اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

صفحه اصلی > خدمات دانشجویی > تحصیل در کانادا >   پذیرش تحصیلی کانادا

دریافت پذیرش تحصیلی کانادا، بهترین رشته و دانشگاه

کانادا یکی از کشورهایی است که بسیاری از دانشجویان بین‌المللی را به سوی جود جلب می‌کند تا در یکی از بهترین سیستم‌های آموزشی دنیا تحصیل کنند. دریافت پذیرش تحصیلی کانادا برای دانشجویان بین‌المللی محدودیتی ندارد و تقریبا یکی از ارزان‌ترین و آسان‌ترین روش‌های مهاجرت به کانادا است. 

دانشگاه‌های کانادا بورسیه و فاند هایی نیز برای دانشجویان بین‌المللی در نظر گرفته‌اند و امکان کار همزمان با تحصیل نیز از دیگر مواردی است که می‌تواند در کاهش هزینه‌های تحصیل به دانشجویان کمک کند. به هر حال مزایای تحصیل در کانادا تنها به این موارد خلاصه نمی‌شود و تمامی این موارد باعث شده تا کانادا یکی از اولین گزینه‌ها برای مهاجرت تحصیلی باشد.

پذیرش تحصیلی کانادا در مقاطع مختلف تحصیلی

کانادا دارای یکی از بهترین سیستم‌های آموزشی است و مدارس و دانشگاه‌های این کشور با کیفیت آموزشی بالایی که دارند، شرایط بسیار خوبی را برای دانش‌آموزان و دانشجویان فراهم می‌کنند تا علاوه بر یادگیری دانش و مهارت برای دانشگاه و فضای کار بعد از تحصیل نیز آماده شوند. 

پذیرش تحصیلی کانادا در مقاطع مختلف تحصیلی برای همه امکان‌پذیر است و در هر مقطع تحصیلی شرایط خاص خود را دارد که عبارت‌اند از:

بسیاری از والدین تمایل دارند که فرزند خود را برای تحصیل در مدارس کانادا به این کشور بفرستند. پذیرش تحصیلی کانادا در مدارس برای دانش‌آموزان بین‌المللی وجود دارد، البته شرایط خاص خود را دارد که یکی از مهم‌ترین شرایط این است که دانش‌آموز یک قیم در کانادا داشته باشد. از دیگر شرایط تحصیل در کانادا برای دانش‌آموزان بین‌المللی می‌توان به داشتن تمکن مالی کافی اشاره کرد. 

امکان دریافت بورسیه و فاند در مدارس کانادا وجود ندارد و دانش‌آموز باید توان پرداخت شهریه را داشته باشد.

افراد زیادی برای تحصیل در دانشگاه‌های کانادا از مقطع کارشناسی شروع می‌کنند. برای تحصیل در این مقطع متقاضی باید مدرک دیپلم دبیرستان را داشته باشد و از دیگر شرایط پذیرش تحصیلی کانادا برای این مقطع تحصیلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • بهتر است که متقاضی بین ۱۸ تا ۲۴ ساله باشد. 
  • ریز نمرات و معدل بالای دیپلم 
  • مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی معتبر
  • تمکن مالی کافی 

از دیگر شرایط برای پذیرش تحصیلی کانادا در مقطع کارشناسی هستند.

از پرطرفدارترین مقاطع تحصیلی برای اپلای در دانشگاه‌های کانادا، مقطع کارشناسی ارشد است که همواره دانشجویان زیادی از سراسر دنیا برای تحصیل در این مقطع تحصیلی در یکی از دانشگاه‌های کانادا اپلای می‌کنند. 

برای پذیرش تحصیلی کانادا در این مقطع تحصیلی، دانشجو باید شرایط زیر را داشته باشد. 

۱- بهتر است سن بین ۲۲ تا ۳۵ سال باشد. 

۲- رزومه تحصیلی قوی (مدرک کارشناسی و ریزنمرات)

۳- مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی معتبر

۴- تمکن مالی کافی 

۵- توصیه‌نامه 

۶- دریافت فاند و بورسیه در این مقطع تحصیلی کاملا رقابتی است.

افرادی که متقاضی تحصیل در مقطع دکترا در کانادا هستند، برای تحصیل باید مدرک کارشناسی ارشد را داشته باشند تا بتوانند برای تحصیل دکترا اقدام کنند. از دیگر شرایط تحصیل در این مقطع تحصیلی در کانادا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

۱- شرط سنی برای پذیرش تحصیلی کانادا در مقطع دکترا وجود ندارد

۲- دانشجو باید رزومه تحصیلی قوی داشته باشد. 

۳- مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی معتبر داشته باشد. 

۴- متقاضی باید توصیه‌نامه داشته باشد. 

۵- امکان دریافت بورسیه و فاند در این مقطع تحصیلی وجود دارد.

یکی از مقاطع تحصیلی در کانادا که بسیار پرطرفدار است،‌ مقطع تحصیلی پست دکترا است و افرادی که به پژوهش و تحقیقات علمی علاقه زیادی دارند، به دنبال پذیرش تحصیلی کانادا برای این مقطع تحصیلی هستند. از شرایط اپلای برای این مقطع تحصیلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

۱- پذیرش تحصیلی کانادا برای مقطع تحصیلی پست دکترا شرط سنی ندارد. 

۲- دانشجو باید نمره زبان انگلیسی یا فرانسه بالا داشته باشد. 

۳- متقاضی باید در نشریات بین‌المللی تحقیقات و مقالات چاپ شده داشته باشد. 

۴- در این مقطع تحصیلی امکان بورسیه و فاند وجود دارد.

در مقطع کارشناسی امکان دریافت بورسیه و فاند بسیار کم است. 

پذیرش تحصیلی کانادا

با تکمیل این فرم و دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ما در هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر، بیشتر با شرایط اپلای در هر مقطع تحصیلی آشنا شوید. 

مهاجر و دریافت پذیرش تحصیلی کانادا

ما در هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر، به شما کمک می‌کنیم تا پذیرش تحصیلی خود را از یکی از مدارس یا دانشگاه‌های کانادا دریافت کنید. کارشناسان ما در هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر از انتخاب رشته و دانشگاه تا ورود شما به کانادا در کنار شما هستند تا مسیر مهاجرتی خوبی را پیش رو داشته باشید. 

مراحل خدمات پذیرش تحصیلی کانادا با هلدینگ مهاجر برای شما اینگونه طی خواهد شد.

ارائه مشاوره‌های تخصصی

در اولین گام کارشناسان ما در هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر با ارائه مشاوره‌های تخصصی به صورت تلفنی، حضوری یا آنلاین به شما کمک می‌کنند تا اطلاعات کافی درباره دانشگاه‌های کانادا و قوانین اپلای به دست آورده و با آگاهی کافی برای دریافت پذیرش تحصیلی کانادا اقدام کنید. 

همراهی برای تکمیل مدارک

در مرحله بعد ما به شما کمک می‌کنیم تا با تقویت رزومه و سایر مدارک اپلای، تمامی مدارک را به بهترین شکل آماده کرده و برای دریافت پذیرش پذیرش تحصیلی ارائه دهید. 

انتخاب بهترین رشته و دانشگاه

انتخاب دانشگاه و رشته مناسب از دیگر مواردی است که در پذیرش تحصیلی کانادا اهمیت بسیار زیادی دارد و ما در این مرحله به شما کمک می‌کنیم تا با انتخاب درست یک دوره تحصیلی خوب را برای رسیدن به آینده شغلی روشن تجربه کنید. 

دریافت پذیرش تحصیلی

ما با علم بر اینکه پذیرش تحصیلی برخی از رشته‌ها در برخی از دانشگاه‌ها کمیته محور و در برخی دیگر استاد محور است، با مکاتبات درست و ارتباط با دانشگاه‌ها، پذیرش تحصیلی شما را دریافت کرده و مسیر مهاجرت تحصیلی شما را برایتان ترسیم می‌کنیم. 

پرداخت هزینه‌های اپلای با کردیت

هر مرحله از مهاجرت هزینه‌هایی دارد که باید این هزینه‌ها به صورت آنلاین با کردیت کارت پرداخت شود، ما در این مرحله تمامی هزینه‌های شما را به صورت آنلاین با کردیت کارت انجام می‌دهیم. 

پذیرش تحصیلی کانادا

جمع بندی

مهاجرت تحصیلی به کانادا همواره متقاضیان زیادی دارد و هر ساله دانشجویان زیادی این کشور را برای مهاجرت و تحصیل انتخاب می‌کنند. با این حال اولین شرط برای تحصیل در کانادا، دریافت پذیرش تحصیلی کانادا است که ما با تکیه بر توانایی تیم خود در هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر، بهترین خدمات را در پروسه مهاجرت تحصیلی ارائه می‌دهیم. 

اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که به تحصیل در یکی از دانشگاه‌های کانادا فکر می‌کنید، برای اطلاع از شرایط اپلای و همچنین دریافت پذیرش تحصیلی همین امروز این فرم را تکمیل کرده و از خدمات ما بهره‌مند شوید.

سوالات متداول

بله، برخی از دانشگاه‌ها پذیرش مشروط (پذیرش بدون نیاز به مدرک زبان) دارند، اما بهتر است که مدرک زبان داشته باشید تا در پروسه دریافت ویزا و… با مشکل روبرو نشوید. 

بله، معمولا دانشجویان می‌توانند از سال دوم تحصیل به مدت ۲۰ ساعت در هفته کار همزمان با تحصیل داشته باشند. 

فاند و بورسیه به دانشجویانی ارائه می‌شود که شرایط لازم را داشته باشند، یعنی رزومه تحصیلی قوی داشته باشند. 

دریافت مشاوره برای تحصیل در کانادا

مشاوره برای تحصیل در کانادا

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*

ارتباط با ما

جهت اطلاع از بهترین روش‌های مهاجرت و اطلاع از آخرین اخبار مهاجرتی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس

98.21.2227.1553+

98.936.606.3632+

info@mohaajer.org

×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×