانس ها، نمایشگاه ها، میزگردها، کارگاه ها و جلسات آموزشی همگی راه های خوبی برای رسیدن به این هدف هستند.

ایجاد وفاداری

چنانچه صاحبان کسب و کارها بخواهند کارکنان، مشتریان، شرکا یا حتی تامین کنندگان مالی خود را حفظ کنند، رویدادها راهکاری عالی برای تقویت وفاداری محسوب می شوند.

برای رسیدن به اهداف یک بیزینس، رویدادها می توانند به طور فزاینده ای بر رشد کسب و کارها تاثیرگذار باشند. اگرچه ممکن است رویکردهای متفاوتی ارائه شود، هدف هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر این است که به ایجاد یک محیط منحصر به فرد برای تولید و فروش، پیدا کردن سرنخ ها، ایجاد ارتباطات تجاری پایدار و معنادار، کسب شهرت قابل توجه در بازارهای داخلی و بین المللی و رقابت در بازار رقابتی کمک کند.

پیشنهاد ما

کسب آگاهی و دسترسی به رویدادها از طریق هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر

گام دوم

تحلیل و بررسی

پس از حضور در سمینارها، وبینارها و سایر رویدادها بدون شک مشتری با انبوهی از اطلاعات بر خواهد گشت که به کار گرفتن آن ها می تواند در راستای ارتقای بیزینس تاثیر مثبتی از خود به جای بگذارد. هلدینگ مهاجر در این بخش نیز به صاحبان برند کمک می کند تا مطالب را تحلیل و بررسی کرده و آنها را به صورت هدفمند پیش ببرند.

گام اول

ارائه اطلاعات

مهاجر پیش از ورود صاحبان استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا اطلاعاتی از جمله مهارت های ارتباطی را در اختیار آنها قرار می دهد تا بتوانند حضوری موثر را در این رویدادها تجربه کرده و بهترین استفاده را از مطالب ارائه شده ببرند.

گام سوم

ارائه راهکار

تاثیرپذیری از رویدادها بدون ارائه راهکار میسر نمی شود! مهاجر به کسب و کارهای کوچک و بزرگ کمک می کند تا پس از شرکت در مجامع بین المللی و تحلیل و بررسی اطلاعات، به اهداف خود بر اساس راهکارهای ارائه شده دست پیدا کنند.

توسعه کسب و کار از طریق رویدادها در کنار هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر

از آن جایی که شرکت در رویدادهایی مثل وبینارها و سمینارها به مبالغ بالایی نیازمند است و در واقع یک سرمایه گذاری به حساب می آید، کسب آمادگی برای حضور در این محافل الزامی است. آموزش تکنیک های ارتباطی، تطبیق رویکردهای مشتریان با رویدادها، آمادگی برای جذب مشتریان و چگونگی برقراری ارتباط با آنها از جمله مواردی است که در دستور کار هلدینگ مهاجر قرار می گیرد.

این رویدادها مشتریان بالقوه را هدف قرار داده و بازده سرمایه مشتریان را به حداکثر میرسانند. در قسمت زیر به خدمات مهاجر در این حوزه اشاره می کنیم.

نظر مشتریان

نظرات
مشتریان ما

من از اینکه خدمات گوگل ادورز سایتم را به مهاجر سپردم، بسیار راضی هستم. بسیار خوش قول و حرفه‌ای هستند.
خانم ساحره امینی

من به تازگی به کانادا مهاجرت کرده‌ام و یک کسب‌وکار نوپا دارم. از اینکه با تیم حرفه‌ای مهاجر آشنا شدم بسیار خوشحالم؛ زیرا تمامی خدمات سئو و گوگل ادورز سایت مرا برعهده دارند و در مدت کمی سایت من توانست رتبه اول جایگاه گوگل را از آن خود کند.
آقای مهندس شکاری

هلدینگ تجارتی - مهاجرتی مهاجر یکی از بهترین‌ها در ارائه تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است و من از اینکه تبلیغات سایتم را به این هلدینگ سپردم، بسیار خوشحالم.
آقای جابری

Winning awards for our designs and strategies is one of our constant goals. In the end, it boils down to one thing: passion for our work.

5x Developer Award

2x Best Website

3x Site of the Day

2x Best Website

5x Mobile of the Day

Awards and Honors

The awards won
by our project.

0 +
designers and
developers
0 +
awards for digital
innovation

تماس با ما

خدمات گوگل ادورز خود را به ما بسپارید.

اگر شما هم کسب‌وکاری بر روی بستر اینترنت دارید و می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان سایت شما دیده شود، خدمات گوگل ادورز مهاجر را جدی بگیرید. برای ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس بگیرید.

×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×