اطلاعات تماس
ایمیل:
info@mohaajer.org
شماره تماس واتساپ:
+۹۸.۹۳۶.۶۰۶.۳۶۳۲
دفاتر ایران
تهران، خیابان میرداماد، روبروی اداره ثبت شرکتها،
پلاک ۳۴۴، واحد ۲
شماره تماس: +98.21.2227.1553

تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بارون آواک، جنب کوچه کلیسا، پلاک ۳۹
شماره تماس: +98.41.3555.2835
دفتر آمریکا
2372 Morse Ave, Irvine
CA 92614

شماره تماس: +1.949.385.2703

پاسپورت دوم، سکوی پرتاب شما به سمت ویزای e2 آمریکا و اقامت دائم این کشور

یکی از بهترین ویزاهای آمریکا، ویزای e2 است که مزایای متعددی داشته و منجر به دریافت اقامت دائم این کشور می‌شود. با استفاده از ویزای e2 آمریکا که یک ویزای الکترونیکی است، متقاضیان می‌توانند به کشور آمریکا مهاجرت کرده و با سرمایه‌گذاری یا راه‌اندازی کسب‌وکار در آمریکا حضور داشته باشند.

گرچه این ویزای سرمایه‌گذاری آمریکا منجر به دریافت گرین کارت این کشور نمی‌شود؛ اما دارندگان آن می‌توانند با تمدید ویزا، مدت زمان بیشتری در آمریکا بمانند و در صورتی که شرایط لازم را برای دریافت اقامت دائم و شهروندی آمریکا کسب کردند، برای آن اقدام کنند.

با این حال، ویزای e2 آمریکا برای شهروندان ایرانی صادر نمی‌شود. این ویزا تنها برای شهروندان کشورهایی صادر می‌شود که با ایالات متحده آمریکا دارای معاهدات تجاری هستند؛ اما برای شهروندان ایرانی نیز دریافت این ویزا غیرممکن نیست و آنها نیز می‌توانند با طی کردن مراحلی به این ویزا دست یابند.

برای اینکه بیشتر با ویزای e2 آمریکا، مزایا و مراحل دریافت آن آشنا شوید، ادامه این مطلب را بخوانید.

معرفی

ویزای e2 آمریکا، شرایط و مزایای آن

ویزای e2 آمریکا یک ویزای سرمایه‌گذاری و غیر مهاجرتی است. افرادی که شرایط لازم برای سرمایه‌گذاری یا راه‌اندازی کسب‌وکار در آمریکا را دارند، می‌توانند با این ویزا وارد آمریکا شده و سرمایه‌گذاری خود را انجام دهند. از مهم‌ترین شرایط برای دریافت این ویزا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- سرمایه‌گذار باید شهروند یکی از کشورهایی باشد که با دولت آمریکا روابط تجاری دارند.

2- میزان سرمایه در اداره واحد تجاری به اندازه کافی باشد.

3- درآمد حاصل از این سرمایه‌گذاری علاوه بر اینکه هزینه‌های زندگی فرد و خانواده‌اش را باید تامین کند، بر اقتصاد آمریکا نیز باید تاثیر مطلوبی بگذارد.

4- سرمایه‌گذار باید بتواند مدیریت سرمایه خود را بر عهده بگیرد.

5- سرمایه‌گذار باید در آمریکا حضور داشته و واحد تجاری خود را هدایت کرده و توسعه دهد.

البته توجه داشته باشید که این ویزا منجر به دریافت گرین کارت آمریکا نخواهد شد؛ اما دارنده ویزا می‌تواند به دفعات آن را تمدید کرده و در آمریکا بماند. این ویزا بیشتر مناسب افرادی است که دوست دارند در آمریکا حضور داشته باشند و کسب‌وکار خود را مدیریت کنند؛ بنابراین یک مسیر برای اقامت دائم آمریکا است.

افرادی که این ویزا را دریافت می‌کنند، علاوه بر اینکه مجوز ورود و اقامت در آمریکا را دارند، می‌توانند از مزایای دیگری نیز بهره‌مند شوند.

اگر می‌خواهید شرایطتان برای دریافت ویزای e2 آمریکا و اقامت دائم این کشور کاملا رایگان بررسی شود، اطلاعات خود را اینجا وارد کنید تا با شما تماس بگیریم.

از مهم‌ترین مزایای دریافت ویزای e2 آمریکا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- برای دریافت این نوع ویزای آمریکا، حداقل سرمایه مشخص نشده است.

2- این ویزا قابلیت تمدید چند باره را داشته و دارندگان ویزا می‌توانند هر 2 سال یکبار ویزای خود را تمدید کنند.

3- دارندگان ویزای e2 آمریکا می‌توانند همسر و فرزندان مجرد زیر 21 سال خود را نیز به همراه داشته باشند.

4- همسر سرمایه‌گذار مجوز کار در آمریکا را خواهد داشت و می‌تواند برای هر کارفرمایی کار کند و فرزندان می‌توانند در آمریکا مشغول تحصیل شوند.

5- در این نوع ویزا، کنترل کامل سرمایه یا واحد تجاری بر عهده خود متقاضی خواهد بود.

6- فرایند صدور ویزای e2 نسبت به سایر ویزاهای سرمایه‌گذاری آمریکا سریع‌تر است.

7- سرمایه‌گذار، همسر و فرزندان او شماره کارت ملی Social Security دریافت خواهند کرد. این بدان معناست که آنها می‌توانند در کشور آمریکا مشغول کار یا تحصیل شده و از مزایای زندگی در آمریکا بهره‌مند شوند.

نکته:

همان‌طور که اشاره شد، این ویزا به دارندگان پاسپورت ایرانی صادر نمی‌شود؛ زیرا ایران با آمریکا روابط تجاری ندارد؛ اما شهروندان ایرانی می‌توانند با مسیری که در ادامه به آنها توضیح خواهیم داد، ویزای e2 آمریکا را بگیرند.

ویزای e2 آمریکا

دریافت پاسپورت دوم، روشی مطمئن برای دریافت ویزای e2 آمریکا

شهروندان ایرانی که متقاضی دریافت ویزای e2 آمریکا هستند، در صورتی که بتوانند پاسپورت کشور سومی را به دست آورند، می‌توانند با استفاده از آن پاسپورت برای دریافت ویزای e2 آمریکا اقدام کنند؛ البته باید این کشور سوم با آمریکا معاهدات Treaty داشته باشد.

کشورهای زیادی در لیست کشورهای Treaty Countries قرار دارند که از میان آنها می‌توان به کشورهای همسایه ایران، مانند: ترکیه، آذربایجان، گرجستان و قرقیزستان اشاره کرد. شهروندانی که بتوانند با مهاجرت به یکی از کشورهای همسایه، پاسپورت و تابعیت آنجا را بگیرند، برای دریافت ویزای e2 آمریکا مشکلی نخواهند داشت.

ما در هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر در مسیر دریافت پاسپورت دوم و همچنین ویزای e2 آمریکا در کنار شما خواهیم بود؛ بنابراین اگر قصد دارید تا با ویزای سرمایه‌گذاری آمریکا به این کشور مهاجرت کرده و یک کسب‌وکار خوب و موفق داشته باشید، با ما همراه شوید.

برای بهره‌مند شدن از تمام مواردی که بیان شد، کافی است فرم مشاوره ما را پر کنید. فراموش نکنید ارزیابی و مشاوره اولیه مهاجر کاملاً رایگان است.

ویزای e2 آمریکا

دریافت پاسپورت ترکیه، راهی مناسب و سریع برای رسیدن به ویزای e2 آمریکا

یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت و دریافت شهروندی، کشور ترکیه است. این کشور همسایه، راه‌های مهاجرتی بسیاری داشته که برخی از آنها بسیار زود به نتیجه می‌رسند و متقاضی می‌تواند در بازه زمانی کوتاه‌تری، شهروندی و پاسپورت ترکیه را دریافت کند.

بهترین و سریع‌ترین راه برای دریافت پاسپورت ترکیه، خرید ملک در این کشور است. سرمایه‌گذارانی که قصد دریافت ویزای e2 آمریکا و سرمایه‌گذاری در این کشور را دارند، بهتر است مقداری از سرمایه خود را صرف خرید ملک در ترکیه کرده و پاسپورت این کشور را دریافت کنند تا بتوانند به‌عنوان شهروند ترکیه، برای دریافت ویزای e2 اقدام کنند.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشت، این است که سرمایه‌گذاری و خرید ملک در ترکیه برای دریافت شهروندی، شرایط و قوانین خاص خود را دارد؛ بنابراین متقاضیانی که قصد دارند تا از طریق ترکیه، ویزای e2 دریافت کنند، باید قبل از هر چیز با قوانین خرید ملک در ترکیه آشنا باشند.

برای آشنایی بیشتر با شرایط خرید ملک در ترکیه و همچنین مسیر دریافت شهروندی این کشور، با کارشناسان ما در هلدینگ مهاجر تماس بگیرید تا بهترین مشاوره و خدمات را به شما ارائه دهند.

ویزای e2 آمریکا

پاسپورت ترکیه برای مهاجرت به آمریکا

جمع‌بندی

یکی از بهترین راه‌های مهاجرت به آمریکا، سرمایه‌گذاری در این کشور است که برای سرمایه‌گذاری نیز ویزاهای مختلفی وجود دارد. یکی از این ویزاها که مزایای زیادی داشته و می‌تواند به اقامت دائم آمریکا منجر شود، ویزای e2 آمریکا است. سرمایه‌گذاران و مدیرانی که می‌خواهند در کشور آمریکا کسب‌وکار خود را توسعه دهند، می‌توانند این ویزا را دریافت کرده و به مدت طولانی در آمریکا بمانند.

ویزای e2 آمریکا با تمامی مزایایی که دارد، یک عیب بزرگ نیز دارد. این ویزا برای شهروندان ایرانی صادر نمی‌شود؛ زیرا کشور ایران با کشور آمریکا معاهدات تجاری ندارد؛ بنابراین متقاضیان باید شهروندی کشور سومی را به دست آورند، تا بتوانند برای ویزای e2 اقدام کنند. یکی از این کشورها که دریافت شهروندی آن برای ایرانیان سریع‌تر انجام می‌شود، کشور ترکیه است.

ترکیه یک سکوی پرتاب و یک دروازه امن برای دریافت ویزای e2 آمریکا است. در صورتی که متقاضی دریافت ویزای e2 آمریکا باشید، این مسیر بهترین مسیر برای رسیدن شما به اهدافتان است و ما نیز در هلدینگ تجاری مهاجرتی مهاجر به شما کمک می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیرید.

درخواست مشاوره رایگان دریافت ویزای e2 آمریکا

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*

سوالات متداول

حداقل سرمایه لازم برای دریافت ویزای e2 آمریکا چقدر است؟

حداقل سرمایه‌ای برای این ویزا تعیین نشده است و حتی افرادی با سرمایه 100 هزار الی 150 هزار دلار نیز می‌توانند این ویزا را دریافت کنند.

آیا ویزای e2 یک ویزای مهاجرتی است؟

خیر، این ویزا منجر به گرین کارت نمی‌شود؛ اما دارندگان آن می‌توانند به دفعات زیاد اقامت خود را تمدید کرده و در آمریکا بمانند.

با پاسپورت کدام یک از کشورهای همسایه می‌توانیم ویزای e2 آمریکا را بگیریم؟

کشورهایی که با آمریکا روابط تجاری دارند. مانند: ترکیه، آذربایجان، گرجستان و…

چرا پاسپورت ترکیه برای شهروندان ایرانی مهم است؟

ترکیه دارای یک پاسپورت قدرتمند است که مزایای زیادی داشته و دارندگان آن می‌توانند از تمامی مزایای شهروندی این کشور بهره‌مند شوند. از طرفی کشور ترکیه با آمریکا معاهدات تجاری داشته و همین باعث می‌شود که شهروندان ترکیه در مسیر دریافت ویزاهای آمریکا به ویژه ویزای e2 آمریکا، با مانعی روبرو نشوند.

0 +
پروژه موفق
0 +
رضایت مشتریان
ما از کوکی ها برای ایجاد بهترین تجربه کاربری استفاده می کنیم.
×

ارتباط با پشتیبانی USPVS

×