اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

صفحه اصلی > خدمات مهاجرتی > کانادا > مهاجرت با برنامه استارتاپ کانادا 

مهاجرت با برنامه استارتاپ کانادا

یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به کانادا، مهاجرت از طریق برنامه استارتاپ کانادا است. کشور کانادا از افرادی که ایده استارتاپی داشته و می‌توانند با راه اندازی استارتاپ نیازی از نیازهای جامعه کانادا را برطرف کنند، به شدت استقبال می‌کند، بنابراین این افراد می‌توانند با دریافت نامه حمایت از سازمان‌های مورد تایید کانادا، استارتاپ خود را در این کشور راه‌اندازی کرده و در کانادا مشغول کار و زندگی شوند. 

ویزای استارتاپ کانادا منجر به دریافت اقامت دائم این کشور شده و دارنده ویزا می‌تواند همراه با خانواده (همسر و فرزندان مجرد زیر ۲۱ سال) در کانادا اقامت داشته باشد. از طرفی این اقامت حتی با شکست استارتاپ هم باطل نمی‌شود و این خانواده می‌توانند در کانادا اقامت داشته باشند. 

اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که به یک مهاجرت امن به یکی از کشورهای ثروتمند دنیا فکر می‌کنید، ما در هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر به شما کمک می‌کنیم که با یک برنامه استارتاپی قوی، یک مهاجرت امن و مطمئن را به کانادا تجربه کنید.

منظور از استارتاپ چیست؟

در حالت کلی وقتی نامی از استارتاپ به میان می‌آید، منظور یک کسب‌وکار نوپا یا کسب‌وکاری است که بر مبنای یک ایده است. این ایده باید کاملا نوآورانه بوده و قابلیت اجرایی شدن و همچنین جهانی شدن داشته باشد. 

از دیگر ویژگی‌های این کسب‌وکار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • یک برنامه استارتاپی باید بتواند نیازی از نیازهای یک جامعه را برطرف کند. 
  • این نوع کسب‌وکار باید بر پایداری تاکید داشته و دنبال فرصت‌ها باشد. 
  • از دیگر ویژگی‌های استارتاپ، مقیاس‌پذیری آن است. 
  • این کسب‌وکار یک نوع کسب‌وکار پر از ریسک است و آینده آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 
  • ممکن است که این کسب‌وکار براساس تکنولوژی روز دنیا باشد و ممکن است که نباشد. 
  • رشد این نوع کسب‌وکار سریع و آنی است. 
  • استارتاپ خاصیت انطباق‌پذیری داشته و می‌تواند ترکیبی از الگوهای قدیمی و جدید باشد. 
  • از دیگر ویژگی‌های استارتاپ، اشتیاق محور بودن آن است و همین باعث می‌شود که افراد برای حضور در این کسب‌وکار اشتیاق زیادی داشته باشند. 
  • مورد بعدی این است که با توجه به نوآورانه بودن استارتاپ، این نوع کسب‌وکار تغییرات بنیادی زیادی ایجاد می‌کند.
برنامه استارتاپ کانادا

تفاوت استارتاپ با سایر کسب‌وکارها

یک استارتاپ با دیگر کسب‌وکارها تفاوت‌های چشمگیری دارد که از مهم‌ترین این تفاوت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • استارتاپ خلاقانه است. 
  • رشد سریعی دارد. 
  • معمولا عمده فعالیت استارتاپ بر اینترنت متکی است. 
  • این نوع بیزینس به شیوه متفاوت‌تری تامین مالی می‌شود.

آشنایی با برنامه استارتاپ کانادا

برنامه استارتاپ کانادا یک برنامه برای جذب کارآفرینان و افرادی است که دارای ایده‌های خلاقانه و بسیار جدید هستند. این افراد می‌توانند ایده استارتاپی خود را در کشور کانادا راه‌اندازی کرده و بعد از اینکه از سازمان‌های حامی، نامه حمایتی دریافت کردند، برای کار و زندگی به کانادا مهاجرت کنند. 

به عبارتی افرادی می‌توانند ویزای استارتاپ کانادا Start-up را دریافت کنند که توان راه‌اندازی یک شرکت نوآور را داشته و قادر به ایجاد شغل در کشور کانادا هستند. هدف از این ویزا، ایجاد یک فضای رقابتی برای جذب استارتاپ‌ها از سراسر دنیا است.

با تکمیل این فرم و دریافت مشاوره از کارشناسان ما در هلدینگ مهاجر، بهتر می‌توانید با این برنامه مهاجرتی آشنا شوید.

مزایای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استارتاپ

امروزه کشورهای توسعه یافته دنیا از افراد توانا و خلاق که ایده استارتاپی دارند حمایت کرده و با ویزای استارتاپی سعی در جذب این افراد دارند و کانادا یکی از این کشورها است. افرادی که بتوانند با برنامه استارتاپی وارد کانادا شوند از مزایای زیادی بهره‌مند خواهند شد که از مهم‌ترین این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • دریافت اقامت دائم کانادا در ابتدای کار 
  • همراه داشتن همسر و فرزندان مجرد زیر ۲۱ سال 
  • امکان مهاجرت ۵ خانواده با یک برنامه استارتاپی 
  • بدون نیاز به نمره آیلتس بالا 
  • بدون نیاز به سرمایه‌گذاری قبل از ورود به کانادا 
  • بدون محدودیت برای اتباع کشورهای مختلف 
  • بدون محدودیت در نوع بیزینس 
  • حتی در صورت شکست استارتاپ، اقامت فرد پابرجا خواهد بود. 
  • همسر دارنده ویزا نیز می‌تواند در کانادا کار تمام وقت داشته باشد. 
  • فرزندان دارنده ویزا می‌توانند به صورت رایگان در مدارس دولتی کانادا مشغول به کار شوند. 
  • دارنده ویزای استارتاپ کانادا می‌تواند از امکانات رفاهی کانادا بهره‌مند شده و بیمه درمانی رایگان داشته باشد. 

و…

شرایط مهاجرت با برنامه استارتاپ کانادا

افرادی که متقاضی مهاجرت به کانادا با برنامه استارتاپ هستند، برای دریافت ویزا باید شرایط لازم را داشته باشند که از مهم‌ترین شرایط می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • داشتن یک ایده استارتاپی 
  • داشتن نمره آیلتس ۵ 
  • دریافت نامه حمایت از یکی از سازمان‌های مورد تایید کانادا 
  • داشتن حداقل یکسال تحصیلات دانشگاهی 
  • عدم سوء پیشینه 
  • داشتن سلامتی جسمی و روحی کافی
  • تمکن مالی کافی برای تامین هزینه‌های خود و خانواده تا حداقل ۶ ماه
startup

در اینستاگرام تماشا کنید

مراحل مهاجرت به کانادا با برنامه استارتاپ

افرادی که متقاضی دریافت ویزای استارتاپ کانادا و مهاجرت از این طریق هستند، باید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارند که این مراحل عبارت‌اند از:

در مرحله اول، باید یک ایده استارتاپی یا یک بیزینس پلن عالی داشته باشید که خلاقانه و کاملا جدید باشد. این ایده باید براساس تکنولوژی و در مقیاس جهانی طرح ریزی شده باشد. 

در صورت داشتن یک ایده کاملا نوآورانه، باید سازمان حامی مناسب ایده خودتان در کانادا را بیابید و ایده استارتاپی خود را به این سازمان ارائه دهید. در صورتی که این سازمان ایده استارتاپی شما را تایید کند، یک نامه ساپورت برای شما و یک نامه تعهد برای اداره مهاجرت کانادا ارسال خواهد کرد. 

بعد از دریافت نامه حمایت از سازمان مورد نظر می‌توانید برای دریافت ویزای استارتاپ و اقامت دائم کانادا اقدام کنید.

دریافت اقامت دائم از طریق برنامه استارتاپ تقریبا ۳ سال طول می‌کشد، اما شما می‌توانید قبل از دریافت اقامت با دریافت مجوز کار وارد کانادا شوید و تا زمان دریافت اقامت دائم در کانادا کار کنید. 

در مرحله آخر شما ویزای استارتاپ کانادا و اقامت دائم این کشور را دریافت خواهید کرد و می‌توانید همراه با خانواده در کشور کانادا زندگی کنید. 

سازمان‌های حامی در برنامه استارتاپ کانادا

در کشور کانادا سازمان‌هایی وجود دارند که ایده‌های استارتاپی را بررسی کرده و بعد از تایید ایده از آن حمایت می‌کنند. این سازمان‌ها با توجه به نوع ایده به ۳ دسته تقسیم می‌شوند که این ۳ دسته عبارت‌اند از: 

سازمان‌های VC که به آنها صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر نیز گفته می‌شود، از کسب‌وکارهایی که تازه شروع به کار کرده‌اند حمایت می‌کنند. منابع مالی این صندوق‌ها توسط سرمایه‌گذارانی با نام شرکای محدود یا شرکای عمومی تامین می‌شود. 

صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر، با توجه به وضعیت بازار، رشد و نقدینگی و همچنین نوع محصولات و یا خدمات استارتاپ مورد نظر را انتخاب کرده و از این استارتاپ حمایت می‌کند. 

حداقل سرمایه‌ای که این نوع سازمانها به استارتاپ‌ها اعطا می‌کنند، ۲۰۰۰۰۰ دلار است و مدت زمان حمایت از استارتاپ نیز ۵ سال بوده و بعد از ۵ سال باید میزان سوددهی و تقسیم سود مورد محاسبه قرار می‌گیرد. 

در صورتی که استارتاپ بتواند در این ۵ سال به موفقیت برسد، همکاری سازمان با استارتاپ به مدت ۵ سال دیگر تمدید می‌شود.

دسته دوم از سازمان‌های حامی استارتاپ در کانادا که به سرمایه‌گذاران فرشته شهرت دارند، به افرادی که قصد راه‌اندازی کسب‌وکاری در کانادا را دارند، کمک مالی می‌کنند. حداقل مبلغی که این سازمان‌ها به کارآفرینان اعطا می‌کنند، ۷۵۰۰۰ دلار است. 

معمولا این سازمان‌ها از کسب‌وکارهایی حمایت می‌کنند که سودآوری چندانی ندارند. علاوه بر کمک مالی کارآفرینان می‌توانند از تجربیات علمی، کاری و تجاری این سرمایه‌گذاران نیز استفاده کنند.

دسته سوم انکوباتورها هستند که به رشد و توسعه کسب‌وکارها کمک می‌کنند از خدماتی که این سازمان‌ها به کسب‌وکارها ارائه می‌دهند، می‌توان به آموزش مدیریت، تامین سرمایه اولیه، فضای اداری و مانیتورینگ اشاره کرد.

جمع بندی

یکی از بهترین راه‌های مهاجرت به کانادا، مهاجرت با برنامه استارتاپ کانادا است که منجر به دریافت اقامت دائم کانادا و در نهایت شهروندی این کشور می‌شود. در این برنامه مهاجرتی افرادی که دارای ایده‌ای خلاقانه و بسیار جدید هستند، می‌توانند برای عملی کردن ایده خود اقدام کنند. 

در مرحله اول سازمان‌های حامی که مورد تایید دولت کانادا هستند، این ایده را بررسی کرده و در صورت تایید با حمایت از این ایده به فرد کمک می‌کنند تا پروسه مهاجرت را شروع کرده و برای راه‌اندازی استارتاپ وارد کانادا شود. 

📝 در صورتی که شما نیز یکی از افرادی هستید که دارای یک ایده استارتاپی هستید یا به مهاجرت امن و مطمئن به کانادا فکر می‌کنید، با تکمیل این فرم و دریافت مشاوره از کارشناسان مهاجر، بیشتر با راه‌های مهاجرت به کانادا آشنا شوید.

 

سوالات متداول

مهاجرت به کانادا با برنامه استارتاپ در حدود ۳ سال زمان می‌برد و متقاضی می‌تواند با دریافت مجوز کار کانادا در این ۳ سال در این کشور کار کند.  

با هر ایده استارتاپی ۳ تا ۵ خانواده می‌توانند به کانادا مهاجرت کنند. 

بله، این ویزا به اقامت دائم کانادا منجر می‌شود و طی این ویزا همسر فرد می‌تواند برای هر کارفرمایی به صورت تمام وقت کار کند و فرزندان نیز امکان تحصیل در کانادا را خواهند داشت. 

دریافت مشاوره برای برنامه استارتاپ کانادا

دریافت مشاوره برای برنامه استارتاپ کانادا

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*

ارتباط با ما

جهت اطلاع از بهترین روش‌های مهاجرت و اطلاع از آخرین اخبار مهاجرتی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس

98.21.2227.1553+

98.936.606.3632+

info@mohaajer.org

×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×